eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczna › Przetarg nieograniczony na realizacje usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych w ramach projektu Nowe perspektywy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-03

Łęczna: Przetarg nieograniczony na realizacje usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych w ramach projektu Nowe perspektywy
Numer ogłoszenia: 112544 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , AL. Jana Pawła II 95, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 81 7521158, faks 81 7521031.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na realizacje usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych w ramach projektu Nowe perspektywy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Łęcznej w ramach projektu Nowe perspektywy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia podzielony na VI części: Część I - Magazynier z obsługa wózka jezdniowego z napędem silnikowym Część II Gastronomia z elementami cateringu Część III Opiekun osób starszych, chorych i niepełnosprawnych Część IV Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera Część V Pracownik produkcji - sortowacz Część VI Pracownik biurowy z obsługą komputera. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli będzie posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy Wojewódzki Urząd Pracy zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20.04.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - dotyczy wszystkich części. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia przez niego działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej 3 usługi szkoleniowe o wartości co najmniej 6 000,00 zł. każda oraz potwierdzi, że zostały one wykonane należycie - dotyczy części I i II. Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia przez niego działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej 3 usługi szkoleniowe o wartości co najmniej 25 000,00 zł. każda oraz potwierdzi, że zostały one wykonane należycie - dotyczy części III i IV. Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia przez niego działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej 3 usługi szkoleniowe o wartości co najmniej 12 000,00 zł. każda oraz potwierdzi, że zostały one wykonane należycie - dotyczy części V i VI. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że: dysponuje salą dydaktyczną adekwatną do ilości uczestników szkolenia z osobnymi stanowiskami dla każdego uczestnika, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki - dotyczy wszystkich części. dysponuje 1 wózkiem jezdniowym - dotyczy części I. wykaże, że zajęcia praktyczne zostaną zrealizowane w lokalu gastronomicznym umożliwiającym prawidłową realizację programu szkolenia - dotyczy części II. wykaże, że zajęcia praktyczne zostaną zrealizowane w miejscu związanym z opieką nad osobami starszymi, chorymi i niepełnosprawnymi umożliwiającym prawidłową realizację programu szkolenia - dotyczy części III. wykaże, że zajęcia praktyczne zostaną zrealizowane w placówkach handlowych umożliwiającym prawidłową realizację programu szkolenia - dotyczy części IV. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: dysponuje lub będzie dysponować kadrą posiadającą kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia: dysponuje wykładowcami posiadającymi doświadczenie w dziedzinie zgodnej z tematyką prowadzonego szkolenia tj. co najmniej 200 godzin szkoleniowych przepracowanych lub co najmniej 2 letnie doświadczenie w tej dziedzinie - dotyczy wszystkich części. dysponuje lub będzie dysponować osobami w charakterze zastępstwa za wykładowcę, który nie będzie mógł przeprowadzić zajęć. Osoby muszą mieć kwalifikacje przynajmniej równe określonym w niniejszym ppk. 5.3.1.1. - dotyczy wszystkich części Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa sposobu oceny spełnienia tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz wykonanych usług szkoleniowych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane - załącznik nr 5 do siwz. Dokumenty potwierdzające, że wszystkie usługi wskazane w w/w wykazie zostały wykonane należycie: poświadczenie podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług np. listy referencyjne, protokoły odbioru itp. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia - kadra podstawowa i rezerwowa załącznik nr 6 do siwz. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 7 do siwz. