eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnica › Ca³oroczne utrzymywanie w czysto¶ci terenów zewnêtrznych przyleg³ych do budynków Prokuratur Rejonowych w ¦widnicy przy ul. Zamkowej 2 oraz K³odzku przy Pl. Chrobrego 20, a tak¿e Prokuratury Okrêgowej w ¦widnicy przy ul. 1 Maja 21

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2016-06-30

¦widnica: Ca³oroczne utrzymywanie w czysto¶ci terenów zewnêtrznych przyleg³ych do budynków Prokuratur Rejonowych w ¦widnicy przy ul. Zamkowej 2 oraz K³odzku przy Pl. Chrobrego 20, a tak¿e Prokuratury Okrêgowej w ¦widnicy przy ul. 1 Maja 21
Numer og³oszenia: 112717 - 2016; data zamieszczenia: 30.06.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okrêgowa w ¦widnicy , ul. 1 Maja 21, 58-100 ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, tel. 74 850 34 00, faks 74 8520257.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swidnica.po.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Organ kontroli pañstwowej lub ochrony prawa, s±d lub trybuna³.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Ca³oroczne utrzymywanie w czysto¶ci terenów zewnêtrznych przyleg³ych do budynków Prokuratur Rejonowych w ¦widnicy przy ul. Zamkowej 2 oraz K³odzku przy Pl. Chrobrego 20, a tak¿e Prokuratury Okrêgowej w ¦widnicy przy ul. 1 Maja 21.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje ca³oroczne utrzymanie w czysto¶ci terenu w okresie letnim i zimowym w Prokuraturach Rejonowych w: ¦widnicy przy ul. Zamkowej 2 o ogólnej powierzchni oko³o 930,00 m2 i K³odzku przy Pl. Chrobrego 20 o ogólnej powierzchni oko³o 383,00 m2 oraz Prokuraturze Okrêgowej w ¦widnicy przy ul. 1 Maja 21 o ogólnej powierzchni 633,00 m2 poprzez zamiatanie, usuwanie nieczysto¶ci, suchych li¶ci i ga³êzi itp., a tak¿e od¶nie¿anie, zwalczanie oblodzeñ zimowych poprzez ich skuwanie, posypywanie ¶liskich nawierzchni piaskiem i sol±, jak równie¿ wykonywanie innych czynno¶ci zwi±zanych z nale¿ytym realizowaniem zamówienia. 2. Szczegó³owy zakres obowi±zków Wykonawcy oraz zakres przedmiotu zamówienia przedstawiono w SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczêcie: 01.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • -Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony na podstawie o¶wiadczenia, z³o¿onego przez Wykonawcê zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 2 do SIWZ, gdy¿ dzia³alno¶æ prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnieñ.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e ¿e zrealizowa³ w okresie trzech lat przed up³ywem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, minimum trzy zadania o zakresie i charakterze zbli¿onym do przedmiotu zamówienia.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • -Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony na podstawie o¶wiadczenia, z³o¿onego przez Wykonawcê zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • -Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony na podstawie o¶wiadczenia, z³o¿onego przez Wykonawcê zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony na podstawie o¶wiadczenia, z³o¿onego przez Wykonawcê zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 2 do SIWZ oraz posiadanej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 40 tys. z³ na jedno i wszystkie zdarzenia.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3.2)

  • za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - do¶wiadczenie Wykonawcy -D - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

