eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słubice › DOSTAWA SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO SŁUŻĄCEGO OCHRONIE PRZECIWPOWODZIOWEJ W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN.WYPRACOWANIE SYSTEMU WSPÓLNYCH TRANSGRANICZNYCH DZIAŁAŃ JEDNOSTEK STRAŻY POŻARNEJ Z POWIATU SŁUBICKIEGO I FRANKFURTU NAD ODRĄ W PRZYPADKU WYSTĄPIENIA ZAGROŻENIA PRZECIWPOWODZIOWEGO W REGIONIE PRZYGRANICZNYM POPRZEZ WSPÓLNE ĆWICZENIA Z UŻYCIEM TECHNICZNEGO SPRZĘTU NIEZBĘDNEGO W OCHRONIE PRZECIWPOWODZIOWEJ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-28

Słubice: DOSTAWA SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO SŁUŻĄCEGO OCHRONIE PRZECIWPOWODZIOWEJ W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN.: WYPRACOWANIE SYSTEMU WSPÓLNYCH TRANSGRANICZNYCH DZIAŁAŃ JEDNOSTEK STRAŻY POŻARNEJ Z POWIATU SŁUBICKIEGO I FRANKFURTU NAD ODRĄ W PRZYPADKU WYSTĄPIENIA ZAGROŻENIA PRZECIWPOWODZIOWEGO W REGIONIE PRZYGRANICZNYM POPRZEZ WSPÓLNE ĆWICZENIA Z UŻYCIEM TECHNICZNEGO SPRZĘTU NIEZBĘDNEGO W OCHRONIE PRZECIWPOWODZIOWEJ
Numer ogłoszenia: 112509 - 2015; data zamieszczenia: 28.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Słubicki-Starostwo Powiatowe , ul. Piłsudskiego 20, 69-100 Słubice, woj. lubuskie, tel. 0-95 7592019, 7592010, faks 0-95 7592011.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO SŁUŻĄCEGO OCHRONIE PRZECIWPOWODZIOWEJ W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN.: WYPRACOWANIE SYSTEMU WSPÓLNYCH TRANSGRANICZNYCH DZIAŁAŃ JEDNOSTEK STRAŻY POŻARNEJ Z POWIATU SŁUBICKIEGO I FRANKFURTU NAD ODRĄ W PRZYPADKU WYSTĄPIENIA ZAGROŻENIA PRZECIWPOWODZIOWEGO W REGIONIE PRZYGRANICZNYM POPRZEZ WSPÓLNE ĆWICZENIA Z UŻYCIEM TECHNICZNEGO SPRZĘTU NIEZBĘDNEGO W OCHRONIE PRZECIWPOWODZIOWEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa m. in. następującego sprzętu z wyposażeniem: 1) Dwóch przyczep ze sprzętem pompowym mogące stanowić samodzielne stanowiska pompowe wraz z zapleczem logistycznym do prowadzenia długotrwałych akcji związanych z wypompowywaniem wody z terenów podtopionych oraz z usuwaniem skutków powodzi na terenach zamieszkanych. W skład wyposażenia ww. przyczep wchodzą m. in. stacjonarne pompy do wody zanieczyszczonej, pływające i elektryczne, agregat prądotwórczy, węże tłoczne, armatura wodna, namiot pneumatyczny z pełnym wyposażeniem (ogrzewanie, oświetlenie itp.) sprzęt kwatermistrzowski, pakiety dekontaminacyjne. 2) Mobilnego przeciwpowodziowego wału hydraulicznego do podwyższania ziemnych wałów przeciwpowodziowych lub ukierunkowania przepływu wód powodziowych, oraz jako samodzielne zapory likwidujące zagrożenie lokalnych zalań i podtopień wypełniany wodą, o przekroju poprzecznym półokręgu, z kołnierzem uszczelniającym i stabilizującym. Zapory wykonane z tworzywa sztucznego PCV, wraz z pompą służącą do napełniania poszczególnych segmentów zapory. Zakup i dostawa ww. sprzętu specjalistycznego z wyposażeniem jest jednym z realizowanych działań w ramach projektu pn.: Wypracowanie systemu wspólnych transgranicznych działań jednostek straży pożarnej z Powiatu Słubickiego i Frankfurtu nad Odrą w przypadku wystąpienia zagrożenia przeciwpowodziowego w regionie przygranicznym poprzez wspólne ćwiczenia z użyciem technicznego sprzętu niezbędnego w ochronie przeciwpowodziowej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska (województwo lubuskie) - Brandenburgia 2007-2013. Przedmiot niniejszego zamówienia jest przeznaczony dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Słubicach i będzie wykorzystywany do realizacji zadań związanych z ochroną przeciwpożarową, w tym także do usuwania zagrożeń przeciwpowodziowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w podziale na dwie części) określający minimalne wymagania zamawianego dot. sprzętu i wyposażenia zawarty