eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Alwernia › Dowóz uczniów wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu do Szkoły Podstawowej w Okleśnej z przystanku w Podłężu oraz do Zespołu Szkół nr 3 w Kwaczale z miejscowości Alwernia, Podłęże, Okleśna oraz Źródła w roku szkolnym 2016/2017 tj.od 1 września 2016 roku do 30 czerwca 2017 roku codziennie z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz ferii, pojazdami przystosowanymi do przewozu zorganizowanej grupy dzieci

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-30

Alwernia: Dowóz uczniów wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu do Szkoły Podstawowej w Okleśnej z przystanku w Podłężu oraz do Zespołu Szkół nr 3 w Kwaczale z miejscowości Alwernia, Podłęże, Okleśna oraz Źródła w roku szkolnym 2016/2017 tj.: od 1 września 2016 roku do 30 czerwca 2017 roku codziennie z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz ferii, pojazdami przystosowanymi do przewozu zorganizowanej grupy dzieci
Numer ogłoszenia: 113105 - 2016; data zamieszczenia: 30.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Alwernia , Ul. Zbigniewa Gęsikowskiego 7, 32-566 Alwernia, woj. małopolskie, tel. 12 283 11 15, faks 12 283 17 92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.alwernia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu do Szkoły Podstawowej w Okleśnej z przystanku w Podłężu oraz do Zespołu Szkół nr 3 w Kwaczale z miejscowości Alwernia, Podłęże, Okleśna oraz Źródła w roku szkolnym 2016/2017 tj.: od 1 września 2016 roku do 30 czerwca 2017 roku codziennie z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz ferii, pojazdami przystosowanymi do przewozu zorganizowanej grupy dzieci.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu do Szkoły Podstawowej w Okleśnej z przystanku w Podłężu oraz do Zespołu Szkół nr 3 w Kwaczale z miejscowości Alwernia, Podłęże, Okleśna oraz Źródła w roku szkolnym 2016/2017 tj.: od 1 września 2016 roku do 30 czerwca 2017 roku codziennie z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz ferii, pojazdami przystosowanymi do przewozu zorganizowanej grupy dzieci. 1) Trasa przewozu obejmuje około 26 km dziennie przez 191 dni szkolnych. Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Okleśnej z przystanku w Podłężu oraz do Zespołu Szkół nr 3 w Kwaczale na godz. 7.45 z miejscowości Alwernia (Skowronek-przystanek), Podłęże (przystanek), Okleśna (szkoła, przejazd kolejowy) oraz Źródła (przystanek) do Gimnazjum w Kwaczale: 1 uczeń do SP Okleśna oraz 31 uczniów do ZS nr 3 w Kwaczale + 1 opiekun. Powrót uczniów z Zespołu Szkół nr 3 w Kwaczale do miejsca zamieszkania o godz. 14.30: z miejscowości Kwaczała (szkoła) przez Alwernia (Skowronek-przystanek), Podłęże (przystanek), Okleśna (szkoła, przejazd kolejowy) oraz Źródła (przystanek): 31 uczniów z ZS nr 3 w Kwaczale + 1 opiekun. 2) Przewóz winien odbywać się środkiem transportu posiadającym miejsca siedzące dla wszystkich uczniów + 1 opiekun. 3) Godziny powrotu uczniów są zależne od planu lekcji i zostaną uzgodnione między Dyrektorem Szkoły a Wykonawcą. 4) Wykonawca powinien posiadać minimum dwa autobusy posiadające miejsca siedzące, przystosowane do przewozu zorganizowanej grupy dzieci. 5) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki podczas przewozu uczniów. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na każdej trasie dysponował jedną osobą do pełnienia funkcji opiekuna. Kierowca pojazdu nie może być jednocześnie opiekunem. Do obowiązków opiekuna będzie należało: zapewnienie bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dowożonych uczniów, zapewnienie bezpieczeństwa w trakcie przewozu do szkoły i ze szkoły, udzielenie pierwszej pomocy medycznej. 6) Ze strony Zamawiającego koordynatorami dowozów dzieci będą bezpośrednio dyrektorzy poszczególnych placówek objętych przewozami, z którymi Wykonawca ma obowiązek być w stałym kontakcie. 7) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przewożonym uczniom bezpiecznych i higienicznych warunków przejazdu. 8) Wykonawca powinien zabezpieczyć na własny koszt i przewozić w pojeździe wszelkie środki konieczne do udzielenia pierwszej pomocy w czasie przebywania osób w autobusie. 9) Pojazdy, którymi będą przewożeni uczniowie muszą być sprawne pod względem technicznym i właściwie oznakowane. 10) Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia pojazdów do przewożenia uczniów od następstw nieszczęśliwych wypadków i od odpowiedzialności cywilnej. Wykonawca, który zostanie wyłoniony w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu kserokopie aktualnych dowodów rejestracyjnych pojazdów, przy użyciu których realizowane będzie zamówienie oraz opłaconych polis NW i OC dla tych pojazdów. 11) Wykonawca zobowiązuje się do punktualnego i terminowego podstawiania samochodu w wyznaczonych punktach odbioru dzieci i wyznaczonym czasie. 12) Ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa przewozu uczniów, realizacja przedmiotu zamówienia może się odbyć przy pomocy pojazdu o odpowiednim stanie technicznym, sprawnego i dopuszczonego do ruchu, z aktualnym badaniem technicznym, spełniającego wymogi sanitarne i estetyczne, ogrzewanego wg potrzeb.13) Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian wynikających z postanowień zawartej umowy, w tym zmiany wartości umowy, z przyczyn których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy m.in. siły wyższej, zmiany trasy oraz zmiany liczby dowożonych dzieci. W przypadku zwiększenia liczby dzieci objętych przewozem w trakcie roku szkolnego o maksymalnie trzech uczniów, Wykonawca nie może domagać się powiększenia wynagrodzenia ponad cenę jednostkową brutto zaoferowaną w ofercie w okresie obowiązywania umowy.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający stosownie do art. 45 ust. 2 ustawy nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku oraz wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1414 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku oraz wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę transportową w zakresie codziennego dowożenia uczniów do szkół

