eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › PRZEBUDOWA BUDYNKU KOSZAROWEGO WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI, DOBUDOWY KLATKI SCHODOWEJ NA I PIĘTRO BUDYNKU KOSZAROWEGO I PRZEBUDOWY PARKINGU SAMOCHODOWEGO NA DZIAŁCE NR 9 AM 3, OBRĘB ZACISZE, POŁOŻONEJ PRZY UL. WALECZNYCH 59 W KŁODZKU Z UZYSKANIEM POZWOLENIA NA UŻYTKOWANIE LUB SKUTECZNYM ZAWIADOMIENIEM WŁAŚCIWEGO ORGANU O ZAKOŃCZENIU ROBÓT - ZADANIE 21177

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-28

Wrocław: PRZEBUDOWA BUDYNKU KOSZAROWEGO WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI, DOBUDOWY KLATKI SCHODOWEJ NA I PIĘTRO BUDYNKU KOSZAROWEGO I PRZEBUDOWY PARKINGU SAMOCHODOWEGO NA DZIAŁCE NR 9 AM 3, OBRĘB ZACISZE, POŁOŻONEJ PRZY UL. WALECZNYCH 59 W KŁODZKU Z UZYSKANIEM POZWOLENIA NA UŻYTKOWANIE LUB SKUTECZNYM ZAWIADOMIENIEM WŁAŚCIWEGO ORGANU O ZAKOŃCZENIU ROBÓT - ZADANIE 21177
Numer ogłoszenia: 111577 - 2015; data zamieszczenia: 28.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17329 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 261 65 68 40, faks 261 65 68 02.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA BUDYNKU KOSZAROWEGO WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI, DOBUDOWY KLATKI SCHODOWEJ NA I PIĘTRO BUDYNKU KOSZAROWEGO I PRZEBUDOWY PARKINGU SAMOCHODOWEGO NA DZIAŁCE NR 9 AM 3, OBRĘB ZACISZE, POŁOŻONEJ PRZY UL. WALECZNYCH 59 W KŁODZKU Z UZYSKANIEM POZWOLENIA NA UŻYTKOWANIE LUB SKUTECZNYM ZAWIADOMIENIEM WŁAŚCIWEGO ORGANU O ZAKOŃCZENIU ROBÓT - ZADANIE 21177.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie: 21177- przebudowa (zmiana sposobu użytkowania) budynku koszarowego wraz z przyłączami, dobudowy klatki schodowej na I piętro budynku koszarowego i przebudowy parkingu samochodowego na działce nr 9 AM 3 obręb Zacisze, położonej przy ulicy Walecznych 59 w Kłodzku, w granicach terenu zamkniętego. Jednostka Wojskowa 4161 w Kłodzku, kompleks koszarowy 2388, wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub skutecznym zawiadomieniem o zakończeniu robót. Dokumentacja projektowa stanowi opis przedmiotu zamówienia w myśl ustawy PZP dla rzeczowej realizacji przebudowy budynku i spełnia wymogi stawiane w art. 29, 30, 31 ustawy PZP. Realizacja zadania wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE. W ramach zadania należy wykonać przebudowę (zmianę sposobu użytkowania) z termomodernizacją istniejącego budynku koszarowego nr 1 w Kłodzku i dostosować budynek do obowiązujących przepisów i wymagań. Niezbędny zakres to: przebudowa budynku z dostosowaniem do nowej funkcji na budynek biurowo-sztabowy z Wojskową Komendą Uzupełnień, Pracownią Psychologiczną oraz Ambulatorium -Zespołem Zabezpieczenia Medycznego na bazie zatwierdzonych minimalnych wojskowych wymagań organizacyjno-użytkowych. Dane techniczne: - powierzchnia zabudowy -753,85 m2 - kubatura budynku -13 688,80 m3, - ilość kondygnacji - 3, - wysokość budynku - 18,60 m, - powierzchnia użytkowa - 2 946,86 m2. 2. STAN ISTNIEJĄCY: Budynek nr 1 zlokalizowany jest w terenie płaskim. Jest to budynek wolnostojący z 3 kondygnacjami nadziemnymi, poddaszem użytkowym oraznieużytkowym. Budynek całkowicie podpiwniczony wykonany w technologii tradycyjnej z jedną klatką schodową z pokryciem dachu dachówką karpiówką podwójnie na konstrukcji drewnianej płatwiowo-kleszczowej. Budynek został wzniesiony w 1935 roku. Budynek wyposażony jest w instalacje: Wody zimnej, hydrantowej, wody ciepłej, centralnego ogrzewania, kanalizacji sanitarnej, wentylacji grawitacyjnej, oświetleniową i gniazd wtyczkowych - ogólną, odgromową, siłową, telefoniczną. 3. ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Szczegółowy zakres rzeczowy określają: - dokumentacja projektowa, - STWiOR, 3.1. Część ogólna obejmuje: 3.1.1. Organizacja terenu budowy. Teren budowy zorganizować i bezwzględnie wyposażyć, na czas prowadzenia robót budowlanych w kontenery: biuro kierownika budowy, niezbędną ilość kontenerów socjalnych dla pracowników, WC typu TOI-TOI oraz magazynowe a ponadto obowiązkowo wygrodzić teren budowy z elementów trwałych i nie prześwitujących o wys. 2,0m - wszystko staraniem i na koszt Wykonawcy robót. 3.1.2. Demontaż, utylizacja, obsługa geodezyjna. Wytwórcą powstałych w trakcie przebudowy odpadów będzie Wykonawca robót. Drzewo pociąć na odcinki 1 m i przekazać do SOI w Kłodzku. Zdemontowane materiały - pokrycie dachowe, tynki, stolarkę okienną, drzwiową, gruz betonowy z podłoży pod posadzki uzyskany z wszelkich rozbiórek- wywieźć na wysypisko , śmieci, papę należy wywieźć i poddać utylizacji natomiast złom stalowy przekazać do 2 WOG Wrocław. Na dzień odbioru przedmiotu umowy Wykonawca dostarczy Inwestorowi kopie kart przekazania odpadów poświadczone za zgodność z oryginałem. Teren czasowo udostępniony przez Inwestora do składowania odpadów Wykonawca robót przywróci do stanu pierwotnego. Koszty składowania gruzu, utylizacji papy rozbiórkowej i innych materiałów, obsługi geodezyjnej oraz pomiarów powykonawczych i innych usług niezbędnych do udokumentowania poprawności realizacji i przydatności do eksploatacji, skalkulować w kosztach pośrednich. 3. 2. BRANŻA BUDOWLANA. Przebudowa budynku koszarowego nr 1 w Kłodzku obejmuje następujące prace w zakresie branży budowlanej: A.Wykonanie rozbiórek pokrycia dachowego, posadzek, tynków, stolarki okiennej i drzwiowej, podłoży pod posadzki oraz innych rozbiórek kolidujących z przyszłą zabudową. B. Przebudowa wjazdu do budynku muru oporowego C. Termomodernizacja ścian i dachu budynku D. Wykonanie przepony izolacyjnej w ścianach nośnych w budynku. E. Dobudowa pionów wentylacyjnych F. Wykonanie wentylacji grawitacyjnej dla całości obiektu i dla pomieszczeń wentylacji i klimatyzacji G. Przebudowa ścian dla wykonania nowego podziału budynku H. Wykonanie podłoży, izolacji, posadzek ceramicznych okładzin ściennych i podłogowych; w całym obiekcie I. Pozostałe prace wykończeniowe, J. Wykonanie wymiany nawierzchni związanej z zagospodarowaniem terenu oraz przebudową przyłączy zewnętrznych. K. Zgodnie z wydaną decyzją na usunięcia drzewa 1 szt. lipa - obwód pnia 192cm należy dokonać do 31.03.2015r., poza okresem lęgowym ptaków tj. (punkt III decyzji Burmistrza Miasta Kłodzko nr 48/2014 z dnia 26.05.2014r. ). Drzewo rośnie na działce nr 9 AM-3, obręb Zacisze. (Zamawiający wystąpił z wnioskiem do Burmistrza Miasta Kłodzka o prolongatę marcowego terminu wycinki z powyżej przywołanej decyzji) L. Budowa drogi dojazdowej z kostki betonowej do projektowanej klatki schodowej M. Budowa nowej nawierzchni betonowej drogi wzdłuż frontu budynku oraz zjazdu na poziom piwnic o nawierzchni betonowej. N. Wykonanie nowego ogrodzenia systemowego ocynkowanego z bramą. 3.3. BRANŻA SANITARNA Przebudowa budynku koszarowego nr 1 w Kłodzku obejmuje następujące prace w zakresie branży sanitarnej: Wykonanie instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania w całym obiekcie 3.4. BRANŻA ELEKTRYCZNA. Przebudowa budynku koszarowego nr 1 w Kłodzku obejmuje następujące prace w zakresie branży elektrycznej: A. Wykonanie instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych oraz instalacji komputerowej, telefonicznej, dozorowej i instalacji SAP, B. Instalacja odgromowa, C. Wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego terenu - projektowanej drogi dojazdowej do nowoprojektowanej klatki schodowej oraz drogi dojazdowej przed budynkiem, parkingów i zjazdu na poziomu piwnic. Zaprojektowano także betonowe studzienki doświetlające wzdłuż betonowej opaski budynku. D. Systemy alarmowe (Sawin) 4. OGÓLNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE ROBÓT. 