eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stepnica › Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego tereny w obrębie ewidencyjnym Jarszewko, Żarnowo i Racimierz - gmina Stepnica

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-30

Stepnica: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego tereny w obrębie ewidencyjnym Jarszewko, Żarnowo i Racimierz - gmina Stepnica
Numer ogłoszenia: 113813 - 2015; data zamieszczenia: 30.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stepnica , ul. Kościuszki 4, 72-112 Stepnica, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4188521, faks 091 4188580.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stepnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego tereny w obrębie ewidencyjnym Jarszewko, Żarnowo i Racimierz - gmina Stepnica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego tereny w obrębie ewidencyjnym Jarszewko, Żarnowo i Racimierz gmina Stepnica teren oznaczono na załączniku graficznym nr 10 do SIWZ, w zgodności ze Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Stepnica. Przedmiotowy teren przeznaczony jest pod zagospodarowanie zgodnie z warunkami ujętymi w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Stepnica. Obszar w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Stepnica oznaczony jest zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ stanowiącym wyrys ze Studium Ponadto na przedmiotowym terenie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego Gminy Stepnica zatwierdzony uchwałą Rady Gminy Stepnica nr XXII/213/09 z dnia 28.08.2009 r. obejmujący przebieg gazociągu wysokiego ciśnienia do DN 1000 oraz zatwierdzony uchwałą Rady Miejskiej w Stepnicy nr V/50/15 z dnia 30.06.2015 r. w sprawie przebiegu linii elektroenergetycznej 220kV. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie uchwały o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z załacznikami i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, wykonanie prognozy oddziaływania na środowisko, wykonanie opracowania ekofizjograficznego dla w/w planu, opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz wszelkie inne opracowania i uzgodnienia niezbędne do prawidłowego wykonania i uchwalenia planu zagospodarowania przestrzennego zgodnego z zapisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2015r., poz. 199), wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii i uzgodnień oraz udział we wszelkich czynnościach związanych ze sporządzeniem projektu planu, wykonanie innych materiałów planistycznych i dokumentacji prac planistycznych określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r., Nr 164, poz. 1587). Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z zasadami wiedzy zawodowej i zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności: ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2015r., poz. 199), ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r., poz. 1235 ze zm.), ustawą z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz. U. Nr 76, poz. 489 z późn.zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r., Nr 164, poz. 1587 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002 r., Nr 155, poz. 1298), przepisami szczególnymi dotyczącymi poszczególnych zagadnień regulowanych przez plan miejscowy. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: wykonanie poszczególnych etapów opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (mpzp), zgodnie z Harmonogramem rzeczowym prac planistycznych, stanowiącym załącznik do wzoru umowy, począwszy od przygotowania projektu uchwały wraz z załącznikami o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Stepnica 2) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko wraz ze sporządzeniem wymaganych dokumentów, w tym prognozy oddziaływania na środowisko oraz przygotowanie pisemnego uzasadnienia i podsumowania do przyjętego dokumentu zgodnie z art. 42 i art. 55 pkt 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r., poz. 1235 ze zm.), 3) sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu z uwzględnieniem art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i zgodnie z §11 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. 2003 r., Nr 164, poz. 1587), 4) przedstawienie władzom gminy projektu mpzp wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz prognozą skutków finansowych. 5) analizę i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem do publicznego wglądu projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko. 6) wprowadzenie zmian w projekcie planu wynikających z rozpatrzenia ewentualnych uwag 7) ewentualne ponowne uzgodnienie projektu planu z instytucjami i organami w niezbędnym zakresie. 8) przygotowanie projektu uchwały w sprawie uchwalenia planu oraz prognozy oddziaływania na środowisko z listą nieuwzględnionych uwag z uzasadnieniem ich nieuwzględnienia, 9) uczestniczenie w posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, Komisjach Rady Miejskiej w Stepnicy, w komisjach i sesjach rady miejskiej, poświęconych tej tematyce oraz w dyskusji publicznej na temat rozwiązań przyjętych w projekcie zmiany planu z dyżurami podczas wyłożenia projektu do publicznego wglądu, jeżeli takie zostaną wyznaczone przez Zamawiającego, 10) uczestnictwo w dodatkowych spotkaniach, których konieczność wyniknie w trakcie procedury oraz realizacji zadania, 11) udział w ewentualnych postępowaniach przed Wojewodą lub Sądem Administracyjnym w zakresie dotyczącym przygotowywania planu, 12) kompletowanie dokumentacji formalno-prawnej, w ciągu całego okresu sporządzania projektu planu, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. 