Kraków: Usługi hotelarskie w dniach 2-3.10.2015 r. dla 26 osób oraz 15-16.10.2015 r. dla 75 osób w 2 częściach.
Numer ogłoszenia: 112957 - 2015; data zamieszczenia: 29.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie , pl. Na Stawach 1, 30-107 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 4227110, faks 12 4229785.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi hotelarskie w dniach 2-3.10.2015 r. dla 26 osób oraz 15-16.10.2015 r. dla 75 osób w 2 częściach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi hotelarskie.Zamówienie składa się z 2 części: Część I: usługa hotelarska realizowana w terminie 02-03.10.2015 r. i obejmująca w szczególności: zapewnienie sali szkoleniowo-konferencyjnej z wyposażeniem konferencyjnym, zapewnienie usługi gastronomicznej, zapewnienie usługi noclegu ze śniadaniem dla 26 osób. Wykonawca zapewni realizację Zadania w obiekcie o standardzie minimum 4-gwiazdkowym. (zgodnie z załącznikiem nr 1 do rozporządzenia ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie) lub w obiekcie o standardzie równoważnym z bezpłatnym parkingiem dla uczestników szkolenia. Obiekt powinien być zlokalizowany: poza granicami Krakowa od 12 km do 60 km od siedziby zamawiającego tj. Pl. Na Stawach 1 Kraków do miejsca obiektu, wg odległości drogowej liczonej zgodnie z www.odleglosci.info, w odległości co najmniej 1 km od najbliższego zjazdu z dróg krajowych i/lub wojewódzkich wg odległości drogowej liczonej zgodnie z www.google.pl/maps/, w mniejszej miejscowości, mającej poniżej 40 tysięcy mieszkańców wg www.stat.gov.pl/bdl. Obiekt nie może być w trakcie prac remontowych. Całe Zadanie powinno być realizowane w tym samym budynku lub budynkach połączonych łącznikami tak, żeby uczestnik bez koniczności wychodzenia poza budynek mógł skorzystać ze wszystkich usług wymienionych w Zadaniu. Wykonawca wskaże na formularzu ofertowym miejsce realizacji Zadania tj. nazwę obiektu oraz jego adres. Część II: usługa hotelarska realizowana w terminie 15-16.10.2015 r. i obejmująca w szczególności zapewnienie sali szkoleniowo-konferencyjnej z wyposażeniem konferencyjnym, zapewnienie usługi gastronomicznej, zapewnienie usługi noclegu ze śniadaniem dla 75 osób. Wykonawca zapewni realizację Zadania w obiekcie o standardzie minimum 3-gwiazdkowym. (zgodnie z załącznikiem nr 1 do rozporządzenia ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie) lub w obiekcie o standardzie równoważnym, z bezpłatnym parkingiem dla uczestników szkolenia. Obiekt powinien być zlokalizowany poza granicami Krakowa od 12 km do 90 km od siedziby zamawiającego tj. Pl. Na Stawach 1 Kraków do miejsca obiektu, wg odległości drogowej liczonej zgodnie z www.odleglosci.info), w mniejszej miejscowości, mającej poniżej 40 tysięcy mieszkańców wg www.stat.gov.pl/bdl. Obiekt nie może być w trakcie prac remontowych. Całe Zadanie powinno być realizowane w tym samym budynku lub budynkach połączonych łącznikami tak, żeby uczestnik bez koniczności wychodzenia poza budynek mógł skorzystać ze wszystkich usług wymienionych w Zadaniu. Wykonawca wskaże na formularzu ofertowym miejsce realizacji Zadania tj. nazwę obiektu oraz jego adres.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4a oraz 4b do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.11.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo, jeśli dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Odległość obiektu od siedziby zamawiającego - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu i miejsca realizacji Zadania: a.w sytuacji zaistnienia zdarzeń losowych lub na skutek działania tzw. sił wyższych (tj. wojna, klęski żywiołowe, strajki itp.) przed bądź w trakcie realizacji Zadania; b.w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających lub w znacznym stopniu opóźniających realizację Zadania z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a leżących po stronie Zamawiającego (np. odwołanie planowanego szkolenia, zmiana terminu szkolenia podyktowana potrzebami uczestników, przedłużająca się procedura postępowania o udzielenie zamówienia publicznego itp.) z zastrzeżeniem zapisów paragrafu 2 ust. 1 projektów umów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup-krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pl. Na Stawach 1; 30-107 Kraków, pok. 608.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2015 godzina 12:00, miejsce: Pl. Na Stawach 1; 30-107 Kraków, pok. 608.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W cz. II Wynagrodzenie finansowane jest ze środków publicznych tj. ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (85 %) i z budżetu województwa małopolskiego (15 %) w ramach Pomocy Technicznej POKL..