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 8 do siwz. Wykonawca jest zobowiązany złożyć kwestionariusz szkolenia - załącznik nr 2 do siwz dla każdej części oddzielnie. Wykonawca jest zobowiązany złożyć formularz cenowy - załącznik nr 3 do siwz dla każdej części oddzielnie. Wykonawca jest zobowiązany złożyć zaakceptowany wzór umowy wraz z ankietami- załącznik nr 10 do siwz. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć opracowany wzór ankiety służący ocenie szkolenia. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć opracowany i wykorzystywany przez Wykonawcę dokument potwierdzający zapewnienie nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. Wykonawca (w przypadku jego posiadania) zobowiązany jest przedłożyć certyfikat jakości usług.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Ilość wykonanych usług mających za przedmiot usługi szkolenia zgodne z opisem przedmiotu zamówienia - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może ulec zmianie w wyniku wystąpienia następujących okoliczności ze strony wykonawcy: - zmiany miejsca wykonywania zamówienia pod warunkiem, że nowe miejsce szkolenia zlokalizowane będzie zgodnie z warunkami wskazanymi w siwz, - zmiany terminu szkolenia pod warunkiem zmieszczenia się w przedziale czasowym określonym w opisie przedmiotu zamówienia, - zmniejszenia się liczby uczestników szkolenia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będących wynikiem: a) niestawienia się kandydata na szkolenie pomimo wydania skierowania na szkolenie, b) przerwania uczestnictwa w szkoleniu (np. podjęcie zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej, choroba, nieusprawiedliwiona rezygnacja ze szkolenia), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, c) nie podjęcia szkolenia po wydaniu skierowania,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.leczna.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy Al. Jana Pawła II 95 21-010 Łęczna /pok. 110/.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2014 godzina 07:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy Al. Jana Pawła II 95 21-010 Łęczna /sekretariat/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa w ramach projektu Nowe perspektywy Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Magazynier z obsługą wózka jezdniowego z napędem silnikowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin: 120 godzin zegarowych (łącznie z przerwami). Zajęć praktycznych powinno być nie mniej niż 40 godzin zegarowych. Liczba osób: 5 Liczba grup kursowych: 1 Zakres szkolenia powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia: - podstawy obsługi komputera - wybrane zagadnienia prawa pracy - wybrane zagadnienia prawne działalności gospodarczej - wybrane zagadnienia prawa cywilnego w zakresie umów - wybrane zagadnienia prawa podatkowego i ZUS - gospodarka magazynowa - obsługa programu komputerowego do prowadzenia magazynu - kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym - zajęcia praktyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ilość wykonanych usług mających za przedmiot usługi szkolenia zgodne z opisem przedmiotu zamówienia - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Gastronomia z elementami cateringu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin: 120 godzin zegarowych (łącznie z przerwami). Zajęć praktycznych powinno być nie mniej niż 72 godziny zegarowe. Liczba osób: 5 Liczba grup kursowych: 1 Zakres szkolenia powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia: - podstawy żywienia, jakość zdrowotna żywności, - proces technologiczny w produkcji gastronomicznej, - wymogi systemu HACCP w gastronomii, - charakterystyka i obsługa urządzeń gastronomicznych, - receptury i techniki sporządzania dań głównych i przekąsek, planowanie posiłków i układanie menu, - formy obsługi konsumenta, - serwowanie potraw, -organizacja pracy w małej gastronomii, - organizowanie imprez okolicznościowych (catering) oraz ekspedycji wyrobów kulinarnych, dekorację stołów, - przedsiębiorczość w zakresie samozatrudnienia; - zajęcia praktyczne (zajęcia praktyczne powinny odbywać się w lokalu gastronomicznym)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ilość wykonanych usług mających za przedmiot usługi szkolenia zgodne z opisem przedmiotu zamówienia - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opiekun osób starszych, chorych i niepełnosprawnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin: 150 godzin zegarowych (łącznie z przerwami). Zajęć praktycznych