eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Konserwacja urządzeń przeciwpożarowych [sygnatura postępowania - zp.co-11/2016]

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-30

Warszawa: Konserwacja urządzeń przeciwpożarowych [sygnatura postępowania - zp.co-11/2016]
Numer ogłoszenia: 113633 - 2016; data zamieszczenia: 30.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej , ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 695 21 30, faks 22 695 21 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.co.kprp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja gospodarki budżetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja urządzeń przeciwpożarowych [sygnatura postępowania - zp.co-11/2016].

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac konserwacyjno - serwisowych urządzeń przeciwpożarowych takich jak: - dźwiękowe systemy ostrzegania, - stałe systemy urządzeń gaśniczych, - systemy oddymiania klatek schodowych i urządzeń zapobiegających zadymieniu, - kurtyny dymowe, - drzwi napowietrzające klatek schodowych, - klapy przeciwpożarowe wchodzące w skład układów wentylacji mechanicznych, - elektrotrzymacze drzwi pożarowych, - wizualizacje systemów przeciwpożarowych, zainstalowanych w obiektach Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, wg następującego podziału na części: Część I- Pałac Prezydencki, ul. Krakowskie Przedmieście 46/48: a) grupa IA, b) grupa IB, Część II - obiekty położone w Warszawie i okolicy tj.: a) Rezydencja Prezydenta RP Belweder, ul. Belwederska 56, b) Zespół Rezydencji Belweder - Klonowa, ul. Flory 2, c) Siedziba Kancelarii Prezydenta RP, ul. Wiejska 10 - kompleks budynków: i. ul. Wiejska 10, ii. ul. Maszyńskiego 10, iii. ul. Frascati 2, d) Biuro Bezpieczeństwa Narodowego, ul. Karowa 10, e) Archiwum Prezydenta RP, ul. Augustówka 6, f) Rezydencja Klarysew, ul. Saneczkowa 14,21/23 i ul. Sadowa 3, Konstancin-Jeziorna, Część III - Rezydencja Prezydenta RP Promnik,Ruda Tarnowska, gm. Wilga, Część IV - Dworek Prezydenta RP - Ośrodek Informacyjno-Edukacyjny, ul. Leśna 1, Ciechocinek, Część V - Rezydencja Prezydenta RP na Mierzei Helskiej, ul. Helska 3, 84-150 Hel, Część VI - Rezydencja Prezydenta RP Zamek w Wiśle-Narodowy Zespół Zabytkowy, ul. Zameczek 1, 43-460 Wisła. Zakres usług z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie, wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.10-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w następujących wysokościach: a) dla części I - 2 000,00 zł ( słownie: dwa tysiące złotych 00/100), b) dla części II - 4 000,00 zł ( słownie: cztery tysiące złotych 00/100), c) dla części III - 500,00 zł ( słownie: pięćset złotych 00/100), d) dla części IV - 300,00 zł ( słownie: trzysta złotych 00/100), e) dla części V - 700,00 zł ( słownie: siedemset złotych 00/100), f) dla części VI - 1 000,00 zł ( słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 10.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 10.3. Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu (przelew na rachunek bankowy), b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 10.4. Wpłaty można dokonać przelewem na konto: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, BGK Oddział w W-wie nr 07 1130 1017 0020 1473 8920 0002. W tytule przelewu podać numer postepowania oraz informację, której części dotyczy wpłacane wadium. 10.5. Środki powinny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego w terminie określonym w pkt. 10.2 SIWZ. 10.6. W przypadku składania dokumentów wymienionych w pkt. 10.3 lit. b), c), d) i e) mogą one być złożone w kasie Zamawiającego (pok. 348 w godz. 11:00 - 13:00) przez wykonawcę lub przysłane pocztą na adres Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP Wydział Finansowy z dopiskiem: >>Wadium do przetargu nieograniczonego na konserwację urządzeń przeciwpożarowych dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP [sygnatura postępowania - ZP.CO-11/2016]<<, z tym zastrzeżeniem, że dokument ten musi wpłynąć do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 10.7. Kserokopia wniesienia wadium może być dołączona do oferty. 10.8. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium lub nie wniesie w terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 10.9. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt.10.14. 10.10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10.11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 10.9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: 10.13.1. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 10.13.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 10.13.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10.14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10.15. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10.16. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty sumy wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 Ustawy i być złożone w oryginale (dotyczy pkt. 10.3 lit. b) ÷ e) SIWZ).