Nowogard: Dostawa maszyn i urządzeń w ramach rozszerzenia projektu pn Szumiące trawy na składowiskach CZG R-XXI
Numer ogłoszenia: 113827 - 2015; data zamieszczenia: 30.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Celowy Związek Gmin R-XXI , Plac Wolności 5, 72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 5791920; 5791950, faks 91 5791953,5791955.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czg.nowogard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa maszyn i urządzeń w ramach rozszerzenia projektu pn Szumiące trawy na składowiskach CZG R-XXI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn i urządzeń w ramach rozszerzenia projektu pn Szumiące trawy na składowiskach CZG R-XXI, niezbędnych do wykonywania prac związanych z utrzymaniem zieleni na zrekultywowanych składowiskach odpadów komunalnych będących we władaniu CZG R-XXI, w tym: Cz.1: Dostawa ciągnika rolniczego - 1 szt, przyczepy rolniczej - 1 szt., kosiarki rotacyjnej - 1 szt., kosiarki bijakowej - 1 szt., Cz.2: Dostawa kos spalinowych - 10 szt., kosiarek spalinowych - 5 szt., kosiarek samojezdnych - 3 szt. Zakres zamówienia dla części I i II obejmuje dostawę maszyn oraz serwis gwarancyjny. Maszyny(przyczepa, kosiarka rotacyjna i bijakowa ) będące przedmiotem zamówienia w części I winny być dostosowane do możliwości technicznych ciągnika rolniczego stanowiącego przedmiot tego samego zamówienia..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00-2, 16.52.00.00-6, 16.31.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 31.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dokumenty (katalogi, opisy techniczne, specyfikacje techniczne lub inne) potwierdzające, iż parametry techniczne odpowiadają wszystkim parametrom wymaganym (w tym równoważne) w treści siwz, w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia. Przedstawione dokumenty muszą ponadto określać nazwę proponowanego sprzętu, typ i /lub model, nazwę producenta, rok produkcji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres przedłużenia gwarancji ponad 12 miesięcy - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, poprzez: a. zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy, co nastąpi w drodze jego przedłużenia o czas wstrzymania wykonania przedmiotu umowy spowodowany warunkami uniemożliwiającymi wykonanie tej dostawy, a w szczególności klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi itp. b. zmianę wynagrodzenia wykonawcy z uwagi na zmianę przepisów dotyczących stawek podatku od towarów i usług (vat), oraz z uwagi na wystąpienie innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od zamawiającego i wykonawcy skutkujące niemożliwością realizacji umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czg.nowogard.pl - BIP, http://bip.gminy.pomorzezachodnie.pl/zamowienia.dhtml
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Celowy Związek Gmin R-XXI, Słajsino 30, 72-200 Nowogard.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2015 godzina 12:00, miejsce: Celowy Związek Gmin R-XXI, Słajsino 30, 72-200 Nowogard - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie realizowane w ramach projektu pn Szumiące trawy na składowiskach CZG R-XXI współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. 2. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, ani wybierać oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa ciągnika rolniczego - 1 szt, przyczepy rolniczej - 1 szt., kosiarki rotacyjnej - 1 szt., kosiarki bijakowej - 1 szt.,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciągnika rolniczego - 1 szt, przyczepy rolniczej - 1 szt., kosiarki rotacyjnej - 1 szt., kosiarki bijakowej - 1 szt. Zakres zamówienia obejmuje dostawy maszyn oraz serwis gwarancyjny. Przyczepa, kosiarka rotacyjna i bijakowa winny być dostosowane do możliwości technicznych ciągnika rolniczego stanowiącego przedmiot tego samego zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00-2, 16.52.00.00-6, 16.31.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres przedłużenia gwarancji ponad 12 miesięcy - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kos spalinowych - 10 szt., kosiarek spalinowych - 5 szt., kosiarek samojezdnych - 3 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kos spalinowych - 10 szt., kosiarek spalinowych - 5 szt., kosiarek samojezdnych - 3 szt. Zakres zamówienia obejmuje dostawę maszyn oraz serwis gwarancyjny..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.31.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres przedłużenia gwarancji ponad 12 miesięcy - 10
INNE PRZETARGI Z NOWOGARDU
- Dostawa warzyw kiszonych do Zakładu Karnego w Nowogardzie
- Konserwacja i renowacja murów obronnych w Nowogardzie Zadanie dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
więcej: przetargi w Nowogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ciągnika rolniczego z osprzętem.
- Zakup sprzętu do pielęgnacji ogrodu: ciągnika rolniczego i kosiarki samojezdnej
- Przebudowa drogi gminnej Nr 102874B Pomiany - Kamionka Nowa, Gmina Bargłów Kościelny
- "Zakup nowego sprzętu zmechanizowanego, służącego utrzymaniu urządzeń melioracji wodnych"
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego.
- Dostawa ciągnika rolniczego dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Kamieniu Pomorskim
więcej: Kosiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.