eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Dowóz uczniów wraz z opieką do Publicznego Gimnazjum Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Ks. Prof. Józefa Tischnera w Chrzanowie w roku szkolnym 2016/2017.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-30

Chrzanów: Dowóz uczniów wraz z opieką do Publicznego Gimnazjum Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Ks. Prof. Józefa Tischnera w Chrzanowie w roku szkolnym 2016/2017.
Numer ogłoszenia: 113533 - 2016; data zamieszczenia: 30.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Chrzanowie , Aleja Henryka 20, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 32 7538874, faks 32 7538882.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów wraz z opieką do Publicznego Gimnazjum Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Ks. Prof. Józefa Tischnera w Chrzanowie w roku szkolnym 2016/2017..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów wraz z opieką do Publicznego Gimnazjum Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Ks. Prof. Józefa Tischnera w Chrzanowie, ul. Zielona 15 w roku szkolnym 2016/2017. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w dni nauki usług przewozowych. Rano dowóz uczniów do gimnazjum w godzinach 7.00 - 8.00, po południu odwóz uczniów w godzinach 13.00 - 15.00. Szczegółowy harmonogram przewidzianych do wykonania usług przewozowych będzie określony w rozkładach jazdy podany przez Dyrektora Publicznego Gimnazjum Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Ks. Józefa Tischnera w Chrzanowie. 2. Przejazd będzie odbywał się w ciągu 191 dni na trasach Nr 1 do 3, gdzie liczba dni, w którym realizowane będzie zlecenie może ulec zmianie w związku z dopasowaniem przewozów do harmonogramu czasu nauczania. 3. Zamówienie obejmuje 3 trasy: a) trasa Nr 1 obejmuje przewóz 48 uczniów (w tym 1 uczeń z zespołem Aspergera, 1 uczeń słabowidzący) w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia dopuszcza się możliwość (opcję) zwiększenia ilości dowożonych uczniów do maksymalnie 53 uczniów. Dowóz odbywać się będzie z następujących przystanków: Szkoła Balin, Balin Koźmin, Balin Straż Pożarna, Balin Przychodnia, Gimnazjum Nr 1. b) trasa Nr 2 obejmuje przewóz 33 uczniów (w tym 1 uczeń z autyzmem atypowym) w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia dopuszcza się możliwość (opcję) zwiększenia ilości dowożonych uczniów do maksymalnie 38 uczniów. Dowóz odbywać się będzie z następujących przystanków: Okradziejówka, Balin Bar, Balin Kościół, Chrzanów Tuczarnia, Chrzanów Ogródki, Gimnazjum Nr 1, c) trasa Nr 3 obejmuje przewóz 38 uczniów (w tym 1 uczeń z autyzmem i upośledzeniem w stopniu lekkim) w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia dopuszcza się możliwość (opcję) zwiększenia ilości dowożonych uczniów do maksymalnie 43 uczniów. Dowóz odbywać się będzie z następujących przystanków: Luszowice, Luszowice II, Góry Luszowskie, Gimnazjum Nr 1. 4. Każdy uczeń winien mieć zapewnione miejsce siedzące. 5. Zamawiający wymaga, aby na każdej trasie - trasach Wykonawca dysponował co najmniej jedną osobą do pełnienia funkcji opiekuna do obowiązków, którego będzie należało: a) zapewnienie bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dowożonych uczniów, b) zapewnienie bezpieczeństwa w trakcie przewozu do szkoły i ze szkoły. c) udzielenie pierwszej pomocy medycznej. Szczegóły realizacji zamówienia określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: aktualną na dzień składania ofert licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób na terenie RP lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób, o których mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz.U. z 2013 r., poz. 1414 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że wykonał lub nadal wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę realizowaną w sposób ciągły przez okres co najmniej dziewięciu miesięcy z zakresu przewozu osób o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto. Uwaga: w przypadku usługi, która jest w trakcie realizacji, wymagany 9-miesięczny okres musi upłynąć przed upływem terminu składania ofert; ponadto przed upływem terminu składania ofert wartość zrealizowanej usługi w wymaganym 9-miesięcznym okresie nie może być niższa niż 60.000,00 zł brutto;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym tj.: co najmniej trzema sprawnymi technicznie pojazdami samochodowymi (autobusami) posiadającymi aktualne badanie techniczne, w stanie technicznym nie budzącym zastrzeżeń (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia - tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 305 z późn. zm.), dopuszczonymi do ruchu spełniającymi wymagania określone przepisami prawa, oznakowanymi zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012r. poz. 1137 ze zm.) posiadającymi aktualną polisę ubezpieczeniową OC i NW, o liczbie miejsc siedzących minimum: - co najmniej 53 (uczniowie) + co najmniej 1 opiekun, - co najmniej 38 (uczniowie) + co najmniej 1 opiekun, - co najmniej 43 (uczniowie) + co najmniej 1 opiekun, lub większą liczbą pojazdów np. autobusów, mikrobusów, które łącznie zapewnią wymaganą liczbę miejsc siedzących na każdą trasę z tym, że wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w każdym pojeździe miejsce siedzące dla opiekuna.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej trzema osobami (kierowcami) posiadającymi: - prawo jazdy kategorii D (każda z osób) oraz - co najmniej 24-miesięczne doświadczenie w zakresie transportu drogowego (każda z osób); Uwaga: w przypadku wskazania przez wykonawcę większej liczby pojazdów samochodowych (celem potwierdzenia dysponowania potencjałem technicznym) wymagana ilość osób (kierowców i opiekunów) ulegnie zwiększeniu proporcjonalnie do liczby pojazdów; każdy z kierowców zobowiązany jest do posiadania odpowiednich uprawnień do kierowania przypisanymi im pojazdami tj. B, D, D1.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do formularza ofertowego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dotyczy podmiotu zagranicznego - jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu wymaganego powyżej, należy zastąpić go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia wiedzy i doświadczenia lub osób zdolnych do wykonania zamówienia wyłącznie w sytuacji gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów przy wykonaniu zamówienia zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy PZP.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii - 4

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści umowy w stosunku do treści oferty, m.in. w kwestii: ceny, w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeśli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, w tym zwłaszcza w zakresie stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/zeasipwchrzanowie
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.malopolska.pl/zeasipwchrzanowie zakładka: zamówienia publiczne, zakładka: ogłoszenia lub można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, II p., pokój nr 77.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2016 godzina 15:00, miejsce: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Chrzanowie, Aleja Henryka 20, 32-500 Chrzanów, sekretariat, II p..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.