eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Remont mieszkań w miejscowości Mieścin 6A/3 gm. Tczew gm. oraz w miejscowości Rokitki ul. Kasztanowa 3, gm. Tczew

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-14

Pruszcz Gdański: Remont mieszkań w miejscowości Mieścin 6A/3 gm. Tczew gm. oraz w miejscowości Rokitki ul. Kasztanowa 3, gm. Tczew
Numer ogłoszenia: 113242 - 2015; data zamieszczenia: 14.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku , ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont mieszkań w miejscowości Mieścin 6A/3 gm. Tczew gm. oraz w miejscowości Rokitki ul. Kasztanowa 3, gm. Tczew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu mieszkania w miejscowości Mieścin 6A/3 gm. Tczew działka nr 136 zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wykonanie remontu mieszkania w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w miejscowości Rokitki ul. Kasztanowa 3, gm. Tczew działka nr 156 wraz z montażem 3 wkładów kominowych o długości 2 kondygnacji i poddasza oraz wykonaniem odwiertów w celu wentylacji pustki powietrznej zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 1.1. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część 1: Wykonanie remontu mieszkania w miejscowości Mieścin 6A/3 gm. Tczew, działka nr 136 zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, Zakres robót: 1) wymiana okien drewnianych na nowe z PCV, 2) wymiana na nowe drzwi wewnętrzne i zewnętrzne, 3) naprawa podłóg - posadzki betonowe pokryte wykładziną PCV, 4) wymiana instalacji elektrycznej na nową miedzianą, 5) remont instalacji c.o., wod-kan, 6) naprawa uszkodzonego obicia ścian w tym wymiana na płyty GK, 7) naprawa pokrycia dachowego, 8) adaptacja pomieszczenia na łazienkę z WC. Część 2: Wykonanie robót budowlanych remontowych polegających na remoncie mieszkania w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w miejscowości Rokitki ul. Kasztanowa 3, gm. Tczew działka nr 156 wraz z montażem 3 wkładów kominowych o długości 2 kondygnacji i poddasza oraz wykonaniem odwiertów w celu wentylacji pustki powietrznej zgodnie z projektem budowlanym ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Zakres robót: 1) remont pomieszczeń poprzez odgrzybienie ścian, odnowa powłok malarskich, 2) przestawienie pieca, 3) wykonanie drabiny na dach, 4) wykonanie dojścia do komina, 5) wyprowadzenie istniejącej wentylacji nad dach. 1.2 Warunki techniczne: 1) Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuką budowlaną, przy zachowaniu optymalizacji wykonania. 2) Plac budowy winien być oznakowany tablicą informacyjną zgodnie z wymogami Prawa budowlanego. 3) Teren budowy należy zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych. Prace niebezpieczne właściwie oznakować zgodnie z przepisami bhp. 4) Za wypadki i szkody powstałe na placu budowy odpowiada Wykonawca. Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych. 5) Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać przepisów wynikających z Prawa budowlanego. 6) W czasie realizacji robót Wykonawca nie będzie utrudniał mieszkańcom i instytucjom dojazdu, będzie utrzymywał na swój koszt i ryzyko teren robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał wszelkie zbędne materiały, odpady oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. 7) Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej terenu i jego otoczenia, a także zdobyć na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą posłużyć do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu ponosi Wykonawca. 1.3 W kosztach oferty oprócz robót zasadniczych należy ująć: 1) poniesienie wszystkich kosztów związanych z odbiorami robót, 2) wykonanie odpowiednich zabezpieczeń bhp i barier ochronnych, 3) sporządzenie i aktualizacja planu bioz, tablicy budowy i tablicy informacyjnej, 4) poniesienie kosztów zajęcia pasa drogi, kosztów zajęć niezbędnych działek sąsiednich - jeśli zajdzie taka potrzeba, 5) koszt wykonania dokumentacji powykonawczej, 6) koszty uczestniczenia w naradach i odbiorach, 7) koszty utrzymania placu budowy i uporządkowanie terenu po pracach wraz uzyskaniem mediów na czas budowy i prowadzenia gospodarki odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami, 8) dokonania pomiarów instalacji elektrycznych, 9) uzyskanie pozytywnej opinii kominiarskiej po remoncie kominów, 10) Koszty usunięcia odpadów w sposób zgodny z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tekst jednolity Dz.U. z 8 stycznia 2013r. poz. 21) oraz ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 roku (Dz. U z 2012 r, poz. 391, z późn. zm.). 1.4 Istotne dla stron postanowienia zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu mieszkania w miejscowości Mieścin 6A/3 gm. Tczew działka nr 136 zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wykonanie remontu mieszkania w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w miejscowości Rokitki ul. Kasztanowa 3, gm. Tczew działka nr 156 wraz z montażem 3 wkładów kominowych o długości 2 kondygnacji i poddasza oraz wykonaniem odwiertów w celu wentylacji pustki powietrznej zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 4.1.1. