Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-30
Częstochowa: OCHRONA FIZYCZNA DOMU STUDENTA SKRZAT AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Numer ogłoszenia: 111709 - 2016; data zamieszczenia: 30.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie , ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3784100, faks 034 3784202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONA FIZYCZNA DOMU STUDENTA SKRZAT AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia ochrona fizyczna osób i mienia Domu Studenta SKRZAT położonego przy ul. Dąbrowskiego 76/78 w Częstochowie. Jest to budynek jedenastokondygnacyjny, zamieszkały przez 500 - 550 osób, posiadający system monitoringu wizyjnego na holach i korytarzach każdego piętra oraz w windach z obsługą monitorów na parterze w portierni. 2. Ochrona fizyczna Domu Studenta SKRZAT obejmuje działania zapewniające bezpieczeństwo życia, zdrowia i nietykalności osobistej mieszkańców budynku, zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałające powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczające do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: a) zapewnienia użytkownikom budynku bezpieczeństwa, b) spowodowania przestrzegania przez osoby przebywające na terenie obiektu Regulaminu Domu Studenta AJD oraz przestrzegania przepisów prawa jak również przepisów porządkowych, c) legitymowania osób wchodzących do Domu Studenta oraz w razie konieczności osób przebywających na terenie obiektu poprzez okazanie się kartą mieszkańca, d) niedopuszczenia do dewastacji i wynoszenia poza teren Domu Studenta wszelkich przedmiotów będących własnością Uczelni, e) wykorzystania systemu monitoringu wizyjnego w szczególności w celu zapobieżenia aktom wandalizmu oraz zapewnieniu bezpieczeństwa mieszkańców, f) niedopuszczenia do przebywania na terenie obiektu osób nieuprawnionych, g) przestrzegania i przeciwdziałania łamaniu przepisów BHP i Ppoż., h) ciągłych obchodów wewnątrz i na zewnątrz budynku oraz podejmowania działań mających na celu ochronę mieszkańców i mienia, i) w przypadkach podejrzenia popełnienia przestępstwa lub wykroczenia zapewnienia wspomagania strażnika przez grupę interwencyjną, j) o godzinie 23.30 sprawdzanie i wyłączanie kuchenek elektrycznych, zamknięcie pomieszczeń kuchennych na piętrach i otwarcie ich podczas ostatniego obchodu o 5.00 k) kontroli wszystkich pomieszczeń pod względem BHP i zabezpieczeń przeciwpożarowych (kontrola systemu wczesnego ostrzegania przed pożarem i innych działających systemów przeciwpożarowych), l) w przypadku łamania prawa oraz rażącego naruszania regulaminu Domu Studenta , odebranie karty mieszkańca oraz niezwłoczne powiadomienie kierownika obiektu o zaistniałych zdarzeniach, m) prowadzenia książki dyżurów, w której personel Wykonawcy będzie sporządzał codzienne raporty z przebiegu służby, odnotowywał wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony w obiekcie, książka dyżurów będzie pozostawiana codziennie po zakończeniu czynności ochrony na portierni. 3. Ochrona fizyczna Domu Studenta SKRZAT odbywać się będzie od dnia 25.09.2016 r. do dnia 30.06.2017 r. codziennie w godzinach 22:00 - 06:00 dnia następnego. Rozpoczęcie świadczenia usługi 25.09.2016 godzina 22:00, zakończenie 30.06.2016 r. godzina 00:00, z zastrzeżeniem pkt 4. Uwaga: W przypadku gdy z przyczyn proceduralnych umowa nie zostanie podpisana do dnia 25.09.2016 r., termin realizacji ustala się od dnia podpisania umowy godz. 22:00 do dnia 30.06.2017 r. godz. 00:00. 4. W dniu 31.12.2016 r. oraz w okresie Juwenaliów (5 dni Juwenaliów) ochrona będzie odbywać się w godzinach 17:00 do 06:00 dnia następnego. 5. Wyliczenie ilości godzin świadczenia usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Ochrona będzie wykonywana przez jednego umundurowanego pracownika ochrony, z tym że w dniu 31.12.2016 oraz w okresie Juwenaliów (od godz. 17:00 do godz. 06:00 dnia następnego) ochrona zostanie wzmocniona do dwóch pracowników ochrony. 7. Pracownicy ochrony realizujący zamówienie muszą być umundurowani i posiadać licencję pracownika ochrony minimum pierwszego stopnia. 8. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w tym zakresie wymaga posiadania przez Wykonawcę koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo jeżeli ofertę składa pełnomocnik
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - termin płatności - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: AKADEMIA IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
UL. WASZYNGTONA 4/8, pok. 504
42-200 CZĘSTOCHOWA.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2016 godzina 09:00, miejsce: AKADEMIA IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE UL. WASZYNGTONA 4/8, pok. 32 42-200 CZĘSTOCHOWA.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Termomodernizacja budynku Częstochowskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych w Częstochowie przy ul. Śląskiej 23
- Rozbudowa ulic Jana Kochanowskiego, Jana Długosza, Bartosza Głowackiego w Częstochowie - Etap I
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa ul. Zdrowej w Częstochowie.
- Dostawa współrzędnościowej maszyny pomiarowej wraz z oprogramowaniem do pomiarów geometrycznych dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki Politechniki Częstochowskiej
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa ul. Huculskiej w Częstochowie na odcinku ul. Lwowskiej do ul. Koniecpolskiej
- Remont kompleksowy budynku Starostwa Powiatowego w Częstochowie wraz z przebudową części parteru - hol wejściowy
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia w obiektach Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej położonych w Warszawie przy ul. Dorodnej 16 i przy ul. Na Krańcu 3 przez 24 miesiące w okresie V.2024-IV.2026
- "Świadczenie usługi dozorowania i ochrony mienia Agencji Komunalnej Sp. z o.o. z/s w Brzeszczach"
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia wraz z monitoringiem siedziby Nadleśnictwa Przemków oraz Nadleśniczówki , Szklarki ul. Ceglana 4A
- "Ochrona osób i mienia oraz zabezpieczenie obiektu wraz z ogrodzonym terenem należącym do Szkoły Podstawowej Nr 51 im. Ludwika Zamenhofa w Białymstoku przy ul. J. K. Kluka 11 A"
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia wraz z monitorowaniem systemu alarmowego i pożarowego w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Kutnie
- Usługa ochrony obiektu, osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Piasecznie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.