To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-26
Ogłoszenie nr 112091 - 2017 z dnia 2017-07-26 r.
Trzcianka: Budowa remizy OSP w Siedlisku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 535659-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzcianka, krajowy numer identyfikacyjny
57079112900000, ul.
ul. Gen. Wł. Sikorskiego
7,
64980
Trzcianka, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
67 352 73 35, faks
67 216 37 50, e-mail
inwestycje@trzcianka.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.trzcianka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa remizy OSP w Siedlisku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RPI.271.19.2017.JS
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie remizy OSP w Siedlisku, w zakresie: 1.1. Roboty ogólnobudowlane 1.1.1. Prace przygotowawcze 1.1.1.1. Wycinka drzew i karczowanie pni; 1.1.1.2. Usunięcie humusu; 1.1.2. Stan surowy budynku 1.1.2.1. Roboty pomiarowe; 1.1.2.2. Roboty ziemne 1.1.2.3. Ławy i ściany fundamentowe, 1.1.2.4. Ściany i ścianki działowe przyziemia, 1.1.2.5. Słupy, podciągi i wieńce żelbetowe, 1.1.2.6. Dach - konstrukcja, 1.1.2.7. Dach - pokrycie z blachodachówki; 1.1.2.8. Obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe; 1.2. Prace wykończeniowe 1.2.1. Stolarka otworowa i sufity, 1.2.2. Tynki, okładziny ścian i posadzki, 1.2.3. Malowanie tynków ścian wewnetrznych i posadzek; 1.3. Elewacje budynku; 1.4. Ogrodzenie terenu remizy; 1.5. Wyposażenie remizy. 1.6. Instalacje sanitarne 1.6.1. Przyłącze wodociągowe; 1.6.2. Wykopy i przekopy; 1.6.3. Kanalizacja podposadzkowa; 1.6.4. Kanalizacja wewnętrzna; 1.6.5. Instalacja wodociągowa; 1.6.6. Przyłącze gazowe; 1.6.7. Kotłownia gazowa; 1.6.8. Instalacja c.o.. 1.7. Instalacje elektryczne 1.7.1. Zasilanie i TG 1.7.2. Gniazda; 1.7.3. Oświetlenie; 1.7.4. Stacja obiektowa z SSWiN; 1.7.5. Instalacja odgromowa. 1.7.6. Pomiary. 1.8. Roboty drogowe 1.8.1. Roboty rozbiórkowe; 1.8.2. Roboty ziemne; 1.8.3. Krawężniki i obrzeża; 1.8.4. Podbudowy; 1.8.5. Nawierzchnie z kostki brukowej i płyt ażurowych; 1.9. Odwodnienie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45216121-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający informuje, iż działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny oferty najkorzystniejszej. W przedmiotowym postępowaniu ceny ofert znacznie przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 695 000,00 zł . Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT799324.58 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TRZCIANKI
więcej: przetargi w Trzciance »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.