eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › Odbiór i unieszkodliwienie odpadów na terenie powiatu bieruńsko-lędzińskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-30

Bieruń: Odbiór i unieszkodliwienie odpadów na terenie powiatu bieruńsko-lędzińskiego
Numer ogłoszenia: 112897 - 2016; data zamieszczenia: 30.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Bieruńsko-Lędziński , ul. św. Kingi 1, 43-155 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 226 91 00, faks 32 226 90 00.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i unieszkodliwienie odpadów na terenie powiatu bieruńsko-lędzińskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: Część nr 1: Budowa ogrodzenia działki nr 2670/157 w Lędzinach wraz z uporządkowaniem i niwelacją terenu. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w rozumieniu art. 2 pkt 10 ustawy p.z.p., polegającej na: a) uporządkowaniu i niwelacji terenu poprzez odbiór, załadunek, transport i przekazanie do przetwarzania (odzysku lub unieszkodliwienia) odpadów o kodach: 17.01.07 (zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia) oraz 17.01.81 (odpady z remontów i przebudowy dróg), b)budowa ogrodzenia panelowego wraz z bramą i furtką, na które Wykonawca udzieli 36-miesięcznej gwarancji. Część nr 2: Odbiór i unieszkodliwienie zeskładowanych odpadów zawierających azbest z nieruchomości, stanowiących własność osób fizycznych, zlokalizowanych na terenie powiatu bieruńsko-lędzińskiego.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w rozumieniu art. 2 pkt 10 ustawy p.z.p., polegającej na odbiorze i unieszkodliwieniu zeskładowanych odpadów zawierających azbest (płyty azbestowo-cementowe), a w szczególności: przygotowanie tych odpadów do transportu, transport oraz ich unieszkodliwienie na uprawnionym składowisku odpadów lub wydzielonych części składowisk odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.00.00-5, 45.34.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Części nr 1: Budowa ogrodzenia działki nr 2670/157 w Lędzinach wraz z uporządkowaniem i niwelacją terenu. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy w celu wykonania zamówienia wykażą dysponowanie (tzn. będą dysponowali na czas wykonania zamówienia) potencjałem technicznym tj.: co najmniej jedną koparko ładowarką i conajmniej dwoma samochodami samowyładowczymi. Ocenę spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. Dla Części nr 2: Odbiór i unieszkodliwienie zeskładowanych odpadów zawierających azbest z nieruchomości, stanowiących własność osób fizycznych, zlokalizowanych na terenie powiatu bieruńsko-lędzińskiego. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy w celu wykonania zamówienia wykażą dysponowanie (tzn. będą dysponowali na czas wykonania zamówienia) potencjałem technicznym tj.: co najmniej jednym samochodem ciężarowym. Ocenę spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Części nr 1: Budowa ogrodzenia działki nr 2670/157 w Lędzinach wraz z uporządkowaniem i niwelacją terenu. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. Ocenę spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p Dla Części nr 2: Odbiór i unieszkodliwienie zeskładowanych odpadów zawierających azbest z nieruchomości, stanowiących własność osób fizycznych, zlokalizowanych na terenie powiatu bieruńsko-lędzińskiego. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 20 000,00 zł. Ocenę spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy wykonawcy; 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p; 3. Stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo reprezentowaniu wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy, jeżeli osoba(y) reprezentująca(e) wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest(są) wskazana(e) jako upoważniona(e) do jego reprezentacji we właściwym rejestrze albo ewidencji działalności gospodarczej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin wykonania - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dla części nr 1: Budowa ogrodzenia działki nr 2670/157 w Lędzinach wraz z uporządkowaniem i niwelacją terenu 1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszyć postanowień zawartych w art. 144 p.z.p. 2.