eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Roboty remontowe na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Ułanów 43 w Krakowie Sygn. 23 INFR 15

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-13

Kraków: Roboty remontowe na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Ułanów 43 w Krakowie Sygn. 23 INFR 15
Numer ogłoszenia: 112274 - 2015; data zamieszczenia: 13.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3811 , Rząska, ul. Krakowska 2, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. +48 12 4555059; 4555116, faks +48 12 4555059, +48 12 4555103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.35wog.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Ułanów 43 w Krakowie Sygn. 23 INFR 15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji budynków nr 1, 8, 11, 15, 37 oraz remontu dachu budynku nr 20 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Ułanów 43 w Krakowie. 3.1. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części tj.: 3.1.1.Część nr 1: Remontu elewacji budynków nr 1, 8, 11, 15, 37 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Ułanów 43 w Krakowie. 3.1.2. Część nr 2: Remont dachu budynku nr 20 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Ułanów 43 w Krakowie. 3.2. Opis przedmiotu zamówienia 3.2.1. Dla części nr 1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji budynków nr 1, 8, 11, 15, 37 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Ułanów 43 w Krakowie. Kompleks wojskowy jest terenem zamkniętym w rozumieniu art. 4 ust. 2a Ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 Nr 193, poz.1287 z późn. zm.). PARAMETRY TECHNICZNE BUDYNKÓW: Budynek nr 1: przeznaczenie budynku: koszarowy rok budowy: 1913 powierzchnia użytkowa: 1981 m2 powierzchnia zabudowy: 1258 m2 kubatura: 10071 m3 budynek dwukondygnacyjny budynek objęty ochroną konserwatorską Budynek nr 8: przeznaczenie budynku: biurowo-sztabowy rok budowy: 1916 powierzchnia użytkowa: 592 m2 powierzchnia zabudowy: 325 m2 kubatura: 2788 m3 budynek dwukondygnacyjny budynek objęty ochroną konserwatorską Budynek nr 11: przeznaczenie budynku: biurowo-sztabowy rok budowy: 1916 powierzchnia użytkowa: 1399 m2 powierzchnia zabudowy: 805 m2 kubatura: 6905 m3 budynek posiada 2 kondygnacje naziemne, poddasze oraz 1 kondygnację podziemną budynek wpisany do rejestru zabytków Budynek nr 15: przeznaczenie budynku: klub rok budowy: 1916 powierzchnia użytkowa: 627 m2 powierzchnia zabudowy: 646 m2 kubatura: 2616 m3 budynek parterowy budynek wpisany do rejestru zabytków Budynek nr 37: przeznaczenie budynku: warsztat rok budowy: 1928 powierzchnia użytkowa: 1017 m2 powierzchnia zabudowy: 706 m2 kubatura: 4703 m3 budynek parterowy nie podpiwniczony budynek objęty ochroną konserwatorską dach płaski o małym kacie nachylenia ZAKRES ROBÓT REMONTOWYCH: Budynek nr 1, 8, 11, 15, 37: remont elewacji budynku, remont wejść do budynku, remont schodów do budynku, punktowa wymiana okien i drzwi zewnętrznych, remont oświetlenia zewnętrznego na elewacji budynku, roboty demontażowe konieczne do przeprowadzenia prac budowlanych, SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PRECYZUJĄ N/W DOKUMENTY: a) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 12a do SIWZ: STWIORB - bud. nr 1, ul. Ułanów 43 STWIORB - bud. nr 8, ul. Ułanów 43 STWIORB - bud. nr 11, ul. Ułanów 43 STWIORB - bud. nr 15, ul. Ułanów 43 STWIORB - bud. nr 37, ul. Ułanów 43 b) Przedmiary robót- zał. nr 13a do SIWZ: PR - bud. nr 1 (elewacja) ul. Ułanów 43 PR - bud. nr 8 (elewacja) ul. Ułanów 43 PR - bud. nr 11 (elewacja) ul. Ułanów 43 PR - bud. nr 15 (elewacja) ul. Ułanów 43 PR - bud. nr 37 (elewacja) ul. Ułanów 43 c) Elementy projektu- zał. nr 14a do SIWZ: Budynek nr 1 - Opis techniczny + rysunki Budynek nr 8 - Opis techniczny + rysunki Budynek nr 11 - Opis techniczny + rysunki Budynek nr 15 - Opis techniczny + rysunki Budynek nr 37 - Opis techniczny + rysunki 3.2.2. Dla części nr 2 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu budynku nr 20 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Ułanów 43 w Krakowie. Kompleks wojskowy jest terenem zamkniętym w rozumieniu art. 4 ust. 2a Ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 Nr 193, poz.1287 z późn. zm.). PARAMETRY TECHNICZNE BUDYNKU: Budynek nr 20: przeznaczenie budynku: magazyn rok budowy: 