eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnków › Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych pn. część 1. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi stali wysokostopowych elektrodą nietopliwą w osłonie gazów obojętnych metodą TIG-141 wraz z nauką szlifowania i czytania rysunku technicznego, część 2. Pracownik administracyjno - biurowy w małej firmie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-28

Czarnków: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych pn. część 1. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi stali wysokostopowych elektrodą nietopliwą w osłonie gazów obojętnych metodą TIG-141 wraz z nauką szlifowania i czytania rysunku technicznego, część 2. Pracownik administracyjno - biurowy w małej firmie
Numer ogłoszenia: 112391 - 2015; data zamieszczenia: 28.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie , ul. Przemysłowa 2a, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2553716, faks 067 2553718.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupczarnkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych pn. część 1. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi stali wysokostopowych elektrodą nietopliwą w osłonie gazów obojętnych metodą TIG-141 wraz z nauką szlifowania i czytania rysunku technicznego, część 2. Pracownik administracyjno - biurowy w małej firmie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Część 1 Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi stali wysokostopowych elektrodą nietopliwą w osłonie gazów obojętnych metodą TIG-141 wraz z nauką szlifowania i czytania rysunku technicznego dla 14 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Czarnkowie i Filiach PUP w Trzciance i Wieleniu, posiadające predyspozycje do wykonywania zawodu spawacza i szlifierza, potwierdzone zaświadczeniem lekarskim. Koszty badań lekarskich ponosi Zamawiający. Szkolenie ma na celu teoretyczne i praktyczne przygotowanie do pracy w zawodzie spawacza - spawanie metodą TIG i szlifierza. Liczba osób: 14 osób. Termin szkolenia: sierpień/wrzesień/październik/listopad 2015 r. Miejsce szkolenia: Czarnków. Dopuszcza się możliwość innego miejsca szkolenia niż wskazana miejscowość. W takim przypadku dowóz uczestników z miejscowości Czarnków do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem do Czarnkowa, zapewnia Wykonawca, jak również pokrywa koszty dowozu. Łączna liczba godzin dowozu z Czarnkowa do miejsca szkolenia i z powrotem do Czarnkowa środkami transportu zorganizowanego na potrzeby szkolenia nie może przekroczyć 3 godz. dziennie. Wykonawca jest zobowiązany opisać sposób organizacji dowozu uczestników z podaniem środka transportu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zakupu dla uczestników biletów okresowych na dojazd środkami komunikacji masowej. Szkolenie ma obejmować minimum 226 godzin zegarowych {111 godz. spawanie, 35 godz. rysunek techniczny (w tym 1 godz. na egzamin), 80 godz. szlifowanie (w tym 1 godz. na egzamin) i egzamin końcowy} - przypadających na jednego uczestnika szkolenia. Zamawiający dopuszcza możliwość podziału 14-osobowej grupy na dwie mniejsze grupy podczas zajęć praktycznych. Część 2 Pracownik administracyjno - biurowy w małej firmie dla 36 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Czarnkowie i Filiach PUP w Trzciance i Wieleniu z wykształceniem co najmniej średnim. Szkolenie ma na celu przygotowanie osób bezrobotnych do wykonywania pracy w charakterze pracownika administracyjno - biurowego w małej firmie. Uczestnicy w trakcie szkolenia mają zdobyć umiejętności w zakresie organizacji pracy biurowej, obsługi urządzeń biurowych i komputera, w zakresie podstaw księgowości i rachunkowości uzupełnionej podstawowymi wiadomościami z finansów i podatków oraz prawa gospodarczego. Liczba osób: Trzy grupy po 12 osób. Termin szkolenia: wrzesień/październik/listopad 2015 r. Miejsce szkolenia: Czarnków, Trzcianka, Wieleń. Szkolenie odbywające się w tym samym czasie w trzech miejscowościach. Dopuszcza się możliwość kilkudniowych różnic w terminach realizacji szkoleń w poszczególnych miejscowościach. Szkolenie ma obejmować minimum 150 godzin zegarowych, w tym 1 godzinę na egzamin końcowy - przypadających na jednego uczestnika szkolenia.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca: - posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez właściwy ze względu na siedzibę Wojewódzki Urząd Pracy na 2015 rok, - posiadania aktualnego Atestu Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach (dot. części 1 Spawanie ...). Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie: - oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych na rok 2015, - posiadania aktualnego Atestu Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach (dot. części 1 Spawanie ...).