eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu pacjentów dializowanych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile im. Stanisława Staszica II.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-28

Piła: Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu pacjentów dializowanych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile im. Stanisława Staszica II.
Numer ogłoszenia: 112189 - 2015; data zamieszczenia: 28.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Pile , ul. Rydygiera 1, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2106207, faks (067) 212 40 85.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalpila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu pacjentów dializowanych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile im. Stanisława Staszica II..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest transport pacjentów na zabiegi hemodializy wykonywane w Stacji Dializ Szpitala Specjalistycznego w Pile: transport obejmuje dowóz pacjenta na zabieg na ul. Rydygiera 1 w Pile oraz odwiezienie po dializie pod wskazany adres zamieszkania oraz pomoc w wykonywaniu przez osoby dializowane czynności związanych z transportem. Poniżej 207.000 euro. 1 Świadczenie usług z zakresu transportu osób dializowanych obejmuje przewóz pacjentów dializowanych z domu do stacji dializ i z powrotem oraz pomoc w wykonywaniu przez osoby dializowane czynności związanych z transportem np.: wsiadanie, wysiadanie itp. 3.2.1 Transport osób dializowanych ustalany jest na podstawie harmonogramu opracowywanego przez Zamawiającego, a wynikający z jego aktualnych potrzeb. Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego przyjmowania zmian w harmonogramie przewozów. Harmonogram dializ ustalany jest przez: a) Ordynatora Oddziału Nefrologii i Chorób Wewnętrznych - lek Krystynę Fonferek-Szuca, b) Pielęgniarkę Oddziałową Oddziału Nefrologii i Chorób Wewnętrznych - Mirosławę Palacz. 3.3 Wykaz adresów pacjentów dializowanych oraz stałe terminy (dni tygodnia i godziny) ich zabiegów dializacyjnych zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 3.4 Zabiegi dializacyjne trwają od poniedziałku do soboty i są rozłożone na trzy zmiany, które zaczynają się o następujących godzinach: a) I zmiana godzina 7:00; b) II zmiana godzina 12:30; c) III zmiana godzina 19:00. 3.5 Każdy pacjent jest dializowany od 2 do 4 razy w tygodniu. Średni czas trwania zabiegu wynosi około 4,5 godziny. 3.6 Liczba pacjentów dializowanych objętych usługa transportu może ulec zmianie w trakcie świadczenia usługi. 3.7 W trakcie świadczenia usługi nie może dojść do sytuacji, iż pacjent nie zostanie dowieziony na zabieg w terminie dla niego określonym. Wykonawca usługi musi zapewnić w ramach usługi, w każdych warunkach dowóz pacjenta do Stacji Dializ na własny koszt. 3.8 Dializy wykonywane są przez cały tydzień - za wyjątkiem niedzieli. 3.9 Zamawiający wymaga możliwości nawiązywania łączności z osobą koordynującą pracę wykonujących przewozy i bezpośrednio wykonującymi przewozy przez 24 godziny na dobę. 3.10 Wymagania dotyczące taboru pojazdów: Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania ilością pojazdów umożliwiającą przywóz osób wynikający z harmonogramu dializ (nie mniej niż dwa pojazdy). Uwzględnić należy przy tym, że osoby dializowane mogą być dowiezione nie wcześniej niż 30 minut przed planowanym zabiegiem i odwiezione nie później niż godzinę po zakończonej dializie. W pojazdach znajdować się powinny torby z materiałami opatrunkowymi. Samochody powinny być nie starsze niż 7 lat, wyposażone w klimatyzację, ABS, fotele z zagłówkami, w pasy bezpieczeństwa, stopnie boczne (w pojazdach o podwyższonej wysokości), możliwość przewożenia osób niepełnosprawnych ruchowo oraz osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. 3.11 Wykonawca zobowiązuje się do udokumentowania przewozów wg zasad ustalonych przez Zamawiającego. 3.12 Rodzaj, sposób przekazywania informacji wynikających z realizacji umowy oraz sposób i terminy przekazywania rozliczeń a)Wykonawca pokrywa bieżące koszty wynikające z realizacji umowy b)Rozliczenie następuje na podstawie zleceń przewozu wystawianych przez Zamawiającego. Wykonawca do zleceń przewozu dołączy kartę drogową, która będzie odzwierciedleniem harmonogramu dializ. Ze strony Zamawiającego za wystawianie zleceń odpowiedzialni są pracownicy Stacji Dializ w Pile. c)Zamawiający przekazuje zapłatę za wykonane usługi na podstawie zestawienia przewozów wykonanych w miesiącu poprzedzającym wystawienie faktury wraz ze zleceniami stanowiącymi podstawę rozliczenia. Zestawienie przewozów Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w formie pisemnej i elektronicznej. 3.13 Nazwiska oraz dokładne adresy pacjentów zostaną udostępnione wykonawcy usługi po podpisaniu umowy na wykonanie usługi transportu pacjentów dializowanych. 3.14 Kierowcy obsługujący pojazdy muszą posiadać zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie pierwszej pomocy medycznej. 3.15. Szacunkowa ilość kilometrów przejazdu w skali 1 miesiąca to ok. 32.000 km. Wykonawca zobowiązany jest do samodzielnego skalkulowania ilości kilometrów potrzebnych do przewozu pacjentów dializowanych na podstawie załączonego do projektu umowy wykazu adresów..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: 9.000,00zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; Wadium w pieniądzu musi być wniesione nie później niż do dnia 06 sierpnia 2015 roku do godz. 09:30. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego (data potwierdzenia wpływu środków na rachunek Zamawiającego) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP Oddział Piła nr 52 1020 3844 0000 1602 0064 7545 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym: 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (na załączonym do niniejszej SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralna jej część). Jednocześnie do oferty należy dołączyć licencję na wykonywanie zarobkowego krajowego transportu drogowego osób, o której mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. Nr 125, poz. 1371, z późn. zm.) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie (na załączonym do niniejszej SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralna jej część). Jednocześnie do oferty należy dołączyć: - wykaz wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi transportu pacjentów dializowanych o wartości łącznej minimum 500.000,00 zł . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia (na załączonym do niniejszej SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralną jej cześć). Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz dostępnych mu dwóch pojazdów do przewozu przynajmniej 6 pasażerów każdy, które będą wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z kserokopiami dowodów rejestracyjnych oraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 6. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (na załączonym do niniejszej SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralną jej cześć). Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia tj. minimum 5 kierowców wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie pierwszej pomocy medycznej wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 7. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (na załączonym do niniejszej SIWZ formularzu - załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralna jej część). Zamawiający uzna warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca załączy do oferty opłacona polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o sumie gwarancyjnej nie niższej niż 200.000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Wiek pojazdów - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpital-pila.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica ul. Rydygiera 1; 64-920 Piła pokój nr D56.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2015 godzina 09:30, miejsce: Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica ul. Rydygiera 1; 64-920 Piła pokój D14-sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.