eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnów › Modernizacja sali gimnastycznej i adaptacji części pomieszczeń na sztnie w szkole podstawowej nr 4 w Chojnowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-03

Chojnów: Modernizacja sali gimnastycznej i adaptacji części pomieszczeń na sztnie w szkole podstawowej nr 4 w Chojnowie.
Numer ogłoszenia: 112998 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 43336 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Chojnowie, Pl. Zamkowy 1, 59-225 Chojnów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8187840, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja sali gimnastycznej i adaptacji części pomieszczeń na sztnie w szkole podstawowej nr 4 w Chojnowie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: modernizacja sali gimnastycznej i adaptacji części pomieszczeń na szatnie w Szkole Podstawowej Nr 4 w Chojnowie Przedmiot zamówienia obejmuje: - remont i przebudowę części sanitarno-szatniowej, w tym: - wyburzenie istniejących ścianek działowych - demontaż istniejących instalacji i wyposażenia wod-kan, elektrycznej i c.o. - wykonanie nowych ścianek działowych - wykonanie nowych instalacji wod-kan, elektrycznej i c.o. - montaż ścianek systemowych w części sanitarnej - wykonanie nowych posadzek i okładzin ściennych - tynkowanie i malowanie nowych ścianek - montaż sufitów podwieszanych (również w korytarzu) - wykonanie wentylacji pomieszczeń szatniowych i sanitarnych poprzez montaż anemostatów - montaż urządzeń wod-kan oraz osprzętu elektrycznego - wyposażenie szatni w ławeczki i wieszaki - zmiana posadzki w sali gimnastycznej - wymiana stolarki drzwiowej - odnowa powłok malarskich - wykonanie w pomieszczeniu nr 3 kortu do gry w squash - montaż wentylatorów dachowych - montaż opuszczanych elektrycznie tablic do gry w koszykówkę - montaż tablicy wyników - wyposażenie sali w bramki do gry w piłkę ręczną - wyposażenie sali w słupki i siatkę oraz stanowisko sędziowskie do gry w siatkówkę 2. Warunki wykonania zamówienia: - Zamówienie powinno być wykonane w nieprzekraczalnym terminie do 30.09.2014 r. - Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 5 lat od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. - Wykonawca obowiązany jest dołączyć certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla użytych materiałów i urządzeń. - Wszystkie roboty muszą odpowiadać Polskim Normom Branżowym oraz Warunkom Technicznym Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Projekt budowlano-wykonawczy w wersji elektronicznej dołączony jest do niniejszej specyfikacji oraz jest dostępny do wglądu u Zamawiającego. Ofertę należy przygotować na podstawie projektu. Wymaga się, aby Wykonawca, przed złożeniem oferty, zapoznał się z obiektem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum: Lider: Przedsiębiorstwo Axyo.pl Sp. z o.o. Członek Konsorcjum: Filigran Sp. z o.o. ul. Lwowska 31/101, 56-400 Oleśnica, Lider: ul. Żołnierska 47 a, 58-562 Podgórzyn, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 481323,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 626151,98

  • Oferta z najniższą ceną: 626151,98 / Oferta z najwyższą ceną: 891433,33

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.