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ważna koncesja MSWiA na wykonywanie działalności gospodarczej na usługi ochrony osób i mienia realizowane w zakresie zabezpieczenia technicznego na podstawie art. 15 ust. 1 i art. 3 pkt 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t. jedn. Dz. U. 2014 r., poz. 1099 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, dwóch głównych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, których łączna wartość jest nie mniejsza niż: a) dla części I - 80 000,00 zł brutto, b) dla części II - 180 000,00 zł brutto, c) dla części III - 20 000,00 zł brutto, d) dla części IV - 14 000,00 zł brutto, e) dla części V - 30 000,00 zł brutto, f) dla części VI - 40 000,00 zł brutto, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający za jedną główną usługę uzna wykonanie usług konserwacji systemów sygnalizacji pożarowej o wartości nie mniejszej niż: a) dla części I - 40 000,00 zł brutto, b) dla części II - 90 000,00 zł brutto, c) dla części III - 10 000,00 zł brutto, d) dla części IV - 7 000,00 zł brutto, e) dla części V - 15 000,00 zł brutto, f) dla części VI - 20 000,00 zł brutto. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, wówczas wystarczy na potwierdzenie spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, aby Wykonawca wykazał, że spełnia warunek w zakresie największej z nich. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie Zamawiający za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia uzna sytuację, gdy przynajmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie spełnia ww. warunek.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować posiadanie osób zdolnych do wykonania zamówienia poprzez wykazanie, iż osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonania zamówienia tj. dysponują lub będą dysponować co najmniej: a) dla części I - 4 osobami, b) dla części II - 6 osobami, c) dla części III - 2 osobami, d) dla części IV - 2 osobami, e) dla części V - 3 osobami, f) dla części VI - 3 osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają doświadczenie w serwisowaniu systemów i urządzeń przeciwpożarowych oraz jednocześnie osoby te posiadają kwalifikacje zawodowe w zakresie serwisowania systemów i urządzeń przeciwpożarowych, wymienionych w częściach, w których Wykonawca składa ofertę. Zamawiający rozumie przez: A. doświadczenie - uczestniczenie przez każdą osobę, w co najmniej dwóch zamówieniach (przedsięwzięciach) polegających na serwisowaniu systemów i urządzeń przeciwpożarowych. Doświadczenie należy podać w załączniku nr 7 do SIWZ, wpisując co najmniej dwa zamówienia (przedsięwzięcia), w których uczestniczyła wskazana osoba, B. kwalifikacje zawodowe: - dla części I - odbycie przez co najmniej 4 osoby łącznie (przy czym każda osoba musi odbyć przynajmniej jedno szkolenie) szkoleń organizowanych przez producentów lub dystrybutorów systemów i urządzeń pożarowych w następujących zakresach: - SchrackSecont i dedykowanego systemu wizualizacji SecoLOG IP (SSP), - Dorma (drzwi napowietrzające), - MERCOR (oddymianie, klapy odcinające w wentylacji), - ROLAB (kurtyny dymowe), - SMAY (klapy odcinające), - nadciśnieniowy system SMOKE MASTER FlaktWoods, - stałe urządzenie gaśnicze na gaz FM-200 (SUG) CSS-ITO/EN, - dla części II - odbycie przez co najmniej 6 osób łącznie (przy czym każda osoba musi odbyć przynajmniej jedno szkolenie) szkoleń organizowanych przez producentów lub dystrybutorów systemów i urządzeń pożarowych w następujących zakresach: - TELSAP 2100, - POLON 3800, - POLON 4800, - SchrackSeconetcentrala Integral IP (SAP), - Centrala Integral C (SUG), - Centrala IGNIS 1520M (SUG), - Centrala CSS-ITO / EN (SUG), - MERCOR (Oddymianie), - D+H (Oddymianie), DSO system MCR-Venas, - dla części III - odbycie przez każdą osobę, szkolenia organizowanego przez producenta lub dystrybutora systemów i urządzeń pożarowych przynajmniej w zakresie systemu TELSAP 2100. Przy czym do realizacji zamówienia w tej części Zamawiający wymaga wykazania przynajmniej dwóch osób, - dla części IV - odbycie przez co najmniej 2 osoby łącznie (przy czym każda osoba musi odbyć przynajmniej jedno szkolenie) szkoleń organizowanych przez producentów lub dystrybutorów systemów i urządzeń pożarowych w następujących zakresach: - POLON 4800 (SSP), - MERCOR (Oddymianie), - dla części V - odbycie przez co najmniej 3 osoby łącznie (przy czym każda osoba musi odbyć przynajmniej jedno szkolenie) szkoleń organizowanych przez producentów lub dystrybutorów systemów i urządzeń pożarowych w następujących zakresach: - POLON 3800 (SSP), - POLON-ALFA UCS 6000 (Oddymianie), - dla części VI - odbycie przez co najmniej 3 osoby łącznie (przy czym każda osoba musi odbyć przynajmniej jedno szkolenie) szkoleń organizowanych przez producentów lub dystrybutorów systemów i urządzeń pożarowych w następujących zakresach: - POLON 4800 (SSP), - D+H (Oddymianie), - SMAY (Klapy odcinające). Kwalifikacje zawodowe należy podać w Załączniku nr 7 do SIWZ, wpisując nazwę i datę szkolenia organizowanego przez producentów lub dystrybutorów systemów i urządzeń pożarowych we wskazanych zakresach, w których uczestniczyła wskazana osoba. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, wówczas wystarczy na potwierdzenie spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, aby Wykonawca w zakresie liczby osób wykazał, że spełnia warunek w zakresie największej z nich przy jednoczesnym spełnianiu warunków w zakresie doświadczenia i kwalifikacji zawodowych dla części w których Wykonawca składa ofertę (np. składając ofertę na cz. I i II Wykonawca może wykazać co najmniej 6 osób, które łącznie spełniają wymagania dla cz. II oraz co najmniej 4 osoby spośród tych 6 osób, które łącznie spełniają wymagania dla cz. I). