eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › BUDOWA ZADASZENIA NAD SKŁADOWISKIEM OSADÓW ODWODNIONYCH SKO - OŚ BOGUSZÓW GORCE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-28

Wałbrzych: BUDOWA ZADASZENIA NAD SKŁADOWISKIEM OSADÓW ODWODNIONYCH SKO - OŚ BOGUSZÓW GORCE
Numer ogłoszenia: 112261 - 2015; data zamieszczenia: 28.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wałbrzyski Związek Wodociągów i Kanalizacji , al. Wyzwolenia 39, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 74 8499100, faks 74 8499200.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzwik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Celowy międzygminny związek komunalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ZADASZENIA NAD SKŁADOWISKIEM OSADÓW ODWODNIONYCH SKO - OŚ BOGUSZÓW GORCE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - zaprojektowanie zadaszenia placu na sezonowanie osadów odwodnionych na terenie oczyszczalni ścieków Boguszów-Gorce w Czarnym Borze wraz z przebudową istniejącego placu składowiska - drenażu i warstw filtracyjnych łącznie z geomembraną i uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę zadaszenia, - budowa zadaszenia placu na sezonowanie osadów odwodnionych, - sporządzenie dokumentacji powykonawczej, - uzyskaniem przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego prawomocnego Pozwolenia na Użytkowanie bądź innego dokumentu umożliwiającego Zamawiającemu przystąpienie do użytkowania nowo wybudowanego obiektu zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. zwaną dalej Prawo budowlane..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego - z zastrzeżeniem, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.20.00.00 - 74.20.00.00 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 74.22.00.00 - 74.22.00.00 74.23.00.00 - 74.23.00.00 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.24.22.00 - Roboty budowlane w zakresie basenów jachtowych 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 74.22.20.00 - 74.22.20.00 74.22.21.00 - 74.22.21.00 74.22.23.00 - 74.22.23.00 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 13 000 PLN ( słownie: trzynaście tysięcy złotych i 00/100 PLN )

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) dla robót budowlanych: Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia ich działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą budowę konstrukcji stalowej wraz z zadaszeniem o powierzchni nie mniejszej niż 500m2 w rzucie poziomym (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, ocenia?na będzie łącznie ich wiedza i doświadczenie). b) dla prac projektowych: Wykonawca winien wykazać w oświadczeniu, że należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej jedną usługę obejmującą opracowanie dokumentacji projektowej na budowę konstrukcji stalowej wraz z zadaszeniem o powierzchni nie mniejszej niż 500m2 w rzucie poziomym (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, ocenia?na będzie łącznie ich wiedza i doświadczenie). UWAGA: Zamawiający dopuszcza wykazanie zrealizowanych zamówień w trybie: zaprojektuj i wybuduj łącznie, lub osobno: zaprojektowanie i osobno budowa.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • (1) Kierownik budowy - niniejsza osoba posiadać ma następujące kwalifikacje: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa lub uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu lub kierowa?niu robotami w tym doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu co najmniej jednej inwestycji obejmującej budowę konstrukcji stalowej wraz z zadaszeniem o powierzchni nie mniejszej niż 500m2 w rzucie poziomym. (2) Kierownik robót - niniejsza osoba posiadać ma następujące kwalifikacje: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (lub uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), - minimalnie 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót, licząc od dnia uzyskania uprawnień, przy pracach związanych z budową sieci kanalizacyjnych. (3) Kierownik robót elektrycznych - niniejsza osoba posiadać ma następujące kwalifikacje: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (lub uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), - minimalnie 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót, licząc od dnia uzyskania uprawnień, przy pracach związanych z budową instalacji i urządzeń elektrycznych. (4) Projektant wiodący - osoba ta powinna posiadać wymagane przepisami prawa uprawnienia do projektowania w specjalnościach objętych przedmiotem zamówienia oraz doświadczenie w zaprojektowaniu co najmniej jednego obiektu, polegającego na zaprojektowaniu budowy konstrukcji stalowej wraz z zadaszeniem o powierzchni nie mniejszej 500m2 w rzucie poziomym. - co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu obiektów znajdujących się na terenie oczyszczalni ścieków. Uwaga: W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a). Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli: Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 400 000 PLN. b). Wykonawca powinien posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 400 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 400 000 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeśli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, wówczas zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia Przez pisemne zobowiązanie Zamawiający rozumie zobowiązanie złożone w oryginale podpisane przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu udostępniającego dany zasób. 3.Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji jakości - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się możliwość przedłużenia czasu zakończenia robót do sześciu miesięcy w przypadku zaistnienia okoliczności niezależ?nych od Wykonawcy, w szczególności z powodu niesprzyjających warunków atmosferycznych (niskie temperatury, opady śniegu, gradu) uniemożliwiających wykonywanie robot. 2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: a) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi uniemożliwiającymi realizację prac budowlanych, np. a.1) klęski żywiołowe; a.2) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: temperatury powietrza poniżej 0 st. C, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi - zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy zostanie ustalona przez Strony na drodze negocjacji; a.3) niewypały i niewybuchy; a.4) wykopaliska archeologiczne; b) zmiany dotyczące zmiany terminu realizacji, będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: b.1) przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; b.2) odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń (w przypadku, gdy takie opóźnienie będzie wynikało z winy Wykonawcy, wówczas nie ma możliwości zastosowania zmiana warunków umowy); c) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac, a w szczególności brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów na teren robót spowodowany awariami, remontami, tj.: - opóźnienia dostępu do placu budowy - wprowadzenie zmian w projekcie budowlanym mających wpływ na termin realizacji (w przypadku, gdy wprowadzenie zmian w projekcie budowlanym będzie wynikało z winy Wykonawcy, wówczas nie ma możliwości zastosowania zmiana warunków umowy); - konieczności wykonywania części robót w inny sposób niż założony w projekcie - zmiana sposobu realizacji zamówienia wynikająca ze zmian w obowiązujących przepisach prawa wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2. W przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT, na pisemny wniosek Wykonawcy, zostanie sporządzony aneks do umowy uwzględniający zmiany wartości umowy wynikające z tego tytułu. 3. Zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy w zakresie podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b - Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy. Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, - powierzenie części zamówienia podwykonawcy w trakcie realizacji Umowy, jeżeli Wykonawca nie zakładał w ofercie wykonania danej części zamówienia przy pomocy podwykonawcy, - konieczność zmiany kierownika budowy. Warunkiem zmiany będzie wykazanie przez Wykonawcę, ze nowa osoba spełnia warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców); b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami; c) udzielenie zamówień dodatkowych/uzupełniających określonych w przepisach o zamówieniach publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wzwik.walbrzych.sisco.info/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Wałbrzyskiego Związku Wodociągów i Kanalizacji Al. Wyzwolenia 39, 58-300 Wałbrzych, II piętro, pok. nr 209.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2015 godzina 09:00, miejsce: Biuro Wałbrzyskiego Związku Wodociągów i Kanalizacji Al. Wyzwolenia 39, 58-300 Wałbrzych, I piętro, sekretariat pok. nr 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.