eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci pracowników Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu, współfinansowanego ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-27

Nowy Sącz: Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci pracowników Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu, współfinansowanego ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Numer ogłoszenia: 113065 - 2014; data zamieszczenia: 27.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131102 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu, ul. Staszica 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4434545, faks 018 4434545.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci pracowników Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu, współfinansowanego ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji wypoczynku letniego dla dzieci pracowników Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu, współfinansowanego ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, zwanego dalej <> lub <> 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia (położenie ośrodka): Chorwacja - miejscowość Umag lub bezpośrednia okolica Umagu (do 10 km), Słowenia - Morawske Toplice. 3. Okres realizacji przedmiotu zamówienia: pobyt 12-dniowy (9 noclegów plus przejazdy) w okresie: 29.06. - 10.07.2014 r. - zgodnie z minimalnym programem wypoczynku określonym w pkt. 17. 4. Liczba uczestników: 50-osobowa grupa dzieci i młodzieży w wieku od 7 do 18 lat. 5. Zamawiający przewiduje opcję zmniejszenia liczby uczestników do 30%. Ostateczna liczba uczestników kolonii będzie podana na nie mniej niż 5 dni przed realizacją usługi. 6. Wyżywienie w stołówce ośrodka, według ogólnych zasad żywienia dzieci i młodzieży, tj. min: 1) 3 posiłki dziennie: śniadanie, obiad, kolacja - śniadania i kolacje w formie szwedzkiego stołu, obiady serwowane - kuchnia lokalna zróżnicowana i urozmaicona, woda niegazowana podawana do wszystkich posiłków. Na czas przejazdu z Chorwacji do Słowenii suchy prowiant (pieczywo z serem lub wędliną), woda mineralna, owoc); 2) pierwszy posiłek - kolacja w dniu 30.06.2014 r.; ostatni posiłek - obiad w dniu 09.07.2014 r. plus suchy prowiant na drogę (pieczywo z serem lub wędliną, owoc, woda mineralna); 3) w przypadku wycieczek - suchy prowiant (pieczywo z serem lub wędliną), woda mineralna, owoc; 4) dostępność napojów - stały dostęp do napojów; 5) posiłki muszą być sporządzane i wydawane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego oraz wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia. Wyklucza się mięso i potrawy (posiłki) z puszek konserwowych, słoików, itp. 6) nie dopuszcza się podawania i serwowania posiłków w naczyniach jednorazowych. 7. Transport: 1) Autokar wysokopokładowy klasy <>, posiadający klimatyzację, WC, uchylne siedzenia, video, ubezpieczony (OC i NNW pasażerów), nie starszy niż 10 lat; 2) autokar wyposażony w barek zapewniający możliwość sporządzenia ciepłych napojów w czasie podróży; 3) transport na trasie: Nowy Sącz - Umag lub bezpośrednia okolica Umagu (do 10 km) (Chorwacja) - Morawske Toplice (Słowenia) - Nowy Sącz, miejsce zbiórki w Nowym Sączu i powrotu zostanie ustalone z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego; 4) wszelkie opłaty związane z transportem (przejazdy autostradami, parkingi, itp.) muszą być wliczone w cenę oferty; 5) wyjazd z Nowego Sącza w dniu 29.06.2014 r. w godz. wieczornych (ok. 20.00), powrót - wyjazd ze Słowenii w dniu 09.07.2014 r. po obiedzie ok. godz. 14.00, powrót do Nowego Sącza w godzinach rannych w dniu 10.07.2014 r.; 6) opieka pedagogiczna na trasie przejazdu na kolonię i w drodze powrotnej; 7) autokar do dyspozycji uczestników podczas trwania kolonii. 