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Dla szkolenia Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi stali wysokostopowych elektrodą nietopliwą w osłonie gazów obojętnych metodą TIG-141 wraz z nauką szlifowania i czytania rysunku technicznego: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca: - w ciągu trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 3 szkolenia grupowe w zakresie spawania metodą TIG (grupa min. 6 osób) - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2. Dla szkolenia Pracownik administracyjno - biurowy w małej firmie: - w ciągu trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 3 szkolenia grupowe (grupa min. 6 osób) o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie: - oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - doświadczenia Wykonawcy w organizacji szkoleń grupowych o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: 1. Dla szkolenia Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi stali wysokostopowych elektrodą nietopliwą w osłonie gazów obojętnych metodą TIG-141 wraz z nauką szlifowania i czytania rysunku technicznego: dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim lokalem (z zapleczem sanitarnym i socjalnym) do zajęć teoretycznych i praktycznych, zapewniającym samodzielne stanowiska i wyposażenie dla wszystkich uczestników szkolenia, z podaniem adresu tego lokalu oraz wykazem sprzętu i wyposażenia technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. 2. Dla szkolenia Pracownik administracyjno - biurowy w małej firmie: dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim lokalem (z zapleczem sanitarnym i socjalnym) do zajęć teoretycznych i praktycznych, zapewniającym samodzielne stanowiska dla wszystkich uczestników szkolenia, z podaniem adresu tego lokalu oraz wykazem sprzętu i wyposażenia technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie: - oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - wskazania lokalu oraz sprzętu i wyposażenia technicznego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: 1. Dla szkolenia Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi stali wysokostopowych elektrodą nietopliwą w osłonie gazów obojętnych metodą TIG-141 wraz z nauką szlifowania i czytania rysunku technicznego: dysponuje lub będzie dysponował kadrą dydaktyczną o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu, niezbędnych do wykonania zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu wykonywanych czynności oraz, że osoby wskazane do przeprowadzenia modułu Spawanie TIG - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert przeprowadziły jako wykładowca co najmniej 3 szkolenia grupowe (grupa min. 6 osób) o tematyce zgodnej ze wskazanym zakresem wykonywanych czynności, realizowane w pozaszkolnej formie kształcenia. wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. 2. Dla szkolenia Pracownik administracyjno - biurowy w małej firmie: dysponuje lub będzie dysponował kadrą dydaktyczną o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnych do wykonania zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz, że każda ze wskazanych osób - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert przeprowadziła jako wykładowca co najmniej 3 szkolenia grupowe (grupa min. 6 osób) o tematyce zgodnej z zakresem wykonywanych czynności przy zamówieniu, realizowane w pozaszkolnej formie kształcenia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie: - oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - wykazu kadry dydaktycznej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia - 30

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zleceniodawca dopuszcza wprowadzenie zmian w harmonogramie zajęć bez akceptacji Zleceniodawcy, pod warunkiem, że zostanie zachowany termin realizacji szkolenia, a o zmianach Zleceniodawca zostanie wcześniej poinformowany. 2. Zleceniodawca w uzasadnionych przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i są niezależne od woli stron dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia wcześniej ustalonego. Zmiana wymaga formy pisemnej i może nastąpić po złożeniu wniosku uzasadniającego zmianę. 3. W przypadkach losowych i niezależnych od Zleceniobiorcy, Zleceniodawca dopuszcza wprowadzenie zmian: 1) w zakresie zmiany wykładowcy na wykładowcę o takim samym poziomie wykształcenia i doświadczenia zawodowego. Zleceniobiorca w takiej sytuacji musi uzyskać zgodę pisemną Zleceniodawcy, po niezwłocznym pisemnym powiadomieniu o zaistniałej sytuacji uzasadniającej okoliczności zmiany oraz przedłożeniu stosownych dokumentów potwierdzających kwalifikacje nowego wykładowcy. Wprowadzone zmiany nie mogą spowodować zmiany liczby wykładowców, oraz nie mogą dotyczyć doświadczenia wykładowcy, które było uwzględnione przez Zleceniodawcę podczas oceny ofert Zleceniobiorcy. 