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku oraz wykaże dysponowanie co najmniej dwoma środkami transportu - autobusami, posiadającymi miejsca siedzące (z zastrzeżeniem zapisów pkt. 4.2) SIWZ), przystosowanymi do przewozu zorganizowanej grupy dzieci

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie sprecyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełniania dla tego warunku w niniejszym postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie sprecyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełniania dla tego warunku w niniejszym postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); b) pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 15.1) SIWZ, w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika; c) oświadczenia (załącznik nr 2, 4, 5 do SIWZ) i dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z pkt. 10 SIWZ; d) oświadczenia (załącznik nr 3, 6 do SIWZ) i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, zgodnie z pkt.10 SIWZ; e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Ilość wykonanych usług zorganizowanego przewozu uczniów porównywalna z przedmiotem zamówienia - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian wynikających z postanowień zawartej umowy w tym zmiany wartości umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy m.in. siły wyższej, zmiany trasy oraz zmiany liczby dowożonych dzieci. W przypadku zwiększenia liczby dzieci objętych przewozem w trakcie roku szkolnego o maksymalnie trzech uczniów, Wykonawca nie może domagać się powiększenia wynagrodzenia ponad cenę jednostkową brutto zaoferowaną w ofercie w okresie obowiązywania umowy. Wszelkie zmiany przebiegu tras, szczegółowego harmonogramu usług oraz rozkładu jazdy wymagają zgłoszenia Wykonawcy na co najmniej 3 dni naprzód

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.alwernia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Alwerni, ul. Zbigniewa Gęsikowskiego 7, 32-566 Alwernia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Alwerni, ul. Zbigniewa Gęsikowskiego 7, 32-566 Alwernia - Biuro Obsługi Klienta (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.