1914 powierzchnia użytkowa: 581 m2 powierzchnia zabudowy: 748 m2 kubatura: 3456 m3 budynek parterowy nie podpiwniczony budynek objęty ochroną konserwatorską dach dwuspadowy ze spadkami bocznymi o kącie nachylenia około 45° ZAKRES ROBÓT REMONTOWYCH: Budynek nr 20: remont pokrycia dachu, remont (wymiana) więźby dachowej, remont obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, remont instalacji odgromowej, roboty demontażowe konieczne do przeprowadzenia prac budowlanych, SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PRECYZUJĄ N/W DOKUMENTY: a) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 12b do SIWZ: : STWIORB - bud. nr 20, ul. Ułanów 43 b) Przedmiar robót - zał. nr 13b do SIWZ: : PR - bud. nr 20 (dach) ul. Ułanów 43 c) Elementy projektu- zał. nr 14b do SIWZ: : Budynek nr 20 - Opis techniczny + rysunki 3.3. Szczegółowy zakres robót dla poszczególnych części zamówienia został zawarty w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącym zał. nr 12 do SIWZ oraz Przedmiarach robót stanowiącym zał. nr 13 do SIWZ. 3.4. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, prawem budowlanym, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi normami budowlanymi i rozporządzeniami. 3.5. Nakłady robocizny, materiały i sprzęt w pozycjach analogicznych należy przyjąć tak jak wskazał w poszczególnych pozycjach Zamawiający. Dopuszcza się zastosowanie materiału, sprzętu o parametrach równoważnych bądź wyższych w stosunku do wskazanego. Nie dostosowanie kosztorysu ofertowego do tego wymagania będzie skutkowało odrzuceniem oferty o ile Wykonawca nie wykaże zakresu równoważności, w pozostałych pozycjach kosztorysowych należy zastosować takie same materiały i sprzęt lub o parametrach równoważnych bądź wyższych, również wskazując zakres równoważności. 3.6. Uwaga! dotyczy części nr 1 i nr 2 Realizacja prac remontowych może odbywać się w dni robocze w godzinach od godz. 7:30 do 15:30 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej lub z upoważnionym przedstawicielem oraz Zamawiającym. 3.7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na poszczególne części zamówienia 60 miesięcy Gwarancji dobrego wykonania - Gwarancji dobrego wykonania - zał. nr 10 do umowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.32.40.00-4, 45.45.31.00-8, 45.44.00.00-3, 45.42.11.47-6, 45.32.00.00-0, 45.31.23.10-3, 45.31.23.11-0, 45.31.11.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 140.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: dla części nr 1: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych); dla części nr 2: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych);

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Dla części nr 1: co najmniej dwie realizacje polegające na remoncie lub budowie budynku w kwocie nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy zł) każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu realizacji robót budowlanych, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty budowlane zostały wykonane (załącznik nr 9 do SIWZ). Dla części nr 2: co najmniej dwie realizacje polegające na remoncie lub budowie budynku w kwocie nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych) każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu realizacji robót budowlanych, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty budowlane zostały wykonane (załącznik nr 9 do SIWZ). Wykonawca musi w wykazie określić przedmiot realizacji robót budowlanych w sposób umożliwiający ocenę spełnienia warunku. b) Do wykazu wykonanych robót budowlanych (odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (zał. nr 9 do SIWZ) Wykonawca musi dołączyć dowody potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. c) Jeżeli Wykonawca z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać ww. dowodów - może przedłożyć inne dokumenty, które jednoznacznie wskazują, że wykazane roboty (zał. nr 9 do SIWZ) zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonych do oferty dokumentów, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: Dla części nr 1: Kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - do kierowania robotami budowlanymi - bez ograniczeń, Kierownik robót elektrycznych posiadający uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej - bez ograniczeń. Dla części nr 2: Kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - do kierowania robotami budowlanymi - bez ograniczeń, Kierownik robót elektrycznych posiadający uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej - bez ograniczeń. Wykonawca w celu potwierdzenia, że jest w stanie zabezpieczyć wykonywanie przedmiotu zamówienia wykaże w załączniku złożonym do oferty (zał. nr 10 do SIWZ) personel posiadający wymagane przez Zamawiającego uprawnienia. Osoby z uprawnieniami budowlanymi muszą posiadać aktualne zaświadczenia z właściwego Oddziału Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby i opłacania wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy oryginałów dokumentów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem, stwierdzających nadanie odpowiednich uprawnień i przynależność do izby osób wykonujących zamówienie. Wykonawca może dołączyć uprawnienia i dokumenty potwierdzające przynależność do izby do oferty. Wymóg posiadania ww. uprawnień zgodny jest z art. 62 ust. 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. 2013 nr 89 poz. 1049). Zamawiający określając wymagania dla każdej osoby w zakresie posiadania uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz.U. 2013 poz. 1409 j.t. z późn. zm.) oraz Ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) opłaconą polisę ważną na dzień składania ofert, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę: Dla części nr 1: co najmniej 1 000 000,00 zł (jeden milion zł 00/100) Dla części nr 2: co najmniej 1 000 000,00 zł (jeden milion zł 00/100) W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część należy przedłożyć polisę na kwotę będącą sumą wszystkich części na które składane są oferty. b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę dla części nr 1 minimum: 1 500 000,00zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych), dla części nr 2 minimum: 350 000 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych) wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część należy przedłożyć informację banku na kwotę będącą sumą wszystkich części na które składane są oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    a) Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Dla części nr 1: co najmniej dwie realizacje polegające na remoncie lub budowie budynku w kwocie nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy zł) każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu realizacji robót budowlanych, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty budowlane zostały wykonane (załącznik nr 9 do SIWZ). Dla części nr 2: co najmniej dwie realizacje polegające na remoncie lub budowie budynku w kwocie nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych) każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu realizacji robót budowlanych, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty budowlane zostały wykonane (załącznik nr 9 do SIWZ). Wykonawca musi w wykazie określić przedmiot realizacji robót budowlanych w sposób umożliwiający ocenę spełnienia warunku. b) Do wykazu wykonanych robót budowlanych (odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (zał. nr 9 do SIWZ) Wykonawca musi dołączyć dowody potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. c) Jeżeli Wykonawca z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać ww. dowodów - może przedłożyć inne dokumenty, które jednoznacznie wskazują, że wykazane roboty (zał. nr 9 do SIWZ) zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonych do oferty dokumentów, metodą spełnia/nie spełnia.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 20

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.35wog.mil.pl/przetargi-rok/2015
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3811 ul. Krakowska 2, Rząska 30-901 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2015 godzina 10:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 3811 ul. Krakowska 2, Rząska 30-901 Kraków Kancelaria jawna, budynek nr 1, pokój nr 120 (piętro I) w godzinach 8.00 - 11.00 i 13.00 - 15.00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont elewacji budynków nr 1, 8, 11, 15, 37 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Ułanów 43 w Krakowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji budynków nr 1, 8, 11, 15, 37 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Ułanów 