eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzcianka › Remont elewacji, korytarza i ubikacji w budynku Biblioteki Publicznej w Trzciance

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-06-30

Trzcianka: Remont elewacji, korytarza i ubikacji w budynku Biblioteki Publicznej w Trzciance
Numer ogłoszenia: 113319 - 2016; data zamieszczenia: 30.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy im. K. Iłłakowiczówny , ul. Sikorskiego 22, 64-980 Trzcianka, woj. wielkopolskie, tel. 67 216 33 59, faks 67 216 33 59.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka-trzcianka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji, korytarza i ubikacji w budynku Biblioteki Publicznej w Trzciance.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont elewacji budynku biblioteki 1.1. Ocieplenie styropianem ścian budynku głównego od strony podwórza - wg rysunku, 1.2. Remont i malowanie pozostałych elewacji budynku biblioteki i budynków gospodarczych, 1.3. Malowanie krat i okien drewnianych, 1.4. Oczyszczenie ścian fundamentowych kamiennych z tynku i farby, 1.5. Uzupełnienie spoinowania ścian kamiennych, 1.6. Wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych na dachu płaskim i budynkach gospodarczych, 1.7. Rozebranie budynku gospodarczego i ogrodzenia od strony szkoły podstawowej , 1.8. Odtworzenie muru na granicy działki w miejscu rozbieranego budynku, 1.9. Wykonanie opierzenia murów na granicy działki, 1.10. Uzupełnienie tynków ścian i malowanie murów ogrodzeniowych 1.11. Ocieplenie stropodachu budynku z dachem płaskim, 1.12. Wykonanie ogrodzenia żelbetowego pełnego wysokości około 3,5 m od strony Szkoły, ogrodzenie pełne z furtką 1,0x2,2m i bramą 3,0x2,6m, 1.13. Wykucie otworu i osadzenie drzwi pomiędzy budynkiem głównym a podwórkiem, 1.14. Wymiana drzwi i dwóch okien w budynku gospodarczym, 1.15. Wymiana bramy i furtki na placu gospodarczym, 1.16. Rozebranie nawierzchni podwórka i murków wraz z wycięciem krzewów, 1.17. Regulacja studzienek i wpustów ulicznych remont, 1.18. Wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej barwionej - wg rysunku, 1.19. Wykonanie trawnika na części podwórza - wg rysunku, 1.20. Wykonanie zasilania energetycznego podwórka, 4 punkty świetlne i 3 punkty z gniazdami, 1.21. Wykonanie zasilania energetycznego front budynku 1 punkt z gniazdem 1.22. Wymiana schodów wejściowych na schody kamienne - dwa wejścia 1.23. Oczyszczenie ścian fundamentowych kamiennych z tynku i farby, 1.24. Wymiana schodów wejściowych na schody kamienne - dwa wejścia 1.25. Oczyszczenie ścian fundamentowych kamiennych z tynku i farby, 1.26. Wymiana parapetów na parterze budynku na kamienne, 1.27. Uzupełnienie spoinowania ścian kamiennych, 1.28. Remont drzwi wejściowych do budynku 2 szt, 1.29. Koszt zajęcia pasa drogowego. 2. Remont korytarza. 2.1.Rozebranie posadzek z lastryka na korytarzach i na schodach wewnętrznych, 2.2.Wylanie podkładu wyrównującego, 2.3.Ułożenie płytek antypoślizgowych na korytarzach i spocznikach, 2.4.Ułożenie płytek antypoślizgowych ryflowanych na stopniach oraz płytek na Podstopnicy 2.5. Montaż dwóch gablot otwieranych z oświetleniem wewnętrznym, zamykanych na zamek 2.6. Wykonanie sufitu podwieszonego wraz z montażem oświetlenia ogólnego i kierunkowego na korytarzu parteru 2.7. Montaż drewnianej obudowy parapetów lastrykowych - 3 szt. 2.8. Obudowa z płyt g-k rur instalacyjnych na korytarzu - parter 2.9. Wymiana drzwi do piwnicy na drzwi przeciwpożarowe 2.10. Demontaż kraty o wymiarach 2,4x3,0m na I piętrze 2.11. Likwidacja lamperii na ścianach klatki schodowej i korytarzy 2.12. Wymiana balustrad i pochwytów na klatce schodowej 2.13. Malowanie farbą emulsyjną ścian klatki schodowej i korytarzy 2.14. Wymiana drzwi wewnętrznych drewnianych na aluminiowe, przeszklone, dwuskrzydłowe 1szt., jednoskrzydłowe - 1 szt. 3. Remont ubikacji na półpiętrze. 3.1.Demontaż urządzeń sanitarnych, demontaż osprzętu elektrycznego, 3.2.Skucie płytek i tynków (posadzki i ściany), 3.3.Rozebranie ścianki działowej, demontaż drzwi wejściowych i wykucie ościeżnicy, 3.4.Powiększenie otworu drzwiowego do szerokości 90 cm, 3.5.Osadzenie nadproży stalowych, osadzenie ościeżnicy stalowej, 3.6.Montaż skrzydła drzwiowego z kratką wentylacyjną, 3.7.Wykonanie izolacji ścian i posadzki z folii w płynie, 3.8. Ułożenie płytek na ścianach na całą wysokość, 3.9.Ułożenie płytek antypoślizgowych na posadzce, 3.10.Tynkowanie i malowanie sufitu, 3.11.Montaż urządzeń sanitarnych: umywalka, bateria i muszla ustępowa kompaktowa, 3.12.Montaż osprzętu elektrycznego: włącznik, gniazdo hermetyczne, oprawa sufitowa 3.13. Wykonanie podejścia do grzejnika, montaż grzejnika drabinkowego z zaworem termostatycznym i odcinającym.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.30 - Roboty budowlane w zakresie bibliotek 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wykonał przynajmniej jedną robotę /w ramach jednego kontraktu/ o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto, polegającą na wykonaniu robót ogólnobudowlanych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca dysponuje specjalistą w branży budowlanej, który posiada wymagane Prawem budowlanym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w zakresie niezbędnym do nadzorowania planowanych przez zamawiającego robót

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Okres rękojmi - 30

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biblioteka-trzcianka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy, ul. Sikorskiego 22 64-980 Trzcianka i na stronie www.biblioteka-trzcianka.pl, tel. 672163359..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2016 godzina 12:00, miejsce: Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy, ul. Sikorskiego 22 64-980 Trzcianka sekretariat pokój 28.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja będzie realizowana z dofinansowaniem Instytutu Książki w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa Priorytet 2 Infrastruktura bibliotek 2016-2020..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.