eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Waganiec › Termomodernizacja budynku komunalnego w Zbrachlinie 5 i Termomodernizacja budynków Szkół Podstawowych w Niszczewach i Brudnowie w ramach projektu Przywrócenie równowagi ekologicznej na terenach gmin województwa kujawsko-pomorskiego w związku z budową autostrady A1 w latach 2011 -2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-02

Waganiec: Termomodernizacja budynku komunalnego w Zbrachlinie 5 i Termomodernizacja budynków Szkół Podstawowych w Niszczewach i Brudnowie w ramach projektu Przywrócenie równowagi ekologicznej na terenach gmin województwa kujawsko-pomorskiego w związku z budową autostrady A1 w latach 2011 -2015
Numer ogłoszenia: 111572 - 2014; data zamieszczenia: 02.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Waganiec , ul. Dworcowa 11, 87-731 Waganiec, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2830044, faks 54 2830640.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.waganiec.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku komunalnego w Zbrachlinie 5 i Termomodernizacja budynków Szkół Podstawowych w Niszczewach i Brudnowie w ramach projektu Przywrócenie równowagi ekologicznej na terenach gmin województwa kujawsko-pomorskiego w związku z budową autostrady A1 w latach 2011 -2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Termomodernizacja budynku komunalnego w Zbrachlinie 5 i Termomodernizacja budynków Szkół Podstawowych w Niszczewach i Brudnowie w ramach projektu Przywrócenie równowagi ekologicznej na terenach gmin województwa kujawsko-pomorskiego w związku z budową autostrady A1 w latach 2011 -2015. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Część I: Termomodernizację budynku komunalnego w Zbrachlinie 5 obejmującą: 1. Roboty rozbiórkowe demontaż instalacji odgromowej, demontaż obróbek blacharskich, demontaż rynien, demontaż rur spustowych, demontaż ścianek z kształtek szklanych, demontaż starych okien, demontaż opaski betonowej. 2. Roboty montażowe montaż nowych okien PCV, montaż płyt styropapy grubości 16 cm na dachu, montaż papy termozgrzewalnej na dachu, montaż nowych obróbek blacharskich, montaż - wykonanie docieplenia ścian styropian grubości 14cm i ościeży styropian grubości 5 cm, wykonanie opaski budynku z kostki betonowej POLBRUK grubości 6 cm zabezpieczonej obrzeżem betonowym (uwzględnić w kosztach docieplenia ścian), wykonanie cienkowarstwowej wyprawy elewacyjnej, montaż instalacji odgromowej. 3. Roboty towarzyszące naprawa kominów, montaż kratek wentylacyjnych, malowanie kominów, montaż i demontaż rusztowań, wywiezienie i utylizacja gruzu i odpadów z terenu budowy Część II: Termomodernizację budynków Szkół Podstawowych w Niszczewach i Brudnowie a) Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Niszczewach obejmującą: 1. Roboty rozbiórkowe demontaż instalacji odgromowej, demontaż obróbek blacharskich, demontaż rynien, demontaż rur spustowych, demontaż pokrycia dachowego z płyt onduliny, demontaż części okien (szatnia, kotłownia), demontaż elementów metalowych na elewacji, demontaż oświetlenia zewnętrznego, demontaż opaski betonowej. 2. Roboty montażowe montaż nowych okien PCV, montaż nowych drzwi wejściowych aluminium ciepłe, montaż pokrycia dachowego blacho dachówka, montaż nowych obróbek blacharskich, montaż - wykonanie docieplenia ścian styropian grubości 14 cm i ościeży styropian grubości 5 cm, wykonanie cienkowarstwowej wyprawy elewacyjnej, montaż instalacji odgromowej, montaż nowych elementów metalowych - uchwyty na flagi , godło, tablica z nazwą szkoły, montaż oświetlenia zewnętrznego, montaż zadaszenia nad wejściem, montaż balustrady podjazd dla niepełnosprawnych, montaż opaski z kostki betonowej POLBRUK zabezpieczonej obrzeżem betonowym, montaż podbitki z paneli, montaż paneli podłogowych, montaż docieplenia dachu płytami z wełny mineralnej grubości 20cm. 3. Roboty towarzyszące wykonanie schodów wejściowych betonowych, wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych, wykonanie okładziny lastryko płukane na schodach i ścianach podjazdu, wykonanie nadproża otwór na drzwi wejściowe, zerwanie podsufitki ze stropów poddasze, wykonanie sufitów z płyt K-G ognioodporne, wykonanie okładzin ścian płytami K=G ognioodporna na poddaszu, malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną zmywalną, wykonanie lamperii z masy Gramplast, przestawienie grzejnika w nowe miejsce szatnia, montaż odmulnika magnetycznego, montaż zaworów termostatycznych na grzejnikach, wymiana drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicą. b) Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Brudnowie obejmującą: 1. Roboty rozbiórkowe - demontaż instalacji odgromowej, - demontaż rynien, - demontaż rur spustowych, - demontaż części okien, - demontaż części drzwi zewnętrznych, - demontaż elementów metalowych na elewacji, - demontaż oświetlenia zewnętrznego, - demontaż części opaski betonowej, - demontaż okładziny schodów wejściowych, - demontaż części grzejników, - demontaż kominów wentylacyjnych na dachu, - odbicie tynków. 