43 w Krakowie. Kompleks wojskowy jest terenem zamkniętym w rozumieniu art. 4 ust. 2a Ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 Nr 193, poz.1287 z późn. zm.). PARAMETRY TECHNICZNE BUDYNKÓW: Budynek nr 1: przeznaczenie budynku: koszarowy rok budowy: 1913 powierzchnia użytkowa: 1981 m2 powierzchnia zabudowy: 1258 m2 kubatura: 10071 m3 budynek dwukondygnacyjny budynek objęty ochroną konserwatorską Budynek nr 8: przeznaczenie budynku: biurowo-sztabowy rok budowy: 1916 powierzchnia użytkowa: 592 m2 powierzchnia zabudowy: 325 m2 kubatura: 2788 m3 budynek dwukondygnacyjny budynek objęty ochroną konserwatorską Budynek nr 11: przeznaczenie budynku: biurowo-sztabowy rok budowy: 1916 powierzchnia użytkowa: 1399 m2 powierzchnia zabudowy: 805 m2 kubatura: 6905 m3 budynek posiada 2 kondygnacje naziemne, poddasze oraz 1 kondygnację podziemną budynek wpisany do rejestru zabytków Budynek nr 15: przeznaczenie budynku: klub rok budowy: 1916 powierzchnia użytkowa: 627 m2 powierzchnia zabudowy: 646 m2 kubatura: 2616 m3 budynek parterowy budynek wpisany do rejestru zabytków Budynek nr 37: przeznaczenie budynku: warsztat rok budowy: 1928 powierzchnia użytkowa: 1017 m2 powierzchnia zabudowy: 706 m2 kubatura: 4703 m3 budynek parterowy nie podpiwniczony budynek objęty ochroną konserwatorską dach płaski o małym kacie nachylenia ZAKRES ROBÓT REMONTOWYCH: Budynek nr 1, 8, 11, 15, 37: remont elewacji budynku, remont wejść do budynku, remont schodów do budynku, punktowa wymiana okien i drzwi zewnętrznych, remont oświetlenia zewnętrznego na elewacji budynku, roboty demontażowe konieczne do przeprowadzenia prac budowlanych, SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PRECYZUJĄ N/W DOKUMENTY: a) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 12a do SIWZ: STWIORB - bud. nr 1, ul. Ułanów 43 STWIORB - bud. nr 8, ul. Ułanów 43 STWIORB - bud. nr 11, ul. Ułanów 43 STWIORB - bud. nr 15, ul. Ułanów 43 STWIORB - bud. nr 37, ul. Ułanów 43 b) Przedmiary robót- zał. nr 13a do SIWZ: PR - bud. nr 1 (elewacja) ul. Ułanów 43 PR - bud. nr 8 (elewacja) ul. Ułanów 43 PR - bud. nr 11 (elewacja) ul. Ułanów 43 PR - bud. nr 15 (elewacja) ul. Ułanów 43 PR - bud. nr 37 (elewacja) ul. Ułanów 43 c) Elementy projektu- zał. nr 14a do SIWZ: Budynek nr 1 - Opis techniczny + rysunki Budynek nr 8 - Opis techniczny + rysunki Budynek nr 11 - Opis techniczny + rysunki Budynek nr 15 - Opis techniczny + rysunki Budynek nr 37 - Opis techniczny + rysunki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.32.40.00-4, 45.45.31.00-8, 45.44.00.00-3, 45.42.11.47-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 140.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin wykonania zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont dachu budynku nr 20 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Ułanów 43 w Krakowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu budynku nr 20 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Ułanów 43 w Krakowie. Kompleks wojskowy jest terenem zamkniętym w rozumieniu art. 4 ust. 2a Ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 Nr 193, poz.1287 z późn. zm.). PARAMETRY TECHNICZNE BUDYNKU: Budynek nr 20: przeznaczenie budynku: magazyn rok budowy: 1914 powierzchnia użytkowa: 581 m2 powierzchnia zabudowy: 748 m2 kubatura: 3456 m3 budynek parterowy nie podpiwniczony budynek objęty ochroną konserwatorską dach dwuspadowy ze spadkami bocznymi o kącie nachylenia około 45° ZAKRES ROBÓT REMONTOWYCH: Budynek nr 20: remont pokrycia dachu, remont (wymiana) więźby dachowej, remont obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, remont instalacji odgromowej, roboty demontażowe konieczne do przeprowadzenia prac budowlanych, SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PRECYZUJĄ N/W DOKUMENTY: a) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 12b do SIWZ: : STWIORB - bud. nr 20, ul. Ułanów 43 b) Przedmiar robót - zał. nr 13b do SIWZ: : PR - bud. nr 20 (dach) ul. Ułanów 43 c) Elementy projektu- zał. nr 14b do SIWZ: : Budynek nr 20 - Opis techniczny + rysunki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.23.10-3, 45.31.23.11-0, 45.31.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 110.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin wykonania zamówienia - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.