eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Dostawa fabrycznie nowego samochodu ze skrzynią samowyładowczą (wywrotką trójstronną) i podwójną kabiną - TP/TO/2/2016

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-02

Legnica: Dostawa fabrycznie nowego samochodu ze skrzynią samowyładowczą (wywrotką trójstronną) i podwójną kabiną - TP/TO/2/2016
Numer ogłoszenia: 11265 - 2016; data zamieszczenia: 02.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Nowodworska 60, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 76 8566350, faks 76 8566355.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpgk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego samochodu ze skrzynią samowyładowczą (wywrotką trójstronną) i podwójną kabiną - TP/TO/2/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu ze skrzynią samowyładowczą (wywrotką trójstronną) i podwójną kabiną. 2.Termin wykonania zamówienia: Dostawa nastąpi nie później niż w 12 tygodniu od dnia podpisania umowy. 3.Miejsce dostawy: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. Zakład Oczyszczania Miasta, ul. Nowodworska 48, 59-220 Legnica 4.Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Parametry techniczne, użytkowe i jakościowe przedmiotu zamówienia bezwzględnie wymagane przez Zamawiającego: 1.Długość pojazdu do 6675 mm, 2.Szerokość pojazdu do 2200 mm, 3.Dopuszczalna masa całkowita do 3500 kg. PODWOZIE 4.Podwozie fabrycznie nowe: rok produkcji- 2015 lub 2016, 5.Rozstaw osi: 3600- 4325 mm, 6.Stabilizator osi przedniej, 7.Wspomaganie układu kierowniczego, 8.Tarcze hamulcowe w tym dwie wentylowane: 4 szt., 9.Układ hamulcowy z systemem ABS, 10.Układ wspomagania nagłego hamowania, 11.Niezależne przednie zawieszenie kolumnowe z resorowaniem sprężynowym, 12.Zależne tylne zawieszenie-oś sztywna z resorowaniem piórowym. SILNIK I SKRZYNIA BIEGÓW 13.Skrzynia biegów manualna 6-biegowa, 14.Moc silnika: do 150 KM, 15.Pojemność silnika: 2000-2200 (turbodiesel), 16.Silnik wysokoprężny z wtryskiem bezpośrednim spełniający normy emisji spalin EURO 5, 17.Filtr paliwa z separatorem wody, 18.Filtr cząstek stałych. KABINA 19.Ilość miejsc w kabinie (dwa rzędy siedzeń): 7 (kierowca + 6 osób), 20.Kabina klimatyzowana, 21.Elektrycznie sterowane szyby boczne przednie od strony kierowcy i pasażera, 22.Przyciemniane szyby, 23.Kierownica regulowana na wysokość, 24.Kierownica po lewej stronie (pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego), 25.Siedzenia przednie z zagłówkami regulowanymi na wysokość, 26.Pasy siedzeń przednich z napinaczami i regulacją wysokości, 27.Lusterka zewnętrzne boczne sferyczne i sterowane elektrycznie, 28.Lusterka zewnętrzne podgrzewane, 29.Fotel kierowcy z regulacją oparcia i wysokości fotela, 30.Przednia poduszka powietrzna po stronie kierowcy, 31.Światła przednie podwójne halogenowe z soczewkami złożonopowierzchniowymi, 32.Zamek centralny sterowany pilotem, 33.Zabezpieczenie korku wlewu, 34.Kolor nadwozia biały, 35.Blokowanie drzwi kierowcy w czasie jazdy, 36.Komputer pokładowy, 37.Zawór bezpieczeństwa paliwa w przypadku zderzenia, 38.Podłokietnik przedni składany i regulowany na wysokość, 39.Kieszenie w drzwiach kierowcy i pasażera, 40.Stałe uchwyty na napoje dla siedzeń przednich, 41.Tapicerka siedzeń tkaninowa, 42.Listwy boczne, 43.Chlapacze przednie i tylne. WYPOSAŻENIE POJAZDU 44.Koło zapasowe zamontowane w miejscu do tego przeznaczonym, 45.Apteczka, 46.Trójkąt ostrzegawczy, 47.Radio z odtwarzaczem płyt CD, 48.Gaśnica (spełniająca wymagania polskich norm), 49.Immobiliser, 50.Hak holowniczy z homologacją, 51.Dywaniki gumowe, 52.Belka sygnalizacyjna LED z napisem LPGK zamontowana na dachu kabiny, 53.Sygnał dźwiękowy i świetlny przy cofaniu się pojazdu do tyłu. ZABUDOWA- WYWROTKA TRÓJSTRONNA 54.Zabudowa fabrycznie nowa: rok produkcji- 2015 lub 2016, 55.Wymiary skrzyni samowyładowczej: -długość: 2600-3000 mm, -szerokość: 2000-2100 mm, 56.Nadstawka z blachy perforowanej, 57.Wysokość nadstawki: 600-700mm, 58.Plandeka z mocowaniem przykrywająca zabudowę. WYMAGANIA TECHNICZNE W ZAKRESIE 59.Wielkość zużycia energii (należy obliczyć zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa RM z dnia 10.05.2011r. w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych [Dz.U. z 2011r., nr 96, poz. 559] jako iloczyn zużycia paliwa w cyklu miejskim [l/km] i wartości energetycznej paliwa równej 36 [MJ/l]): max. 3,96 MJ/km. 60.Wielkość emisji dwutlenku węgla- CO2 (należy obliczyć jako iloczyn zużycia paliwa w cyklu miejskim [l/km] i wskaźnika emisji dwutlenku węgla [2,6 kg/l]: max. 0,286 kg/km. 61.Wielkość emisji zanieczyszczeń na podstawie świadectwa homologacji (EURO 5), tj. suma wielkości emisji tlenków azotu (NOx), cząstek stałych oraz węglowodorów (HTC): max. 354,5 mg/km. 5.Zamawiający informuje, że mogące wystąpić w opisie przedmiotu zamówienia wskazanie nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Użyte w SIWZ nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe- Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (produktów) równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SIWZ, lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w SIWZ, zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego pojazd spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 