eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › zaprojektowanie i wybudowanie fontanny na Osiedlu Zachód w Stargardzie Szczecińskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-05-14

Stargard Szczeciński: zaprojektowanie i wybudowanie fontanny na Osiedlu Zachód w Stargardzie Szczecińskim
Numer ogłoszenia: 112842 - 2015; data zamieszczenia: 14.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Stargard Szczeciński , ul. Stefana Czarnieckiego 17, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5784881, faks 091 5784889.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stargard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie i wybudowanie fontanny na Osiedlu Zachód w Stargardzie Szczecińskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia. 1. Nazwa przedmiotu zamówienia: zaprojektowanie i wybudowanie fontanny na Osiedlu Zachód w Stargardzie Szczecińskim. 2. Określenie przedmiotu zamówienia: wykonanie dokumentacji projektowej fontanny w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy oraz wytyczne Zamawiającego wraz z wykonaniem, na podstawie uzyskanych pozwoleń, wszystkich niezbędnych robót budowlano-instalacyjnych. 3. Program funkcjonalno-użytkowy: 1) Podstawą sporządzenia projektu budowlanego jest program funkcjonalno-użytkowy budowy fontanny (do pobrania w ramach materiałów przetargowych). Program zakłada: a) rozbiórkę starej niecki fontanny (uwaga- rozbiórkę dokonano już siłami własnymi Zamawiającego - rozbiórka niecki nie wchodzi w zakres zamówienia) b) wykonanie nowej niecki żelbetowej, c) wykonanie przyłącza energetycznego dla pomp oraz szafy sterującej, d) wykonanie przyłącza wodociągowego, e) wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej do odprowadzania wody z fontanny, f) wykonanie odtworzeń terenu po wykonanych przyłączach, g) adaptację istniejącego pomieszczenia - w sąsiadującym z fontanną budynku szkoły ZSO - na pomieszczenie techniczne, w którym znajdować się będą m.in. stacja uzdatniania i dezynfekcji, pompy zasilające, szafa sterownicza regulująca scenariusze obrazów wodnych i świetlnych oraz inne niezbędne wyposażenie [patrz również dodatkowe wytyczne Zamawiającego] h) montaż dysz spieniających (minimum 9 szt.) i pozostałej instalacji obiegu wody z reflektorami LED zmienno-kolorowymi wraz z technologią obiegu wody fontanny, i) wykonanie nowej nawierzchni (płyty) fontanny z płyt betonowych z niezbędnym nawiązaniem do istniejącej nawierzchni placu (wymagalne będą częściowe rozbiórki istniejącej nawierzchni, uporządkowanie nawierzchni przylegającej do nowoprojektowanej); niezbędne korytowanie, wywóz ziemi, warstwy podbudowy, ułożenie nawierzchni z płyt betonowych (kolor grafit), kraty pomostowe, j) montaż elementów małej architektury wg koncepcji: 10 ławek (w tym 5 z oparciem), 8 szt. stojaków rowerowych typu U, 2 kosze na śmieci, k) rozruch technologiczny, l) warianty koncepcji - program f-u przedstawia 5 koncepcyjnych wizualizacji (od I do V); dla celów zamówienia obowiązuje koncepcja V; projektowany plac fontanny winien ideowo odpowiadać schematowi koncepcji V - w tym w zakresie układu i rozmieszczenia poszczególnych elementów placu. Powierzchnię placu fontanny (364,5 m2) należy taktować jako wymagane minimum. 2) Dodatkowe wytyczne Zamawiającego. Poniżej zawarto dodatkowe elementy, których nie obejmuje program f-u oraz wariantowe możliwości alternatywnych rozwiązań: a) pomieszczenie techniczne - jeżeli Wykonawca oceni, że wykorzystanie pomieszczenia technicznego w budynku szkoły (ZSO) jest kłopotliwe (względy projektowe i kosztowe adaptacji) Zamawiający dopuszcza zastosowanie zamiennie podziemnego pomieszczenia technicznego zlokalizowanego w sąsiedztwie fontanny (np. w formie prefabrykowanej komory), b) dodatkowe oświetlenie terenu - należy zaprojektować i wybudować dodatkowe oświetlenie terenu w postaci dwóch słupów typu parkowego, zlokalizowanych pomiędzy fontanną a budynkiem szkoły, c) nawierzchnia placu fontanny - nie zakłada się przemieszczania pojazdów po nawierzchni płytowej wokół fontanny. Jednak dla trwałości nawierzchni należy zastosować podbudowę dla najniższej kategorii ruchu KR 1 oraz nawierzchnię z płyt betonowych prostokątnych w kolorze grafitowym. Dopuszcza się dwa warianty rozwiązania nawierzchni wraz z podbudową przy fontannie: wariant A - płyty o gładkiej nawierzchni niepoślizgowej o dużych wymiarach (np. tak jak w programie f-u 60x80 cm) gr. 12 cm ułożone na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm, podbudowie 10 cm z gruntu stabilizowanego cementem Rm - 5 