powinno być nie mniej niż 70 godzin zegarowych. Liczba osób: 20 (z podziałem na dwie grupy szkoleniowe po 10 osób każda). Zajęcia muszą się odbywać się równolegle. Liczba grup kursowych: 2 Zakres szkolenia powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia: - podstawowe zagadnienia - etyka zawodowa opiekuna - podstawowa opieka zdrowotna - zagadnienia z geriatrii - profilaktyka osób starszych - zasady udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej - żywienie osób starszych - podstawowe zabiegi pielęgnacyjne i higieniczne - rehabilitacja lecznicza - organizacja czasu wolnego osób starszych - wykonywanie codziennych czynności z zakresu gospodarstwa domowego - pomoc społeczna i współpraca ze środowiskiem podopiecznego - zajęcia praktyczne (realizowane w miejscach związanych z opieką nad osobami starszymi, chorymi i niepełnosprawnymi).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ilość wykonanych usług mających za przedmiot usługi szkolenia zgodne z opisem przedmiotu zamówienia - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzedawca z obsługa kasy fiskalnej i komputera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin: 120 godzin zegarowych (łącznie z przerwami). Zajęć praktycznych powinno być nie mniej niż 80 godzin zegarowych. Liczba osób: 20 (z podziałem na dwie grupy szkoleniowe po 10 osób każda). Zajęcia muszą się odbywać równolegle. Liczba grup kursowych: 2 Zakres szkolenia powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia: - przepisy prawne obowiązujące w sprzedaży; - dokumentacja handlowa; - organizacja pracy w jednostkach handlowych; - techniki sprzedaży; - profesjonalna obsługa klienta; - obsługa kas fiskalnych różnych typów i urządzeń peryferyjnych (czytników kodów kreskowych, czytników kart płatniczych, metkownicy) -obsługa drukarki fiskalnej, wagi elektronicznej; -podstawy obsługi komputera (Word. Excel); - obsługa komputerowych programów użytkowych w handlu, BHP w handlu, minimum sanitarne - zajęcia praktyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ilość wykonanych usług mających za przedmiot usługi szkolenia zgodne z opisem przedmiotu zamówienia - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pracownik produkcji - sortowacz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin: 120 godzin zegarowych (łącznie z przerwami). Zajęć praktycznych powinno być nie mniej niż 90 godzin zegarowych. Liczba osób: 10 Liczba grup kursowych: 1 Zakres szkolenia powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia: - BHP na stanowisku pracy; - minimum sanitarne ; - struktura organizacyjna i proces produkcji mrożonych owoców i warzyw; - utrzymanie porządku na stanowisku pracy; - system BRC - standard bezpieczeństwa żywności; - mycie i sortowanie opakowań ; - sortowanie warzyw i owoców świeżych; - zapoznanie z obowiązującymi instrukcjami technologicznymi przy produkcji mrożonek; - samodzielne prace przy wysortowywaniu mrożonek, pakowanie w opakowania zbiorowe ; - przygotowywanie opakowań na wyroby (składanie kartonów); - obsługa linii do sortownia warzyw świeżych i mrożonek; - obsługa maszyn i urządzeń wykorzystywanych w zakładzie; - zajęcia praktyczne (realizowane w miejscach związanych z sortowaniem i pakowaniem produktów).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ilość wykonanych usług mających za przedmiot usługi szkolenia zgodne z opisem przedmiotu zamówienia - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pracownik biurowy z obsługą komputera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin: 150 godzin zegarowych (łącznie z przerwami). Zajęć praktycznych powinno być nie mniej niż 70 godzin zegarowych. Liczba osób: 10 Liczba grup kursowych: 1 Zakres szkolenia powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia: 1. Organizacja pracy biurowej: - organizacja pracy pracownika biurowego, - obsługa urządzeń biurowych 2. Informacja i dokumentacja w biurze: - dokumentacja biurowa w firmie, - postępowanie z dokumentacją biurową 3. Komunikacja oraz etykieta biurowa: - efektywna komunikacja, - etykieta pracy biurowej 4. Obsługa komputera oraz specjalistycznych programów biurowych: - obsługa edytora tekstu, - tworzenie prezentacji multimedialnych, - obsługa arkusz kalkulacyjny (Excel), - obsługa Internetu,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ilość wykonanych usług mających za przedmiot usługi szkolenia zgodne z opisem przedmiotu zamówienia - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.