eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark Warmiński › Dostawa używanej samojezdnej zamiatarki chodnikowo - drogowej wraz z przekazaniem Wykonawcy w rozliczeniu zamiatarki, będącej własnością Zamawiającego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-02

Lidzbark Warmiński: Dostawa używanej samojezdnej zamiatarki chodnikowo - drogowej wraz z przekazaniem Wykonawcy w rozliczeniu zamiatarki, będącej własnością Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 111500 - 2014; data zamieszczenia: 02.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88584 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Dantyszka 13, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 767 84 50, faks 89 767 84 58.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa używanej samojezdnej zamiatarki chodnikowo - drogowej wraz z przekazaniem Wykonawcy w rozliczeniu zamiatarki, będącej własnością Zamawiającego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa używanej samojezdnej zamiatarki chodnikowo - drogowej wraz z przekazaniem Wykonawcy w rozliczeniu zamiatarki, będącej własnością Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) zamiatarka oraz urządzenia zainstalowane, stanowiące jej wyposażenie muszą być sprawne technicznie i gotowe do użytkowania, b) oferowana i dostarczona zamiatarka musi spełniać co najmniej dane techniczne i ogólne oferowanej zamiatarki określone w załączniku nr 3 do SIWZ, c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania oględzin proponowanego pojazdu na etapie rozstrzygania zamówienia w siedzibie Wykonawcy lub innym wskazanym przez niego miejscu na terenie kraju. Oględziny będą miały na celu porównanie zgłoszonych danych w ofercie ze stanem faktycznym oraz dokonania jazdy próbnej. Oględziny obejmować mogą również diagnostykę stanu technicznego pojazdu w wybranym przez Zamawiającego serwisie. Koszty ewentualnej diagnostyki ponosi Zamawiający. d) opis i wycenę rynkową zamiatarki przekazywanej w rozliczeniu przedstawia załącznik nr 4 do SIWZ, e) Wykonawca będzie zobowiązany do odkupienia zamiatarki przekazywanej w rozliczeniu za cenę co najmniej 24.600 zł brutto, f) zamiatarka przekazywana w rozliczeniu jest używana, niesprawna, g) zamiatarkę przekazywaną w rozliczeniu można obejrzeć w siedzibie Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 700 - 1500, po uprzednim kontakcie telefonicznym pod numerem 89 767 84 50. 3. Wymagania dodatkowe: a) Wykonawca dostarczy zamiatarkę do siedziby Zamawiającego na własny koszt, b) Wykonawca, w dniu przekazania zamiatarki, dostarczy: - komplet potrzebnych do użytkowania zamiatarki kluczyków, w tym zapasowych, - dowód rejestracyjny lub certyfikat, na podstawie którego Zamawiający będzie mógł zarejestrować pojazd, - oryginał książki serwisowej lub jej kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, - instrukcję obsługi zamiatarki w języku polskim, - katalogi części zamiennych, - schemat instalacji elektrycznej. c) Wykonawca, bezpośrednio przed przekazaniem zamiatarki, przeszkoli w siedzibie Zamawiającego dwóch pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zamiatarki na swój koszt, d) Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 6 miesięcy, e) Maksymalny czas usuwania awarii w okresie gwarancyjnym wynosi 48h od momentu potwierdzenia zgłoszenia awarii, 4. Na potwierdzenie spełnienia warunków dotyczących przedmiotu zamówienia wykonawca złoży dokumenty określone w dziale VII SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.30 - Pojazdy do zamiatania dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRADE TRANS CLEANING SERVICE TTCS Aneta Szkop, ul. Kolejki Konnej 27, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69105,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 75000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 75000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 75000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.