eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Dostawy różnych artykułów spożywczych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-28

Ogłoszenie nr 113357 - 2017 z dnia 2017-07-28 r.

Grudziądz: Dostawy różnych artykułów spożywczych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 532701-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny Nr 1, krajowy numer identyfikacyjny 31964100000, ul. ul. Wybickiego 42665, 86300 Grudziądz, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 64 40 400, faks 56 64 40 499, e-mail zk_1_grudziadz@sw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: zakład karny

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy różnych artykułów spożywczych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Cz.1 ARTYKUŁY ZBOŻOWE: Lp. Nazwa artykułu Norma Ilość1. Mąka pszenna typu 500:- opakowanie - 1 kg - 25 kg;- termin przydatności - nie mniej niż 4 m-ce od daty dostawy;- barwa - biała z odcieniem żółtym;- smak i zapach - swoisty;- bez obecności szkodników zbożowo - mącznych i innych pozostałości; PN-A-74022 16 000 kg 2. Mąka ziemniaczana:- opakowania - do 1 kg;- zapach i smak - typowy dla skrobi ziemniaczanej;- postać i barwa - biały proszek; PN-A-74710 20 kg 3. Makaron:- typu świderki, muszelki, itp.;- opakowanie - 1 kg - 25 kg; PN-A-74131 7 000 kg 4. Kasza jęczmienna:- opakowanie - 1 kg - 25 kg; PN-887A-7403 5 000 kg 5. Kasza manna:- opakowanie - 0,5 kg - 25 kg;- zapach i smak - typowy dla kaszy mannej;- bez obecności szkodników i innych pozostałości; PN-88/A-74203 4 000 kg 6. Ryż biały:- opakowanie - 1 kg - 25 kg; PN-A-74220 11 500 kg 7. Wafle ryżowe bezglutenowe; gramatura opakowania 0,140 kg PN-A-88114:1999 80 kg 8. Bułka tarta:- opakowanie - 05 kg - 25 kg- zapach, wygląd i smak typowy dla bułki tartej- bez obecności szkodników i innych pozostałości PN-A-74101 2 600 kg 9. Ciasto drożdżowe z kruszonką:- zapach, wygląd i smak typowy PN-A-74105 80 kg Cz. 2 BULIONY: Lp. Nazwa artykułu Norma Ilość1. Rosół jarzynowy w proszku:- opakowanie - 1 kg - 10 kg;- termin przydatności do spożycia - 6 m-cy od daty dostawy; PN-A-75980:1997 3 500 kg 2. Rosół drobiowy w proszku:- opakowanie - 1 kg - 10 kg;- termin przydatności do spożycia - 6 m-cy od daty dostawy; PN-A-97052 3 000 kg 3. Barszcz biały w proszku:- opakowanie - 1 kg - 10 kg;- termin przydatności do spożycia - 6 m-cy od daty dostawy; PN-A-94050:1996 500 kg 4. Żurek w proszku:- opakowanie - 1 kg - 10 kg;- termin przydatności do spożycia - 6 m-cy od daty dostawy; PN-A-94050 500 kg 5. Przyprawa do zup w płynie - typu maggi:- opakowanie - 1l - 5l;- termin przydatności do spożycia - 6 m-cy od daty dostawy; PN-A-94052 4 000 l Cz. 3 CUKIER: Lp. Nazwa artykułu Norma Ilość1. Cukier biały kryształ:- opakowanie max. do 25 kg;- termin przydatności do spożycia - 6 m-cy od daty dostawy; PN-A-74850 7 000 kg Cz. 4 RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE I PRZYPRAWY: Lp. Nazwa artykułu Norma Ilość1. Cukier waniliowy:- opakowanie - do 1 kg;- termin przydatności do spożycia - 6 m-cy od daty dostawy; BN-79-8133-01 60 kg 2. Chrupki kukurydziane:-opakowanie od 0,08 kg do 1 kg;- termin przydatności do spożycia - 6 m-cy od daty dostawy; PN-A-88036:1998 220 kg 3. Chilli w proszku:- opakowanie - do 1 kg;- termin przydatności do spożycia - 6 m-cy od daty dostawy; PN-A-86955 10 kg 4. Curry w proszku:- opakowanie - do 1 kg;- termin przydatności do spożycia - 6 m-cy od daty dostawy; PN-R-87022 20 kg 5. Cynamon w proszku w proszku:- opakowanie - do 1 kg;- termin przydatności do spożycia - 6 m-cy od daty dostawy; PN-A-86955 20 kg 6. Biszkopty:- opakowanie - do 1 kg;- termin przydatności do spożycia - 6 m-cy od daty dostawy; PN-A-88115:1998 190 kg 7. Budyń:- smak - różne smaki;- opakowanie - do 1 kg;- termin przydatności do spożycia - 6 m-cy od daty dostawy; PN-A-94051 350 kg 8. Czosnek mielony:- opakowanie - do 1 kg;- termin przydatności do spożycia - 6 m-cy od daty dostawy; PN-A-86967 25 kg 9. Galaretka niskosłodzona:- smak - różne smaki;- opakowanie - do 1 kg;- termin przydatności do spożycia - 6 m-cy od daty dostawy; PN-94/A-75104 180 kg 10. Herbata granulowana:- opakowanie - 1 kg - 25 kg;- termin przydatności do spożycia - 6 m-cy od daty dostawy; PN-ISO 3720 1 000 kg 11. Kawa zbożowa:- opakowanie - 1 kg - 25 kg;- termin przydatności do spożycia - 6 m-cy od daty dostawy; PN-A-94013 2 300 kg 12. Kisiel:- smak - różne smaki;- opakowanie - do 1 kg;- termin przydatności do spożycia - 6 m-cy od daty dostawy; PN-A-94051 210 kg 13. Kwasek cytrynowy:- opakowanie - do 1 kg;- termin przydatności do spożycia - 6 m-cy od daty dostawy; PN-81/A-79734 70 kg 14. Liść laurowy:- opakowanie - do 1 kg;- termin przydatności do spożycia - 6 m-cy od daty dostawy; PN-R-87022 