eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Przebudowa dojazdu pożarowego nr 7 w leśnictwie Haliczany

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-27

Ogłoszenie nr 112919 - 2017 z dnia 2017-07-27 r.

Chełm: Przebudowa dojazdu pożarowego nr 7 w leśnictwie Haliczany
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu
Przebudowa dojazdu pożarowego nr 7 w leśnictwie Haliczany

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 530578-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Chełm, krajowy numer identyfikacyjny 11001687500000, ul. Hrubieszowska 123, 22-100 Chełm, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 825 603 298, faks , e-mail chelm@lublin.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.chelm.lublin.lasy.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa dojazdu pożarowego nr 7 w leśnictwie Haliczany

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SA.270.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem przedsięwzięcia jest przebudowa istniejącej drogi leśnej przebiegającej przez oddziały leśne nr: 98, 97/103, 96/102, 95, 101, oraz działki o numerach 1413, 1414, 1417, 1454, 1453, 1452, 1451, 1456 o długości 2127m, od km. 0+800 do km 2+927 w obrębie ewidencyjnym Pobołowice, jednostce ewidencyjnej Żmudź.Trasa planowanej do przebudowy drogi przebiega w istniejącym pasie drogi leśnej ograniczonej drzewostanem na terenie Nadleśnictwa Chełm, leśnictwa Haliczany. Zakres prac obejmuje:- roboty przygotowawcze,- roboty ziemne,- roboty związane z przebudową przepustów drogowych,- roboty związane z wykonaniem podbudowy,- roboty porządkowe .Dane techniczne:klasa techniczna drogi - droga leśna ,szybkość projektowa max. 30 km/h ,dopuszczalny nacisk osi pojazdów 100 kN,jezdnia szerokości - 3.50m,korona drogi szerokości - 5.00m,przekrój daszkowy jezdni - 3%,szerokość poboczy - 2 x 0.75m,spadek poprzeczny poboczy - 6%,- zjazdy na drogi boczne- długości 50,00m, -łuki na zjazdach - R=11.00m,- mijanki dł. 23,0m i szer. 3,0m max. co 300,0m, - przepusty z rur HDPE, spiralne karbowane, o średnicy 600 mm, długości 8,00m. Konstrukcja nawierzchni:Konstrukcja mijanek i zjazdów na drogi boczne:- Górna warstwa nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie, grub. 5cm, - Dolna warstwa nawierzchni z kruszywa łamanego 0/63mm stabilizowanego mechanicznie , grub. 10cm, -Podbudowa z gruzu betonowego frakcji 32/63mm, grub. 30cm, Koryto robót ziemnych, głębokość min. 30cm. Konstrukcja nawierzchni drogi na odcinku głównym dług.2127,0m - Górna warstwa nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie, grub. 5cm, - Dolna warstwa nawierzchni z kruszywa łamanego 0/63mm stabilizowanego mechanicznie , grub. 10cm, - Warstwa podbudowy szerokości 4,00m z kruszywa łamanego 31,5/63mm stabilizowanego mechanicznie do grubości 20cm, zawinięta w geowłókninę szer. 8.00m. W przypadku braku możliwości zakupu geowłókniny o szerokości 8.00m, należy użyć materiału o szerokości 2x4.00m łącząc podłużnie na zakład min. 0.50m z przymocowaniem do podłoża szpilkami stalowymi śr. 5 mm w kształcie litery "U"- Profilowanie istniejącej podbudowy z kruszywa łamanego i gruzu równiarkami wraz z uzupełnieniem nierówności kruszywem łamanym 0/35,5mm- grubości średnio 5cm. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót budowlanych będących załącznikami do SIWZ. 3. Wspólny Słownik Zamówień został opisany poniżej.4. Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej przed przystąpieniem do przygotowania oferty. 5. Wymagania dotyczące robót: a. wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., zgodnie z poleceniami osób nadzorujących; b. roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej określającej przedmiot zamówienia oraz wymogami SIWZ; c. użyte materiały powinny być w pierwszym gatunku jakościowym i wymiarowym, mieć odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną. 6. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia:. 1) Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2016 r. poz.1987 ze zm.). 2) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość wykonywanych robót budowlanych oraz ich zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia robót zamiennych w stosunku do przewidywanych dokumentacją. 8. Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązujących na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu zamówienia. 9. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 7 i 29 ustawy Pzp., a mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych równoważnych materiałów, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który zastosuje materiały równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały zostały zmienione i określić, jakie materiały w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca i zrealizuje inwestycję w nieprzekraczalnym czasie zadeklarowanym przez wykonawcę w ofercie. 10. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli, co najmniej 36 miesięcznej nieodpłatnej gwarancji jakości liczonej od dnia końcowego odbioru robót oraz 60 miesięcznej rękojmi za wady. 11.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów w formie pisemnej o charakterze odpłatnym z podwykonawcami - zgodnie z art. 2 pkt 9b i art. 143b ustawy Pzp. 12.Zamawiający nie przewiduje płatności w formie przedpłat lub zaliczek na poczet zakupu materiałów przez Wykonawcę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45233140-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1420301.81
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "SMOLKOP" Leszek Smolak, smolkop@interia.pl, ul. Firlrjowska 16 i, 20-306, Lublin, kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 999486,68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 999486,68
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1563794,68
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.