eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jerzmanowice › przeprowadzenie kursów, treningów kompetencji i umiejętności społecznych oraz terapii psychologicznej dla beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-22

Jerzmanowice: przeprowadzenie kursów, treningów kompetencji i umiejętności społecznych oraz terapii psychologicznej dla beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich
Numer ogłoszenia: 113315 - 2012; data zamieszczenia: 22.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jerzmanowicach , Jerzmanowice 372B, 32-048 Jerzmanowice, woj. małopolskie, tel. 12 389 50 71, faks 12 389 50 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie kursów, treningów kompetencji i umiejętności społecznych oraz terapii psychologicznej dla beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. I część zamówienia 1) Przeprowadzenie treningu kompetencji i umiejętności społecznych, dla 17 beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich, zgodnie z poniższymi wytycznymi: a) Tematyka zajęć: komunikacja interpersonalna, eliminowanie barier komunikacyjnych, samopoznanie, poznanie typu swoich potrzeb i zainteresowań, uświadomienie swoich potrzeb, diagnoza własnych zasobów, określenie osobistej hierarchii wartości, asertywność i wyrażanie siebie, autowaloryzacja, identyfikacja wartości życiowych, stres, zachowania agresywne i źródła konfliktów próby eliminacji, kwalifikacje i umiejętności, konstruowanie dokumentów aplikacyjnych wg schematu - list motywacyjny, CV, trudne pytania w kontekście poszukiwania pracy, przygotowanie do rozmowy rekrutacyjnej (symulacje rozmów rekrutacyjnych), aktywne poszukiwanie pracy - kierunki działań. b) Liczba godzin dydaktycznych (45-minutowych) zajęć grupowych: 65, c) Liczba godzin dydaktycznych (45-minutowych) zajęć indywidualnych: łącznie 34 godz., tj. po 2 godz. dla każdego beneficjenta d) Zajęcia będą odbywać się w dni robocze. e) Zajęcia będą rozpoczynać się nie wcześniej, niż o godz. 9:00. f) Zajęcia będą kończyć się nie później niż o godz. 15:00. g) Jedno spotkanie może trwać nie mniej niż 5 godzin lekcyjnych i nie więcej niż 7 godzin lekcyjnych. h) Po każdych dwóch godzinach dydaktycznych nastąpi 10 minutowa przerwa nie wliczana do łącznego czasu zajęć. i) Zajęcia będą odbywać się 3 do 5 razy w tygodniu. j) Zajęcia indywidualne będą odbywać, wg harmonogramu ustalonego pomiędzy Wykonawcą, a poszczególnymi beneficjentami. Szczegółowy harmonogram zajęć indywidualnych, zawierający przyporządkowanie dat spotkań do poszczególnych beneficjentów zostanie przekazany Zamawiającemu (w formie e-mail, faksu lub w formie pisemnej) niezwłocznie po ustaleniu wszystkich terminów. k) Wykonawca na pierwszych zajęciach przekaże uczestnikom następujące materiały szkoleniowe: długopis z wkładem niebieskim, zeszyt w kratkę, 32 - kartkowy, skrypt zajęć, zawierający tematy omawiane na zajęciach, wskazówki, porady. l) Wykonawca opracuje ankiety ewaluacyjne, które zostaną wypełnione przez uczestników na pierwszych i na ostatnich zajęciach, a następnie przekazane Zamawiającemu. m) Wykonawca podczas każdych zajęć zapewni każdemu uczestnikowi poczęstunek składający się z: gorącego posiłku o wadze co najmniej 350 g. (naprzemiennie: danie mięsne, danie jarskie, danie półmięsne), 1 butelki wody mineralnej o pojemności 0,5 l., 15 dkg ciastek, kawy 250 ml, mleczka herbaty 250 ml. n) Zajęcia będą odbywać się w granicach administracyjnych miejscowości Jerzmanowice lub Sąspów (powiat krakowski) w części położonej przy trasie Kraków - Olkusz (droga krajowa nr 94) w odległości nie większej niż 0,5 km od w/w drogi. 