został w załączniku Nr 5 do SIWZ. Jeśli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia podane zostały nazwy i producenci materiałów, technologii, urządzeń - to podane zostały one jedynie, jako przykładowe, w celu określenia parametrów technicznych i innych wymogów, jakie spełnione muszą być, by mogły być użyte w czasie realizacji zamówienia publicznego. Dopuszcza się stosowanie innych równoważnych materiałów, technologii, oprogramowania, urządzeń o ile zachowane zostaną ich parametry w stosunku do przyjętych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Symbole czy oznaczenia przyjęte na potrzeby szczegółowego przedmiotu zamówienia należy także traktować, jako typ na przykład. Bezwzględnie dopuszcza się inne materiały, technologie, oprogramowanie, urządzenia innych producentów o podobnych - nie gorszych parametrach i standardach, o właściwościach takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Produkt powinien mieć te same cechy funkcjonalne. W przypadku, w którym przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 2. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 następujące części: 1) Część I - przyczepy ze sprzętem pompowym i wyposażeniem, 2) Część II - mobilny przeciwpowodziowy wał hydrauliczny, Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na jedną lub dwie części. 3. Przedmiot zamówienia musi być: 1) fabrycznie nowy, w pełni sprawny, wolny od wad fizycznych i prawnych, 2) zgodny co do wymagań funkcjonalnych, konstrukcyjnych i parametrów technicznych wynikających z opisu przedmiotu zamówienia, 3) wolny od wad uniemożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem, 4) kompletny, tj. m. in. zawierający dodatkowe wymagane wyposażenie, 5) ologowany zgodnie z wytycznymi określonymi m. in. w podręczniku beneficjenta wiodącego dla Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska (Województwo Lubuskie) - Brandenburgia 2007 - 2013 (na każdej przyczepie trwale zamontowana metalowa tabliczka o min. wym. 15 x 15 cm), 6) wykonany zgodnie wymaganiami określonymi w SIWZ i jej załącznikach oraz zasadami wiedzy technicznej, powszechnie obowiązującymi w tym zakresie normami i standardami, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów. 4. Miejsce dostawy Części I i Części II przedmiotu zamówienia: Komenda Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Słubicach, ul. Konstytucji 3-go Maja 79, 69-100 Słubice, Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko. Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem zamówienia wszystkie dokumenty wymagane zgodnie z zapisami SIWZ i jej załączników..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.22.33.00-9, 44.21.23.82-0, 42.12.00.00-6, 31.12.20.00-7, 44.48.21.00-3, 35.11.34.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - na formularzu wg wzoru jak w załączniku Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - na formularzu wg wzoru jak w załączniku Nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - na formularzu wg wzoru jak w załączniku Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - na formularzu wg wzoru jak w załączniku Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - na formularzu wg wzoru jak w załączniku Nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru jak w załączniku Nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli nie wynika ono z innych przedłożonych dokumentów,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji dostawy sprzętu - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Do treści umowy zostaną wprowadzone zapisy dot. obowiązków stron, w szczególności warunki wykonania i odbioru prac oraz płatności. Projekt umowy stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ. Umowa może zostać zmieniona w drodze aneksu podpisanego przez obie strony w przypadku