MPa; wariant B - płyty o gładkiej nawierzchni niepoślizgowej o mniejszych wymiarach (np. od min 20 cm do max 60 cm) gr. 8 cm ułożone na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm, podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr.15 cm. Pozostałą warstwę do głębokości ok. 50 cm należy wypełnić warstwą odsączającą z piasku. W pasach montażu małej architektury dopuszcza się kostkę betonową drobnowymiarową gr. 8 cm o fakturze i kolorze identycznej jak płyty - dla umożliwienia estetycznego osadzenia mocowania ławek, koszy i stojaków (nie dopuszcza się przebijania lub nadłamywania płyt betonowych nawierzchni). Płyty żelbetowe niecki (np.120 x 80) całkowicie przykrywające ściany niecki (bez możliwości wspierania przyległych do niecki płyt nawierzchni na ścianie niecki. Cała płyta ograniczona obrzeżem. d) ławki - wymaga się aby ławki, w odróżnieniu od wersji programu f-u, nie miały konstrukcji wspornikowej (solidniejsze podparcie), e) w zakres zamówienia nie wchodzi instalacja monitoringu, o której traktuje program f-u (nie jest to przedmiotem ani projektowania, ani wykonawstwa) 4. Projektowanie - informacje wyjściowe: 1) Wedle informacji Zamawiającego - dla realizowanej inwestycji nie jest wymagana decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, 2) Według wstępnych informacji uzyskanych w organach administracji architektoniczno-budowlanej na budowę fontanny w zakresie określonym programem f-u wystarczające jest zgłoszenie. Decyzja o pozwoleniu na budowę wymagana będzie jedynie w zakresie adaptacji pomieszczenia technicznego w budynku szkoły (wykonstruowanie zewnętrznego wejścia do pomieszczenia w miejscu istniejącego okna, schody wejściowe, zmiany elewacyjne itp), 3) Zamawiający posiada wydane przez gestorów mediów warunki techniczne: a) warunki przyłączenia do sieci elektroenergetycznej ENEA Operator (podłączenie z ZK istniejące - patrz plansza sytuacyjna) b) warunki przyłączenia wody - z sieci w100 (patrz plansza sytuacyjna) c) warunki odprowadzenia wody - studzienka przy rozebranej niecce 30,77/28,70 (patrz plansza sytuacyjna) 4) W opinii Zamawiającego dla właściwego sporządzenia i wycenienia oferty niezbędna jest osobista wizja lokalna Wykonawcy na placu budowy (Os. Zachód, plac przed Zespołem Szkół Ogólnokształcących - budynek A5 - działka nr 57/4, obręb 9). Jeżeli Wykonawca zamierza dokonać wizji z udziałem Zamawiającego - prosi się o uprzedni kontakt telefoniczny celem ustalenia spotkania (Grażyna Chojenka tel. (91) 578-35-70). W ramach materiałów przetargowych dla celów poglądowych Zamawiający zamieszcza materiał fotograficzny. 5) Wykonawca własnym kosztem i staraniem pozyskuje w niezbędnym dla opracowania zakresie obszarowym wtórniki do celów projektowych; 6) Wykonawca zobowiązany jest uzyskać w imieniu Zamawiającego (na podstawie upoważnienia) stosowne decyzje organu administracji budowlanej zezwalające na wykonywanie robót - stosownie od zakresu poszczególnych projektów i obowiązujących przepisów Prawa budowlanego odpowiednio - zezwolenia na podstawie zgłoszenia lub pozwolenia na budowę, 7) Wykonawca uzyskuje w imieniu Zamawiającego wszelkie wymagane decyzje, zezwolenia, uzgodnienia lub opinie (w tym ewentualne uzgodnienia z gestorami mediów). Wykonawca sporządza wszelkie wymagane kompletne pisma i wnioski, w tym również te, które zobowiązany jest formalnie podpisywać Zamawiający, 5. Dojazd do placu budowy: Do placu budowy brak jest bezpośredniego dojazdu. Transport odbywać się będzie od strony ulicy ks. Jerzego Popiełuszki (patrz plansza sytuacyjna). Na czas robót Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania tymczasowego przejazdu wykorzystując w tym celu istniejące schody terenowe (stworzenie zjazdu poprzez zasypanie schodów) albo sąsiadującą prywatną działkę (patrz plansza sytuacyjna). Wykonawca zobowiązany będzie do odtworzenia terenu po wykonaniu robót budowlanych. 6. Pozostałe obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonawca zapewni aby projekt budowlany sporządzony był przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia do projektowania. 2) Na etapie opracowania projektu budowlanego Wykonawca ma obowiązek przedłożyć do akceptacji Zamawiającemu proponowane rozwiązania projektowe. Zamawiający ma prawo wnoszenia do projektu uwag - szczególnie w zakresie zgodności rozwiązań projektowych z założeniami programu f-u oraz wytycznymi niniejszej SIWZ 3) Na etapie wykonawczym Wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami sztuki budowlanej, wymogami ochrony środowiska i bhp, b) właściwego zorganizowania, zabezpieczenia i oznakowania placu budowy - zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, c) dokonywania własnym kosztem i staraniem wszelkich niezbędnych zgłoszeń, zajęć, wyłączeń, podłączeń i ich odbiorów, d) prowadzenia niezbędnych wytyczeń i pomiarów geodezyjnych, e) gromadzenia i wywozu materiałów rozbieranych i demontowanych oraz ich utylizacji zgodnie z właściwymi obowiązującymi przepisami. