eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › UTRZYMANIE ZIELENI, MIEJSC PAMIĘCI NARODOWEJ, URZĄDZEŃ MAŁEJ ARCHITEKTURY ORAZ FONTANN NA TERENIE MIASTA SIERPCA W OKRESIE DO 31.03.2015r (2)



Ogłoszenie z dnia 2014-04-02

Sierpc: UTRZYMANIE ZIELENI, MIEJSC PAMIĘCI NARODOWEJ, URZĄDZEŃ MAŁEJ ARCHITEKTURY ORAZ FONTANN NA TERENIE MIASTA SIERPCA W OKRESIE DO 31.03.2015r (2)
Numer ogłoszenia: 112302 - 2014; data zamieszczenia: 02.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Piastowska 11a, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierpc.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE ZIELENI, MIEJSC PAMIĘCI NARODOWEJ, URZĄDZEŃ MAŁEJ ARCHITEKTURY ORAZ FONTANN NA TERENIE MIASTA SIERPCA W OKRESIE DO 31.03.2015r (2).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z zadań: >>A<<, to jest UTRZYMANIE ZIELENI NA TERENIE MIASTA SIERPCA od 15.04. do 30.11, >>B<<, to jest BIEŻĄCE UTRZYMANIE MOGIŁ I MIEJSC PAMIĘCI NARODOWEJ PRZEZ CAŁY OKRES TRWANIA ZAMÓWIENIA, >>C<<, to jest BIEŻĄCE UTRZYMANIE FONTANN ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENACH ZIELENI MIEJSKIEJ OD 01.04 DO 30.11, >>D<<, to jest BIEŻĄCE UTRZYMANIE FONTANN ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENACH ZIELENI MIEJSKIEJ OD 01.04 DO 30.11. Kompletny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w ust. IV SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Powtórzenie tego usług z części niewchodzącej w skład ryczałtu, nie przekraczające 50% wartości zamówienia, w przypadku gdy zajdzie konieczność zwiększenia umowy podstawowej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.73.13.00 - 77.73.13.00 77.73.14.00 - 77.73.14.00 77.73.41.00 - 77.73.41.00 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 6.000,00zł PLN. (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) posiadanie zezwolenia do zbierania i transportu odpadów powstałych w wyniku świadczenia usług, wydanego na podstawie ustawy o odpadach (Dz. U. z 2013r., poz.21); b) posiadanie zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych na terenie gminy Miasto Sierpc, zgodnie z ustawą o utrzymaniu i porządku w gminach - w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców bądź poleganiu na osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów nie dopuszcza się łącznego spełniania warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, tj. związanych z utrzymaniem oraz pielęgnacją zieleni na łączną kwotę min. 200.000,00 zł brutto - w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców bądź poleganiu na osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów dopuszcza się łączne spełnienie warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowanie sprzętem ogrodniczym, który zapewni wykonanie zamówienia tj.: minimum 5 kosiarek spalinowych lub wykaszarek spalinowych, 2 pilarek do drzew, 1 dmuchawy do liści, 2 pojazdów o masie do 3,5t przystosowanych do wywozu zebranych nieczystości - w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców bądź poleganiu na osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów dopuszcza się łączne spełnienie warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowaniem minimum 6 osobami zdolnymi do prawidłowego wykonania zamówienia - w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców bądź poleganiu na osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów dopuszcza się łączne spełnienie warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z realizacją przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 PLN - w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców bądź poleganiu na osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów dopuszcza się łączne spełnienie warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: 1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 3) wystąpienia konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, rezygnacja lub inne zdarzenia losowe), przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4) wystąpienia konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, rezygnacja lub inne zdarzenia losowe), przy pomocy których Zamawiający realizuje przedmiot umowy, 5) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem, 6) zmiany danych teleadresowych Wykonawcy, 7) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, 8) przedłużenia lub skrócenie sezonu letniego w przypadku wystąpienia anomalnych warunków atmosferycznych, 9) poprawienia warunków gwarancji

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sierpc.pl/index.jsp?bipkod=/004/176
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sierpcu, Piastowska 11A, 09 - 200 Sierpc w cenie 0,4PLN za stronę.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Sierpcu, Piastowska 11A, 09 - 200 Sierpc, sekretariat, (lok.12, I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.