2) Przeprowadzenie grupowej terapii psychologicznej dla 8 beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich wywodzących się z rodzin, w których występują problemy z uzależnieniami oraz przemocą, zgodnie z poniższymi wytycznymi: a) Celem terapii jest wsparcie osób w sytuacjach kryzysowych, motywowanie do podjęcia kroków mogących w konsekwencji przyczynić się do poprawy ich sytuacji życiowej. b) Liczba godzin dydaktycznych (45-minutowych): 35. c) Zajęcia będą odbywać się w dni robocze. d) Zajęcia będą rozpoczynać się nie wcześniej, niż o godz. 9:00. e) Zajęcia będą kończyć się nie później niż o godz. 15:00. f) Jedno spotkanie może trwać nie mniej niż 4 godziny lekcyjne i nie więcej niż 7 godzin lekcyjnych. g) Po każdych dwóch godzinach dydaktycznych nastąpi 10 minutowa przerwa nie wliczana do łącznego czasu zajęć h) Zajęcia będą odbywać się 3 do 5 razy w tygodniu i) Wykonawca opracuje ankiety ewaluacyjne, które zostaną wypełnione przez uczestników na pierwszych i na ostatnich zajęciach, a następnie przekazane Zamawiającemu. j) Wykonawca na pierwszych zajęciach przekaże uczestnikom następujące materiały szkoleniowe: długopis z wkładem niebieskim, zeszyt w kratkę, 32 - kartkowy, skrypt zajęć zawierający tematy omawiane na zajęciach, wskazówki, porady. k) Wykonawca podczas każdych zajęć zapewni każdemu uczestnikowi poczęstunek składający się z: gorącego posiłku o wadze co najmniej 350 g. (naprzemiennie: danie mięsne, danie jarskie, danie półmięsne), 1 butelki wody mineralnej o pojemności 0,5 l., 15 dkg ciastek, kawy 250 ml, mleczka herbaty 250 ml. l) Zajęcia będą odbywać się w granicach administracyjnych miejscowości Jerzmanowice lub Sąspów (powiat krakowski) w części położonej przy trasie Kraków - Olkusz (droga krajowa nr 94) w odległości nie większej niż 0,5 km od w/w drogi. i/lub 2. II część zamówienia Przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B, dla 2 beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) Liczba godzin dydaktycznych (45-minutowych) zajęć teoretycznych: 30 2) Liczba godzin zegarowych zajęć praktycznych: 40 3) Zajęcia będą odbywać się w dni robocze. 4) Zajęcia będą rozpoczynać się nie wcześniej, niż o godz. 9:00. 5) Zajęcia będą kończyć się nie później niż o godz. 21:00. 6) Wykonawca przekaże uczestnikom materiały szkoleniowe w formie pisemnej 7) Wykonawca podczas każdych zajęć teoretycznych zapewni każdemu uczestnikowi poczęstunek składający się z: a) 1 butelki wody mineralnej o pojemności 0,5 l., b) 15 dkg ciastek 8) Wykonawca przeprowadzi egzamin wewnętrzny, który odbędzie się na koniec całego szkolenia. 9) Wykonawca zapewni przeprowadzenie badania lekarskiego. 10) Wykonawca pokryje jednorazowo dla każdego beneficjenta koszt egzaminu państwowego w zakresie egzaminu teoretycznego oraz praktycznego. 