eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew › Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w ramach projektu pn. Poprawa standardu opieki zdrowotnej nad osobami starszymi i niesamodzielnymi w DPS Pleszew wraz z profilaktyką upadków i akcją edukacyjną. Część III.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-28

Pleszew: Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w ramach projektu pn. Poprawa standardu opieki zdrowotnej nad osobami starszymi i niesamodzielnymi w DPS Pleszew wraz z profilaktyką upadków i akcją edukacyjną. Część III.
Numer ogłoszenia: 111477 - 2015; data zamieszczenia: 28.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Pleszewie , ul. Poznańska 79, 63-300 Pleszew, tel. 062 7429652, faks 062 7429665.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpleszewski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w ramach projektu pn. Poprawa standardu opieki zdrowotnej nad osobami starszymi i niesamodzielnymi w DPS Pleszew wraz z profilaktyką upadków i akcją edukacyjną. Część III..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w ramach projektu pn. Poprawa standardu opieki zdrowotnej nad osobami starszymi i niesamodzielnymi w DPS Pleszew wraz z profilaktyką upadków i akcją edukacyjną, współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009 - 2014. Część III zadania obejmuje dostawę sprzętu, urządzeń i wyposażenia na potrzeby pomieszczeń rehabilitacyjnych i mieszkalnych w Domu Opieki Społecznej w Pleszewie. 2. Całość zamówienia podzielono na dwa odrębne zadania: 1). Zadanie nr 1: Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego. Zakres zadania obejmuje: a). dostawę następującego sprzętu i urządzeń: aparat do elektroterapii - 1 szt., zestaw wyposażenia do aparatu do elektroterapii - 1 kpl., stolik 3-półkowy do aparatury do aparatu do elektroterapii - 2 szt., stolik 2 - półkowy do aparatury do aparatu do elektroterapii - 2 szt., zestaw wyposażenia elektrod do aparatu do elektroterapii - 1 kpl., aparat do terapii ultradźwiękami - 1 szt., zestaw wyposażenia do aparatu do terapii ultradźwiękami - 1 kpl., aparat do laseroterapii - 1 szt., sonda do aparatu laseroterapii - 1 szt., stolik do aparatu do laseroterapii - 1 szt., aparat do magnetoterapii - 1 szt., leżanka do magnetoterapii z przesuwalnikiem do aparatu do magnetoterapii - 1 szt., półka pod aparat do magnetoterapii mocowana do leżanki - 1 szt. , aplikatory szpulowe wysokoprądowe do aparatu do magnetoterapii - 2 szt., lampa sollux wraz z wyposażeniem - 1 kpl., lampa terapeutyczna bioptron ze statywem - 1 szt., kuchnia parafinowa - 1 szt., urządzenie do krioterapii - 1 szt., krzesło rehabilitacyjne do masażu karku i szyi - 1 szt., stół rehabilitacyjny z elektryczną zmianą wysokości leżyska - 3 szt., UGUL kabina do ćwiczeń i zawieszeń - 1 szt., osprzęt do UGUL - 1 kpl., PUR przyłóżkowe urządzenie rehabilitacyjne - 1 szt., rotor do ćwiczeń kończyn górnych KRG - 1 szt., rotor do ćwiczeń kończyn dolnych RD - 1 - 1 szt., materac 3-częściowy składany do ćwiczeń - 4 szt., tablica do ćwiczeń manualnych z oporem - 1 szt., tablica do ćwiczeń manualnych bez oporu - 1 szt., krzyżak przyrząd do ćwiczeń stawu skokowego - 1 szt., wałek, półwałek, klin, taśma rehabilitacyjna - 1 kpl., zestaw piłek lekarskich i rehabilitacyjnych - 1 kpl., drabinka gimnastyczna - 2 szt., ergometr - 1 szt., stepper - 1 szt., bieżnia - 1 szt., platforma wibracyjna - 1 szt., twister do ćwiczeń - 1 szt., stół do pionizacji - 1 szt., poręcze (tor) do nauki chodzenia z przeszkodami - 1 szt., aquavibron - aparat do masażu leczniczego - 1 szt., zamknięty obieg wody do aquavibron - 1 szt., inhalator ultradźwiękowy - 1 szt., urządzenie do hydromasażu z ozonowaniem - 1 szt., podnośnik wannowy - 4 szt., koncentrator tlenu - 1 szt., ssak elektryczny 3 - 1 szt., ssak akumulatorowo-sieciowy 4 - 1 szt., defibrylator - 1 szt., inhalator - 1 szt., stojak do kroplówek - 5 szt., materac przeciwodleżynowy - 10 szt., wirówka kończyn górnych - 1 szt., wirówka do stóp i podudzi - 1 szt., wanna do hydroterapii - 1 szt., wózek kąpielowy - 1 szt. b). Instalację i montaż w siedzibie DPS w Pleszewie dostarczonego sprzętu i wyposażenia. c). dokonanie badania pola elektromagnetycznego aparatu do magnetoterapii. d). pełnozakresowe przeszkolenie personelu zamawiającego w zakresie obsługi oraz wykorzystania wszystkich funkcji oferowanych urządzeń. 2). Zadanie nr 2: Dostawa łóżek i szafek przyłóżkowych. Zakres zadania obejmuje: a). dostawę następującego wyposażenia: łóżko rehabilitacyjne do opieki długoterminowej z możliwością regulacji (elektryczne z pilotem) z materacem - 55 szt, szafka przyłóżkowa z pulpitem - 19 szt. b). Instalację i montaż w siedzibie DPS w Pleszewie dostarczonego wyposażenia. c). przeszkolenie personelu zamawiającego w zakresie obsługi wyposażenia. 3. Urządzenia, wyposażenie, sprzęt medyczny i rehabilitacyjny będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymogi i normy bezpieczeństwa użytkownika oraz posiadać wszelkie wymagane atesty i certyfikaty medyczne na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, dopuszczające je do użytkowania na terenie naszego kraju w jednostkach prowadzących działalność medyczną. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 9 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 37.44.