eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Budowa ulicy RUMIANKOWEJ, ŚLIWKOWEJ, OWOCOWEJ, POMARAŃCZOWEJ wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej oraz przebudową kolidującej sieci elektroenergetycznej w m. Polkowice - 6 ETAPÓW

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-07-27

Ogłoszenie nr 112847 - 2017 z dnia 2017-07-27 r.

Polkowice: Budowa ulicy RUMIANKOWEJ, ŚLIWKOWEJ, OWOCOWEJ, POMARAŃCZOWEJ wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej oraz przebudową kolidującej sieci elektroenergetycznej w m. Polkowice - 6 ETAPÓW
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 107827-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak
Numer ogłoszenia: 117877-2016, 122409-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 179373-2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice, krajowy numer identyfikacyjny , ul. Rynek 1, 59100 Polkowice, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 076 84 74 121, faks 076 72 46 780, e-mail zp@ug.polkowice.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.ug.polkowice.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa ulicy RUMIANKOWEJ, ŚLIWKOWEJ, OWOCOWEJ, POMARAŃCZOWEJ wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej oraz przebudową kolidującej sieci elektroenergetycznej w m. Polkowice - 6 ETAPÓW

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.43.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Budowa ulicy RUMIANKOWEJ, ŚLIWKOWEJ, OWOCOWEJ, POMARAŃCZOWEJ wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej oraz przebudową kolidującej sieci elektroenergetycznej w m. Polkowice - 6 ETAPÓW Przedmiot zamówienia obejmuje budowę ulicy RUMIANKOWEJ, ŚLIWKOWEJ, OWOCOWEJ, POMARAŃCZOWEJ w obrębie IV miasta Polkowice w zakresie budowy nawierzchni jezdni, chodników, miejsc postojowych wraz z sieciami towarzyszącymi w ramach zadania Budowa dróg na terenie gminy. Szczegółowy zakres rzeczowy robót został określony w dokumentacji technicznej i opisie pozycji przedmiarów robót. W skład w/w dokumentów wchodzi: 1. Projekt budowlany - 1 kpl. 2. Projekt wykonawczy - 1 kpl. 3. Docelowa organizacja ruchu - 1 kpl. 4. Tymczasowa organizacja ruchu - 1 kpl. 5. Podział inwestycji na etapy - 1 kpl. 6. STWiOR - 2 kpl. 7. Przedmiary robót - 18 egz. 8. Decyzja nr 770.2015 z dnia 04.03.2016 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - 1 egz. Zamawiający wymaga do fugowania kostki kamiennej stosowanie masy elastycznej, mrozoodpornej o wytrzymałości min. 30 MPa. Wykonawca udzieli minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia.Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów innych niż przyjęte w dokumentacji - równoważnych pod warunkiem spełnienia wymagań dot. parametrów technicznych. Zamawiający wymaga aby parametry materiałów proponowanych jako równoważne były nie gorsze niż przyjęte dla materiałów określonych w dokumentacji.


II.4) Główny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg
Dodatkowe kody CPV:45233290-8, 45111000-8, 45231300-8, 45100000-8, 45110000-1, 45112000-5, 45231400-9,

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
ROZPOCZĘCIE: dzień przekazania placu budowy, w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy ZAKOŃCZENIE: do 31 maja 2017 r. - termin wskazany pierwotnie w umowie. Termin zakończenia został zmieniony aneksem w dniu 22.03.2017 r. Termin zakończenia umowy po zmianie: do 31 lipca 2017 r. Możliwość zmiany terminu została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności charakter oraz warunki wprowadzenia zmian. Wprowadzenie zmiany terminu realizacji było więc możliwe zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 11/08/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Insan Developer Sp. z o.o., , ul. Wł. Łokietka 3, 59-300, Lubin, kraj/woj.

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 2432534.63 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
04/07/2017


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp: Aneks nr 3 na roboty dodatkowe zawarty w dniu 04.07.2017r. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 lit. a,b,c Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie prowadzenia prac branży sanitarnej na ul. Śliwkowej stwierdzono występowanie w podłożu gruntów gliniastych w stanie miękkoplastycznym oraz wysoki stan wód gruntowych. W związku z brakiem możliwości osiągnięcia projektowanego wskaźnika zagęszczenia podłoża konieczne jest wzmocnienie zasypki oraz podłoża pod nowe warstwy konstrukcyjne drogi. Mając powyższe na uwadze Projektant zalecił wykonanie grubszej i mocniejszej warstwy stabilizacji betonowej na rozpatrywanym odcinku. Ostatecznie należy zastosować stabilizację betonową o wytrzymałości Rm= 5,0 MPa i grubości min. 20 cm. Ilości poszczególnych robót zostały wskazane w przedmiarze wykonanym przez Inspektora nadzoru inwestorskiego. Określona w dokumentacji projektowej warunki gruntowe wskazywały, że nie będzie konieczności wykonywania powyższych robót, bez których to zamówienie podstawowe nie mogło by zostać zrealizowane w sposób prawidłowy i w pełnym zakresie.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wartość zamówienia dodatkowego nie przekroczyła 50 % wartości zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia dodatkowego wynosi 30.000,00 zł brutto, natomiast wartość zamówienia podstawowego wynosi 2.992.017,60zł brutto co stanowi 1,00% wartości zamówienia podstawowego. Aneks na wykonanie robót dodatkowe jest aneksem nr 3. Aneks nr 1 na roboty dodatkowe został zawarty w dniu 15.03.2107 r. Wartość robót dodatkowych objętych aneksem nr 1 wynosi 68.000,00 zł brutto. Aneks nr 2 na roboty dodatkowe został zawarty w dniu 31.05.2107 r. Wartość robót dodatkowych objętych aneksem nr 2 wynosi 37.000,00 zł brutto. Łączn wartość robót dodatkowych objętych Aneksami nr 1, 2 oraz 2 wynosi 135.000,00 zł brutto, co stanowi 4,51 % wartości zamówienia podstawowego. Udzielenie zamówienia dodatkowego innemu podmiotowi niż wykonawca zamówienia podstawowego byłoby nieuzasadnione, gdyż mogłoby pociągnąć za sobą dodatkowe koszty związane z adaptacją placu budowy zagospodarowanego przez wykonawcę zamówienia podstawowego dla nowego podmiotu. Ponadto przeprowadzenie procedury otwartej wyboru innego wykonawcy na dodatkowe zamówienie spowodowałoby poniesienie dodatkowych kosztów związanych z przeprowadzeniem procedury przetargowej oraz z kosztami dodatkowymi nowego wykonawcy, które zostały już poniesione w związku z obecnością wykonawcy zamówienia podstawowego tj. koszty ustanowienia, utrzymania i likwidacji placu budowy, koszty mediów wykorzystywanych na placu budowy, koszty sprowadzenia maszyn i narzędzi itp. Kolejnym argumentem przemawiającym za udzieleniem zamówienia dodatkowego wykonawcy zamówienia podstawowego jest fakt, iż na terenie robót zakresu dodatkowego wykonywane są także inne elementy zakresu podstawowego, co uniemożliwiałoby sprawną i bezkolizyjną organizację robót przez odrębnych wykonawców przy jednoczesnym zagwarantowaniu przyjętego terminu realizacji zadania.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.