11) Zamawiający wymaga, aby zajęcia odbywały się w odległości nie większej niż 35 km od punktu zaznaczonego na mapie http://mapa.targeo.pl/jerzmanowice oraz w odległości nie większej niż 1,5 km od przystanku komunikacji zbiorowej. W celu weryfikacji spełniania tego warunku Zamawiający posłuży się mapą dostępną na stronie www.targeo.pl, opcja trasy - krótka. i/lub 3. III część zamówienia 1) Przeprowadzenie kursu obsługi wózków widłowych dla 3 beneficjenta projektu Szansa dla wszystkich, zgodnie z poniższymi wytycznymi: a) Tematyka szkolenia: Typy stosowanych wózków jezdniowych, Budowa wózka, Czynności operatora przy obsłudze wózków, Wiadomości z zakresu BHP, Praktyczna nauka jazdy, Wiadomości o Dozorze Technicznym, Wymiana butli gazowej. b) Liczba godzin dydaktycznych (45-minutowych) zajęć teoretycznych: 30 c) Liczba godzin dydaktycznych (45-minutowych) zajęć praktycznych: 70 d) Zajęcia będą odbywać się w dni robocze. e) Zajęcia będą rozpoczynać się nie wcześniej, niż o godz. 9:00. f) Zajęcia będą kończyć się nie później niż o godz. 20:00. g) Jedne zajęcia mogą trwać nie mniej niż 4 godziny lekcyjne i nie więcej niż 9 godzin lekcyjnych. h) Wykonawca w każdym dniu zajęć teoretycznych przekaże uczestnikowi skrypt zawierający tematy omawiane na zajęciach. Ponadto na pierwszych zajęciach Wykonawca przekaże uczestnikom długopis z wkładem niebieskim oraz zeszyt w kratkę, 32 - kartkowy. i) Wykonawca podczas każdych zajęć teoretycznych zapewni uczestnikowi poczęstunek składający się z: podczas zajęć teoretycznych: gorącego posiłku o wadze co najmniej 350 g. (naprzemiennie: danie mięsne, danie jarskie, danie półmięsne), 1 butelki wody mineralnej o pojemności 0,5 l. kawy 250 ml, mleczka, herbaty 250 ml., 15 dkg ciastek, podczas zajęć praktycznych: 1 butelki wody mineralnej o pojemności 0,5 l. kawy 250 ml, mleczka, herbaty 250 ml. oraz 15 dkg ciastek. j) Zamawiający wymaga, aby zajęcia odbywały się w odległości nie większej niż 35 km od punktu zaznaczonego na mapie http://mapa.targeo.pl/jerzmanowice oraz w odległości nie większej niż 1,5 km od przystanku komunikacji zbiorowej. W celu weryfikacji spełniania tego warunku Zamawiający posłuży się mapą dostępną na stronie www.targeo.pl, opcja trasy - krótka. 2) Przeprowadzenie kursu gastronomicznego dla 3 beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich, zgodnie z poniższymi wytycznymi: a) Tematyka szkolenia: podstawy gastronomii podstawy kelnerstwa podstawy barmaństwa podstawy towaroznawstwa przyjęcie i ocena surowca przetwarzanie surowca potrawy jarskie potrawy mięsne zupy desery podstawy kuchni międzynarodowej b) Liczba godzin dydaktycznych (45-minutowych) zajęć teoretycznych: 30 c) Liczba godzin dydaktycznych (45-minutowych) zajęć praktycznych: 70 d) Zajęcia będą odbywać się w dni robocze. e) Zajęcia będą rozpoczynać się nie wcześniej, niż o godz. 9:00. f) Zajęcia będą kończyć się nie później niż o godz. 20:00. g) Jedne zajęcia mogą trwać nie mniej niż 4 godziny lekcyjne i nie więcej niż 9 godzin lekcyjnych. h) Wykonawca w każdym dniu zajęć teoretycznych przekaże uczestnikom skrypt zawierający tematy omawiane na zajęciach. Ponadto na pierwszych zajęciach Wykonawca przekaże uczestnikom długopis z wkładem niebieskim oraz zeszyt w kratkę, 32 - kartkowy. i) Wykonawca podczas każdych zajęć teoretycznych zapewni każdemu uczestnikowi poczęstunek składający się z: podczas zajęć teoretycznych: gorącego posiłku o wadze co najmniej 350 g. (naprzemiennie: danie mięsne, danie jarskie, danie półmięsne), 1 butelki wody mineralnej o pojemności 0,5 l. kawy 250 ml, mleczka, herbaty 250 ml., 15 dkg ciastek, podczas zajęć praktycznych: 1 butelki wody mineralnej o pojemności 0,5 l. kawy 250 ml, mleczka, herbaty 250 ml. oraz 15 dkg ciastek j) Zamawiający wymaga, aby zajęcia odbywały się w odległości nie większej niż 35 km od punktu zaznaczonego na mapie http://mapa.targeo.pl/jerzmanowice oraz w odległości nie większej niż 1,5 km od przystanku komunikacji zbiorowej. W celu weryfikacji spełniania tego warunku Zamawiający posłuży się mapą dostępną na stronie www.targeo.pl, opcja trasy - krótka. 