2) w przypadku uzasadnionej konieczności dokonania zmian lokalu, Zleceniobiorca musi zapewnić lokal, który będzie spełniać co najmniej warunki podane przez Zleceniodawcę w ofercie (ilość samodzielnych stanowisk szkoleniowych, opis stanowisk, powierzchnia lokalu, warunki sanitarne, zaplecze socjalne, itp.). Zleceniobiorca w takiej sytuacji musi uzyskać zgodę pisemną Zamawiającego, po niezwłocznym pisemnym powiadomieniu o zaistniałej sytuacji uzasadniającej okoliczności zmiany oraz przedłożeniu stosownych dokumentów potwierdzających spełniane warunki. 4. W przypadku zaistnienia nie przewidzianej i uzasadnionej potrzeby zmiany Podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia, Zleceniobiorca musi wystąpić z pismem i uzyskać pisemną zgodę Zleceniodawcy przed dopuszczeniem nowego Podwykonawcy do realizacji zamówienia. Wprowadzone zmiany nie mogą spowodować zmiany liczby podwykonawców oraz zmiany jakości wykonania tej części zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupczarnkow.pl i www.bip.pupczarnkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie, ul. Przemysłowa 2a, 64-700 Czarnków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie, ul. Przemysłowa 2a, 64-700 Czarnków - pokój 10 (II piętro) - Sekretariat w terminie do dnia 12 sierpnia 2015 r. do godziny 10:00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia finansowane w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój - PO WER 2015.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi stali wysokostopowych elektrodą nietopliwą w osłonie gazów obojętnych metodą TIG-141 wraz z nauką szlifowania i czytania rysunku technicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi stali wysokostopowych elektrodą nietopliwą w osłonie gazów obojętnych metodą TIG-141 wraz z nauką szlifowania i czytania rysunku technicznego dla 14 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Czarnkowie i Filiach PUP w Trzciance i Wieleniu, posiadające predyspozycje do wykonywania zawodu spawacza i szlifierza, potwierdzone zaświadczeniem lekarskim. Koszty badań lekarskich ponosi Zamawiający. Szkolenie ma na celu teoretyczne i praktyczne przygotowanie do pracy w zawodzie spawacza - spawanie metodą TIG i szlifierza. Liczba osób: 14 osób. Termin szkolenia: sierpień/wrzesień/październik/listopad 2015 r. Miejsce szkolenia: Czarnków.Dopuszcza się możliwość innego miejsca szkolenia niż wskazana miejscowość. W takim przypadku dowóz uczestników z miejscowości Czarnków do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem do Czarnkowa, zapewnia Wykonawca, jak również pokrywa koszty dowozu. Łączna liczba godzin dowozu z Czarnkowa do miejsca szkolenia i z powrotem do Czarnkowa środkami transportu zorganizowanego na potrzeby szkolenia nie może przekroczyć 3 godz. dziennie. Wykonawca jest zobowiązany opisać sposób organizacji dowozu uczestników z podaniem środka transportu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zakupu dla uczestników biletów okresowych na dojazd środkami komunikacji masowej. Szkolenie ma obejmować minimum 226 godzin zegarowych {111 godz. spawanie, 35 godz. rysunek techniczny (w tym 1 godz. na egzamin), 80 godz. szlifowanie (w tym 1 godz. na egzamin) i egzamin końcowy} - przypadających na jednego uczestnika szkolenia. Zamawiający dopuszcza możliwość podziału 14-osobowej grupy na dwie mniejsze grupy podczas zajęć praktycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pracownik administracyjno - biurowy w małej firmie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pracownik administracyjno - biurowy w małej firmie dla 36 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Czarnkowie i Filiach PUP w Trzciance i Wieleniu z wykształceniem co najmniej średnim. Szkolenie ma na celu przygotowanie osób bezrobotnych do wykonywania pracy w charakterze pracownika administracyjno - biurowego w małej firmie. Uczestnicy w trakcie szkolenia mają zdobyć umiejętności w zakresie organizacji pracy biurowej, obsługi urządzeń biurowych i komputera, w zakresie podstaw księgowości i rachunkowości uzupełnionej podstawowymi wiadomościami z finansów i podatków oraz prawa gospodarczego. Liczba osób: Trzy grupy po 12 osób. Termin szkolenia: wrzesień/październik/listopad 2015 r. Miejsce szkolenia: Czarnków, Trzcianka, Wieleń. Szkolenie odbywające się w tym samym czasie w trzech miejscowościach. Dopuszcza się możliwość kilkudniowych różnic w terminach realizacji szkoleń w poszczególnych miejscowościach. Szkolenie ma obejmować minimum 150 godzin zegarowych, w tym 1 godzinę na egzamin końcowy - przypadających na jednego uczestnika szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.