2003 r. Nr 164, poz. 1587) oraz dostarczenie jej do Urzędu Wojewódzkiego przez uprawnioną przez Burmistrza osobę, 13) jeżeli Rada Miejska w Stepnicy stwierdzi konieczność dokonania zmian w przedstawionym do uchwalenia projekcie planu miejscowego, w tym także w wyniku uwzględnienia uwag do projektu planu, ponowienie czynności o których mowa w art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w zakresie niezbędnym do dokonania tych zmian w ramach wynagrodzenia zawartego w umowie. 14) W przypadku nie podjęcia przez Radę Miejską w Stepnicy uchwały o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego umowa zostanie rozwiązania z Wykonawcą. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Harmonogram prac- stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca przekaże Zamawiającemu przedmiot zamówienia w niżej wymienionych formach i ilościach: 1) W formie analogowej (wydruk w oryginalnej skali) należy przekazać całość opracowania (plansze, teksty) : projekt planu miejscowego zagospodarowania przestrzennego - pięć egzemplarzy prognoza skutków wpływu ustaleń planu na środowisko przyrodnicze - trzy egzemplarze ekofizjografia do miejscowego planu - dwa egzemplarze prognoza skutków finansowych uchwalenia planu - dwa egzemplarze 2) W formie cyfrowej (dwg, pdf i jpg), należy wykonać i przekazać: a) opracowania ekofizjograficzne, prognozy oddziaływania na środowisko, prognozę skutków finansowych b) część graficzną projektu planu (dwg, pdf, tif), c) część graficzną uchwalonego planu (dwg, pdf, tif), d) inne załączniki graficzne do dokumentów planistycznych, w tym do prognozy oddziaływania na środowisko i do prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, a także informacje graficzne do rozpatrzenia wniosków oraz do rozpatrzenia uwag do projektu planu. 3) W formie cyfrowej w formatach (pdf i tif) rysunek planu według wskazań Zamawiającego, do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy i Miasta Stepnica, w edycji do ustawowego opiniowania i uzgodnień, w edycji do wyłożenia do publicznego wglądu, w edycji do uchwalenia planu. Wynagrodzenie obejmuje wszystkie koszty poniesione przez Wykonawcę prac w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Wymagany termin rękojmi na wykonane usługi - 24 miesiące licząc od dnia wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 7 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 300.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż: w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną usługę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tzn. usługę obejmujące swoim zakresem opracowany, uchwalony i obowiązujący miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego, sporządzony według procedur i problematyki określonej w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2015 r.,poz. 199 ze zm.)- od uchwały o przystąpieniu do jego sporządzenia - do jego uchwalenia i opublikowania w dzienniku urzędowym województwa, obejmujące obszar o powierzchni nie mniejszej niż 0,5 ha dla każdej usługi oraz wykonane należycie. Wykonawca nie może sumować wartości kilku usług wymienionych powyżej o mniejszym zakresie (powierzchni) dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż: w zakresie dysponowania osobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą: a) kwalifikacje do kierowania pracami planistycznymi (Główny Projektant Planu) zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym lub posiadającą równoważne kwalifikacje w rozumieniu przepisów europejskich (dot. Wykonawców z Unii Europejskiej) b) doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednej usługi, której przedmiotem było opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu o powierzchni minimum 0,5 ha - od uchwały o przystąpieniu do ich sporządzenia - do ich uchwalenia i opublikowania w dzienniku urzędowym województwa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie art. 22, formularz ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin realizacji zamówienia - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: A. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie prac przez Zamawiającego. 2. Zmiany będące następstwem nie uzyskania przez Wykonawcę niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia opinii i uzgodnień od instytucji, organów i osób nie będących stronami umowy w terminach umożliwiających prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. 3. Zmiany warunków projektowania przez jednostki opiniujące lub uzgadniające. 4. Zmiany będące następstwem konieczności przeprowadzenia ponownego uzgadniania, opiniowania, wyłożenia do publicznego wglądu projektu planu, zmian prawa lub obowiązujących norm wywołujących konieczność zmiany zakresu lub harmonogramu prac. 5. Zmiany będące następstwem konieczności zmiany zakresu usługi spowodowane np. kolejnymi zmianami uchwały o przystąpieniu do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 6. Inne przyczyny niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1-6 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności bez zmiany wynagrodzenia o którym mowa w § 5. B. Pozostałe zmiany: a) zmiana obowiązującej stawki VAT: - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę. b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Wymienione powyższe możliwości wprowadzenia zmian są uprawnieniem a nie obowiązkiem Zamawiającego. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.): a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w wyjątkowych sytuacjach, zgodnie z art. 145 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013 r., poz. 907 z późniejszymi zmianami).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stepnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Stepnica ul. T. Kościuszki 4 72-112 Stepnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Stepnica ul. T. Kościuszki 4 72-112 Stepnica sekretariat pok. nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.