3) Przeprowadzenie kursu florystycznego dla 1 beneficjenta projektu Szansa dla wszystkich, zgodnie z poniższymi wytycznymi: a) Tematyka szkolenia: podstawy florystyki, słownictwo zawodowe, podstawy utrzymywania roślin, przechowywanie roślin, suszenie, zasady układania kwiatów w ręku, zasady układania kwiatów w naczyniu, wieńce okolicznościowe, bukiety okolicznościowe, florystyka świąteczna, florystyka okolicznościowa. b) Liczba godzin dydaktycznych (45-minutowych) zajęć teoretycznych: 30 c) Liczba godzin dydaktycznych (45-minutowych) zajęć praktycznych: 70 d) Zajęcia będą odbywać się w dni robocze. e) Zajęcia będą rozpoczynać się nie wcześniej, niż o godz. 9:00. f) Zajęcia będą kończyć się nie później niż o godz. 20:00. g) Jedne zajęcia mogą trwać nie mniej niż 4 godziny lekcyjne i nie więcej niż 9 godzin lekcyjnych. h) Wykonawca w każdym dniu zajęć teoretycznych przekaże uczestnikowi skrypt zawierający tematy omawiane na zajęciach. Ponadto na pierwszych zajęciach Wykonawca przekaże uczestnikom długopis z wkładem niebieskim oraz zeszyt w kratkę, 32 - kartkowy. i) Wykonawca podczas każdych zajęć teoretycznych zapewni uczestnikowi poczęstunek składający się z: podczas zajęć teoretycznych: gorącego posiłku o wadze co najmniej 350 g. (naprzemiennie: danie mięsne, danie jarskie, danie półmięsne), 1 butelki wody mineralnej o pojemności 0,5 l. kawy 250 ml, mleczka, herbaty 250 ml., 15 dkg ciastek, podczas zajęć praktycznych: 1 butelki wody mineralnej o pojemności 0,5 l. kawy 250 ml, mleczka, herbaty 250 ml. oraz 15 dkg ciastek j) Zamawiający wymaga, aby zajęcia odbywały się w odległości nie większej niż 35 km od punktu zaznaczonego na mapie http://mapa.targeo.pl/jerzmanowice oraz w odległości nie większej niż 1,5 km od przystanku komunikacji zbiorowej. W celu weryfikacji spełniania tego warunku Zamawiający posłuży się mapą dostępną na stronie www.targeo.pl, opcja trasy - krótka. 4. Ustalenia dodatkowe (dot. wszystkich części zamówienia): 1) Lokal, w którym będą odbywać się zajęcia zapewnia Wykonawca. 2) Wykonawca będzie prowadził dziennik zajęć oraz listę obecności, na której każdy uczestnik będzie potwierdzał swoją obecność. Lista obecności będzie podpisywana przez beneficjentów na koniec każdych zajęć 3) Otrzymanie materiałów szkoleniowych oraz wyżywienia beneficjenci będą potwierdzać na liście, którą po zakończeniu zajęć Wykonawca przekaże Zamawiającemu. 4) Wykonawca może zostać skontrolowany w zakresie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego lub podmiot kontrolujący Zamawiającego. 5) Wykonawca zachowa w tajemnicy wszelkie dane osobowe, do których uzyskał dostęp w związku z wykonywaniem zadania oraz będzie przestrzegał inne postanowienia ustawy o ochronie danych osobowych, 6) Wykonawca oznaczy dokumenty wytworzone w związku z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (http://www.efs.gov.pl/Documents/wytyczne_04_02.pdf) 7) Wykonawca wyda uczestnikom zaświadczenia o odbyciu zajęć oznakowane zgodnie z w/w wytycznymi. 8) Wykonawca na co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem zajęć przekaże Zamawiającemu (w formie e-mail, faksu lub w formie pisemnej) harmonogram zajęć (daty i godziny). 