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy, o którym mowa w niniejszej umowie w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności w trakcie realizacji przedmiotowej umowy: 1) przesunięcie terminu wykonania przedmiotu umowy będzie możliwe jedynie w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, np. takich jak: a)działanie osób trzecich, które uniemożliwiają wykonanie zadań w terminie lub innych zdarzeń mogących negatywnie wpłynąć na termin i jakość przedmiotu zamówienia, b)skrócenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia. 2) okoliczności, o których mowa w pkt 1 lit. a, skutkować mogą wydłużeniem realizacji umowy, a nie mogą wpływać na jej zakres rzeczowy. Zmiana terminu musi wynikać z okoliczności uzasadniających jego przedłużenie, jej dopuszczalność pisemnie potwierdzi przedstawiciel Zamawiającego, a przesunięcie terminu wykonania zamówienia, może nastąpić jedynie o ilość dni niezbędną do wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia, powstałych na skutek ww. okoliczności. 3) ceny określone w ofercie pozostają niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), od chwili zmiany podatek w nowej stawce zostanie skorygowany. Dla części nr 2: Odbiór i unieszkodliwienie zeskładowanych odpadów zawierających azbest z nieruchomości, stanowiących własność osób fizycznych, zlokalizowanych na terenie powiatu bieruńsko-lędzińskiego. 1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszyć postanowień zawartych w art. 144 p.z.p. 2.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy, o którym mowa w niniejszej umowie w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności w trakcie realizacji przedmiotowej umowy: 1)przesunięcie terminu wykonania przedmiotu umowy będzie możliwe jedynie w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, np. takich jak: a)działanie osób trzecich, które uniemożliwiają wykonanie zadań w terminie lub innych zdarzeń mogących negatywnie wpłynąć na termin i jakość przedmiotu zamówienia, b)skrócenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia. 2)okoliczności, o których mowa w pkt 1 lit. a, skutkować mogą wydłużeniem realizacji umowy, a nie mogą wpływać na jej zakres rzeczowy. Zmiana terminu musi wynikać z okoliczności uzasadniających jego przedłużenie, jej dopuszczalność pisemnie potwierdzi przedstawiciel Zamawiającego, a przesunięcie terminu wykonania zamówienia, może nastąpić jedynie o ilość dni niezbędną do wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia, powstałych na skutek ww. okoliczności. 3)ceny określone w ofercie pozostają niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), od chwili zmiany podatek w nowej stawce zostanie skorygowany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatbl.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Wydziale Rozwoju, Funduszy Europejskich i Inwestycji w Starostwie Powiatowym w Bieruniu ul. św. Kingi 1, pokój 215..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2016 godzina 08:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bieruniu, 43-155 Bieruń, ul. Św. Kingi 1 - pokój nr 103 (kancelaria)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa ogrodzenia działki nr 2670/157 w Lędzinach wraz z uporządkowaniem i niwelacją terenu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w rozumieniu art. 2 pkt 10 ustawy p.z.p., polegającej na: a) uporządkowaniu i niwelacji terenu poprzez odbiór, załadunek, transport i przekazanie do przetwarzania (odzysku lub unieszkodliwienia) odpadów o kodach: 17.01.07 (zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia) oraz 17.01.81 (odpady z remontów i przebudowy dróg), b)budowa ogrodzenia panelowego wraz z bramą i furtką, na które Wykonawca udzieli 36-miesięcznej gwarancji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.00.00-5, 45.34.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbiór i unieszkodliwienie zeskładowanych odpadów zawierających azbest z nieruchomości, stanowiących własność osób fizycznych, zlokalizowanych na terenie powiatu bieruńsko-lędzińskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w rozumieniu art. 2 pkt 10 ustawy p.z.p., polegającej na odbiorze i unieszkodliwieniu zeskładowanych odpadów zawierających azbest (płyty azbestowo-cementowe), a w szczególności: przygotowanie tych odpadów do transportu, transport oraz ich unieszkodliwienie na uprawnionym składowisku odpadów lub wydzielonych części składowisk odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin wykonania - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.