eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Izabelin › Budowa infrastruktury turystycznej na polanie Lipków - ograniczenie antropopresji na ekosystemy KPN

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2015-01-16

Izabelin: Budowa infrastruktury turystycznej na polanie Lipków - ograniczenie antropopresji na ekosystemy KPN
Numer ogłoszenia: 11294 - 2015; data zamieszczenia: 16.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kampinoski Park Narodowy , ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin, woj. mazowieckie, tel. 22 7226001, faks 22 7226560.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kampinoski-pn.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa infrastruktury turystycznej na polanie Lipków - ograniczenie antropopresji na ekosystemy KPN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem realizacji zamówienia jest: 1. zagospodarowanie polany wypoczynkowej - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; drogi pieszo-rowerowe; nawierzchnie sportowe i rekreacyjne; plac zabaw wraz z infrastrukturą; mała architektura - wiaty rekreacyjne, w tym zestaw 2 wiat wypoczynkowych z grillem i miejscem na ognisko, duża wiata wypoczynkowa z grillem, 4 małe wiaty wypoczynkowe prostokątne z grillem, 5 małych wiat wypoczynkowych prostokątnych bez grilla, obudowa toalety przenośnej; budynek gospodarczy; drobne elementy małej architektury, w tym stojaki na rowery - typ A 12 szt., typ B komplet 6 szt., pomost drewniany szt. 1, kosze na śmieci 17 szt., pachołki drewniane 6 szt., ławki drewniane 35 szt., tablice informacyjne 4 szt. (wraz z opracowaniem treści), kierunkowskaz drewniany 8 szt.; szlabany drewniane szt. 3; ogrodzenie placu zabaw dla dzieci, ogrodzenie parkingu i terenu; brama wjazdowa 1 szt.; boiska i urządzenia sportowe - 2 boiska do siatkówki, 1 boisko do gry w kometkę, 1 tor do gry w boule; ścieżka zdrowia (6 zestawów do ćwiczeń); zieleń urządzona, w tym m.in. sadzenie 1333 szt. drzew i krzewów, ściółkowanie na 800 m2, zakładanie trawników na 4000 m2; 2. zagospodarowanie parkingu dla samochodów osobowych i autokarów - konstrukcja jezdni manewrowej dla samochodów osobowych 657,57 m2, konstrukcja stanowisk postojowych dla samochodów osobowych 282,24 m2, konstrukcja jezdni manewrowej dla autobusów 666,24 m2, konstrukcja stanowisk postojowych dla autobusów 120,44 m2, konstrukcja chodnika 96,27 m2, konstrukcja zjazdu; 3. instalacje elektryczne oświetlenia terenu i monitoringu CCTV i SSWN; 4. zagospodarowanie ścieżki edukacyjnej - przygotowanie i wyrównanie terenu, oczyszczenie światła ścieżki; nawierzchnie; ocynkowana tablica informacyjna 100x150 cm ze stelażem drewnianym 1 szt. (wraz z opracowaniem treści); ocynkowana tablica informacyjna 65x100 cm ze stelażem drewnianym 6 szt. (wraz z opracowaniem treści), drewniana ławka dł. 2m 2 szt. Zakres prac określa dokumentacja projektowa oraz schematy przebiegu i konstrukcji elementów wyposażenia ścieżki edukacyjnej (w tym miejsc posadowienia i tematyki tablic informacyjnych) - Załącznik nr 1, z wyłączeniem realizacji elementu określonego w projekcie jako podest drewniany (w tym wszelkich prac związanych z jego realizacją).

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem realizacji zamówienia uzupełniającego jest: 1. zagospodarowanie polany wypoczynkowej - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; drogi pieszo-rowerowe; nawierzchnie sportowe i rekreacyjne; plac zabaw wraz z infrastrukturą; mała architektura - wiaty rekreacyjne, w tym zestaw wiat wypoczynkowych z grillem i miejscem na ognisko, duża wiata wypoczynkowa z grillem, małe wiaty wypoczynkowe prostokątne z grillem, małe wiaty wypoczynkowe prostokątnych bez grilla, obudowa toalety przenośnej; budynek gospodarczy; drobne elementy małej architektury, w tym stojaki na rowery, pomost drewniany, kosze na śmieci, pachołki drewniane, ławki drewniane, tablice informacyjne (wraz z opracowaniem treści), kierunkowskazy drewniane; szlabany drewniane; ogrodzenie placu zabaw dla dzieci, ogrodzenie parkingu i terenu; brama wjazdowa; boiska i urządzenia sportowe - boiska do siatkówki, boisko do gry w kometkę, tor do gry w boule; ścieżka zdrowia; zieleń urządzona, w tym m.in. sadzenie drzew i krzewów, ściółkowanie, zakładanie trawników; 2. zagospodarowanie parkingu dla samochodów osobowych i autokarów - konstrukcja jezdni manewrowej dla samochodów osobowych, konstrukcja stanowisk postojowych dla samochodów osobowych, konstrukcja jezdni manewrowej dla autobusów, konstrukcja stanowisk postojowych dla autobusów, konstrukcja chodnika, konstrukcja zjazdu; 3. instalacje elektryczne oświetlenia terenu i monitoringu CCTV i SSWN; 4. zagospodarowanie ścieżki edukacyjnej - przygotowanie i wyrównanie terenu, oczyszczenie światła ścieżki; nawierzchnie; ocynkowana tablice informacyjne 100x150 cm ze stelażem drewnianym (wraz z opracowaniem treści); ocynkowane tablice informacyjne 65x100 cm ze stelażem drewnianym (wraz z opracowaniem treści), drewniane ławki dł. 2m. Zamówienie w zakresie j.w., stanowiące nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.23.31.50 - Roboty w zakresie regulacji ruchu 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie wiedzy i doświadczenia wyrażające się w wykonaniu zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowym ukończeniu, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, w ramach jednego lub kilku zamówień (umów) co najmniej: 1 roboty polegającej na wykonaniu nawierzchni przepuszczalnej ażurowej o powierzchni nie mniejszej niż 100 m2, 1 roboty polegającej na wykonaniu placu zabaw o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN, 1 roboty polegającej na wykonaniu oświetlenia zewnętrznego obejmującego montaż min. 10 latarni, 1 roboty polegającej na wykonaniu monitoringu obejmującego montaż min. 2 kamer-rejestratorów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przez Wykonawców warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczeń złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: kierownik robót budowlanych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; kierownik robót elektrycznych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ocena spełniania przez Wykonawców warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 1 500 000,00 złotych. Ocena spełniania przez Wykonawców warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby dostarczone przez Wykonawcę dowody, że będzie on dysponował zasobami podmiotów trzecich, niezbędnymi do realizacji zamówienia, obejmowały dokumenty dotyczące: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres gwarancji - 20

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kampinoski-pn.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.kampinoski-pn.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2015 godzina 09:30, miejsce: Kampinoski Park Narodowy, ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.