eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzenia Xerox WorkCentre 7835 dla SSPW; Nr postępowaniaZP/D/MP/8/2015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-14

Warszawa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzenia Xerox WorkCentre 7835 dla SSPW; Nr postępowania: ZP/D/MP/8/2015
Numer ogłoszenia: 113812 - 2015; data zamieszczenia: 14.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77562 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska, Pl. Politechniki 1, 00-661 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 2346206, 2346630, faks 022 2346217, 6286075.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzenia Xerox WorkCentre 7835 dla SSPW; Nr postępowania: ZP/D/MP/8/2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzenia Xerox WorkCentre 7835 dla Samorządu Studentów Politechniki Warszawskiej - spełniających wszelkie wymagania wyrobów określonych prawem polskim oraz wymagania wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w Polsce, w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku 1 Specyfikacja asortymentowa/ Formularz cenowy. 2. Zamawiający wymaga, żeby oferowane materiały eksploatacyjne (oraz wszystkie elementy składowe użyte do ich produkcji) były fabrycznie nowe, pochodziły z bieżącej produkcji oraz, żeby do ich produkcji nie zostały użyte materiały i podzespoły pochodzące ze skupu lub zbiórki zużytych, oryginalnie zapakowane, nierenegowane i niefabrykowane. Niedopuszczalne jest zaoferowanie materiałów regenerowanych, tzn. wykorzystujących oryginalne materiały używane, jak np. obudowy. 3. Muszą one pochodzić z licencjonowanej sieci dystrybucyjnej, oryginalnie oznaczone logo i nazwą producenta oraz odpowiednimi banderolami lub znakami holograficznymi, stwierdzającymi ich autentyczność. 4. Materiały eksploatacyjne muszą być zgodne z normami: ISO/IEC 19798. Dla każdego materiału wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia jako posiadającego wydajność ustaloną wg. standardu ISO - wynik testu wydajności lub inny dokument, potwierdzające wydajność oferowanego materiału mierzoną w zależności od produktu zgodnie z normami: ISO/IEC 19798 dla wkładów z tonerem do urządzeń kolorowych. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych [zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.)] pod warunkiem, iż asortyment równoważny będzie posiadał takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe (pojemność, wydajność, jakość wydruku). Materiały te nie mogą szybciej zużywać się od oryginalnych wkładów drukujących. Udowodnienie równoważności będzie leżało po stronie Wykonawcy. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w tym wydajność ma zostać potwierdzona zaświadczeniem (deklaracja wydajności) wydanym przez podmiot uprawniony do kontroli. W przypadku materiałów eksploatacyjnych - za ofertę równoważną Zamawiający uzna ofertę spełniającą wszystkie parametry techniczne (ogólnie dostępne, podane np. na stronach internetowych danego producenta) określone przez producentów posiadanych przez Zamawiającego urządzeń. 6. Przez materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie gorszych niż wskazane oraz: 6.1. fabrycznie nowe, nie regenerowany, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzone seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001 oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi (do oferty wymagane jest dołączenie stosownych dokumentów); 6.2. opakowany hermetycznie, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz używania; 6.3. którego wydajność, zgodnie z normą ISO/IEC 19798 dla wkładów drukujących, jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producentów sprzętu; 6.4. który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu; 6.5. który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem; 6.6. który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej; 6.7. w którym wszystkie części są nowe, w szczególności bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny; 6.8. w którym zastosowano toner dopasowany do pracy z danym urządzeniem. 7. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych opisywanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie nazwy oraz nazwy producenta produktu równoważnego w kolumnie nr 6 -Proponowany asortyment - nazwa produktu, producent, dokładny opis w formularzu asortymentowo - cenowym (załącznik nr 1 do SIWZ) a także dołączenie do oferty opisu ze szczegółową specyfikacją, z której w sposób niebudzący wątpliwości winno wynikać, że oferowany materiał eksploatacyjny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, niż określone przez Zamawiającego. 