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania udokumentowania tych czynności, f) sporządzania przewidzianych Prawem budowlanym właściwych planów, informacji i ogłoszeń dotyczących bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, g) dokonywania wszelkich niezbędnych badań i pomiarów, h) dostarczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru kompletu wszelkich niezbędnych: atestów i certyfikatów wbudowanych materiałów, i) przedkładania Zamawiającemu wymaganych dokumentów związanych z zawartymi umowami o podwykonawstwo, j) uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych oraz niezwłocznego usuwania w okresie gwarancyjnym stwierdzonych wad i usterek, k) poinstruowania podwykonawców (oraz ich dalszych podwykonawców) o obowiązkach i wymaganiach związanych z umowami o podwykonawstwo wynikających z SIWZ, l) monitorowania i egzekwowania od swoich podwykonawców obowiązku zapłaty wynagrodzenia dalszym podwykonawcom, 4) Niezwłoczne uzupełnianie w okresie 12 miesięcy od daty odbioru robót - przepalonych źródeł światła oświetlenia słupowego i podświetlenia fontanny (w ramach zamówienia i ofertowej ceny), 5) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru robót dokumentacji powykonawczej. Na dokumentacji powykonawczej naniesione będą wszystkie zmiany i odstępstwa z akceptującym wpisem projektanta. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu komplet niezbędnych atestów, świadectw i certyfikatów, wbudowanych materiałów budowlanych, a dla urządzeń również instrukcji użytkowania i dokumentów gwarancyjnych, protokołów wymaganych badań, pomiarów i odbiorów. Dokumentacja powykonawcza zawierać będzie również dokumentację fotograficzną wykonywanych robót, w tym szczególnie z robót podlegających zakryciu (roboty zanikowe oraz zakrywane instalacyjne), 6) Inwentaryzacja geodezyjna - Wykonawca sporządzi i dostarczy Zamawiającemu nie później niż 7 dni od dnia odbioru powykonawczą mapę geodezyjną przyjętą do państwowych zasobów geodezyjno-kartograficznych, w 3 egz. Dodatkowo Wykonawca przekaże Zamawiającemu: a) operat geodezyjny zawierający mapę powykonawczą w formie zapisu cyfrowego - plik w formacie EWMAPA lub DXF lub DWG w układzie współrzędnych 2000 oraz w układzie współrzędnych 65 oraz, b) w formie elektronicznej w formacie PDF, mapę w takiej skali, która będzie odzwierciedlała widoczność i uszczegółowienie powykonawczej mapy geodezyjnej jaka będzie przekazana w formie papierowej. 7) Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia wskazane przez Zamawiającego osoby w zakresie bieżącej obsługi fontanny. 8) Wykonawca w terminie do 10 dni od dnia zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu do akceptacji proponowany Harmonogram w zakresie rzeczowym, terminowym i finansowym poszczególnych etapów realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić zastrzeżenia Zamawiającego w zakresie proponowanego harmonogramu pod kątem technologicznych, realnych możliwości dochowania terminu końcowego zakończenia robót. 9) Inne obowiązki wynikające z treści umowy (załącznik nr 6 SIWZ) Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.stargard.pl (www.stargard.pl / Miasto / Bieżące informacje / Zamówienia publiczne (BIP) lub bip.um.stargard.pl / Urząd Miejski / Zamówienia publiczne).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.42.00.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.31.71.00 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie ubiegać się może Wykonawca, który wykaże zrealizowanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwóch robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 180 000 zł brutto, w ramach których wybudowano fontanny o pełnym obiegu zamkniętym z instalacją uzdatniania wody (np. place, skwery publiczne z fontanną i elementami małej architektury). Dopuszcza się uwzględnianie (sumowanie) robót realizowanych na podstawie odrębnych zamówień (podstawowych, uzupełniających, dodatkowych) pod warunkiem, że są one elementem jednego przedsięwzięcia inwestycyjnego. Ocena spełnienia tego warunku, według reguły spełnia/nie spełnia, dokonana zostanie na