6.W dniu dostawy przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przekazać odpowiednią dokumentację dotyczącą pojazdu, tj.: a)Dokumentację techniczną w języku polskim kompletnego pojazdu, b)Instrukcję obsługi w języku polskim dla kompletnego pojazdu, c)Książkę gwarancyjno-serwisową w języku polskim (potwierdzenie oferowanej gwarancji na podwozie oraz zabudowę- 24 miesiące oraz oferowanej gwarancji na lakier i perforację blachy nadwozia- 36 miesięcy). Wykonawca jest zobowiązany do podania w Książce gwarancyjno-serwisowej, w szczególności: nazwy, marki, typu, parametrów i producenta oferowanego pojazdu oraz nazwy i siedziby serwisu autoryzowanego przez producenta pojazdu, a także informacji potrzebnych do wykonywania uprawnień z gwarancji, o których mowa w art. 5771 §2 k.c. d)Pełną dokumentację pozwalającą na rejestrację kompletnego pojazdu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (w tym świadectwo zgodności WE albo świadectwo zgodności wraz z oświadczeniem zawierającym dane i informacje o pojeździe niezbędne do rejestracji i ewidencji pojazdu oraz kartę pojazdu), e)katalog stosowanych części zamiennych, f)wykaz ASO, które są uprawnione do wykonywania napraw oraz przeglądów w okresie gwarancji i w okresie pogwarancyjnym. 7.Warunki gwarancji i serwisu pojazdu: 1)Okres gwarancji na pojazd (podwozie i zabudowę) jakiej Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu wynosi 24 miesiące, za wyjątkiem okresu gwarancji na lakier oraz na perforację blachy nadwozia, który wynosi 36 miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna się od dnia wydania pojazdu i podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez Strony. 2)Wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny (nie obejmuje materiałów eksploatacyjnych: oleje, płyny, filtry itd.) w okresie obowiązywania gwarancji oraz płatny serwis pogwarancyjny przez okres 10 lat od zakończenia serwisu gwarancyjnego. Przeglądy gwarancyjne i pogwarancyjne oraz naprawy odbywać się będą na zasadzie serwisu stacjonarnego (tj. w serwisie autoryzowanym przez producenta) w przypadku gdy serwis oddalony będzie w odległości do 60 km od Legnicy oraz serwisu mobilnego (tj. na terenie Zamawiającego), w sytuacji gdy ta odległość będzie większa niż 60 km. 3)Zamawiający będzie miał możliwość zgłoszenia awarii (wady i/lub usterki) we wszystkie dni robocze w godz. od 7.00 do 15.00 za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej. Czas reakcji serwisu mobilnego od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego nie powinien być dłuższy niż 48 godzin w dni robocze (od poniedziałku do piątku). 4)W przypadku zaistnienia wady (usterki) pojazdu (dotyczy podwozia oraz zabudowy) Stroną dla Zamawiającego w celu dochodzenia roszczeń gwarancyjnych pozostaje Wykonawca.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe 34.13.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 84.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. 2.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). 3.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, określonego w pkt. XII.1.SIWZ. 4.Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. okres określony w pkt. X.1. SIWZ. 5.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 1804). 6.Nie dopuszcza się składania wadium w innej walucie niż PLN. Zapis ten dotyczy również wadium złożonego w innej formie niż w pieniądzu. 7.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/ poręczeń, gwarancja/ poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winno zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji, poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/ poręczeniem, c)kwotę gwarancji, poręczenia, d)termin ważności gwarancji/ poręczenia, e)zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do: zapłacenia kwoty gwarancji/ poręczenia w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie tego Wykonawcy, lub -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub -w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK S.A. I O/Legnica, nr 87 1090 2066 0000 0005 4200 0959.W takim przypadku WADIUM na koncie Zamawiającego musi znaleźć się najpóźniej do dnia składania ofert, określonego w pkt. XII.1. SIWZ, do godz. 09.00 i być oznaczone: WADIUM DO PRZETARGU TP/TO/2/2016. 9.O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 10.Przedłużenie okresu ważności wadium może nastąpić w przypadkach określonych w art. 85 ust. 4 ustawy Pzp. 11.Wykonawca winien dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium. 12.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub c)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub d)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14.Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który nie wniósł wadium do upływu terminu składnia ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą. Jednocześnie ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 15.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w warunek może być spełniony łącznie. Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia, według zapisów punktu VII.1.1) SIWZ stanowiącego Załącznik nr 3. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o zamówienie w celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 (jedną) dostawę fabrycznie nowego samochodu ze skrzynią samowyładowczą o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w warunek może być spełniony łącznie. Ocena spełnienia w/w warunku w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie: -złożonego oświadczenia, według zapisów punktu VII.1.1). SIWZ stanowiącego Załącznik nr 3, -wykazu dostaw według Załącznika nr 8 do SIWZ, który będzie zawierał przedstawienie dostaw głównych wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, wraz z załączonymi: a)dowodami, tj. poświadczeniami podmiotów, na rzecz których wykazane w załączniku dostawy główne zostały wykonane, określającymi czy dostawy te zostały wykonane należycie, albo b)oświadczeniem Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a). Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, czyli przedstawić i załączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Wzór pisemnego zobowiązania innych podmiotów stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w warunek może być spełniony łącznie. Ocena spełnienia w/w warunku w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia, według zapisów punktu VII.1.1). SIWZ stanowiącego Załącznik nr 3. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w warunek może być spełniony łącznie. Ocena spełnienia w/w warunku w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia, według zapisów punktu VII.1.1). SIWZ stanowiącego Załącznik nr 3. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca spełnia warunek, jeżeli znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w warunek może być spełniony łącznie. Ocena spełnienia w/w warunku w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia, według zapisów punktu VII.1.1). SIWZ stanowiącego Załącznik nr 3. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)Opis przedmiotu zamówienia sporządzony według Załącznika nr 1 do SIWZ. b)Formularz ofertowy, sporządzony według Załącznika nr 2 do SIWZ, c)W stosunku do osób fizycznych- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. d)Dowód wpłacenia/ wniesienia wadium. e)Wykaz części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone Podwykonawcom według Załącznika nr 7 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie dołączy do oferty Załącznika nr 7 do SIWZ, to Zamawiający uzna, że Wykonawca całość zamówienia wykona samodzielnie. f)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię). W pełnomocnictwie Wykonawcy ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestrowymi. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, oraz wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. g)W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika załącza on dokument pełnomocnictwa podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawcy zgodnie z dokumentami rejestrowymi. h)W sytuacji, gdy Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp w zakresie warunków określonych w pkt. VI SIWZ polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, pisemne zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, sporządzone według Załącznika nr 9 do SIWZ. Do zobowiązania należy dołączyć dokument, z którego będzie wynikać, że osoba(-y) podpisująca(-e) zobowiązanie jest(są) uprawniona(-e) do dokonania takiej czynności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin dostawy - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie istotne dla Stron postanowienia zawiera wzór Umowy nr TP/TO/2/2016 stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. 2.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia. 2.1.Strony mają prawo do przedłużenia terminu dostawy przedmiotu umowy o okres trwania przyczyny, z powodu której będzie zagrożone dotrzymanie terminu, tj. w sytuacji wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia, którego nie można było przewidzieć, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. Maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia umowy będzie równy okresowi przerwy w realizacji. Siła wyższa to zdarzenie zewnętrzne o obiektywnie małym stopniu prawdopodobieństwa pojawienia się zdarzenia w określonej sytuacji, a którego szkodliwe następstwo przy zastosowaniu współczesnej techniki uniemożliwia Wykonawcy wykonywanie w całości lub części jego zobowiązań. 2.2.Wykonawca jest uprawniony do zmiany lub rezygnacji z Podwykonawców na etapie realizacji zamówienia, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, za pomocą których Wykonawca wykazał spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca niezwłocznie po rezygnacji Podwykonawcy wykaże pisemnie Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia wymagania, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz w pkt. VI SIWZ w stopniu nie mniejszym niż wymagane w toku postępowania o udzielenie zamówienia. 3.Wszelkie zmiany umowy dokonywane są przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lpgk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., ul. Nowodworska 60, 59-220 Legnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2016 godzina 09:00, miejsce: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., ul. Nowodworska 60, 59-220 Legnica, sekretariat (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.