eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maków Podhalański › Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych i gimnazjów Gminy Maków Podhalański w roku szkolnym 2016/2017 oraz dowóz uczniów na basen w Suchej Beskidzkiej, w ramach zajęć lekcji wychowania fizycznego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-06-30

Maków Podhalański: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych i gimnazjów Gminy Maków Podhalański w roku szkolnym 2016/2017 oraz dowóz uczniów na basen w Suchej Beskidzkiej, w ramach zajęć lekcji wychowania fizycznego.
Numer ogłoszenia: 113185 - 2016; data zamieszczenia: 30.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zarząd Placówek Oświatowych , ul. Szpitalna 3, 34-220 Maków Podhalański, woj. małopolskie, tel. 33 8749755, faks 33 8749753.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.makow-podhalanski.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nd

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych i gimnazjów Gminy Maków Podhalański w roku szkolnym 2016/2017 oraz dowóz uczniów na basen w Suchej Beskidzkiej, w ramach zajęć lekcji wychowania fizycznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup biletów miesięcznych, w oparciu a Art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami transportu publicznego zbiorowego (Dz. U. z 2012 r. poz. 1138 z późn. zm.) na przewóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjalnych na terenie Gminy Maków Podhalański oraz dowóz uczniów na basen w Suchej Beskidzkiej w ramach zajęć lekcji wychowania fizycznego. Zakres zamówienia obejmuje: Zadanie I: Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjalnych na terenie Gminy Maków Podhalański w roku szkolnym 2016/2017, poprzez zakup biletów miesięcznych w transporcie regularnym. Zadanie II: Dowóz uczniów na basen w Suchej Beskidzkiej w ramach zajęć lekcji wychowania fizycznego. AD. Zadania I. Okres świadczenia usług: od dnia 01.09.2016 r., do dnia 30.06.2017 r. Dowóz odbywać będzie się codziennie od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni wolnych od nauki. Dowóz obejmuje trasy: Do Zespołu Szkół w Makowie Podhalańskim: przywóz uczniów do szkoły na godz. 7:50 - rozpoczęcie lekcji 8:00 Trasa I: Maków Dolny - Maków Szkoła - odjazd z przystanku 7:40, 3 km x 2 = 6 km - 13 uczniów Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: od poniedziałku do piątku 14:30 Trasa II: Osiedle Jurki przez Makowską Górę - Maków Szkoła - odjazd z przystanku 7:20, 5 km x 2 =10 km - 21 uczniów Os. Jurki - 2 uczniów Os. Bryndze - 9 uczniów Os. Koziany - 1 uczeń Os. Makowska Góra - 9 uczniów Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: od poniedziałku do piątku 14:30 ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA: że w okresie zimowym ze względu na złe warunki atmosferyczne kurs na trasie Makowska Góra - Osiedle Jurki może zostać zawieszony. Trasa III: Żarnówka Sobaniaki - Maków Szkoła - odjazd z przystanku 7:35 ,4 km x 2 = 8 km - 6 uczniów Żarnówka Sobaniaki - 6 uczniów - odjazd z przystanku 7:35 Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: od poniedziałku do piątku 14:30 Do Zespołu Szkół w Białce: przywóz uczniów do szkoły na godz. 7:30 - rozpoczęcie lekcji 7:35 Trasa IV: Żarnówka Biblioteka - Szkoła Białka - odjazd z przystanku 7:00, 9 km x 2 = 18 km - 18 uczniów w tym: Żarnówka Biblioteka - 7 uczniów Żarnówka Kościół - 5 uczniów Żarnówka OSP - 6 uczniów Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: od poniedziałku do piątku 14:05 Trasa V: Żarnówka Pętla - Szkoła Białka - odjazd z przystanku 6:55, 13 km x 2 = 26 km - 28 uczniów w tym: Żarnówka Pętla - 10 uczniów Żarnówka Potoki - 3 uczniów Wieprzec OSP - 11 uczniów Wieprzec Brzany - 2 uczniów Kojszówka Pustki - 2 uczeń Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: od poniedziałku do piątku 14:05 Trasa VI: Białka u Gronia - Szkoła Białka - odjazd z przystanku 7:20, 3 km x 2 = 6 km - 7 uczniów w tym: Białka u Gronia - 3 uczniów Białka Marszałkowa - 2 uczniów Białka Górna - 2 uczniów Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: od poniedziałku do piątku 14:05 Do Zespołu Szkół w Grzechyni: przywóz