eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janowiec Wielkopolski › Przebudowa drogi gminnej w Tonowie - Gmina Janowiec Wielkopolski - I etap

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-28

Ogłoszenie nr 113359 - 2017 z dnia 2017-07-28 r.

Janowiec Wielkopolski: Przebudowa drogi gminnej w Tonowie - Gmina Janowiec Wielkopolski - I etap
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 536698-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 500001520-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Janowiec Wielkopolski, krajowy numer identyfikacyjny 52751700000, ul. ul. Gnieźnieńska 3, 88430 Janowiec Wielkopolski, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 523 023 034, faks 523 023 020, e-mail um_inwestycje@um-janowiecwlkp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.um-janowiecwlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej w Tonowie - Gmina Janowiec Wielkopolski - I etap

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IN.271.1.4.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Realizacja zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej z zjazdami na odcinku 1 600,0 mb szerokości jezdni bitumicznej 4,0 m w km 0+000,00 do km 1+600,00 zgodnie z dokumentacją projektową, w szczególności w następującym zakresie: 1) roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne: a) roboty przygotowawcze; mechaniczne ścinanie pobocza z darnią grub. 10 cm; okrzesanie gałęzi drzew, ręczne ścinanie i karczowanie krzewów; wywożenie gałęzi i krzaków;, 2) fundamentowanie dróg: warstwa na poszerzenie istniejącej podbudowy z tłucznia kamiennego* frakcji 0/63 mm grub. 10 cm - pow. 997,5 m2; wzmocnienie istniejącej podbudowy tłuczniem 0/31,5 mm średnio 7 cm - pow. 6 954,30 m2; warstwa górna podbudowy z tłucznia łamanego frakcji 0/31,5 mm grub. 15 cm - pow. 6 943,10 m2; *wymagania dla tłucznia kamiennego frakcji 0/31,5 mm i 0/63 mm dla wzmocnienia podbudowy i poszerzenia podbudowy: nasiąkliwość WA24-2; mrozoodporność F-4; odporność na rozdrabnianie LA>=30; 3) roboty w zakresie nawierzchni dróg : skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,8 kg/m2- pow. 6 943,10 m2; warstwa wiążąca AC 11 W grub. 4 cm- pow. 6 783,10 m2; skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 - pow. 6 783,10 m2; warstwa ścieralna AC 11 S grub. 4 cm - pow. 6 623,10 m2; nawierzchnia pobocza z tłucznia łamanego* 0/31,5 mm o gr. 10 cm - pow. 1 600,00 m2; ręczne plantowanie i uzupełnianie pobocza z mechanicznym zagęszczeniem - 3 200,00 m2; * wymagania dla tłucznia kamiennego frakcji 0/31,5 mm dla pobocza: nasiąkliwość WA24-2; mrozoodporność F-2; odporność na rozdrabnianie LA<=30; 4) rowy przydrożne i przepusty: wykopy płytkich rowów opływowych koparkami- 1 920,0 m3; wykopy rowów ręcznie po koparkach - 320,0 m3; oczyszczenie z namułu przepustu o śr. 500 mm - dł. 32,0 mb; plantowanie skarp, przeciwskarp i dna rowu pow. 4 800,0 m2; 5) instalowanie znaków drogowych: Znak drogowy A-7 na słupku; bariera ochronna stalowa z elementami odblaskowymi - 48 mb z końcówkami wyokrąglającymi - 4 m; 2. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w poniższych dokumentach: Załącznik nr 1 - projekcie budowlanym Załącznik nr 2 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik nr 3 - przedmiar robót Z uwagi na to, że w dokumentacji projektowej pewne urządzenia i materiały oznaczone są za pomocą znaków towarowych lub nazw pochodzenia należy założyć, że każdemu temu oznaczeniu towarzyszą wyrazy "lub równoważny" to znaczy o parametrach, cechach, wartościach technicznych, jakościowych wartościach estetycznych nie gorszy niż określony w projekcie, gwarantujących realizację robót zgodnie z projektem budowlanym. Wszelkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji nie są dla Wykonawców wiążące i należy je rozumieć jako minimalne oczekiwane parametry jakościowe, techniczne, funkcjonalno-użytkowe oraz wymagany standard. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia stosunku do przewidywanych w dokumentacji projektowej. Równoważne produkty i urządzenia muszą posiadać wszelkie wymagane prawem certyfikaty, atesty, świadectwa dopuszczające je do obrotu i stosowania. Obowiązek udowodnienia równoważności ciąży na Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45233220-7, 45233290-8, 45111200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT710765.89
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
GABRODROG Paweł Kubicki, pawel-kubicki@wp.pl, ul.Kasztanowa 19, 88-400, Żnin, kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 860095,15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 737055,94
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1825928,37
Waluta: PL


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.