9) Wykonawca będzie na bieżąco informował (w formie e-mail, faksu lub w formie pisemnej) Zamawiającego o nieobecności beneficjenta na zajęciach. 10) W przypadku uczestnictwa mniejszej liczby uczestników niż planowana, jeżeli nieobecność uczestnika będzie wynikała z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawca zostanie o niej poinformowany nie później niż na 24 godziny przez rozpoczęciem zajęć, Zamawiający pokryje koszt uczestnictwa tylko osób obecnych na zajęciach. 11) W przypadku, gdy beneficjent zrezygnuje z uczestnictwa w zajęciach w ich trakcie, Zamawiający zapłaci Wykonawcy jedynie wynagrodzenie za faktycznie zrealizowaną ilość godzin zajęć danego beneficjenta. 12) Wykonawca oświadcza, że posiada kwalifikacje do prowadzenia zajęć w zakresie objętym przedmiotem umowy. 13) Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę będąca przedmiotem niniejszej umowy zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy i postanowieniami umowy przy dołożeniu należytej staranności..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80.41.10.00 - Usługi szkół jazdy 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia w zakresie II części zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. posiadają wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców, prowadzonego na podstawie ustawy Prawo o ruchu drogowym art. 103 ust.3, (Dz. U. z 2005 r. nr 108 poz. 908).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia w zakresie I części zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 1) Wykonawca musi dysponować 1 osobą posiadającą doświadczenie w świadczeniu usługi treningu kompetencji i umiejętności społecznych w wymiarze co najmniej 80 godzin dydaktycznych. 2) Wykonawca musi dysponować 1 osobą posiadającą doświadczenie w świadczeniu usług terapii grupowej w wymiarze co najmniej 30 godzin dydaktycznych. Wymienione wyżej osoby muszą posiadać wykształcenie wyższe na kierunkach: psychologia lub socjologia lub pedagogika lub praca socjalna lub nauki o rodzinie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wykonawca może zmienić podwykonawcę za zgodą Zamawiającego. W tym celu, Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu pisemny wniosek wraz z określeniem nazwy podwykonawcy oraz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcy. Zmiana podwykonawcy zostanie dokonana w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_Jerzmanowice-Przeginia/podmiotowe
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Jerzmanowice 372B, 32-048 Jerzmanowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2012 godzina 08:30, miejsce: Dziennik podawczy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, Jerzmanowice 372B, 32-048 Jerzmanowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu Szansa dla wszystkich. Szczegółowy termin realizacji zamówienia: 1. I część zamówienia: 1) Przeprowadzenie treningu kompetencji i umiejętności społecznych: od 18.06.2012 do 20.07.2012 2) Przeprowadzenie grupowej terapii psychologicznej: od 20.08.2012 do 21.09.2012 i/lub 2. II część zamówienia: od 18.06.2012 do 30.09.2012 i/lub 3. III część zamówienia: 1) Przeprowadzenie kursu obsługi wózków widłowych: od 01.08.2012 do 07.10.2012 2) Przeprowadzenie kursu gastronomicznego od 01.08.2012 do 07.10.2012 3) Przeprowadzenie kursu florystycznego od 01.08.2012 do 07.10.2012.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.