uczniów do szkoły godz. 8:20 - rozpoczęcie lekcji 8:30 Trasa VII: Grzechynia Drwalówka - Grzechynia Szkoła - odjazd z przystanku 8:10, 3 km x 2 = 6 km - 4 uczniów Grzechynia Drwalówka - Polana - 4 uczniów Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach 13:00 Trasa VIII: Grzechynia Polana - Grzechynia Szkoła - odjazd z przystanku 8:15, 3,5 km x 2 = 7 km- 7 uczniów Grzechynia Drwalówka - Polana - 7 uczniów Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach 14:50 Do Zespołu Szkół w Juszczynie: przywóz uczniów do szkoły na godz. 7:45 - rozpoczęcie lekcji godz. 8:00 Trasa IX: Kojszówka Pętla - Juszczyn Szkoła - odjazd z przystanku 7:30 4,2 km x 2 = 8,4 km - 10 uczniów w tym: Kojszówka Pętla - 3 uczniów Kojszówka Remiza - 5 uczniów Kojszówka Dolne Zagrody - 2 uczeń Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: 13:10, 15:05 (odwóz połączony Juszczyn Zgudy - Kojszówka) Trasa X: Juszczyn Przysłop - Juszczyn Szkoła 7,1 km x 2 = 14,2 km -27 uczniów Semestr I tj. od 01.09.2016 r. do 27.01.2017 r. - I zmiana odjazd z przystanku godz.7:10 Juszczyn Przysłop - 10 uczniów Juszczyn Polany - 11 uczniów Juszczyn Huta - 5 uczniów Juszczyn Cadyń Górna - 1 uczniów Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: 13:10, 15:05 Semestr I tj. od 01.09.2016 r. do 27.01.2017 r. - II zmiana odjazd z przystanku godz. 9:50- 8 uczniów Juszczyn Przysłop - 1 uczniów Juszczyn Polany - 2 uczniów Juszczyn Cadyń Górna - 5 uczniów Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: 15:05 Semestr II tj. od 13.02.2017 r. do 30.06.2017 r. - I zmiana odjazd z przystanku godz. 7:10- 25 uczniów Juszczyn Przysłop - 8 uczniów Juszczyn Polany - 9 uczniów Juszczyn Huta - 3 uczniów Juszczyn Cadyń Górna - 5 uczniów Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: 13:10, 15:05 Semestr II tj. od 13.02.2017 r. do 30.06.2017 r. - II zmiana odjazd z przystanku godz. 9:50 -10 uczniów Juszczyn Przysłop - 3 uczniów Juszczyn Polany - 4 uczniów Juszczyn Huta - 2 uczniów Juszczyn Cadyń Górna - 1 uczeń Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: 15:05 Trasa XI: Juszczyn Zgudy - Juszczyn Szkoła 3 km x 2 = 6 km Semestr I tj. od 01.09.2016 r. do 27.01.2017 r. - I zmiana odjazd z przystanku godz. 7:35 - 12 uczniów Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: 13:10, 15:05 (odwóz połączony z Juszczyn Zgudy - Kojszówka) Semestr I tj. od 01.09.2016 r. do 27.01.2017 r. - II zmiana odjazd z przystanku godz. 10:20- 12 uczniów Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: 15:05 (odjazd połączony Juszczyn Zgudy - Kojszówka). Semestr II tj. od 13.02.2017 r. do 30.06.2017 r. - I zmiana odjazd z przystanku godz. 7:35- 5 uczniów Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: 13:10, 15:05 (odjazd połączony Juszczyn Zgudy - Kojszówka) Semestr II tj. od 13.02.2017 r. do 30.06.2017 r. - II zmiana odjazd z przystanku godz. 10:20 - 5 uczniów Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: 15:05 (odjazd połączony Juszczyn Zgudy - Kojszówka) Do Szkoły Podstawowej w Żarnówce: przywóz uczniów do szkoły na godz. 8:15 - rozpoczęcie lekcji godz. 8:20 Trasa XII: Żarnówka OSP - Żarnówka Szkoła - odjazd z przystanku godz. 8:00 3,5 km x 2 = 7,0 km (autobus nr 1) - 38 uczniów (klasa 0 - III) Żarnówka OSP - 10 uczniów Żarnówka Kościół - 15 uczniów Żarnówka Biblioteka - 13 uczniów Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: 13:30 3x w tygodniu 14:10 2x w tygodniu Dwa razy w tygodniu liczba uczniów w autobusie wynosić będzie 47: Żarnówka OSP - 12 uczniów Żarnówka Kościół - 16 uczniów Żarnówka Biblioteka - 19 uczniów Trasa XIII: Żarnówka OSP - Żarnówka Szkoła - odjazd z przystanku godz. 8:00, 3,5 km x 2 = 7 km (autobus nr 2) -23 uczniów (klasa IV - VI ) Żarnówka OSP - 4 uczniów Żarnówka Kościół - 6 uczniów Żarnówka Biblioteka - 13 uczniów Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: 15:05 Dwa razy w tygodniu liczba uczniów w autobusie wynosić będzie 14: Żarnówka OSP - 2 uczniów Żarnówka Kościół - 5 uczniów Żarnówka Biblioteka - 7 uczniów W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć Wykonawca zadania zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów po uzgodnieniu