podstawie treści przedłożonego wykazu wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót (wystawionych przez ich odbiorcę), określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W wykazie należy wskazać jedynie roboty, które odpowiadają rodzajowo i wartościowo określonym powyżej robotom wykazywanym dla spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia. Zamawiający wymaga aby do wykazu załączyć dowody (poświadczenie) do co najmniej dwóch wymaganych robót. Zamawiający nie wymaga wskazywania w wykazie informacji o robotach (zamówieniach) niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Do przedkładanych dowodów zastosowanie mają przepisy § 1 ust. 2, 3 oraz 5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013 r., poz.231). Uwaga: w przypadku konsorcjum dla spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia dopuszczalne jest aby jeden z uczestników konsorcjum wykazał dwie roboty polegające na zagospodarowaniu terenu (nawierzchnie, elementy małej architektury, oświetlenia itp) o wartości 180 000 zł, a kolejny uczestnik konsorcjum wykazał zrealizowanie dwóch fontann o pełnym obiegu zamkniętym z instalacją uzdatniania wody. W sytuacji gdy Wykonawca, który nie ma wymaganego doświadczenia (nie ma wykonanych dwóch robót) polega na zasobach innego podmiotu - podmiot ten musi wykazać zrealizowanie dwóch wymaganych robót. W sytuacji polegania na zasobach innego podmiotu - podmiot ten musi być wskazany jako podwykonawca w zakresie robót, w których Wykonawca nie ma doświadczenia. Udostępnienie zasobów wiedzy i doświadczenia musi być związane z wykonywaniem robót.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy dysponują osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami będącymi przedmiotem postępowania. Ocena spełnienia tego warunku, według reguły spełnia/nie spełnia, dokonana zostanie na podstawie treści przedłożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenia, że wskazana osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wycena ofertowa sporządzona zgodnie z instrukcją sporządzenia wyceny ofertowej będącej załącznikiem SIWZ, 2) Wykonawca, który przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów przedkłada także: a) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia, b) w przypadku gdy Wykonawca nie mający wymaganej wiedzy i doświadczenia, a więc Wykonawca niezdolny do wykonania zamówienia, polega na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu - pisemne zobowiązanie tego podmiotu do podjęcia się wykonania zamówienia jako Podwykonawca - w tym zakresie robót, w których Wykonawca nie ma doświadczenia (wg wzoru załącznika 2a). W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest wykazać w załączniku nr 2 ten zakres robót, który zleci Podwykonawcy. Powoływanie się na zasoby innego podmiotu jest niedopuszczalne w przypadku gdy warunek wiedzy i doświadczenia dotyczący wykonanych robót samodzielnie spełnia Wykonawca. 3) dokumenty wykazujące uprawnienia osoby lub osób podpisujących ofertę do dokonywania czynności prawnych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (pełnomocnictwa);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - skrócenie terminu realizacji zamówienia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

(na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy). Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania następujących zmian w umowie: 1) zmiana umowy na wniosek Wykonawcy dotyczący przedłużenia terminu realizacji zamówienia. Rozpatrując wniosek Zamawiający oceni czy wystąpiły przyczyny nie leżące po stronie Wykonawcy, dla których konieczne jest przedłużenie terminu realizacji zamówienia. Dopuszcza się zmianę terminu z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie uwzględnienia wniosku Wykonawcy jeśli uzna, że przesłanki wniosku Wykonawcy nie mogą stanowić podstawy do zmiany terminu, 2) wszelkie inne zmiany postanowień zawartej umowy, których wprowadzenie nie jest sprzeczne z treścią oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz nie narusza zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.stargard.pl/index.php?id=zampub&zp=list
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pobranie ze strony www.stargard.pl (www.stargard.pl / Miasto / Bieżące informacje / Zamówienia publiczne (BIP) lub bip.um.stargard.pl / Urząd Miejski / Zamówienia publiczne).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Klienta, Urząd Miejski ul. Czarnieckiego 17, 73-110 Stargard Szczeciński.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.