8. Rezerwacja statku na całodzienny rejs wraz z kapitanem posiadającym stosowne uprawnienia (wymagana kopia uprawnień kapitana). 9. Opieka wychowawców i kierownika - wykwalifikowana kadra pedagogiczna posiadająca właściwe kwalifikacje, uprawnienia wychowawców kolonijnych i kierownika kolonii zatwierdzone przez właściwe władze oświatowe, kadra w liczbie zgodnej z normami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r., Nr 12, poz. 67 z późn. zm.) zwanym dalej <>. Wymagane jest bezwzględne zapewnienie dzieciom stałej opieki wykwalifikowanej kadry wychowawców z chwilą przejęcia od rodziców (prawnych opiekunów) do czasu ponownego przekazania rodzicom (prawnym opiekunom). Wszelkie koszty w tym zakresie ponosi Wykonawca. 10. Opieka medyczna wliczona w cenę oferty, w tym zapewnienie korzystania z bezpłatnych podstawowych lekarstw (za wyjątkiem leków przyjmowanych przez dziecko na stałe), zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 11. Opieka ratownika posiadającego odpowiednie uprawnienia na kąpielisku. 12. Rezerwacja statku na całodzienny rejs wraz z kapitanem posiadającym stosowne uprawnienia. 13. Zakres usługi: 1) grupa 50-osobowa (podzielona na 3 grupy kolonijne); 2) 6 noclegów w ośrodku w Chorwacji, 3 noclegi w ośrodku w Słowenii; 3) ponadto, Wykonawca poniesie koszty pobytu jednej osoby - pracownika Zamawiającego, która będzie nadzorować prawidłowe wykonanie umowy. 14. Ubezpieczenie uczestników przez cały okres trwania wypoczynku, od chwili zbiórki dzieci przed wyjazdem, do chwili powrotu i odbioru dzieci przez rodziców (opiekunów prawnych): 1) KL - suma ubezpieczenia minimalnie 15.000 EUR.; 2) NW - na sumę minimalnie 7.000 PLN; 3) Ubezpieczenie od sportów podwyższonego ryzyka; 4) Ubezpieczenie obejmujące choroby przewlekłe. 15. Położenie obiektu, opis wyposażenia (możliwość korzystania przez uczestników kolonii w cenie oferty): A. W CHORWACJI: 1) Ośrodek położony bezpośrednio nad morzem, dozorowany całodobowo; 2) Obiekt musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych; 3) posiadający własną żwirkową plażę; 4) posiadający własne czynne kąpielisko (z ratownikiem); 5) możliwość organizowania gier zręcznościowych; 6) boisko do siatkówki, piłki nożnej, koszykówki, kometki, badmintona; 7) sprzęt sportowy; 8) plac z zapleczem do organizowania imprez na wolnym powietrzu; 9) plac zabaw dla dzieci; 10) miejsce na ognisko, grill; 11) wyżywienie w stołówce na terenie ośrodka; 12) sala zabaw dla dzieci; tenis stołowy; 13) świetlicę ze sprzętem Hi-Fi, telewizorem, odtwarzaczem DVD, przeznaczoną na organizowanie imprez kulturalno-oświatowych i dyskotek; 14) dla potrzeb kolonii wydzielone izolatki; 15) obiekt murowany, suchy, spełniający wymogi bezpieczeństwa i higieny (określone odrębnymi przepisami). B. W SŁOWENII: 1) Obiekt położony w odległości max. 100 metrów od kompleksu basenów termalnych TERME 300, dozorowany całodobowo; 2) obiekt murowany, spełniający wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych; 3) boisko, ze sztuczną lub trawiastą nawierzchnią do dyspozycji; 4) wyżywienie w stołówce na terenie ośrodka; 5) standard zakwaterowania min 3*. 16 Pokoje: 1) Chorwacja - bungalowe 5-6 osobowe, składające się z 2 sypialni i pokoju dziennego będącego sypialnią dla pozostałych osób, każdy z łazienką i WC; Słowenia - pokoje 2-3 osobowe, każdy z łazienką i WC, wygodnie urządzone - standard; 2) wyposażone w tapczany jednoosobowe, szafki, szafy, wieszaki umożliwiające rozpakowanie bagażu przez każde dziecko, stół, krzesła, pościel. 