z Dyrektorem Szkoły. W ramach usług transportowych Wykonawca ma zapewnić na wszystkich trasach Opiekuna uczniom. Zmiany wynikające z organizacji roku szkolnego będą wprowadzane aneksem do umowy z Wykonawcą. Ad. Zadania II: Dowóz obejmuje trasy: Trasa I: Zespół Szkół Grzechynia - Zespół Szkół Maków Podhalański - basen Sucha Beskidzka 10,4 km x 2 = 20,8 km Poniedziałek: wyjazd z Zespołu Szkół Grzechynia godz. 9:25 - 15 uczniów + 1 opiekun przez Zespół Szkół Maków Podhalański godz. 9:40 - 30 uczniów + 2 opiekunów Wyjazd z basenu w Suchej Beskidzkiej godz. 11:15 Trasa II: Zespół Szkół Białka - Zespół Szkół Juszczyn - Basen Sucha Beskidzka 15 km x 2 = 30 km Wtorek: wyjazd z Zespołu Szkół Juszczyn godz.7:50 - 15 uczniów + 1 opiekun przez Zespół Szkół Białka godz.8:00 - 15 uczniów + 1 opiekun Wyjazd z basenu w Suchej Beskidzkiej godz.9:45 W części dotyczącej dowozu uczniów na basen w Suchej Beskidzkiej w ramach zajęć lekcji wychowania fizycznego opiekę nad uczniami podczas dowozu zapewni Zamawiający. Dzienna ilość kilometrów dowozu uczniów na basen w Suchej Beskidzkiej: Poniedziałek = 20,8 km Wtorek = 30 km Miesięczna ilość kilometrów dowozu uczniów na basen w Suchej Beskidzkiej: Wrzesień 2016 r. ( 4 pn. ; 4 wt.) = 203,2 km Październik 2016 r. ( 5 pn. ; 4 wt. ) = 224,0 km Listopad 2016 r. ( 4 pn. ; 4 wt. ) = 203,2 km Grudzień 2016 r. ( 3 pn. ; 3 wt. ) = 152,4 km Styczeń 2017 r. ( 4 pn. ; 4 wt. ) = 203,2 km Luty 2017 r. ( 3 pn. ; 3 wt. ) = 152,4 km Marzec 2017 r. ( 4 pn. ; 4 wt. ) = 203,2 km Kwiecień 2017 r. ( 3 pn. ; 4 wt. ) = 182,4 km Maj 2017 r. ( 4 pn. ; 5 wt. ) = 233,2 km Czerwiec 2017 r. ( 4 pn. ; 4 wt. ) = 203,2km Razem km = 1960,4 km ~1960 km Zmiany wynikające z organizacji roku szkolnego będą wprowadzane aneksem do umowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w formie przewidzianej zgodnie z Art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia: w kwocie 8 000,00 złotych (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie: poręczeń bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - należy umieścić w oryginale wewnątrz koperty, w której złożono ofertę. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. Nr rachunku bankowego: Bank Spółdzielczy Jordanów oddział w Makowie Podhalańskim 39 8799 0001 0010 0100 0778 0009 Tytuł wpłaty: Wadium w postępowaniu o zamówienie publiczne nr GZPO.271.1.1.2016.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia: aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania usług objętych zamówieniem i posiada uprawnienia do ich wykonywania. Wykonawca wykaże, że posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego lub zezwolenie na wykonywanie przewozów regularnych, wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 r., o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r. poz. 1414), oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 PZP (wg. zał. nr 3 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia: wykaz zrealizowanych i wykonanych usług z należytą starannością. Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat, przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, usług z podaniem ich wartości, daty oraz miejsca wykonania, z załączeniem do oferty dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane prawidłowo i z należytą starannością. Zamawiający wymagana trzech usług, polegające na przewozie osób w komunikacji regularnej dowozu uczniów do szkół przez okres, co najmniej 10 miesięcy i o wartości - nie mniejszej niż 250 000 złotych brutto każda (wg zał. nr 5 do SIWZ) oraz Wykonawca zaproponuje rozkład jazdy uwzględniający wszystkie godziny przywozu i odwozu uczniów do szkół. Zamawiający dopuszcza do 10 minut różnicy w zaproponowanych godzinach przywozu i odwozu uczniów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia: jest wykazanie Zamawiającemu przez Wykonawcę biorącemu udział w postępowaniu, posiadania czy to w formie własności, czy w formie leasingu lub też w formie użyczenia, na podstawie umowy cywilnoprawnej, co najmniej 3 autobusów o ogólnej liczbie miejsc min. 60,w tym co najmniej 39 miejsc siedzących, 1 autobusu o ogólnej liczbie miejsc min. 70. Autobusy