7.1. nie narusza praw gwarancyjnych producenta sprzętu; 7.2. jest fabrycznie nowy, nie gorszej jakości niż produkt zalecany przez producenta sprzętu; 7.3. posiada znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt; 7.4. pojemność/wydajność (ilość uzyskanych kopii) nie może być mniejsza niż dla produktów oryginalnych, zgodnie z normami ISO/IEC 19798 (do oferty wymagane jest załączenie stosownych dokumentów - testów); 8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia w SIWZ i załącznikach do SIWZ, wskazano jakiekolwiek znaki towarowe lub oznaczenia, które mogą być uznane za znaki towarowe, należy przyjąć, że wskazane oznaczenia lub znaki towarowe określają parametry techniczne równoważne od opisanych 9. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych oferowanych produktów oraz terminów ważności na dostarczony przedmiot zamówienia: wszystkie materiały powinny posiadać wymagane atesty bezpieczeństwa i atesty higieniczne które zostały określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz stosownych warunkach jakościowych określonych przez producenta; termin przydatności do użycia poszczególnych materiałów winien wynosić nie mniej niż 24 miesiące od daty dostawy, a data produkcji nie może być wcześniejsza niż z 2015 roku. 10. Przy realizacji dostawy Wykonawca zobowiązany jest umieścić na każdym opakowaniu informacje o: nazwie produktu, jednostce miary i ilości jednostek, nazwie producenta, numer katalogowy, oraz dacie produkcji i terminie przydatności do użytkowania. Wykonawca wraz z towarem dostarczy dokument zawierający: nazwę i adres Wykonawcy, rodzaj dostarczonego asortymentu, ilość jednostek, cenę jednostkową brutto. 11. Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów równoważnych odbiega na niekorzyść od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tonera, może zażądać od Wykonawcy zamiany materiału oferowanego na materiał oryginalny, pochodzący od producenta urządzenia, w cenie określonej w formularzu asortymentowo - cenowym (załącznik nr 1 do SIWZ) dla danej pozycji. 12. Gwarancja. Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu gwarancji za wady przedmiotu zamówienia w okresie nie krótszym niż 12 miesięcy od daty podpisania przez Zamawiającego (bez zastrzeżeń) protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. W okresie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązuje sie do dokonania na własny koszt wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia na wolny od wad w ciągu 3 dni roboczych od daty wysłania i potwierdzenia otrzymania informacji o wadliwym przedmiocie zamówienia. 13. Od Wykonawcy wymagany jest transport materiałów do Warszawy w wyznaczone miejsce oraz rozładunek. Baza dostawy: franco Gmach Główny Politechniki Warszawskiej Plac Politechniki, 00-661 Warszawa, pok. 165 tzn. wszystkie koszty i ryzyka do franco ponosi Wykonawca. 14. Wykonawcy wymagany jest bezpłatny odbioru w celu odpowiedniej utylizacji lub regeneracji. Części, których nie można poddać recyklingowi będą odpowiednio składowane. Zużyte tonery powinny być zagospodarowywane zgodnie z przepisami dotyczącymi zużytego sprzętu. UWAGA: KRYTERIA ŚRODOWISKOWE: 15. Substancje niebezpieczne - Tonery nie mogą zawierać: substancji znajdujących się w aneksie I do dyrektywy 67/548/EWG, które wymagają oznaczenia symbolami R40, R45, R46, R49, R60, R61, R62, R63, R68 oraz substancji, które wymagają oznaczenia symbolem R43 substancji sklasyfikowanych jako toksyczne lub bardzo toksyczne. 16. Metale ciężkie: stosowane materiały nie mogą zawierać rtęci, kadmu, niklu, ołowiu i związków chromu VI (wyjątkiem są kompleksowe związki niklu o dużej masie cząsteczkowej stosowane jako barwniki). 17. Barwniki azowe: stosowane materiały nie mogą wydzielać rakotwórczych amin aromatycznych umieszczonych na liście aminy aromatycznych w dyrektywie 2002/61/WE. 18. Biocydy: stosowane mogą być tylko substancje definiowane jako substancje istniejące zawarte w załączniku II do Rozporządzenia Komisji Nr 2032/2003. 19. Tonery powinny być zaprojektowane w sposób umożliwiający ich ponowne napełnienie lub recykling materiału oraz wykonane przynamniej w 75% z części możliwych do ponownego przetworzenia, z wyłączeniem części, które mają bezpośredni wpływ na jakość druku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NETPRINT s.c. Jerzy Wasiela, Bartosz Szostak, ul. Unii Europejskiej 10,, 32-600 Oświęcim, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7268,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6838,80

  • Oferta z najniższą ceną: 6838,80 / Oferta z najwyższą ceną: 8211,48

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.