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część 1: Wykonanie remontu mieszkania w miejscowości Mieścin 6A/3 gm. Tczew, działka nr 136 zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, Zakres robót: 1) wymiana okien drewnianych na nowe z PCV, 2) wymiana na nowe drzwi wewnętrzne i zewnętrzne, 3) naprawa podłóg - posadzki betonowe pokryte wykładziną PCV, 4) wymiana instalacji elektrycznej na nową miedzianą, 5) remont instalacji c.o., wod-kan, 6) naprawa uszkodzonego obicia ścian w tym wymiana na płyty GK, 7) naprawa pokrycia dachowego, 8) adaptacja pomieszczenia na łazienkę z WC. Część 2: Wykonanie robót budowlanych remontowych polegających na remoncie mieszkania w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w miejscowości Rokitki ul. Kasztanowa 3, gm. Tczew działka nr 156 wraz z montażem 3 wkładów kominowych o długości 2 kondygnacji i poddasza oraz wykonaniem odwiertów w celu wentylacji pustki powietrznej zgodnie z projektem budowlanym ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Zakres robót: 1) remont pomieszczeń poprzez odgrzybienie ścian, odnowa powłok malarskich, 2) przestawienie pieca, 3) wykonanie drabiny na dach, 4) wykonanie dojścia do komina, 5) wyprowadzenie istniejącej wentylacji nad dach. 4.1.2 Warunki techniczne: 1) Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuką budowlaną, przy zachowaniu optymalizacji wykonania. 2) Plac budowy winien być oznakowany tablicą informacyjną zgodnie z wymogami Prawa budowlanego. 3) Teren budowy należy zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych. Prace niebezpieczne właściwie oznakować zgodnie z przepisami bhp. 4) Za wypadki i szkody powstałe na placu budowy odpowiada Wykonawca. Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych. 5) Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać przepisów wynikających z Prawa budowlanego. 6) W czasie realizacji robót Wykonawca nie będzie utrudniał mieszkańcom i instytucjom dojazdu, będzie utrzymywał na swój koszt i ryzyko teren robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał wszelkie zbędne materiały, odpady oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. 7) Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej terenu i jego otoczenia, a także zdobyć na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą posłużyć do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu ponosi Wykonawca. 4.1.3 W kosztach oferty oprócz robót zasadniczych należy ująć: 1) poniesienie wszystkich kosztów związanych z odbiorami robót, 2) wykonanie odpowiednich zabezpieczeń bhp i barier ochronnych, 3) sporządzenie i aktualizacja planu bioz, tablicy budowy i tablicy informacyjnej, 4) poniesienie kosztów zajęcia pasa drogi, kosztów zajęć niezbędnych działek sąsiednich - jeśli zajdzie taka potrzeba, 5) koszt wykonania dokumentacji powykonawczej, 6) koszty uczestniczenia w naradach i odbiorach, 7) koszty utrzymania placu budowy i uporządkowanie terenu po pracach wraz uzyskaniem mediów na czas budowy i prowadzenia gospodarki odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami, 8) dokonania pomiarów instalacji elektrycznych, 9) uzyskanie pozytywnej opinii kominiarskiej po remoncie kominów, 10) Koszty usunięcia odpadów w sposób zgodny z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tekst jednolity Dz.U. z 8 stycznia 2013r. poz. 21) oraz ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 roku (Dz. U z 2012 r, poz. 391, z późn. zm.). 4.1.4 Istotne dla stron postanowienia zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.41-1, 45.21.00.00-2, 45.21.13.10-5, 45.33.20.00-3, 45.30.00.00-0, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.26.00.00-7, 45.41.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) składając ofertę na część 1 (Mieścin)- zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót remontowych lub inwestycyjnych, w skład których wchodziły roboty ogólnobudowlane i instalacji wewnętrznych (elektryczne lub kanalizacyjne lub wodociągowe lub c.o.) o wartości co najmniej 20 tys. zł brutto każda (potwierdzone dowodami określającymi, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazująca czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona), Ocena spełnienia warunku oraz weryfikacja zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia dokonywana będzie na podstawie oświadczenia wykonawcy i dokumentów wymienionych w ust 2.2.3. Jeżeli z treści tych dokumentów wynikać będzie, że wykonawca spełnia warunek, zamawiający uzna go za spełniony. b) składając ofertę na część 2 ( Rokitki)- zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • składając ofertę na część 1 i 2 (Mieścin i Rokitki)- zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie brała udział w wykonaniu zamówienia, posiadającą: uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania robotami w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2008 r., Nr 63, poz. 394). Ocena spełnienia warunku oraz weryfikacja zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia dokonywana będzie na podstawie oświadczenia wykonawcy i dokumentów wymienionych w ust 2.2.3. Jeżeli z treści tych dokumentów wynikać będzie, że wykonawca spełnia warunek, zamawiający uzna go za spełniony.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    składając ofertę na część 1 (Mieścin)-co najmniej dwóch robót remontowych lub inwestycyjnych, w skład których wchodziły roboty ogólnobudowlane i instalacji wewnętrznych (elektryczne lub kanalizacyjne lub wodociągowe lub c.o.) o wartości co najmniej 20 tys. zł brutto każda;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Ofertę stanowi wypełniony i podpisany druk Formularz oferty zgodny w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2) Jeżeli ofertę składa i podpisuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, jeżeli umocowanie do złożenia oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. W przypadku składania przez wykonawców oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna) w ofercie musi być zamieszczone pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Jeżeli wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostepnienie zasobów nie ponosi winy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - Gwarancja na roboty budowlane - 6