ze względu na ukształtowanie terenu muszą mieć dopuszczalną masę całkowitą do 14000 kg. 1 autobus (typu BUS) o ilości miejsc siedzących min. 26 o dopuszczalnej masie całkowitej do 5500 kg. Wszystkie pojazdy muszą być w dobrym stanie technicznym, potwierdzone stosownymi przeglądami technicznymi, objęte ważnym ubezpieczeniem komunikacyjnym a ich rok produkcji 2005 lub młodszy (wg. zał. nr 6 do SIWZ). Pojazdy zgłoszone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia mają być przystosowane do przewozu młodzieży szkolnej, spełniające wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu ruchu drogowego. Wykonawca usługi ma obowiązek zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących do wymagań danej trasy, a w przypadku awarii środka transportu Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, w taki sposób aby nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczniów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia: aby oprócz osób posiadających odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami samochodowymi do przewozu osób, Wykonawca usługi zapewnił osobę pełniącą funkcję opiekuna podczas dowozu uczniów. Do zadań opiekuna należeć będzie w szczególności: zapewnienie bezpieczeństwa w trakcie przewozu uczniów do i ze szkoły, zapewnienie bezpiecznego wsiadania oraz wysiadania z pojazdu, nadzór w czasie przejścia z pojazdu samochodowego do i ze szkoły, opieki i zwracania uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w pojeździe a w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów w pojeździe, niedopuszczenie do ich przewozu. Oceny spełnienia tego warunków w tym zakresie Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu (wg zał. nr 3 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia: złożenia przez Wykonawcę ubiegającego się o zamówienie, kopii opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentu świadczącego o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 500 000,00 złotych. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, zasobów innego podmiotu, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia zgodnie z treścią art. 26 ust. 2b ustawy Zamawiający żąda: oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. W przypadku Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą w oparciu o wpis do CEIDG wymagane jest załączenie wydruku z CEIDG. Podmiot który zobowiązał się do udostępnienia zasobów Wykonawcy zgodnie z Art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) będzie zgodnie z Art. 26 ust. 2e ustawy Prawo zamówień publicznych, odpowiadał solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia tych zasobów. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda: -wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od Wykonawców wymienione w rozporządzeniu w pkt 2 ppkt 1-5. -dokumenty wymienione w pkt. 3 ppkt 1 składane mogą być wspólnie i takiej podlegać będą ocenie. -w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą, najpóźniej przed dniem podpisania umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum, -umowa, o której mowa wyżej, winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakresie prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Serwis - 10
  • 3 - Termin płatności za fakturę - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy z Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących sytuacjach: a.wynagrodzenie umowne brutto może ulec odpowiedniej zmianie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów podatku VAT. b.każdorazowo przy zmianie wynikającej z organizacji roku szkolnego 2016/2017 c.jeżeli zmiana jest korzystna dla Zamawiającego d.w innych uzasadnionych okolicznościach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.makow-podhalanski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zarząd Placówek Oświatowych w Makowie Podhalańskim ul. Szpitalna 3, 34-220 Maków Podhalański - pokój nr 25, piętro II Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zarząd Placówek Oświatowych w Makowie Podhalańskim ul. Szpitalna 3, 34-220 Maków Podhalański - pokój nr 25, piętro II Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.