eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Ochrona osób i mienia siedziby Oddziału Regionalnego AMW we Wrocławiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-05

Wrocław: Ochrona osób i mienia siedziby Oddziału Regionalnego AMW we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 112494 - 2016; data zamieszczenia: 05.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny we Wrocławiu , ul. Sztabowa 32, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7652343, faks 71 795 66 19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia siedziby Oddziału Regionalnego AMW we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługa ochrony osób i mienia polegać będzie na działaniach mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej oraz działaniach zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałających powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczających do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony poprzez: 1) w godz. 6:00 - 22:00 jednoosobową ochronę fizyczną obiektów siedziby Zamawiającego pełnioną przez pracownika ochrony z wykorzystaniem zainstalowanego w siedzibie Zamawiającego systemu zabezpieczenia technicznego wraz z powiadamianiem w razie konieczności własnego patrolu interwencyjnego w sytuacjach zagrożenia, 2) w godz. 22:00 - 6:00 monitorowanie w centrali monitorującej Wykonawcy sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w systemie zabezpieczenia technicznego zainstalowanego w siedzibie Zamawiającego i działania patrolu interwencyjnego w sytuacjach zagrożenia chronionych obiektów tzw. monitoring, 3) w razie zaistnienia konieczności nieodpłatne przeglądanie nagrań z systemu technicznego zabezpieczenia zainstalowanego w siedzibie Zamawiającego i tworzenie ich kopii, 4) wykonywaniu obowiązków określonych w § 2 projektu umowy. 2. Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo, bez obowiązku uzyskania zgody Wykonawcy, zmiany godzin wykonywania usługi będącej przedmiotem umowy oraz ich ilości. 3. Pracownicy ochrony oddelegowani do wykonywania przedmiotu zamówienia będą osobami na stałe wytypowanymi do realizacji zamówienia. Jakakolwiek zmiana o ile będzie konieczna, następowała będzie, po uprzednim powiadomieniu o powyższym Zamawiającego nie później niż na trzy dni przed terminem zmiany i pod warunkiem otrzymania jego zgody. Wykonawca zobowiązany jest przestawić do wglądu aktualne zaświadczenie o niekaralności nowego pracownika. 4. Usługa ochrony osób i mienia odbywać się będzie w n/w obiektach we Wrocławiu przy ul. Sztabowej 32: 1) budynkach administracyjno - biurowych nr 1, 2, 3 i 4 (ilość zatrudnionych osób ok. 65-67 - możliwość zwiększenia liczby pracowników do ok. 120), 2) magazynach znajdujących się w budynku nr 6, 3) Ekspozyturze Archiwum Wyodrębnionego AMW znajdującej się w budynku nr 6, 4) pomieszczeniu warsztatowym znajdującym się w budynku nr 6, 5) garażu nr 1, 6) przyległym do w/w budynków wewnętrznym placu i parkingu..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego w wysokości nie większej niż 50 % wartości przedmiotowego zamówienia na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.11.00 - 79.71.11.00 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada koncesję uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz.1221 ze zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 1 usługę ochrony osób i mienia w obiektach administracji rządowej/samorządowej/w /bankach/ obiektach sektora prywatnego o charakterze administracyjno - biurowym, o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 własnym samochodem patrolu interwencyjnego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 2 osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej, co najmniej II stopnia wydanej przez uprawnione Organy- w celu nadzorowania sposobu prowadzenia ochrony.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500 000,00 zł (słownie pięćset tysięcy złotych),

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy Formularz cenowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie - 10
  • 3 - Własna stacja monitorowania na terenie Wrocławia - 5
  • 4 - Własna grupa interwencyjna na terenie Wrocławia - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, gdy ze względów organizacyjnych nastąpi przekazanie lub zbycie w trakcie trwania umowy obiektów objętych umową innemu podmiotowi. 2. W razie przekazania lub zbycia obiektów, o których mowa w ustępie 1 strony zgodnie ustalają, że Zamawiający w drodze pisemnego zawiadomienia przesłanego Wykonawcy jednostronnie zmodyfikuje niniejszą umowę, na co Wykonawca wyraża zgodę. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo, na mocy jednostronnego oświadczenia woli, w wyznaczonym przez siebie terminie, bez obowiązku uzyskania zgody Wykonawcy, zmiany godzin wykonywania usługi będącej przedmiotem umowy oraz ich ilości. Wykonawca zrzeka się roszczeń wynikających ze zmniejszenia przedmiotu umowy. 4. O wystąpieniu powyższych okoliczności Zamawiający jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Wykonawcę pisemnie. 5. Wszelkie zmiany niniejszej umowy z wyjątkiem zmian, które na mocy niniejszej umowy Zamawiający może wprowadzić jednostronnie na podstawie oświadczenia lub zawiadomienia, wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Mienia Wojskowego Odział Regionalny Wrocław ul. Sztabowa 32 50-984 Wrocław pokój 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2016 godzina 11:30, miejsce: osobiście w OReg AMW Wrocław ul. Sztabowa 32, pok. 1, (Kancelaria) lub przesłać pocztą do siedziby Zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego, OReg Wrocław, ul. Sztabowa 32, 50-984 Wrocław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.