50 kg 15. Majeranek:- opakowanie - do 1 kg;- termin przydatności do spożycia - 6 m-cy od daty dostawy; PN-A-86958 50 kg 16. Majonez:- opakowanie - wiaderka do 5 kg lub słoiki;- termin przydatności do spożycia - 6 m-cy od daty dostawy; PN-A-86950:1995 1 200 kg 17. Musztarda;- opakowanie - wiaderka do 5 kg lub słoiki;- termin przydatności do spożycia - 6 m-cy od daty dostawy; PN-A-86964 2 500 kg 18. Ocet 10% 0,5 l PN-72/A-79733 1 000 l 19. Papryka mielona ostra:- opakowanie - do 1 kg;- termin przydatności do spożycia - 6 m-cy od daty dostawy; PN-A-86955 80 kg 20. Pieprz czarny mielony: - opakowanie - do 1 kg;- termin przydatności do spożycia - 6 m-cy od daty dostawy; PN-A-86965 150 kg 21. Proszek do pieczenia:- opakowanie - do 1 kg;- termin przydatności do spożycia - 6 m-cy od daty dostawy; PN-A-94017:1998 15 kg 22. Sól kuchenna:- opakowanie - do 1 kg;- termin przydatności do spożycia - 6 m-cy od daty dostawy; PN-C-84081 3 700 kg 23. Ziele angielskie:- opakowanie - do 1 kg;- termin przydatności do spożycia - 6 m-cy od daty dostawy; BN-67/8132-14 50 kg 24. Żelatyna spożywcza:- opakowanie - do 1 kg;- termin przydatności do spożycia - 6 m-cy od daty dostawy; PN-A-82245:1993 100 kg Cz. 5 PRODUKTY SOJOWE: Lp. Nazwa artykułu Norma Ilość1. Granulat sojowy:- opakowanie - 1 kg - 25 kg;- termin przydatności do spożycia - 6 m-cy od daty dostawy; PN-ISO 5506 300 kg 2. Kostka sojowa:- opakowanie - 1 kg - 25 kg;- termin przydatności do spożycia - 6 m-cy od daty dostawy; PN-ISO 5506 300 kg 3. Kotlety sojowe:- opakowanie - 1 kg - 25 kg;- termin przydatności do spożycia - 6 m-cy od daty dostawy; PN-ISO 5506 300 kg Cz. 6 PRODUKTY STRĄCZKOWE: Lp. Nazwa artykułu Norma Ilość1. Fasola JAŚ średni:- opakowanie - 1 kg - 25 kg; - termin przydatności do spożycia - 6 m-cy od daty dostawy; PN-75/R-65031 6 000 kg 2. Groch łuskany:- opakowanie - 1 kg - 25 kg;- termin przydatności do spożycia - 6 m-cy od daty dostawy; PN-A-74220:1997 3 000 kg Cz. 7 PRZETWORY WARZYWNE: Lp. Nazwa artykułu Norma Ilość1. Chrzan tarty:- opakowanie jednostkowe- słoiki do 0,9 l- termin przydatności do spożycia min. 12 miesięcy od daty dostawy; PN/R-75520 80 kg 2. Groszek konserwowy:- opakowanie maksymalnie do 3000 ml, kolor zielony, soczysty, ziarna całe, nie zepsute, bez obcych zapachów;- termin przydatności do spożycia min. 12 miesięcy od daty dostawy; PN-76/A-77803 500 kg 3. Koncentrat pomidorowy 30%:- opakowanie - puszka 4500g;- termin przydatności do spożycia min. 12 miesięcy od datydostawy; PN-75/A-77601 7 000 kg 4. Kukurydza konserwowa:- opakowanie maksymalnie do 3 000 ml, ziarna młodej kukurydzy luzem w zalewie konserwującej, ziarna całe nieuszkodzone, zalewa barwy żółtawej i żółta, opalizująca lub mętna z osadem tkanki roślinnej na dnie opakowania, konsystencja miękka - wyrównana, smak i zapach - charakterystyczny dla kukurydzy bez obcych smaków i zapachów;- termin przydatności do spożycia min. 12 miesięcy od daty dostawy; PN-A-77807 700 kg 5. Leczo pieczarkowe:- produkt spożywczy otrzymany ze świeżych warzyw i grubo pokrojonych pieczarek z dodatkiem soli kuchennej, utrwalony przez pasteryzację;- konsystencja - półpłynna do gęstej, z widocznymi kawałkami warzyw i pieczarek;- termin przydatności do spożycia min. 12 miesięcy od daty dostawy; PN-A-86951:2006 500 kg Cz. 8 PRZETWORY OWOCOWE: Lp. Nazwa artykułu Norma Ilość1. Dżem:- opakowania jednostkowe 25g;- różne smaki;- termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 m-cy od daty dostawy; PN-A-75100 40 kg 2. Miód:- opakowania jednostkowe 25g;- różne smaki;- termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 m-cy od daty dostawy; PN-88/A77626 40 kg 3. Dżem:- w opakowaniach jednostkowych do 15 kg,- różne smaki;- termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 m-cy od daty dostawy; PN-A-75100 7 000 kg 4. Marmolada:- w opakowaniach jednostkowych do 15 kg,- różne smaki;- termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 m-cy od daty dostawy; PN-93/A-75103 7 000 kg 5. Kompot truskawkowy:- słoik o pojemności 0,900 l - 1 l, wygląd -widoczne całe owoce, zalewa klarowna, ekstrakt ogólny nie mniej niż 20 %, smak i zapach smak słodki, charakterystyczny dla kompotu truskawkowego,minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy 6 miesięcy; PN-75/A-75953 400 l Cz. 9 TŁUSZCZE: Lp. Nazwa artykułu Norma Ilość1. Margaryna do smarowania pieczywa:- margaryna w kostkach 0,250 kg;- zawartość tłuszczu nie mniej niż 40%; - termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 30 dni;- opakowania bez uszkodzeńPN - A - 86901 22 000 kg 2. Masło:- masło w kostkach 0,200 kg,- zawartość tłuszczu zwierzęcego nie mniej niż 82%- termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - nie krótszy niż 14 dni;- opakowania bez uszkodzeń PN - A - 86155 100 kg 3. Olej roślinny jadalny:- opakowanie - butelki od 1 l do 5 l;- termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 60 dni;- opakowania bez uszkodzeń PN - A - 86908 3 000 l