wystąpienia: 1) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy spowodowanych zmianą osób reprezentujących strony umowy w sytuacji, kiedy nastąpi zmiana osób mogących składać oświadczenia woli w imieniu reprezentowanej strony, 2) zastosowania produktów zamiennych w stosunku do produktów wskazanych w ofercie, w uzasadnionych przypadkach (w szczególności w przypadku zaprzestania produkcji, niedostępności na rynku itp.) - pod warunkiem, że produkty zamienne spełniają wszystkie wymagania przewidziane w SIWZ i umowie, a zmiana nie prowadzi do zwiększenia wysokości wynagrodzenia wykonawcy. 3) zmiany terminu realizacji umowy (tj. terminu rozpoczęcia i/lub zakończenia) spowodowanej ograniczeniem zakresu dostaw będących przedmiotem umowy, wynikającym ze zmiany okoliczności powodujących, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 4) zmiany terminu realizacji umowy (tj. terminu rozpoczęcia i/lub zakończenia) spowodowanej wystąpieniem okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności (termin ten może ulec wydłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności), 5) zmiana miejsca dostawy, jeśli dostawa w miejscu wskazanym jest utrudniona lub niemożliwa na pisemny wniosek jednej ze Stron, 6) zmian wynikających z przepisów podatkowych, 7) siły wyższej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ lub wprowadzenie tych zmian jest korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatslubicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Słubicach ul. Piłsudskiego 20 69-100 Słubice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Słubicach ul. Piłsudskiego 20 69-100 Słubice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska (województwo lubuskie) - Brandenburgia 2007-2013) w ramach realizowanego projektu pn.: Wypracowanie systemu wspólnych transgranicznych działań jednostek straży pożarnej z Powiatu Słubickiego i Frankfurtu nad Odrą w przypadku wystąpienia zagrożenia przeciwpowodziowego w regionie przygranicznym poprzez wspólne ćwiczenia z użyciem technicznego sprzętu niezbędnego w ochronie przeciwpowodziowej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: przyczepy ze sprzętem pompowym i wyposażeniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dwie przyczepy ze sprzętem pompowym mogące stanowić samodzielne stanowiska pompowe wraz z zapleczem logistycznym do prowadzenia długotrwałych akcji związanych z wypompowywaniem wody z terenów podtopionych oraz z usuwaniem skutków powodzi na terenach zamieszkanych. W skład wyposażenia ww. przyczep wchodzą m. in. stacjonarne pompy do wody zanieczyszczonej, pływające i elektryczne, agregat prądotwórczy, węże tłoczne, armatura wodna, namiot pneumatyczny z pełnym wyposażeniem (ogrzewanie, oświetlenie itp.) sprzęt kwatermistrzowski, pakiety dekontaminacyjne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.22.33.00-9, 42.12.00.00-6, 31.12.20.00-7, 44.48.21.00-3, 35.11.34.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostawy sprzętu - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: mobilny przeciwpowodziowy wał hydrauliczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mobilny przeciwpowodziowy wał hydrauliczny do podwyższania ziemnych wałów przeciwpowodziowych lub ukierunkowania przepływu wód powodziowych, oraz jako samodzielne zapory likwidujące zagrożenie lokalnych zalań i podtopień wypełniany wodą, o przekroju poprzecznym półokręgu, z kołnierzem uszczelniającym i stabilizującym. Zapory wykonane z tworzywa sztucznego PCV, wraz z pompą służącą do napełniania poszczególnych segmentów zapory..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.23.82-0, 42.12.00.00-6, 31.12.20.00-7, 34.22.33.00-9, 44.48.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostawy sprzętu - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.