4.1. Warunki wykonania i odbioru robót. Warunki wykonania i odbioru robót określone są w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w dokumentacji projektowej. 4.2. Rozbieżności w dokumentacji projektowej i rozwiązania zamienne, Zasady postępowania w przypadku wystąpienia rozbieżności w dokumentacji projektowej i rozwiązania zamienne w czasie realizacji robót między dokumentacją projektową, a stanem istniejącym będą wymagać każdorazowej konsultacji z inspektorami nadzoru inwestorskiego lub ewentualnie z projektantami. W uzasadnionych przypadkach, w trakcie realizacji robót, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w stosunku do technologii przyjętej w dokumentacji tj. na wniosek Wykonawcy mogą być wykonywane zmiany technologii wykonania elementów robót. W tym przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia rozwiązania zamiennego zawierającego opis proponowanych zmian, rysunki i wycenę kosztów. Zaproponowana zamiana nie może powodować jednakże wzrostu kosztów robót. Propozycja zmian będzie wymagała akceptacji nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez Inwestora. Szczegółowe zasady wprowadzania rozwiązań zamiennych określa projekt umowy w dziale dotyczącym rozwiązań zamiennych, stanowiący załącznik do SIWZ. 4.3. Odbiór końcowy. Dla celów odbioru końcowego projekt budowlany powinien być autoryzowany przez kierownika budowy (kierowników robót) i inspektorów nadzoru. Projekty powykonawcze branżowe obejmujące w swoim zakresie urządzenia przeciwpożarowe tj. urządzenia służące do wykrywania alarmów pożarowych, hydranty wewnętrzne i zewnętrzne, oddymianie, klapy ppoż. w ciągach wentylacyjnych, instalację oświetlenia ewakuacyjnego itp., muszą być uzgodnione na piśmie z rzeczoznawcą ppoż., zgodnie z par. 3 ustęp 1 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.06.2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków i innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r. Nr 109, poz. 719). Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia podczas odbioru końcowego między innymi: Dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej oraz elektronicznej (format .dwg), wykazu środków trwałych i wyposażenia w wersji papierowej oraz elektronicznej (format .xls). instrukcję bezpieczeństwa pożarowego sporządzoną zgodnie z zasadami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109, poz. 719). 4.5. Wizja lokalna. Inwestor zorganizuje jedną wizję lokalną na terenie obiektu. W ciągu 7 dni od dnia ogłoszenia wszczęcia postępowania przetargowego poda termin wizji lokalnej. Uczestnictwo w wizji nie jest obowiązkowe lecz zalecane. W terminie do 10 dni od dnia ogłoszenia wszczęcia postępowania przetargowego należy pisemnie zgłosić przedstawiciela Oferenta do RZI we Wrocławiu. W zgłoszeniu należy podać nazwisko i imię osoby upoważnionej przez Oferenta, seria i numerem dowodu osobistego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm: Lider Jukabud Sp. z o.o., ul. Krzywoustego 6-12, 51-165 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
  • Zakład Usług Różnych Jerzy Matuszczyk, ul. 11 Listopada 20o/9, 56-400 Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie.
  • In-Tel Mirosław Jędra, ul. Kościuszki 13, 55-140 Żmigród, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5741721,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6019278,37

  • Oferta z najniższą ceną: 6019278,37 / Oferta z najwyższą ceną: 7004219,01

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.