eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Usługi w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach Starostwa Powiatowego i jednostek usytuowanych w budynku Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. J. Pankiewicza 5-7 oraz budynku siedziby Wydziału Dróg Powiatowych w Baczynie przy ul. Myśliborskiej 2

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-05

Gorzów Wielkopolski: Usługi w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach Starostwa Powiatowego i jednostek usytuowanych w budynku Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. J. Pankiewicza 5-7 oraz budynku siedziby Wydziału Dróg Powiatowych w Baczynie przy ul. Myśliborskiej 2
Numer ogłoszenia: 112214 - 2016; data zamieszczenia: 05.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gorzowski , ul. Józefa Pankiewicza 5-7, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7330400, faks 095 7330401.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgorzowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach Starostwa Powiatowego i jednostek usytuowanych w budynku Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. J. Pankiewicza 5-7 oraz budynku siedziby Wydziału Dróg Powiatowych w Baczynie przy ul. Myśliborskiej 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń Starostwa Powiatowego i jednostek usytuowanych w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. J. Pankiewicza 5-7 w Gorzowie Wlkp. oraz budynku siedziby Wydziału Dróg Powiatowych w Baczynie przy ul. Myśliborskiej 2 w okresie 36 miesięcy od daty zawarcia umowy. 1.1. Utrzymanie czystości będzie obejmowało pomieszczenia biurowe, ciągi komunikacyjne, klatki schodowe, wejście do budynku, korytarze w piwnicy, pomieszczenia archiwum, toalety. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumenty stanowiące załącznik Nr 1 - część I oraz załącznik Nr 2 - część II. 1.3. Wykonywanie usługi sprzątania odbywać się będzie z użyciem sprzętu i atestowanych środków (myjących, czyszczących, pielęgnujących, myjąco-dezynfekujących itp.) należących do Wykonawcy. Zamawiający informuje, że mają być dostarczane następujące materiały eksploatacyjne: - papier toaletowy: szary, rolki duże, jednowarstwowy (wytrzymały), - mydło w płynie, - ręczniki papierowe: białe, - worki na śmieci. Ponadto w celu rzetelnej kalkulacji kosztów dotyczącej bieżącego uzupełniania materiałów eksploatacyjnych Zamawiający informuje, że liczba osób zatrudnionych w Starostwie Powiatowym wynosi - ok. 120, w Wydziale Dróg Powiatowych - ok. 10. Liczba petentów w Starostwie Powiatowym w Gorzowie Wlkp. wynosi dziennie ok. 300 - Zamawiający nie ma możliwości weryfikacji ilu petentów dziennie korzysta ze środków eksploatacyjnych. W budynku Starostwa Powiatowego znajduje się ok. 65 sztuk koszy na śmieci 15 l, ok.65 sztuk koszy 25 l oraz 8 sztuk koszy 60 l na czysty papier (kosze te są eksploatowane bez worków). W budynkach Wydziału Dróg Powiatowych znajduje się 8 sztuk koszy na śmieci 15 l i 2 sztuki koszy 25 l. 1.4. Zamawiający udostępni nieodpłatnie do realizacji zamówienia: - energię elektryczną, - ciepłą i zimną wodę, - pomieszczenia do przechowywania sprzętu i środków czystości.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające polegały będą na powtórzeniu czynności sprzątania pomieszczeń w piwnicy. Zamówienie zgodnie z art. 67 pkt 6 Ustawy Pzp nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.90.12.00 - 90.90.12.00 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wpłaty wadium: część I - 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), część II - 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży Oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 Ustawy Pzp. Zamawiający oceni warunek na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni warunek na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług sprzątania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów narzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał w tym okresie co najmniej 2 usługi sprzątania w budynkach użyteczności publicznej związane ze sprzątaniem pomieszczeń biurowych, łazienek i ciągów komunikacyjnych o powierzchni nie mniejszej niż: dla części I 3.000 m2 i wartości minimum 70 tys. zł brutto każda usługa - dla części II 80 m2 i wartości minimum 6 tys. zł brutto każda usługa. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. W przypadku składania ofert na obydwie części Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku złożenia załącznika dla części I. Zamawiający oceni warunek na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni warunek na podstawie informacji o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym tj.: profesjonalnym sprzętem np.: (odkurzacze przemysłowe do pracy na mokro i sucho, automaty do mycia powierzchni twardych o różnych strukturach, sprzęt prosty (wózki do sprzątania, mopy, stelaże i inne)), stosowanie sprawdzonych i ekologicznych środków czystości oraz detergentów, posiadających atesty i certyfikaty PZH; Na potwierdzenie należy złożyć wykaz sprzętu wraz z oświadczeniem, że środki, których będzie używał do wykonania zamówienia odpowiadają wymogom Ustawy z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach, tj. nie mogą zawierać substancji powodujących zagrożenie dla środowiska, zdrowia lub życia człowieka, posiadają atesty i certyfikaty PZH. Zamawiający oceni warunek na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni warunek na podstawie informacji o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą odpowiedzialne za świadczenie usługi. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie ilości osób wyznaczonych do realizacji przedmiotowego zadania. W przypadku, gdy Wykonawca zmieni osobę - pracownika w trakcie trwania Umowy, będzie zobowiązany poinformować o tym Zamawiającego pisemnie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunku dotyczącego sytuacji ekonomiczno-finansowej oraz opłaconej polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu, potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż: dla I części 200 000,00 zł, dla II części 15.000,00 zł. W przypadku składania ofert na obie części Wykonawca może złożyć jedną polisę na obydwa zamówienia na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 215.000,00 zł W przypadku opłacenia polisy przelewem bankowym do oferty należy załączyć dowód opłacenia składki. Zamawiający oceni warunek na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

potwierdzenie wpłaty wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatgorzowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, ul. J. Pankiewicza 5-7 66-400 Gorzów Wlkp.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2016 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. J. Pankiewicza 5-7 66-400 Gorzów Wlkp. Punkt Obsługi Interesanta (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.