Gdynia: Wykonanie pomiarów ruchu drogowego na wybranych ciągach komunikacyjnych w Gdyni
Numer ogłoszenia: 112150 - 2015; data zamieszczenia: 13.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni , ul. 10 Lutego 24, 81-364 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, faks 058 6622841.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie pomiarów ruchu drogowego na wybranych ciągach komunikacyjnych w Gdyni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie pomiarów ruchu drogowego na wybranych ciągach komunikacyjnych w Gdyni, z dopuszczeniem składania ofert częściowych. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do siwz: - załącznik nr 1a i 1b - Lokalizacje punktów pomiaru - część 1, - załącznik nr 1 c - Wykaz skrzyżowań - część 1, - załącznik nr 2a- Wykaz przejazdów kolejowych - część 2. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach do niej. 4. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi i gwarancji na okres 24 miesięcy od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca usługi, celem uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz do zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 6. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Ofercie zakresu prac których wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za usługi wykonane przez podwykonawców.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 000 zł, (słownie: jeden tysiąc 00/100 złotych 00/100), w tym: Część 1 - 700,00 zł, Część 2 - 300,00 zł. W przypadku składania oferty na kilka części oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne części.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi, obejmującej wykonanie pomiarów ruchu na ciągach komunikacyjnych, oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest dysponowanie 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku kierownika, posiadającą wykształcenie co najmniej średnie, o kierunku związanym z transportem lub inżynierią ruchu, oraz doświadczenie przy wykonaniu pomiarów ruchu drogowego
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do siwz. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. 2) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3) Dokumenty potwierdzające, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 5) Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do siwz. Zamawiający wymaga, aby składany dokument wskazywał: -zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, -charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku udostępnienia: -osób zdolnych do wykonania zamówienia należy imiennie wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, -wiedzy i doświadczenia należy wskazać konkretną formę uczestnictwa w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo, doradztwo, konsultacje). W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenia i dokumenty muszą być złożone przez tego Wykonawcę, który wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu w ww. zakresie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Okres realizacji zamówienia - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zawiera wzór umowy - Załącznik nr 8 do siwz
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ftp://server.zdiz.gdynia.pl/rzp/pomiary
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pok. 403.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2015 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pok. 407.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI w sprawach merytorycznych : Ewa Laskowska, tel. 58 761 20 20 37, w godz. 8:00 - 14:00, w sprawach proceduralnych: Kamila Kostkiewicz, tel. 58 761 20 86, w godz. 7:30 - 15:30 2. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Część 1: maksymalnie 150 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, Część 2: maksymalnie 180 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, 3. Otwarcie ofert odbędzie się dnia 22.05.2015r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego pokój nr 206. 4. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia nie przekroczy: - dla części 1 kwoty brutto: 41 000,00 zł, - dla części 2 kwoty brutto: 17 280,00 zł..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pomiary ruchu - skrzyżowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: Pomiary należy sporządzić dwukrotnie w lokalizacjach wskazanych w załącznikach nr 1a i 1b do siwz oraz zgodnie z wykazem skrzyżowań (załącznik nr 1c do siwz). Pomiary należy przeprowadzić od 37 do 39 tygodnia 2015r., w wybrany dzień tygodnia, od wtorku do czwartku, w godzinach od 7:00 do 9:00 oraz od 15:00 do 18:00. Zadanie należy realizować przy sprzyjających warunkach atmosferycznych: brak opadów, wiatr maksymalnie umiarkowany (8m/s). Pomiary ruchu obejmą: -strukturę kierunkową ruchu rowerowego, -strukturę kierunkową i rodzajową pojazdów. Pomiary należy wykonywać w interwałach 1 - godzinnych. Dopuszcza się podział obszaru pomiarów na dwa kolejne dni jednego tygodnia, od wtorku do czwartku. Drugie pomiary należy wówczas wykonać w odpowiadające dni tygodnia w innym dopuszczonym do pomiarów tygodniu. Wyniki pomiarów należy przedstawić w formie tabelarycznej i rysunkowej (diagram natężeń i wykres kołowy), odrębnie dla każdego ze skrzyżowań oraz dla całości, uwzględniając podział na pojazdy rzeczywiste i umowne. Opracowanie należy dostarczyć w 3 egzemplarzach w formie papierowej oraz na płycie CD (pliki w wersji edytowalnej). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załącznik nr 1a, 1b i 1c do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 150.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pomiary ruchu - przejazdy kolejowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2: Pomiary należy przeprowadzić dla lokalizacji przedstawionych w wykazie - Załącznik nr 2a do siwz, we wtorek i w środę, od 41 do 43 tygodnia 2015r., w godzinach od 6:00 do18:00. Pomiary ruchu obejmą strukturę kierunkową i rodzajową wszystkich pojazdów, w tym rowerów i motorowerów. W przypadku pomiarów ruchu rowerowego przez przejazd kolejowy w przekroju ul. Piaskowej należy wykonać również pomiary rowerzystów jadących w przeciwnym kierunku niż jest dopuszczony na tej ulicy. Pomiary należy wykonywać w interwałach 1 - godzinnych. Dla każdego przejazdu należy obliczyć średnie dobowe natężenie ruchu drogowego, które oblicza się jako średnią arytmetyczną z pomiarów przeprowadzonych w ciągu dwóch dni, pomnożoną przez współczynnik 1,20 uwzględniający ruch nocny (z uwzględnieniem rowerów i motorowerów). Wyniki pomiarów należy przedstawić w formie tabelarycznej dla każdego z przekrojów odrębnie. Opracowanie należy dostarczyć w 3 egzemplarzach w formie papierowej oraz na płycie CD (pliki w wersji edytowalnej)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 180.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa sprzętu gastronomicznego i chłodniczego
- Wykonywanie prac dla Centrum Transferu Technologii - powtórne
- "Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Gdyni przy ul. Chwaszczyńska 26 "
- Przebudowa układu drogowego i budowa ścieżki dla rowerów i chodnika wzdłuż ul. Zielonej w Gdyni- II postępowanie
- Wynajem samochodów osobowych typu BUS i typu FURGON na potrzeby Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni
- "Budowa zewnętrznej windy wraz z platformą dojazdowa przystosowaną dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni"
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie koncepcji rozwoju Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Wykonanie ekspertyz w zakresie konstrukcyjno-budowlanym murowanych budynków i budowli architektury zabytkowej będącej własnością m.st. Warszawy - umowa ramowa
- Opracowanie koncepcji inwestycyjnej zadania "Rozwój zielonej energii w Gminie Jedlicze" w ramach EUCF.
- Wykonanie wniosku o dofinansowanie wraz z załącznikami w tym studium wykonalności oraz dokumentacji przygotowawczej dla projektu "Kompleksowe wdrożenie RIS Odrzańskiej Drogi Wodnej"
- Zabrzańskie Innowacje Energetyczne - koncepcja rozwoju klastra energii
- "Usługa opracowanie dokumentacji projektowych dla WSOZ w Bydgoszczy-2"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.