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 15612100-2
Dodatkowe kody CPV: 15623000-1, 15851100-2, 15613100-8, 15614100-6, 15614000-5, 15811100-7, 15892000-7, 15891500-5, 15891400-4, 15890000-3, 15831200-4, 15831000-2, 15613311-1, 15871000-4, 15871200-6, 15871000-4, 15882000-4, 15620000-0, 15833100-7, 15863000-5, 15861000-1, 15620000-0, 15890000-3, 15871000-4, 15872000-1, 15871273-8, 15871250-1, 15871120-1, 15872100-2, 15899000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Artykuły zbożowe
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT69385.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PPUH MARGO Grzegorz Środa, ppuhmargo@wp.pl, ul.Lipowa 6, 87-707, Zakrzewo, kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 70822.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 70822.32
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 82708.62
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Buliony
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT23340.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PPUH MARGO Grzegorz Środa, ppuhmargo@wp.pl, ul.Lipowa 6, 87-707, Zakrzewo, kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23770.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23770.80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 37724.40
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Cukier
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT17640.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
F.H. JARO Jarosław Lorke, jaro.koscian@wp.pl, ul. Osiedlowa 39, 64-000, Widziszewo, kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20412.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20412.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24192.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Różne artykuły spożywcze i przyprawy
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT38744.25
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PPUH MARGO Grzegorz Środa, ppuhmargo@wp.pl, ul. Lipowa 6, 87-707, Zakrzewo, kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 43061.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 43061.25
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 50680.39
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Produkty sojowe
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT4524.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PPUH MARGO Grzegorz Środa, ppuhmargo@wp.pl, ul. Lipowa 6, 87-707, Zakrzewo, kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5368.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5368.68
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6220.80
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Produkty strączkowe
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT23100.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
F.H. JARO Jarosław Lorke, jarko.koscian@wp.pl, ul. Osiedlowa 39, 64-000, Widziszewo, kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22480.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22480.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30649.50
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Przetwory warzywne
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT29203.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
KRA BIN Sp. z o.o., krabin@krabin.pl, ul.Długosza 99, 42-100, Kłobuck, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30968.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30968.56
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 42999.39
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Przetwory owocowe
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT35032.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
FH JARO Jarosław Lorke, jaro.koscian@wp.pl, ul. Osiedlowa 39, 64-000, Widziszewo, kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 36960.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36960.96
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 51205.06
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Tłuszcze
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT77300.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Hurtownia Wielobranżowa RAFPOL Rafał Sobczak, bhp-ziajka@wp.pl, ul. Romańska 74, 62-800, Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 79233.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 79233.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 125886.60
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.