eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Wydruk wizytówek oraz wykonanie rollupów i fal (żagli) reklamowych wraz z dostawą na potrzeby Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-05

Opole: Wydruk wizytówek oraz wykonanie rollupów i fal (żagli) reklamowych wraz z dostawą na potrzeby Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki
Numer ogłoszenia: 112380 - 2016; data zamieszczenia: 05.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki , ul. Krakowska 38, 45-075 Opole, woj. opolskie, tel. 77 40 33 600, faks 77 40 33 609.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ocrg.opolskie.pl/zamówienia publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wydruk wizytówek oraz wykonanie rollupów i fal (żagli) reklamowych wraz z dostawą na potrzeby Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) Wydruk wizytówek (wzór w załączeniu) 1. Roland Wrzeciono 1000 sztuk - wersja polska 2. Dariusz Mazurczak 1000 sztuk - wersja polska 3. Małgorzata Adamska 500 sztuk - wersja polska 4. Aneta Grzegocka 500 sztuk - wersja polska 5. Przemysław Burtny 500 sztuk - wersja polska; 200 sztuk - wersja angielska 6. Maria Woźniak 500 sztuk -wersja polska 7. Iwona Święch - Olender 750 sztuk - wersja polska; 250 sztuk -wersja angielska 8. Magdalena Możdżeń 750 sztuk - wersja polska; 250 sztuk -wersja angielska 9. Sabina Namyślik 500 sztuk - wersja polska; 500 sztuk - wersja angielska 10. Ewa Dudik 250 sztuk - wersja polska; 750 sztuk - wersja angielska 11. Piotr Regeńczuk 250 sztuk - wersja polska; 750 sztuk - wersja angielska 12. Joanna Mączko 500 sztuk - wersja polska; 500 sztuk - wersja angielska 13. Anna Tęgosik 500 sztuk - wersja polska; 500 sztuk - wersja angielska 14. Roland Kulig 500 sztuk - wersja polska; 200 sztuk - wersja niemiecka. Dla osób poz. od 7 do 13 obowiązuje wzór stanowiący Załącznik nr 1C (wiz_front COIE) - zgodnie z załączoną rozpiską imienną (Załącznik nr 1B). Dla pozostałych osób obowiązuje wzór stanowiący Załącznik nr 1D (wiz_front) - zgodnie z załączoną rozpiską imienną (Załącznik nr 1B). Wzór stanowiący Załącznik nr 1E (wiz_tył) obowiązuje wszystkie osoby (Załącznik nr 1B). Rozmiar wizytówki: format 9x5 cm Papier biały, błyszczący o gramaturze 300 -350g b) Wykonanie rollupów w ilości 2 sztuk wg poniższych parametrów: 1. Format pionowy 2. Wymiary grafiki: wys. 200 cm, szer. 100 cm 3. Druk jednostronny 4. Waga: min. 5 kg 5. Konstrukcja: aluminium, szeroka kaseta (podstawa) z mechanizmem zwijającym bez dodatkowych nóżek, składany maszt 6. Akcesoria: torba transportowa Ostateczna wersja rollupu wymagać będzie akceptacji Zamawiającego. c) Wykonanie flagi (żagla) reklamowego w ilości 2 sztuk wg poniższych parametrów: Elementy masztu: rurka aluminiowa i szczytówka z włókna szklanego Podstawa: stopa płytowa 30x30, min. waga 4 kg Akcesoria: torba transportowa. Ostateczna wersja flagi wymagać będzie akceptacji Zamawiającego. Dopuszcza się zmiany w podanych poniżej wymiarach po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca przedstawi propozycje graficzne rollupów i flag w wersji elektronicznej i prześle je na adres e-mail Zamawiającego w terminie wskazanym we wzorze umowy (wzór projektu stanowi Załącznik nr 1F). Zamieszczone powyżej zdjęcie flagi jest jedynie przykładem graficznym i nie stanowi obligatoryjnego wzoru. W przypadku konieczności poprawek w projekcie graficznym wydruku w celu udoskonalenia i przejrzystości wydruku końcowego, Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy ich naniesienia. Ostateczna wersja gotowego zamówienia do wydruku będzie wymagała akceptacji Zamawiającego. Wykonawca zapewni na koszt własny dostawę wizytówek, rollupów i flag w ilości zgodnej z zamówieniem do siedziby Zamawiającego lub do innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego (w obrębie miasta Opola). Wszystkie elementy zamówienia muszą spełniać łącznie następujące kryteria: a) funkcjonalność, tj. spełnia swoje przeznaczenie; b) trwałość, tj. czy produkt nie ulega trwałym zniekształceniom; nadruki musza być trwałe; c) estetyka, tj. jak pod względem estetycznym produkt został wykonany, np.: -nie występują zarysowania, przebarwienia, pęknięcia, ewentualnie inne uszkodzenia wydruku widoczne gołym okiem, -graficzne elementy wydruku nie mogą być starte, nie są rozmazane, popękane ani nie zmieniły.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.07.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru w zał. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru w zał. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru w zał. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru w zał. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru w zał. nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru -zał. nr 1), 2. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin realizacji - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza następujące istotne zmiany postanowień zawartej umowy gdy wystąpią okoliczności, które nie mogły być przewidziane przed podpisaniem umowy (np. przyczyny techniczne leżące po stronie Zamawiającego), nie wynikające z zaniedbań którejś ze stron, dotyczące czasu wydłużenia realizacji przedmiotu umowy - możliwe jest wydłużenie terminu realizacji umowy, jednak nie później niż do 10.07.2016 r.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ocrg.opolskie.pl/zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający - Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki Sprawę prowadzi: Dział Organizacyjno Administracyjny Adres: ul. Krakowska 48, 45-075 Opole, IV piętro, sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2016 godzina 09:00, miejsce: Zamawiający - Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki Sprawę prowadzi: Dział Organizacyjno Administracyjny Adres: ul. Krakowska 38, 45-075 Opole, IV piętro, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.