eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › Zadanie Nr 1Doposażenie placu zabaw (zakup i montaż urządzeń zabawowych) w msc. Młynek Nieświński - fundusz sołecki i/lub Zadanie Nr 2:- Doposażenie placu zabaw (zakup i montaż urządzeń zabawowych) w msc. Stary Kazanów- fundusz sołecki i/lub Zadanie Nr 3Doposażenie placu zabaw (zakup i montaż urządzeń zabawowych) w msc. Piła - fundusz sołecki i/lub Zadanie Nr 4Doposażenie placu zabaw (wykonanie ogrodzenia, zakup i montaż urządzeń zabawowych) w msc. Paruchy - fundusz sołecki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-27

Końskie: Zadanie Nr 1: Doposażenie placu zabaw (zakup i montaż urządzeń zabawowych) w msc. Młynek Nieświński - fundusz sołecki i/lub Zadanie Nr 2:- Doposażenie placu zabaw (zakup i montaż urządzeń zabawowych) w msc. Stary Kazanów- fundusz sołecki i/lub Zadanie Nr 3: Doposażenie placu zabaw (zakup i montaż urządzeń zabawowych) w msc. Piła - fundusz sołecki i/lub Zadanie Nr 4: Doposażenie placu zabaw (wykonanie ogrodzenia, zakup i montaż urządzeń zabawowych) w msc. Paruchy - fundusz sołecki
Numer ogłoszenia: 112877 - 2014; data zamieszczenia: 27.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie Nr 1: Doposażenie placu zabaw (zakup i montaż urządzeń zabawowych) w msc. Młynek Nieświński - fundusz sołecki i/lub Zadanie Nr 2:- Doposażenie placu zabaw (zakup i montaż urządzeń zabawowych) w msc. Stary Kazanów- fundusz sołecki i/lub Zadanie Nr 3: Doposażenie placu zabaw (zakup i montaż urządzeń zabawowych) w msc. Piła - fundusz sołecki i/lub Zadanie Nr 4: Doposażenie placu zabaw (wykonanie ogrodzenia, zakup i montaż urządzeń zabawowych) w msc. Paruchy - fundusz sołecki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Zadanie nr 1 pn.: Doposażenie placu zabaw (zakup i montaż urządzeń zabawowych) w msc. Młynek Nieświński - fundusz sołecki Dostawa i montaż drabinki wielofunkcyjnej (poz. 1.1 rys. 2 i 3 z projektu ze strony nr 12) o wymiarach 1,80 x1.0 x 1.90 m (dł. x szer. x wys.) i strefie bezpieczeństwa: 5,40 x 4,60 m oraz wysokość swobodnego spadku: 1,90 m - szt. 1 Zadanie nr 2 pn.: Doposażenie placu zabaw (zakup i montaż urządzeń zabawowych) w msc. Stary Kazanów- fundusz sołecki Dostawa i montaż urządzeń zabawowych: 1. 1szt. zestawu sportowego z drewna sosnowego (poz. 3.2 rys. 5 i 6 z projektu ze strony nr 16) o wymiarach: 4,22 x 2,12 x 2,10 m (dł. x szer. x wys.) strefie bezpieczeństwa: 7,41 x 5,4 m i wysokości upadku 2,10 m w skład którego wchodzą: 1) 1 x ścianka stalowa - kratownica, 2) 2 x podest, 3) 1 x drabinka szczeblowo - wspinaczkowa, 4) 1 x drabinka szczeblowo - linkowa. 2. karuzela tarczowa (poz. 3.4 rys. 8 z projektu ze strony nr 19) o wymiarach: 1,25 x 1,25 x 0,84 m (dł. x szer. x wys.), strefie bezpieczeństwa: O 5,3 m i wysokości swobodnego upadku: 0,14 m - szt. 1. 3. huśtawka wagowa z drewna sosnowego (poz. 3.5 rys. 9 z projektu ze strony nr 20) o wymiarach: 3,00 x 0,44 x 1,10 m (dł. x szer. x wys.), strefie bezpieczeństwa: 6,00 x 3,50 m i wysokości swobodnego upadku: 1,00 m - szt. 1. Zadanie Nr 3 pn.: Doposażenie placu zabaw - zakup i montaż urządzeń zabawowych w Nowym Kazanowie - fundusz sołecki. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych: 1.1 szt. zestawu sportowego 6-kątnego z drewna sosnowego (poz. 3.2 rys. 5 i 6 z projektu ze strony nr 14) o wymiarach: 1,90 x 2,30 x 2,20 m (dł. x szer. x wys.), strefie bezpieczeństwa: 5,5 x 4,9 m i wysokości upadku 2,10 m w skład którego wchodzą: 1)ścianka wspinaczkowa, 2)drabinka stalowa, 3)linka wspinaczkowa, 4)wejście linowe, 5)siatka pajęczyna. 