2. Roboty montażowe - montaż nowych okien PCV, - montaż nowych drzwi, - montaż pokrycia dachowego styropapy grubości 18cm, - montaż pokrycia papa termozgrzewalna, - montaż nowych obróbek blacharskich, - montaż rynien i rur spustowych, - montaż - wykonanie docieplenia ścian grubości 14 cm i ościeży styropian grubości 5 cm, - wykonanie cienkowarstwowej wyprawy elewacyjnej akrylowej kolor, - montaż instalacji odgromowej, - montaż nowych elementów metalowych - uchwyty na flagi , godło, tablica z nazwą szkoły, - montaż oświetlenia zewnętrznego, - montaż balustrady podjazd dla niepełnosprawnych, - wykonanie okładziny na schodach wejściowych - lastryko płukane, - montaż nowych grzejników, - montaż rozdzielnicy elektrycznej, - montaż zegara astronomicznego -oświetlenie zewnętrzne zmierzchowe, - montaż kominków wentylacyjnych dachowych PCV. 3. Roboty towarzyszące - wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych, - wykonanie okładziny lastryko płukane na schodach i ścianach podjazdu, - montaż odmulnika magnetycznego, - montaż zaworów termostatycznych na grzejnikach, - wymiana drzwi wewnętrznych PCV wraz z ościeżnicą Wiatrołap, - płukanie instalacji co, - uzupełnienie tynków, - uzupełnienie ścian - zamurowanie otworów. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z podziałem na: część I, część II a i część II b. UWAGA 1. Roboty budowlane prowadzone będą na obiektach czynnych - funkcjonujących. Godziny wykonywania robót szczególnie uciążliwych np. odbijanie tynków uzgodnić z zarządcami obiektów. UWAGA 2. Roboty budowlane realizowane będą jako roboty nie wymagające pozwolenia na budowę. Zamiar ich wykonania został zgłoszony Staroście Aleksandrowskiemu w dniu 28.03.2014 r. UWAGA 3. Wykonawca wykona i zamontuje bilbordy informacyjne o zakresie realizowanego projektu i uzyskanym dofinansowaniu z WFOŚ i GW w Toruniu i pomocy finansowej z budżetu Województwa Kujawsko - Pomorskiego. Treść i forma tablic informacyjnych musi być wykonana wg wzoru 9a, 9b i 9c stanowiących załącznik do SIWZ i umocowana trwale na wolnostojącym stelażu stalowym. UWAGA 4. Urządzenia równoważne. Roboty wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. Jeżeli gdziekolwiek przedmiot zamówienia publicznego określony został przez wskazanie znaków towarowych, to należy to odczytywać w następujący sposób: wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy jakościowe i technologiczne co najmniej takie, jak zostały określone w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej. Dopuszcza się zastosowanie urządzeń równoważnych w stosunku do urządzeń projektowanych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z opinii ekspertów w celu dokonania oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Zgodnie z zapisami art. 30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia niezbędne i związane z tym usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z specyfikacją istotnych warunków zamówienia, z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót stanowiącymi Załącznik nr 1 do SIWZ oraz postanowieniami umowy stanowiącej Załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca, w formularzu ofertowym, zobowiąże się do wykonania projektów wykonawczych niezbędnych dla realizacji zadania..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia, do dnia 24 kwietnia 2014 r., wadium w kwotach: 1.dla części I - 2500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100). 2.dla części II a - 2300,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta 00/100). 3.dla części II b - 10000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100). 4.dla całości zadania - 14800,00 zł (słownie czternaście tysięcy osiemset 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna udokumentowanie wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem - roboty budowlane w zakresie np. remontów, termomodernizacji, adaptacji budynków o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto każde zadanie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Na potwierdzenie wykonawca składa wykaz robót budowlanych, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ wraz załączeniem dowodów, że te roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • udokumentowanie dysponowania kadrą techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami, tj.: kierownikiem robót w branży konstrukcyjno-budowlanej z co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika budowy co potwierdzi w oświadczeniu, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawienia - według Załącznika nr 6 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczeniu, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawienia - według Załącznika nr 6 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • opłaconej polisy OC, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200.000,00 zł, Zaświadczenie/informacja z banku o posiadanych środkach na koncie albo zdolności kredytowej o wartości minimum 100.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Na potwierdzenie wykonawca składa wykaz robót budowlanych, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ wraz załączeniem dowodów, że te roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w formie aneksu), w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od obu stron, które w szczególności dotyczyć będą: a)uwarunkowań organizacyjno-technicznych, b)uwarunkowań formalno-prawnych, c)z innych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Wszystkie powyższe postanowienia w podpunktach stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.waganiec.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wagańcu, 87-731 Waganiec , ul. Dworcowa 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Wagańcu, 87-731 Waganiec , ul. Dworcowa 11; sekretariat pokój nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.