eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głubczyce › Spawacz metodą MAG (135)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-05-14

Głubczyce: Spawacz metodą MAG (135)
Numer ogłoszenia: 113414 - 2015; data zamieszczenia: 14.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Pocztowa 6, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 077 4858537, faks 077 4858760.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: pup-glubczyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Spawacz metodą MAG (135).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi szkolenia grupowego o nazwie Spawacz metodą MAG (135) dla dwunastu osób bezrobotnych. Cele szkolenia: przygotowanie uczestników szkolenia do egzaminu końcowego spawaczy blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135) oraz uzyskanie niezbędnych uprawnień do wykonywania zawodu. Szkolenie zakończy się wydaniem przez jednostkę szkoleniową zaświadczenia o ukończeniu kursu. Dokument zostanie wydany zgodnie z wzorem zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, który określony jest w § 18 ust. 2 (załącznik nr 5) rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. Dz. U. z 2014r. poz. 622 w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych. Do zaświadczenia należy dołączyć również suplement zawierający następujące informacje: - okres trwania szkolenia, - tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczeń, do którego suplement jest dodatkiem, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucje szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. Oprócz ww. zaświadczenia i suplementu, każdy uczestnik szkolenia otrzyma po zdanym egzaminie: a) świadectwo egzaminu kwalifikacyjnego spawacza b) książkę spawacza. Minimalny zakres szkolenia musi obejmować następujące zagadnienia (zgodny z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach): Szkolenie teoretyczne: Przedmiot nauczania/ Ilość jednostek szkoleniowych: Zastosowanie elektryczności do spawania łukowego/2, Urządzenia spawalnicze/2, Bezpieczeństwo i higiena pracy/3, Bezpieczna praca na hali produkcyjnej/2, Materiały dodatkowe do spawania/3, Spawanie w praktyce/2, Oznaczanie i wymiarowanie spoin/2, Metody przygotowania złączy do spawania/2, Kwalifikowanie spawaczy/2, Budowa i użytkowanie urządzeń do spawania MAG/3, Charakterystyka spawania MAG oraz typowe parametry/2. Szkolenie praktyczne: Instruktaż wstępny/2, Ćwiczenia/118. UWAGA: Pominięcie któregoś z powyższych zagadnień skutkować będzie odrzuceniem oferty. Przez jednostkę szkoleniową należy rozumieć: 45 minut zajęć, w przypadku zajęć teoretycznych i instruktażu wstępnego, 60 minut zajęć, w przypadku zajęć praktycznych. Liczba osób objętych szkoleniem: 12 osób. Wspólny Słownik Zamówień, Kod CPV: 80530000-8. Ilość jednostek szkoleniowych przypadających na jednego uczestnika szkolenia: 145 godzin w tym egzamin. Termin realizacji zamówienia: nie wcześniej niż 15.06.2015 i nie później niż 17.07.2015. Miejsce szkolenia: powiat głubczycki. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia uczestnikom w trakcie szkolenia: warunków pracy zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy (Rozporządzenie Ministra Gospodarki z 27.04.2000 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych Dz.U. z 2000r., Nr 40, poz.470), pomieszczeń, sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji programu szkolenia, materiałów dydaktycznych, które po zakończeniu szkolenia przejdą na własność każdego uczestnika szkolenia tj.: notes, długopis oraz tematyczny podręcznik lub skrypt w ramach kosztów szkolenia. Zajęcia mają odbywać się zgodnie z harmonogramem zajęć i mogą odbywać się w każdym dniu tygodnia z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt w wymiarze nie przekraczającym 8 godzin zegarowych dziennie i średnio nie mniej niż 25 godzin szkolenia przypadających na jednego uczestnika szkolenia w tygodniu. Harmonogram zajęć musi zawierać: daty, tematy zajęć i ich wymiar godzinowy, informacje o nazwiskach osób prowadzących zajęcia w poszczególnych dniach. W harmonogramie muszą być zaznaczone godziny rozpoczęcia oraz zakończenia szkolenia w każdym dniu. Zajęcia powinny odbywać się jednak nie wcześniej niż 8:00 i maksymalnie do 18:00. Badania lekarskie dla kursantów Zamawiający zrealizuje we własnym zakresie przed wydaniem skierowań na szkolenie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca posiada aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia- załącznik nr 1a SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonuje należycie 2 usługi dla grupy minimum 10 osób w zakresie jakiego dotyczy składana oferta. Wykonawca przedstawi wykaz usług zgodny z treścią załącznika nr 4 SIWZ oraz załączy dokumenty potwierdzające, że szkolenia wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powinny zostać przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy. Wymaga się, żeby Wykonawcy dostosowali zakres szkolenia odpowiednio do identyfikowanego na rynku pracy zapotrzebowania na kwalifikacje oraz uwzględnili jakość oferowanego programu szkolenia w tym wykorzystując standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazie danych udostępnionych przez ministra właściwego ds. pracy. Wykonawcy spełnią warunek jeżeli dostosują zakres szkolenia do wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie dostępu do sprzętu oraz pomieszczeń, w których będą się odbywały zajęcia teoretyczne i praktyczne szkolenia zgodnie z treścią załącznika nr 5 SIWZ. Wykonawca udokumentuje posiadanie prawa w terminie realizacji zamówienia do dysponowania zasobami. Mogą to być w szczególności pisemne zobowiązania lub oświadczenia dot. pomieszczeń, wyposażenia pomieszczeń, pomocy dydaktycznych oraz innego sprzętu, maszyn lub urządzeń dostępnych Wykonawcy w okresie wykonywania zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien przedstawić wykaz osób (zgodnie z treścią załącznika 6 SIWZ), które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia oraz udokumentują prawo do dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Będą to osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, kierunkowe wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje lub uprawnienia zgodne z przedmiotem zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy składają oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 Ustawy zgodnie z treścią załącznika nr 3 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o posiadaniu wpisu na 2015r. do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (załącznik nr 1a SIWZ),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.9
  • 2 - Jakość - 0.1

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) personalnym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, jednak przy zachowaniu identycznych albo zbliżonych kwalifikacji wykładowców wymienionych w ofercie. b) miejsca prowadzenia szkolenia, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, jednakże przy zachowaniu siedziby miasta i takich samych albo zbliżonych warunków, które zostały przedstawione w ofercie. Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie poinformować zamawiającego- na piśmie- o fakcie zaistniałych zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup-glubczyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Głubczycach ul. Pocztowa 6 ; 48-100 Głubczyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2015 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Głubczycach pok. nr 9, I piętro ul. Pocztowa 6 ; 48-100 Głubczyce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.