eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Marklowice › Adaptacja budynku po byłym przedszkolu na cele usługowe w Marklowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-27

Ogłoszenie nr 112918 - 2017 z dnia 2017-07-27 r.

Marklowice: Adaptacja budynku po byłym przedszkolu na cele usługowe w Marklowicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 549155-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 500004561-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Wyzwolenia 71, 44321 Marklowice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 44-321, faks 324 550 020, e-mail marklowice@ug.pl
Adres strony internetowej (URL): www.marklowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Adaptacja budynku po byłym przedszkolu na cele usługowe w Marklowicach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: przebudowy klatki schodowej wewnętrznej oraz schodów zewnętrznych, wymianę stropów nad parterem i I piętrem oraz zmianę rozmieszczenia pomieszczeń na poszczególnych piętrach, wymianę słupów więźby dachowej wraz z nadbiciem płatwi. Ponadto przewiduje się całkowitą wymianę stolarki drzwiowej. Zakres robót obejmuje również demontaż i wykonanie nowych instalacji wewnętrznych tj. elektrycznej, wod-kan, c.o., p.poż. i oddymiania, alarmowej. Opis robót objętych postępowaniem Konstrukcja istniejącego budynku tradycyjna murowana. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne wymurowane są z cegły pełnej i posiadają zróżnicowaną grubość. Strop piwnicy, to strop odcinkowy. Nad parterem strop wykonany został w części jako płyta żelbetowa, a w części jako strop gęstożebrowy z wypełnieniem pustakami ceramicznymi typu Ackerman. Nad I piętrem strop drewniany. Konstrukcja dachu drewniana, płatwiowo-kleszczowa. Dach dwuspadowy z naczółkami, o kącie nachylenia połaci 45 st. Przewiduje się wykonanie ścian działowych gipsowo-kartonowych w celu wydzielenia dodatkowych pomieszczeń. Istniejące ściany działowe przeznaczono do rozbiórki. Przewiduje się rozbiórkę stropów nad parterem oraz I piętrem, a w ich miejsce zaprojektowano stropy belkowo - pustakowe, prefabrykowane, sprężone. Nie przewiduje się ingerencji w stropy odcinkowe nad piwnicą. Istniejącą klatkę schodową, jak również schody prowadzące do piwnicy i schody zewnętrzne należy w całości rozebrać i wykonać nowe. Na klatce schodowej wykonać należy balustradę ze stali nierdzewnej z mocowaniem bocznym słupków. Schody prowadzące do piwnicy należy wyposażyć w pochwyt zamocowany do ściany. Na schodach zewnętrznych zastosować należy balustradę stalową malowaną proszkowo, z wypełnieniem z rozet kutych, z mocowaniem górnym słupków. STOLARKA OKIENNA I DRZWIOWA: Wymianie nie podlega stolarka okienna. Dodatkowo przewidziano montaż okien dachowych- po 4 na połaciach południowo-zachodniej i północno-wschodniej. Przewidziano kompleksową wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej oraz zewnętrznej. DACH WRAZ Z KOMINAMI I ORYNNOWANIEM: Przewiduje się wymianę słupów więźby dachowej oraz nadbicie płatwi. Dodatkowo przewiduje się wykonanie wymianów w miejscach montażu nowych okien dachowych. Nie przewiduje się ingerencji w poszycie dachowe oraz obróbki blacharskie dachu. Nad wszystkimi wejściami do budynku wykonać należy daszki stalowo-aluminiowe malowane proszkowo z wypełnieniem z płyty poliwęglanowej lub szkła bezpiecznego. POSADZKI: W związku z wymianą stropów nad parterem i piętrem wykonane zostaną tam nowe posadzki. W przypadku pomieszczeń umiejscowionych w poziomie parteru istniejące posadzki należy skuć celem wyrównania poziomów poszczególnych pomieszczeń. FUNDAMENTY Przewiduje się podbicie fundamentów pomieszczenia -1.01 oraz schodów prowadzących do piwnicy. WYKOŃCZENIE POWIERZCHNI ŚCIAN I POSADZEK Przewiduje się skucie oraz wykonanie nowych tynków wewnętrznych, wykonanie nowych ścianek działowych gipsowo-kartonowych, zabudowę poddasza z płyt g-k, malowanie ścian i sufitów, wykonanie nowych posadzek z płytek ceramicznych i paneli podłogowych. INSTALACJE Istniejącą instalację elektryczną należy zdemontować i wykonać nową. Istniejącą instalację wodno-kanalizacyjną wraz z armaturą należy zdemontować i wykonać nową. Odprowadzenie nieczystości do istniejącego zbiornika bezodpływowego. Istniejącą instalację odgromową należy zdemontować i wykonać nową. Nie przewiduje się ingerencji w istniejącą instalację gazową. Opis ogólny projektowanych rozwiązań architektoniczno - budowlanych Planowany zakres prac obejmuje swym zakresem wymianę stropów nad parterem oraz I piętrem w budynku, wymianę klatki schodowej, schodów prowadzących do piwnicy oraz schodów zewnętrznych. Oprócz tego przebudowa budynku obejmuje zmianę podziału powierzchni poszczególnych pięter i wydzielenie dodatkowych pomieszczeń. W wyniku adaptacji budynku na parterze wydzielone zostały 3 pomieszczenia biurowe, toaleta męska oraz damska dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Oprócz tego przewidziano powstanie wiatrołapu oraz składziku porządkowego. Od strony północno-wschodniej znajdować będą się trzy oddzielne wejścia do budynku. Wejście główne do budynku, tak jak dotychczas znajdować się będzie od strony południowo-zachodniej. Ze względu na dużą różnicę poziomów pomiędzy poziomem terenu a wejściem wykonane zostaną nowe schody dwubiegowe jednokierunkowe. W poziomie piętra wydzielono również 3 pomieszczenia biurowe, toaletę damską i męską oraz składzik porządkowy. Poddasze zostało zagospodarowane na dwa pomieszczenia biurowe oraz toaletę. Istniejąca klatka schodowa zostanie rozebrana. W miejsce rozebranej klatki powstanie nowa wyposażona w balustradę. Wymianie podlegać będą również schody prowadzące do piwnicy. Zakres prac uwzględnia również wymianę słupów więźby dachowej wraz z mieczami oraz nadbicie płatwi. Ze względu na nowoprojektowane okna połaciowe zachodzić będzie konieczność wykonania wymianów w miejscu ich wstawienia. Dodatkowo przewiduje się odmalowanie i odnowienie elewacji budynku.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Z uwagi na to, iż nie złożono żadnej oferty, zasadnym jest unieważnienie przedmiotowego postępowania zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.