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie Zamawiający za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia uzna sytuację, gdy przynajmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie spełnia ww. warunek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający za jedną główną usługę uzna wykonanie usług konserwacji systemów sygnalizacji pożarowej wskazanych w pkt. III.3.2) niniejszego ogłoszenia o wartości nie mniejszej niż: a) dla części I - 40 000,00 zł brutto, b) dla części II - 90 000,00 zł brutto, c) dla części III - 10 000,00 zł brutto, d) dla części IV - 7 000,00 zł brutto, e) dla części V - 15 000,00 zł brutto, f) dla części VI - 20 000,00 zł brutto. Dowodami, o których mowa powyżej są: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub składania ofert, i/lub b) w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. a) powyżej, c) w przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt. a) i b) powyżej.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Czas przystąpienia do usuwania awarii - 10
  • 3 - Czas niezbędny do przesłania kosztorysu - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w sytuacji gdy dotyczy ona: a) konieczności zmiany terminu umownego z powodu zmiany spowodowanej warunkami atmosferycznymi, w szczególności klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi realizację umowy, brak możliwości dojazdu do obiektu, b) konieczności zmiany stawki podatku (VAT) na usługi będące przedmiotem zamówienia - w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT. Wówczas wynagrodzenie umowne brutto ulegnie modyfikacji proporcjonalnie do tej zmiany, c) części I Grupa IA - Pałac Prezydencki w zakresie w jakim zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jak również zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu stosownej dokumentacji wykazującej zmiany kosztów wykonania zamówienia celem weryfikacji jej zasadności i ewentualnego wynegocjowania przez Strony zakresu i terminu wprowadzenia zmian. UWAGA: W zakresie części I Grupa IB oraz pozostałych części, tj. części II - VI Zamawiający nie przewiduje możliwości waloryzacji wynagrodzenia z uwagi na okoliczności wskazane w pkt. 22.1 lit. c) SIWZ. Wykonawca składając ofertę winien uwzględnić wskazane czynniki w ramach wynagrodzenia wskazanego w ofercie. d) Obniżenia minimalnej wysokości ubezpieczenia. Obniżenie minimalnej wysokości ubezpieczenia jest możliwe w przypadku odstąpienia od części umowy lub jej częściowego rozwiązania. Minimalna wysokość ubezpieczenia może zostać wówczas obniżona do wysokości minimalnego ubezpieczenia wymaganego dla dalej realizowanych przez Wykonawcę części zgodnie z postanowieniami sekcji XVII pkt. 17.1 lit. b) SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.co.kprp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2016 godzina 13:00, miejsce: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, ul. Wiejska 10, 00-902, Kancelaria Główna przy ul. Wiejskiej 10, parter wejście D.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Pałac Prezydencki, ul. Krakowskie Przedmieście 46/48: a) grupa IA, b) grupa IB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Pałac Prezydencki, ul. Krakowskie Przedmieście 46/48: a) grupa IA, b) grupa IB.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - obiekty położone w Warszawie i okolicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - obiekty położone w Warszawie i okolicy tj.: a) Rezydencja Prezydenta RP Belweder, ul. Belwederska 56, b) Zespół Rezydencji Belweder - Klonowa, ul. Flory 2, c) Siedziba Kancelarii Prezydenta RP, ul. Wiejska 10 - kompleks budynków: i. ul. Wiejska 10, ii. ul. Maszyńskiego 10, iii. ul. Frascati 2, d) Biuro Bezpieczeństwa Narodowego, ul. Karowa 10, e) Archiwum Prezydenta RP, ul. Augustówka 6, f) Rezydencja Klarysew, ul. Saneczkowa 14,21/23 i ul. Sadowa 3, Konstancin-Jeziorna..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - Rezydencja Prezydenta RP Promnik, Ruda Tarnowska, gm. Wilga.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - Rezydencja Prezydenta RP Promnik, Ruda Tarnowska, gm. Wilga.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV - Dworek Prezydenta RP - Ośrodek Informacyjno-Edukacyjny, ul. Leśna 1, Ciechocinek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV - Dworek Prezydenta RP - Ośrodek Informacyjno-Edukacyjny, ul. Leśna 1, Ciechocinek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V - Rezydencja Prezydenta RP na Mierzei Helskiej, ul. Helska 3, 84-150 Hel.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V - Rezydencja Prezydenta RP na Mierzei Helskiej, ul. Helska 3, 84-150 Hel.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI - Rezydencja Prezydenta RP Zamek w Wiśle-Narodowy Zespół Zabytkowy, ul. Zameczek 1, 43-460 Wisła.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VI - Rezydencja Prezydenta RP Zamek w Wiśle-Narodowy Zespół Zabytkowy, ul. Zameczek 1, 43-460 Wisła.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.