Ogłoszenie z dnia 2017-07-25
Ogłoszenie nr 111817 - 2017 z dnia 2017-07-25 r.
Warszawa: Dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży specjalnej, ekwipunku osobistego oraz dodatkowego wyposażenia dla strażaków Państwowej Straży Pożarnej w SGSP - 17 części
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 56268
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 60186
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 110342
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Służby Pożarniczej, krajowy numer identyfikacyjny
00017341000000, ul.
ul. Słowackiego
52/54,
01629
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
022 5617624, faks
022 8330724, e-mail
grzesio@sgsp.edu.pl; e.ciborowska@sgsp.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sgsp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia państwowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży specjalnej, ekwipunku osobistego oraz dodatkowego wyposażenia dla strażaków Państwowej Straży Pożarnej w SGSP - 17 części
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PN 6/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są dostawa do siedziby Zamawiającego środków ochrony indywidualnej, odzieży specjalnej, ekwipunku osobistego oraz dodatkowego wyposażenia dla strażaków Państwowej Straży Pożarnej w SGSP obejmujące: Część 1 - rękawice specjalne Część 2 - kominiarka Część 3 - ubrania specjalne Część 4 - buty strażackie Część 5 - hełm strażacki Część 6 - pasy strażackie Część 7 - pochewka na toporek Część 8 - podpinka linkowa Część 9 - ubrania koszarowe Część 10 - obuwie koszarowe Część 11 - ubrania dla kadry dowódczo-sztabowej Część 12 - buty dla kadry dowódczo-sztabowej Część 13 - koszulki letnie i zimowe Część 14 - worek marynarski Część 15 - toporek strażacki lekki Część 16 - pas główny Część 17 - zatrzaśnik strażacki duży
II.4) Główny kod CPV:
18.42.40.00 - Rękawice
Dodatkowe kody CPV:18410000-6,
18832000-0,
18444000-3,
18331000-8,
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Część 8 - do dnia 14.07.2017r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: podpinka linkowa |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 22/06/2017 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Jacek Koszewski JOTAM,
,
ul. Królowej Jadwigi 1,
14-260,
Lubawa, kraj/woj.
warmińsko-mazurskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/07/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z oczywistą omyłką pisarską popełnioną w paragrafie 4 ust. 1 umowy nr 0164/2017 z dnia 22.06.2017r. "Za wykonanie Przedmiotu Umowy, zgodnie z SIWZ, ofertą Wykonawcy i zakresem określonym w niniejszej umowie, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie o łącznej wartości: 393,60 zł brutto (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt trzy złote 60/100), w tym podatek 23% VAT w kwocie: 73,60 zł (słownie: siedemdziesiąt trzy złote 60/100), to jest 320,00 zł netto (słownie: trzysta dwadzieścia złoty")
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa nowej hali sportowej przy ul. Strumykowej 21 w Warszawie
- "Zakup usług hotelowych, gastronomicznych i transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów WSA w Warszawie""
- Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Remont 2 lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
- Odbiór odpadów medycznych o kodach: 18 01 02 i 18 01 03 oraz 18 01 09 z Terenowej Stacji WCKiK w Szczecinie
- Roboty budowlano instalacyjne w pomieszczeniach biurowych Centrum Fizyki Teoretycznej PAN oraz wykonanie prac instalacyjnych (...)
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.