eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turek › Przebudowa związana ze zmianą sposobu użytkowania części budynku mieszkalnego na część administracyjno-biurową z budową towarzyszących urządzeń w tym miejsc postojowych - Obrębizna 1, gm. Turek



Ogłoszenie z dnia 2017-07-28

Ogłoszenie nr 113411 - 2017 z dnia 2017-07-28 r.

Turek: Przebudowa związana ze zmianą sposobu użytkowania części budynku mieszkalnego na część administracyjno-biurową z budową towarzyszących urządzeń w tym miejsc postojowych - Obrębizna 1, gm. Turek
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 45633-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak
Numer ogłoszenia: 45857-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 80074-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Turek, krajowy numer identyfikacyjny 31051289800000, ul. ul. Chopina 70, 62700 Turek, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 632 785 441, faks 63 280 300, e-mail turek@poznan.lasy.gov.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa związana ze zmianą sposobu użytkowania części budynku mieszkalnego na część administracyjno-biurową z budową towarzyszących urządzeń w tym miejsc postojowych - Obrębizna 1, gm. Turek

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SA.270.2.2017.S

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące prace z zakresu: wymiany stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, wymianę posadzek; wewnętrzne prace wykończeniowe; wymiany instalacji elektrycznej, kanalizacyjne i centralnego ogrzewania; zasypanie części podpiwniczenia budynku; rozbiórki części ogrodzenia; wykonanie nawierzchni z kostki betonowej (dojście do budynku i miejsca postojowe).


II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa zawarta w dniu 08.05.2017r. z terminem wykonania do dnia 17.07.2017r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 08/05/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Firma Budowlana JAFRA, , Cisew 143, 62-700, Turek, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 157125.52 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe: Wynagrodzenie kosztorysowe



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/07/2017


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp: zmiana wynagrodzenia na podstawie kosztorysów powykonawczych w wyniku rozliczenia zamówienia
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp: roboty dodatkowe i zamienne wg protokołów konieczności
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp: wartość zmian wg kosztorysów powykonawczych skutkuje obniżeniem wynagrodzenia końcowego Wykonawcy. Wynagrodzenie ostateczne Wykoawcy netto: 149138,14 zł.


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana Wykonawcy nie mogła zostać dokonana z przyczyn technicznych. Przewidziane wynagrodzenie kosztorysowe obejmuje rozliczenie końcowe na podstawie kosztorysów powykonawczych obejmujących wprowadzone zmiany. Zmiany (rodzaj i zakres) oraz okoliczności ich wprowadzenia zostały przewidziane w umowie i zostały zawarte w ogłoszeniu o zamówieniu.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmiana umowy nie jest zmianą istotną z punktu widzenia postanowień zawartych w ustawie Pzp.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.