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi hotelarskie w dniach 2-3.10.2015 r. dla 26 osób..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa hotelarska realizowana w terminie 02-03.10.2015 r. i obejmująca w szczególności: zapewnienie sali szkoleniowo-konferencyjnej z wyposażeniem konferencyjnym, zapewnienie usługi gastronomicznej, zapewnienie usługi noclegu ze śniadaniem dla 26 osób. Wykonawca zapewni realizację Zadania w obiekcie o standardzie minimum 4-gwiazdkowym. (zgodnie z załącznikiem nr 1 do rozporządzenia ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie) lub w obiekcie o standardzie równoważnym z bezpłatnym parkingiem dla uczestników szkolenia. Obiekt powinien być zlokalizowany: poza granicami Krakowa od 12 km do 60 km od siedziby zamawiającego tj. Pl. Na Stawach 1 Kraków do miejsca obiektu, wg odległości drogowej liczonej zgodnie z www.odleglosci.info, w odległości co najmniej 1 km od najbliższego zjazdu z dróg krajowych i/lub wojewódzkich wg odległości drogowej liczonej zgodnie z www.google.pl/maps/, w mniejszej miejscowości, mającej poniżej 40 tysięcy mieszkańców wg www.stat.gov.pl/bdl. Obiekt nie może być w trakcie prac remontowych. Całe Zadanie powinno być realizowane w tym samym budynku lub budynkach połączonych łącznikami tak, żeby uczestnik bez koniczności wychodzenia poza budynek mógł skorzystać ze wszystkich usług wymienionych w Zadaniu. Wykonawca wskaże na formularzu ofertowym miejsce realizacji Zadania tj. nazwę obiektu oraz jego adres..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.11.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Odłegłośc obiektu od siedziby zamawiającego - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa hotelarskaw dniach 15-16.10.2015 r. dla 75 osób w 2 częściach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa hotelarska realizowana w terminie 15-16.10.2015 r. i obejmująca w szczególności zapewnienie sali szkoleniowo-konferencyjnej z wyposażeniem konferencyjnym, zapewnienie usługi gastronomicznej, zapewnienie usługi noclegu ze śniadaniem dla 75 osób. Wykonawca zapewni realizację Zadania w obiekcie o standardzie minimum 3-gwiazdkowym. (zgodnie z załącznikiem nr 1 do rozporządzenia ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie) lub w obiekcie o standardzie równoważnym, z bezpłatnym parkingiem dla uczestników szkolenia. Obiekt powinien być zlokalizowany poza granicami Krakowa od 12 km do 90 km od siedziby zamawiającego tj. Pl. Na Stawach 1 Kraków do miejsca obiektu, wg odległości drogowej liczonej zgodnie z www.odleglosci.info), w mniejszej miejscowości, mającej poniżej 40 tysięcy mieszkańców wg www.stat.gov.pl/bdl. Obiekt nie może być w trakcie prac remontowych. Całe Zadanie powinno być realizowane w tym samym budynku lub budynkach połączonych łącznikami tak, żeby uczestnik bez koniczności wychodzenia poza budynek mógł skorzystać ze wszystkich usług wymienionych w Zadaniu. Wykonawca wskaże na formularzu ofertowym miejsce realizacji Zadania tj. nazwę obiektu oraz jego adres..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.11.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Odległośc obiektu od siedziby zamawiającego - 5
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- DOSTARCZANIE PRZEWODÓW DO ŻYWIENIA ENTERALNEGO WRAZ Z NAJMEM 37 SZTUK POMP DO ŻYWIENIA ENTERALNEGO
- DOSTARCZANIE CEMENTU KOSTNEGO Z DWOMA ANTYBIOTYKAMI ORAZ MEMBRANY WG 2 PAKIETÓW
- Okresowa kontrola stanu technicznej sprawności przewodów kominowych (wentylacyjnych, spalinowych i dymowych), w podziale na 6 części.
- Usługa przewozu zwłok ludzkich na zlecenie prokuratur okręgu krakowskiego w granicach obszaru ich działania ( z podziałem na części )
- dostawa maszyny wytrzymałościowej 300kN - DE-dzp.272-182/24
- Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych oraz stacji roboczych dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego - 4 zadania.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi cateringowe, gastronomiczne i noclegowe na potrzeby organizacji 58. Ogólnopolskiego Festiwalu Kapel i Śpiewaków Ludowych w Kazimierzu Dolnym
- Obsługa dwóch wyjazdów zagranicznych uczniów, opiekunów i nauczycieli ze szkół dla których organem prowadzącym jest Powiat Sokólski w ramach programu ERASMUS+
- Wycieczka do Krakowa
- zakup usługi gastronomicznej oraz hotelowej na zabezpieczenie konferencji Przestępczość Teleinformatyczna XXI realizowanej w dniach 26 - 29 maja 2024 r. na terenie Akademii Marynarki Wojennej
- BZP.2711.24.2024.MP "Usługa hotelowo-gastronomiczna na potrzeby konferencji X. Międzynarodowe Warsztaty Fizyki Powierzchni IWSP-2024".
- Sukcesywne świadczenie usług hotelarskich i gastronomicznych na potrzeby słuchaczy studiów podyplomowych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.