a) zmiana kwoty wynagrodzenia brutto wykonawcy, je¿eli w okresie realizacji umowy zmieni siê obowi±zuj±ca stawka podatku VAT; b) zmiana kwoty wynagrodzenia brutto wykonawcy, je¿eli w okresie realizacji umowy zmieni siê wysoko¶æ minimalnego wynagrodzenia za pracê, c) zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.po.gov.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Prokuratura Okrêgowa w ¦widnicy, ul. 1 Maja 21, I piêtro Wydzia³ III Bud¿etowo Administracyjny pok. 111, P. Joanna Grzegorczyk-Wyrzykowska.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 12.07.2016 godzina 10:30, miejsce: Prokuratura Okrêgowa w ¦widnicy, ul. 1 Maja 21, I piêtro Wydzia³ III Bud¿etowo Administracyjny pok. 111, P. Joanna Grzegorczyk-Wyrzykowska.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Ca³oroczne utrzymywanie w czysto¶ci terenów zewnêtrznych przyleg³ych do budynku Prokuratury Rejonowej w ¦widnicy przy ul. Zamkowej 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje ca³oroczne utrzymanie czysto¶ci ulicy i chodników po³o¿onych przy ul. Basztowej w ¦widnicy oraz chodników i terenu posesji (podwórko od strony NOT) przyleg³ych do budynku Prokuratury Rejonowej w ¦widnicy przy ul. Zamkowej 2 o ³±cznej powierzchni u¿ytkowej oko³o 930,00 m2 w tym: a. powierzchnia ulicy i chodników do utrzymania czysto¶ci po obu stronach ulicy Basztowej wynosi oko³o 573,00 m2 (z czego powierzchnia ulicy wynosi oko³o 418,00 m2, natomiast powierzchnia chodników wynosi oko³o 155,00 m2), b. powierzchnia chodników do utrzymania czysto¶ci przy ulicy Zamkowej i ulicy Komunardów wraz z przyleg³± posesj± (podwórko od strony NOT) wynosi oko³o 357,00 m2 (z czego powierzchnia chodników wynosi oko³o 182,00 m2, natomiast powierzchnia posesji wynosi oko³o 175,00 m2)..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczêcie: 01.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. do¶wiadczenie Wykonawcy - D - 5

CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Ca³oroczne utrzymywanie w czysto¶ci terenów zewnêtrznych przyleg³ych do budynku Prokuratury Rejonowej w K³odzku przy Pl. Chrobrego 20..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje ca³oroczne utrzymanie czysto¶ci: a) parkingu (kostka betonowa) o powierzchni oko³o 320,00 m2; b) otwartego pieszego ci±gu komunikacyjnego w budynku pomiêdzy Pl. Chrobrego, a parkingiem (p³ytki gresowe) o powierzchni oko³o 37,00 m2, pocz±wszy od metalowej bramy w kierunku wej¶cia do Prokuratury Rejonowej i parkingu; c) schodów zewnêtrznych prowadz±cych na parking wraz ze spocznikami o ³±cznej powierzchni oko³o 19 m2, z czego oko³o 12 m2 stanowi± schody granitowe wraz ze spocznikiem oraz oko³o 7 m2 schody lastryko wraz ze spocznikiem; d) pasu utwardzonej ziemi pod schodami - oko³o 7 m2..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczêcie: 01.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. do¶wiadczenie Wykonawcy -D - 5

CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Ca³oroczne utrzymywanie w czysto¶ci terenów zewnêtrznych przyleg³ych do budynku Prokuratury Okrêgowej w ¦widnicy przy ul. 1 Maja 21..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje ca³oroczne utrzymanie czysto¶ci chodników przy ul. Folwarcznej i 1 Maja w ¦widnicy, podjazdu dla osób niepe³nosprawnych wraz z przyleg³ym terenem i schodami, a tak¿e schodów zewnêtrznych wej¶cia g³ównego oraz wjazdu na posesjê od strony ul. 1 Maja wraz z podwórkiem, przyleg³ych do budynku o ³±cznej powierzchni u¿ytkowej oko³o 633,00 m2 w tym: a) powierzchnia chodników do utrzymania czysto¶ci przy ulicy Folwarcznej wynosi oko³o 155,00 m2, b) podjazd dla osób niepe³nosprawnych ze schodami (7 schodów, lastryko) wraz z przyleg³ym terenem wynosi oko³o 66,00 m2 ( z czego podjazd dla osób niepe³nosprawnych ze schodami wynosi oko³o 40,00 m2, natomiast przyleg³y teren wynosi oko³o 26,00 m2). c) schody zewnêtrzne przy wej¶ciu g³ównym (2 pó³okr±g³e schody kamienne ze stopnic± - oko³o 10,00 m2), d) powierzchnia chodników do utrzymania czysto¶ci wraz z przyleg³± do budynku Prokuratury Okrêgowej w ¦widnicy przy ul. 1 Maja 21 posesj± wynosi oko³o 402,00 m2 (z czego powierzchnia chodników wynosi oko³o 217,00 m2, natomiast wjazd wraz z podwórkiem oraz schodami wy³o¿onymi kostk± betonow± prowadz±cymi do wej¶cia bocznego do budynku wynosi oko³o 185,00 m2).

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczêcie: 01.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. do¶wiadczenie Wykonawcy -D - 5

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.