eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › dostawa nahełmnych lamp górniczych nowej generacji wraz z modernizacją stanowisk ładowania dla Oddziałów Kompanii Węglowej S.A. w 2006 i 2007 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2006-03-01

POZYCJA 11262

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Katowice: dostawa nahełmnych lamp górniczych nowej generacji wraz z modernizacją stanowisk ładowania dla Oddziałów Kompanii Węglowej S.A. w 2006 i 2007 roku Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Kompania Węglowa S. A., do kontaktów: Grzegorz Bezen, ul. Powstańców 30, 40-039 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 7572288, 7572231, 7572684, fax 032 7572288, 7572027, 7572304, e-mail: wzygmunt@kwsa.pl, www.kwsa.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Kompania Węglowa S.A.KWK Bielszowice, Zofia Ksieniewicz, ul. Halembska 160, 41-711 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. +48 (032) 774-47-45, fax +48 (032) 774-41-85, e-mail: z.ksieniewicz@kwsa.pl, www.kwsa.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Kompania Węglowa S.A.KWK Bielszowice, Zofia Ksieniewicz, ul. Halembska 160, 41-711 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. +48 (032) 774-47-45, fax +48 (032) 774-41-85. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Kompania Węglowa S.A.KWK Bielszowice, Zofia Ksieniewicz, ul. Halembska 160, 41-711 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. nie dotyczy, fax nie dotyczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa nahełmnych lamp górniczych nowej generacji wraz z modernizacją stanowisk ładowania dla Oddziałów Kompanii Węglowej S.A. w 2006 i 2007 roku. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nahełmnych lamp górniczych nowej generacji wraz z modernizacją stanowisk ładowania dla Oddziałów Kompanii Węglowej S.A. w 2006 i 2007 roku. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Oddziały Kompanii Węgloawj S.A. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.52.13.00 - Przenośne lampy elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.52.13.00 - Przenośne lampy elektryczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę nahełmnych lamp górniczych nowej generacji wraz z modernizacją stanowisk ładowania w szacunkowej ilości 28 409 sztuk. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium dla całości przedmiotu zamówienia wynosi 120 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą się w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia otwarcia ofert, - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizacją dostaw których wartość netto [PLN] jest co najmniej równa połowie wartości netto złożonej oferty. Rodzaj dostaw nie musi być tożsamy z przedmiotem zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. uzyskali przychód w jednym roku obrotowym w ciągu ostatnich trzech lat obrotowych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi w wysokości nie mniejszej niż 9 500 000,00 zł. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego Zamawiający dokona weryfikacji sytuacji ekonomicznej Wykonawcy na podstawie innych dokumentów potwierdzających przychody za okres jak w zdaniu poprzednim. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 5. Wniosą wadium na warunkach określonych w pkt. XIV niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w punkcie III.2.1.1), III.2.1.2), III.2.1.3) w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.Ośw. i dok., jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1) Oryg. lub kserokopia, pośw. przez Wykonawcę za zgodność z oryg., aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gosp., jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Oryg. lub kserokopia pośw. przez Wykonawcę za zgodność z oryg. aktualnych zaświadczeń naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświad., że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 mies. przed upływem terminu składania ofert. 3)Oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryg. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaśw. właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1,2,4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju,w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3 oraz punkcie 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6)Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy zgodny z Zał. Nr 3 do niniejszej SIWZ 7)Dowód wnies. wadium - kserokopia pośw. za zgodność z oryg. przez Wykonawcę. 2.Wymagania dodatkowe, gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę: 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2)W przypadku o którym mowa w pkt III.2.1.1)2.1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3)W przypadku kiedy ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie Załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 4)W przypadku kiedy kilku Wykonawców składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć: a)Niezależnie od pkt. 12 Formularza Ofertowego /Zał. Nr 3 do SIWZ/w przypadku kiedy kilku Wykonawców składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć oświadczenie każdego uczestnika konsorcjum stwierdzające,iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia podpisane przez osoby uprawnione np. wg wzoru określonego w Załączniku Nr 8 . b)Dokumenty wymienione w pkt III.2.1.1)1.,1,2,3,4,5 wystawione indywidualnie dla każdego z Wykonawców. c)Wspólny Form Ofertowy podpisany przez ustanowionego pełnomocnika. d)Dokument jednoznacznie wskazujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i ich pełnomocnika oraz jego zakres umocowań. e)Dowód wniesienia wadium - kserokopia pośw. za zgodność z oryg. przez ustanowionego pełnomocnika. 5)Wyk. wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt.III.2.1)2i3 spełniają łącznie i na tą okoliczność załączyć dok. wymienione w pkt. III.2.1.2)i III.2.1.3)z zastrzeżeniem spełnienia warunków okreś. przez Zamawiającego. Jeżeli jeden z Wykonawców spełnia określone przez Zamawiającego w arunki można przedłożyć tylko dok. jego dotyczące. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Rachunek zysków i strat za jeden rok obrotowy z ostatnich trzech lat obrotowych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty /przychody/ za okres jak w zdaniu poprzednim. 2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w punktach III.2.1)3 spełniają łączniei na tą okoliczność załączyć dokumenty wymienione w punkcie 1 zastrzeżeniem spełnienia warunków określonych przez Zamawiającego. Jeżeli jeden z Wykonawców spełnia określone przez Zamawiającego warunki można przedłożyć tylko dokumenty jego dotyczące. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw licząc od dnia otwarcia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, /dostawy nie muszą być tożsame z przedmiotem zamówienia/ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w punktach III.2.1)2 spełniają łącznie i na tą okoliczność załączyć dokumenty wymienione w punkcie 1 zastrzeżeniem spełnienia warunków określonych przez Zamawiającego. Jeżeli jeden z Wykonawców spełnia określone przez Zamawiającego warunki można przedłożyć tylko dokumenty jego dotyczące. 2.1.4) Inne informacje: Przedmoitem zamówienia jest dostawa nahełmnych lamp górniczych nowej generacji wraz z modernizacją stanowisk ładowania. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3360007. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 19.04.2006, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówką w Kasie KWK Bielszowice, ul. Halembska 160, 41-711 Ruda Śląska lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 19.04.2006 godzina 08:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 14.06.2006. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 19.04.2006, godzina 10:00, Kompania Węglowa S.A. ul. Powstańców 30, Katowice, sala nr 100.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 23.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.