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w niżej wymienionych przypadkach: 1) Zmiany terminu realizacji: a) z powodu zaistnienia po zawarciu umowy przypadku siły wyższej, przez którą rozumieć się będzie zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć, i któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności i zaistnienia konieczności wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy na skutek zaistnienia siły wyższej. Za siłę wyższa, warunkująca zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe. Interpretację zdarzenia siły wyższej i ewentualnym uznaniu przedłużenia terminu wykonania robót z tego powodu, będzie decydował zamawiający w trakcie realizacji robót, po złożeniu pisemnego wniosku Wykonawcy b) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; c) z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami (warunkami technicznymi - normami); 2) Zmiany osobowe: zmiana osób, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ, będzie wymagała również zaakceptowania przez Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2015 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Agencji Nieruchomości Rolnych Oddziału Terenowego w Gdańsku z siedzibą w Pruszczu Gdańskim, ul. Powstańców Warszawy 28.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: Wykonanie remontu mieszkania w miejscowości Mieścin 6A/3 gm. Tczew, działka nr 136 zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, Zakres robót: 1) wymiana okien drewnianych na nowe z PCV, 2) wymiana na nowe drzwi wewnętrzne i zewnętrzne, 3) naprawa podłóg - posadzki betonowe pokryte wykładziną PCV, 4) wymiana instalacji elektrycznej na nową miedzianą, 5) remont instalacji c.o., wod-kan, 6) naprawa uszkodzonego obicia ścian w tym wymiana na płyty GK, 7) naprawa pokrycia dachowego, 8) adaptacja pomieszczenia na łazienkę z WC.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.41-1, 45.21.00.00-2, 45.21.13.10-5, 45.33.20.00-3, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.26.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. Gwarancja na roboty budowlane - 6

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2: Wykonanie robót budowlanych remontowych polegających na remoncie mieszkania w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w miejscowości Rokitki ul. Kasztanowa 3, gm. Tczew działka nr 156 wraz z montażem 3 wkładów kominowych o długości 2 kondygnacji i poddasza oraz wykonaniem odwiertów w celu wentylacji pustki powietrznej zgodnie z projektem budowlanym ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Zakres robót: 1) remont pomieszczeń poprzez odgrzybienie ścian, odnowa powłok malarskich, 2) przestawienie pieca, 3) wykonanie drabiny na dach, 4) wykonanie dojścia do komina, 5) wyprowadzenie istniejącej wentylacji nad dach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.26.00.00-7, 45.21.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. Gwarancja na roboty budowlane - 6

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.