2.Linarium typu Klepsydra (poz. 3.3 rys. 7 i 8 z projektu ze strony nr 15) o wymiarach: 1,54 x 1,54 x 2,51 m (dł. x szer. x wys.), strefie bezpieczeństwa: O 5,4 m i wysokości swobodnego upadku: 2,10 m - szt. 1 Zadanie Nr 4 pn.: Urządzenie placu zabaw w Paruchach - fundusz sołecki. Dostawa i montaż zestawu zabawowego z drewna impregnowanego ciśnieniowo o wymiarach: 7,40 x 8,20m i wysokości podestu 55cm (KUBA CLASSIC lub równoważny) w skład którego wchodzą: 1.wieża kwadratowa z daszkiem, 2.wieża kwadratowa, 3.zjeżdżalnia metalowa, 4.pomost z barierkami, 5.most linowy, 6.trap wejściowy x 2. Inwestor może wykorzystać równoważne elementy wyposażenia. Za równoważne uważa się produkty posiadające następujące cechy: będą tożsame pod względem materiałowym, rodzaju impregnacji i zabezpieczeń antykorozyjnych, będą tożsame pod względem formy i kolorystyki, będą tożsame pod względem parametrów wielkościowych, pół bezpieczeństwa i wysokości upadku, będą posiadały certyfikaty bezpieczeństwa, będą zgodne z dopuszczającymi do użytku normami. Wskazane elementy wyposażenia mają jedynie na celu wskazanie jedynie jakości Przedmiotu Zamówienia, w związku z powyższym, Wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wszystkie wymagania o których mowa powyżej. Obowiązek wykazanie, że oferowany Przedmiot Zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będący przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać się że wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na : zadanie nr 1- budowie urządzeń małej architektury o wartości nie mniejszej niż 2000,00 zł brutto, zadanie nr 2- budowie urządzeń małej architektury o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto, zadanie nr 3- budowie urządzeń małej architektury o wartości nie mniejszej niż 13 000,00 zł brutto, zadanie nr 4- budowie urządzeń małej architektury o wartości nie mniejszej niż 8000, 00 zł brutto. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie Wykonawca winien wykazać się robotą budowlaną o największym udziale wartościowym dla zadania. Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie robót powinna zostać ujęta między in. co najmniej jedna robota budowlana polegająca na : zadanie nr 1- budowie urządzeń małej architektury o wartości nie mniejszej niż 2000,00 zł brutto, zadanie nr 2- budowie urządzeń małej architektury o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto, zadanie nr 3- budowie urządzeń małej architektury o wartości nie mniejszej niż 13 000,00 zł brutto, zadanie nr 4- budowie urządzeń małej architektury o wartości nie mniejszej niż 8000, 00 zł brutto;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) prospekty i/lub materiały reklamowe i/lub zdjęcia elementów placu zabaw wraz z danymi technicznymi, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę b) odpowiednie certyfikaty i atesty na urządzenie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. c) kosztorys ofertowy- z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia wszelkie błędy wynikające z dokumentu o którym mowa nie będą miały wpływu na ocenę oferty. d) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90.00
  • 2 - Termin - 10.00

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1) terminu zakończenia, ale tylko w przypadku wystąpienia robót dodatkowych w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, w takim przypadku umowne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość robót wyłączonych wyliczoną przy zastosowaniu cen jednostkowych i wskaźników kalkulacyjnych tożsamych z określonymi w kosztorysie ofertowym załączonym przez Wykonawcę do złożonej oferty. Wyliczenia wartości robót wyłączonych dokonuje Wykonawca i wyliczenie to podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego, 3) zmianie sposobu wykonania robót niż określone w dokumentacji projektowej, o ile nie zmniejsza ich jakości i użyteczności, pod warunkiem zachowania przepisów prawa budowlanego, każda tego typu zmiana wymaga zgody Zamawiającego i nie może wpłynąć na zmianę umownego wynagrodzenia dla Wykonawcy. 2. Możliwe są inne nieistotne zmiany, w tym dotyczące zmian w harmonogramie rzeczowo - finansowym, o ile te zmiany nie będą miały wpływu na zmianę terminu zakończenia realizacji robót określonego § 2 niniejszej umowy. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają pisemnej formy aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.