17. Minimalny program wypoczynku i atrakcje (wszystko w cenie oferty): 1) wycieczka autokarowa po Istrii (Pula , Rovinj, Novigrad); 2) wycieczki turystyczne piesze ze zwiedzaniem najbliższej okolicy; 3) plażowanie i kąpiele w morzu pod opieką ratownika; 4) zajęcia ruchowe; 5) rozgrywki sportowe na obiektach ośrodka ( piłka nożna, siatkówka, koszykówka, kometka); 6) w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych rozgrywki tenisa stołowego, zajęcia świetlicowe, gry i zabawy, turnieje tenisa stołowego, seanse filmowe - filmy dostosowane do wieku uczestników; 7) całodzienny rejs statkiem po morzu (potwierdzenie uprawnień kapitana); 8) gry i zabawy rekreacyjne, aerobic; 9) olimpiada kolonijna; 10) wybory Miss i Mistera kolonii; 11) konkursy z nagrodami: m.in. plastyczne, pokazu mody i inne; 12) ognisko z pieczeniem kiełbasek i piosenkami; 13) wstęp do zwiedzanych obiektów; 14) korzystanie z urządzeń rekreacyjno-sportowych w ośrodkach; 15) korzystanie z basenów w Morawskich Toplicach; 16) dyskoteki i konkursy tańca; 17) upominki, nagrody; 18) maksymalne zapełnienie dnia różnymi zajęciami i atrakcjami. 18. Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto: 1) pokrywanie kosztów biletów wstępu; 2) pokrywanie kosztów leczenia, leków ( za wyjątkiem leków przyjmowanych przez dziecko na stałe); 3) utrzymywanie porządku w miejscu zorganizowanego wypoczynku; 4) zapewnienie możliwości kontaktu telefonicznego rodzicom (opiekunom prawnym) z uczestnikami; 5) zapewnienie bezpłatnego dostępu dzieci i młodzieży do obiektów sportowo-rekreacyjnych, sprzętu sportowego i kąpielisk; 6) zgłoszenie wypoczynku właściwemu Kuratorowi Oświaty, zgodnie z wymogami rozporządzenia; 7) przedstawienie zaświadczenia o zgłoszeniu wypoczynku, dokumentów dotyczących kwalifikacji kadry (wychowawcy i kierownik) na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem kolonii. 19. Cena jednostkowa dla uczestnika winna zawierać wszystkie koszty, obejmujące realizację przedmiotu zamówienia, w tym, w szczególności wszystkie wymogi wymienione w rozdziale III specyfikacji, jak również nie wymienione z nazwy a niezbędne do realizacji zamówienia, takie jak: opłaty drogowe, parkingowe, klimatyczne, bilety wstępu do zwiedzanych obiektów, itp. 20. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będzie na podstawie faktycznie zrealizowanej usługi tj. liczby uczestników. Zamawiający zastrzega, iż nie dopuszcza możliwości zmiany wysokości zadeklarowanej przez Wykonawcę ceny jednostkowej usługi wymienionej w ofercie. Oferowana cena ma formę wynagrodzenia niezmiennego. Oznacza to, że stawki jednostkowe są stałe przez cały okres obowiązywania umowy. 21. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w zaoferowanych obiektach przed rozstrzygnięciem postępowania, celem oceny zgodności oferty Wykonawcy, w tym, w szczególności zgodności warunków lokalowych z wymaganiami Zamawiającego. 22. Zamawiający wymaga, aby kolonia została zorganizowana zgodnie z wymogami rozporządzenia oraz wszelkimi innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa. 23. Wykonawca oświadcza, że zapewni transport uczestników możliwie najkrótszą trasą - przejazd autostradami. 24. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w specyfikacji, przy czym musi przedstawić pisemny opis warunków, miejsca zakwaterowania uczestników, programu kolonii, zakresu, funkcji i sposobu realizacji opieki. 25. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez uczestników kolonii, a tym samym ma obowiązek posiadania ubezpieczenia OC.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Turystyki ZNP Logostour Sp. z o.o. Oddział Nowosądecki, ul. Długosza 61, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 100000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 100000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 122850,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.