eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połczyn-Zdrój › Przebudowa drogi leśnej nr 45-56 w leśnictwie Borzęcino - etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-30

Połczyn-Zdrój: Przebudowa drogi leśnej nr 45-56 w leśnictwie Borzęcino - etap I
Numer ogłoszenia: 113191 - 2016; data zamieszczenia: 30.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Połczyn , ul. 15 Grudnia 12, 78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3662230, faks 094 3662230.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rdlp.szczecinek.pl/polczyn

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL LP Nadleśnictwo Połczyn.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi leśnej nr 45-56 w leśnictwie Borzęcino - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające budowie leśnej drogi przeciwpożarowej z tłucznia kamiennego w miejscu istniejącej drogi gruntowej położonej w Nadleśnictwie Połczyn, Leśnictwo Borzęcino, Gmina: Barwice, działki nr : 80/2, Obręb: Wojsławiec; działki nr 66/1, 65, 76, 75, 64, 63/3, 62/3, 61, obręb: Białowąs. Etap I odcinek 0+000 do 0+800 Stan istniejący: W istniejącym stanie na działkach nr: 80/2, Obręb: Wojsławiec; nr 66/1, 65, 76, 75, 64, 63/3, 62/3, 61, obręb: Białowąs w gminie: Barwice przebiega ślad drogi gruntowej ograniczonym drzewostanem szer. 5,0m do 8.0m, na terenie Nadleśnictwa Połczyn, Leśnictwo Borzęcino, na bazie którego został zaprojektowany przebieg drogi. Całkowita długość drogi wynosi 4003m. Spadki podłużne wahają się od 0,3% do 5,2% zmienne na całej długości drogi. Parametry techniczne projektowanej drogi: Podstawowe parametry drogi: 1. długość odcinka: 800 m 2. prędkość projektowa: 30 km/h, 3. szerokość korony drogi: min. 5,0 m, 4. szerokość jezdni: min. 3,50 m, 5. szerokość mijanek: min 3,0 m, 6. szerokość poboczy: 0,75 m, 7. pochylenie poprzeczne jezdni: daszkowe 3 % lub jednostronne 3% (lokalizacja określona na planie zagospodarowania terenu), 8. pochylenie poprzeczne poboczy: 6% 9. promienie wyokrąglające na skrzyżowaniach i zjazdach: 1,5 - 20,0 m. Konstrukcja nawierzchni: Przyjęta konstrukcja jezdni: 1. górna warstwa nawierzchni - kruszywo łamane 0-31,5mm gr.8 cm, 2. dolna warstwa nawierzchni - kruszywo łamane 0-63 mm gr.18 cm, 3. warstwa odcinająca z piasku szer. 4,5 m gr 10 cm Mieszanka z kruszywa do nawierzchni o optymalnym uziarnieniu mieszczącym się w granicach obszaru dobrego uziarnienia podanego w STWiOR. Kruszywo naturalne użyte do mieszanki ma spełniać wymagania normy PN-B-11112, PN-S-96023 a ponadto wskaźnik piaskowy zgodny z STWIOR. Konstrukcję jezdni należy wykonać zgodnie z tabelą STWIOR oraz rysunkami przekrojów konstrukcyjnych. Na odc. 0+000-0+470 ze względu na wąski pas działki nr 80/2 dopuszcza się miejscowe zwężenie poboczy do 50cm (zgodnie z rys. P-1A). Całość inwestycji zostanie wykonana wyłącznie na działkach należących do Nadleśnictwa Połczyn. Ewentualne włączenia w drogi boczne należy wykonać również o konstrukcji jak wyżej. Wszelkie dane techniczne (granulacja kruszyw i ich jakość, badania, uziarnienie, parametry techniczne itd.) zgodnie z SST/STWiOR i wytycznymi technicznymi. Konstrukcję jezdni mijanki, placu manewrowego zjazdu należy wykonać zgodnie z rysunkami przekrojów konstrukcyjnych..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w rozumieniu art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp. Ewentualne zamówienia uzupełniające przewiduje się dla wszystkich pozycji kosztorysowych ujętych w kosztorysie ofertowym.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wadium musi być wniesione zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, według wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężny; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007, Nr 42 poz. 275 ze zm.) Wadium powinno być wniesione na cały okres terminu związania ofertą. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ Szczecinek Nr rachunku: 24 2030 0045 1110 0000 0033 0540 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Należy dołączyć do oferty kserokopię dowodu przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium wnoszone w formie pieniądza musi się znaleźć na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej do dnia 15.07.2016 r. godz. 8:00 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp . Wykonawcy wnoszący wadium powinni zawsze podawać numer sprawy (przetargu) oraz nazwę zamówienia. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń Beneficjentem jest: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Połczyn, ul. 15 Grudnia 12, 78-320 Połczyn- Zdrój. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń dokumenty te powinny zawierać co najmniej następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy) beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; b) określenie wierzytelności która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem; c) kwotę gwarancji/poręczenia; d) termin ważności gwarancji/poręczenia; e) bezwarunkowe, nieodwołalne i niezwłoczne zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą. Z treści gwarancji/poręczenia musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentowania gwaranta/poręczyciela. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek do jego zatrzymania wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, wadium wniesione w innej formie niż pieniądz, musi być wniesione w imieniu konsorcjum. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. Zamawiający zwróci wadium z zastrzeżeniem jak w pkt 14.1.6. i z postanowieniami art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru - załącznik nr 1 SIWZ). Ocena powyższego warunku odbywać się będzie na podstawie przedłożonego oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 1 SIWZ. Ocena warunku nastąpi na zasadzie kryterium spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za pełniony, jeżeli: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał (zakończył) co najmniej trzy (3) roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, remoncie dróg leśnych lub innych o wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł brutto każda z m.in. kruszywa budowlanego, kruszywa naturalnego, łamanego lub tzw. płyt JUMBO. W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz (min. 3 robót) robot budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 SIWZ) oraz z załączeniem dowodów, określających, czy roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa są: a) poświadczenia, b) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w sranie uzyskać poświadczenia. W przypadku gdy Zamawiający (Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Połczyn) jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie robót budowlanych zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. Ocena warunku nastąpi na zasadzie kryterium spełnia/ nie spełnia w oparciu o w/w dokumenty. Jako wykonanie (zakończenie) roboty należy rozumieć co najmniej podpisanie bezusterkowego końcowego protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia powinien wykazać, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonywaniu zamówienia: - koparka - min. 1 szt - spycharka - min. 1 szt - równiarka - min. 1 szt - walec statyczny samojezdny - min. 1 szt - walec wibracyjny samojezdny - min. 1 szt - samochód dostawczy - min. 2 szt Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia odbywać się będzie na podstawie wykazu narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją dotyczącą parametrów technicznych oraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (sporządzonego wg wzoru załącznik nr 4 SIWZ). Ocena warunku nastąpi na zasadzie kryterium spełnia/ nie spełnia w oparciu o w/w dokumenty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za pełniony, jeżeli: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia powinien wykazać, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: co najmniej jedną (1) osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadając posiadającym stosowne uprawnienia i doświadczenie w nadzorowaniu robót budowlanych o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty potwierdzające posiadanie powyższych uprawnień oraz aktualne zaświadczenie z okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - przy podpisaniu umowy. co najmniej trzema (3) osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia posiadających uprawnienia do obsługi koparki, spycharki, równiarki lub ciągnika - zgodnie z wykazem maszyn i urządzeń w punkcie 2. poniżej Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia odbywać się będzie na podstawie wykazu osób (sporządzonego wg wzoru załącznik nr 3 SIWZ) które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. UWAGA: Zgodnie z pkt 19. SIWZ Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert za zatrudnienie osób fizycznych na umowę o pracę zgodnie z zapisami Kodeksu pracy Zamawiający przyzna punktację zgodną z kryteriami opisanymi w tym rozdziale. Ocena przedmiotowego warunku nastąpi na zasadzie kryterium spełnia/ nie spełnia w oparciu o w/w dokumenty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca: wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100). Ocena przedmiotowego warunku nastąpi na zasadzie kryterium spełnia/ nie spełnia w oparciu o dołączone do oferty dokumenty, tj. informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych, 00/100 ). Ocena przedmiotowego warunku nastąpi na zasadzie kryterium spełnia/ nie spełnia w oparciu o dołączone do oferty dokumenty, tj. opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów lub oświadczeń wraz z ofertą zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia przedmiotowe warunki tj. zgodnie z opisanymi szczegółowo warunkami udziału w pkt. 8 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    Zgodnie z postanowieniami art.26 ust 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając mu w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust 1 pkt 4 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest dołączyć odpowiednie dokumenty, o których mowa w § 1 ust.1 pkt. 10-11 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.2013.231). Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących w szczególności: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innych podmiotów; 2) sposobu korzystania z zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia 3) charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia. W przypadku, gdy wartości określone w warunkach udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji finansowej i ekonomicznej zostaną wyrażone w walutach obcych to do oceny spełnienia warunków zostaną przeliczone na PLN według średniego kursu NBP danej waluty do PLN z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - rękojmia za wykonane roboty - 5
  • 3 - klauzule społeczne - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Stosownie do art. 144 ustawy Pzp ustala się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy: a. w zakresie należnego Wykonawcy wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT, z zastrzeżeniem zachowania takiej samej stawki wynagrodzenia netto za wykonanie przedmiotu zamówienia. b. w zakresie zmniejszenia wielkości i wartości zamówienia oraz zmiany terminu wykonania w stosunku do podanych w umowie w sytuacji gdy niemożność dotrzymania terminu lub wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie przewidzianym umową zostanie spowodowana jedną z niżej wymienionych okoliczności takich jak: - klęska żywiołowa, - niesprzyjające warunki atmosferyczne tj. susza, pożar, podtopienia, powódź, huragan, śnieżyce, gradacja gryzoni lub owadów - niesprzyjające warunki ekonomiczne polegające na spadku popytu na rynku drewna i zarazem spadku przychodów Zamawiającego, - zmiana planu finansowego Zamawiającego, - strajki lub protesty uniemożliwiające w sposób pośredni lub bezpośredni terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do naprawy nawierzchni i profilu drogi uszkodzonej przez niego w trakcie wykonywania prac (m.in. podczas przejazdu przez drogi leśne w celu dojazdu do konkretnego miejsca związanego z przedmiotem zamówienia, itp.). W takiej sytuacji Wykonawca dokona naprawy staraniem własnym i na własny koszt w wyznaczonym terminie, natomiast w przypadku niewykonania powyższego, zapłaci karę umowną w wysokości 5 000,00 zł netto plus podatek VAT w ustawowej wysokości za każde 100,00 mb uszkodzonego odcinka.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_polczyn/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_polczyn/zamowienia_publiczne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2016 godzina 08:00, miejsce: Nadleśnictwo Połczyn, ul. 15 Grudnia 12, 78-320 Połczyn- Zdrój (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.