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: dla zadania nr 1: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych); dla zadania nr 2: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadania nr 1: W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia, wykonawca musi wykazać się dysponowaniem 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania badań pola elektromagnetycznego w aparatach do magnetoterapii.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli dotyczy. 2. Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej lub w innej formie - zgodnie z pkt. XVI SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w następujących okolicznościach: a). zmiany ogólne: zmiana adresu wykonawcy, zmiana osób występujących po stronie zamawiającego/wykonawcy. Nie jest dopuszczalna zmiana wykonawcy, z wyjątkiem sukcesji generalnej, przekształcenia, dziedziczenia spółek handlowych zgodnie z ksh, sukcesji z mocy prawa. b). niezależnych od stron umowy zmian dotyczących osób kluczowych dla realizacji umowy (choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne). c). zmiany stawki podatku VAT. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT cena netto pozostaje bez zmian, zmianie ulega cena brutto. d). W przypadku zmiany nazwy produktu, przez producenta przy niezmienionym produkcie. wykonawca zobowiązany jest w tym przypadku do przedstawienia stosownych dokumentów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatpleszewski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pleszewie, ul. Poznańska 79, 63-300 Pleszew, pokój nr 15..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pleszewie, ul. Poznańska 79, 63-300 Pleszew, pokój nr 104 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Poprawa standardu opieki zdrowotnej nad osobami starszymi i niesamodzielnymi w DPS Pleszew wraz z profilaktyką upadków i akcją edukacyjną, współfinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009 - 2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009 - 2014..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje: a). dostawę następującego sprzętu i urządzeń: aparat do elektroterapii - 1 szt., zestaw wyposażenia do aparatu do elektroterapii - 1 kpl., stolik 3-półkowy do aparatury do aparatu do elektroterapii - 2 szt., stolik 2 - półkowy do aparatury do aparatu do elektroterapii - 2 szt., zestaw wyposażenia elektrod do aparatu do elektroterapii - 1 kpl., aparat do terapii ultradźwiękami - 1 szt., zestaw wyposażenia do aparatu do terapii ultradźwiękami - 1 kpl., aparat do laseroterapii - 1 szt., sonda do aparatu laseroterapii - 1 szt., stolik do aparatu do laseroterapii - 1 szt., aparat do magnetoterapii - 1 szt., leżanka do magnetoterapii z przesuwalnikiem do aparatu do magnetoterapii - 1 szt., półka pod aparat do magnetoterapii mocowana do leżanki - 1 szt. , aplikatory szpulowe wysokoprądowe do aparatu do magnetoterapii - 2 szt., lampa sollux wraz z wyposażeniem - 1 kpl., lampa terapeutyczna bioptron ze statywem - 1 szt., kuchnia parafinowa - 1 szt., urządzenie do krioterapii - 1 szt., krzesło rehabilitacyjne do masażu karku i szyi - 1 szt., stół rehabilitacyjny z elektryczną zmianą wysokości leżyska - 3 szt., UGUL kabina do ćwiczeń i zawieszeń - 1 szt., osprzęt do UGUL - 1 kpl., PUR przyłóżkowe urządzenie rehabilitacyjne - 1 szt., rotor do ćwiczeń kończyn górnych KRG - 1 szt., rotor do ćwiczeń kończyn dolnych RD - 1 - 1 szt., materac 3-częściowy składany do ćwiczeń - 4 szt., tablica do ćwiczeń manualnych z oporem - 1 szt., tablica do ćwiczeń manualnych bez oporu - 1 szt., krzyżak przyrząd do ćwiczeń stawu skokowego - 1 szt., wałek, półwałek, klin, taśma rehabilitacyjna - 1 kpl., zestaw piłek lekarskich i rehabilitacyjnych - 1 kpl., drabinka rehabilitacyjna - 2 szt., ergometr - 1 szt., stepper - 1 szt., bieżnia - 1 szt., platforma wibracyjna - 1 szt., twister do ćwiczeń - 1 szt., stół do pionizacji - 1 szt., poręcze (tor) do nauki chodzenia z przeszkodami - 1 szt., aquavibron - aparat do masażu leczniczego - 1 szt., zamknięty obieg wody do aquavibron - 1 szt., inhalator ultradźwiękowy - 1 szt., urządzenie do hydromasażu z ozonowaniem - 1 szt., podnośnik wannowy - 4 szt., koncentrator tlenu - 1 szt., ssak elektryczny 3 - 1 szt., ssak akumulatorowo-sieciowy 4 - 1 szt., defibrylator - 1 szt., inhalator - 1 szt., stojak do kroplówek - 5 szt., materac przeciwodleżynowy - 10 szt., wirówka kończyn górnych - 1 szt., wirówka do stóp i podudzi - 1 szt., wanna do hydroterapii - 1 szt., wózek kąpielowy - 1 szt. b). Instalację i montaż w siedzibie DPS w Pleszewie dostarczonego sprzętu i wyposażenia. c). dokonanie badania pola elektromagnetycznego aparatu do magnetoterapii. d). pełnozakresowe przeszkolenie personelu zamawiającego w zakresie obsługi oraz wykorzystania wszystkich funkcji oferowanych urządzeń..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 37.44.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Skrócenie terminu dostaw - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa łóżek i szafek przyłóżkowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje: a). dostawę następującego wyposażenia: łóżko rehabilitacyjne do opieki długoterminowej z możliwością regulacji (elektryczne z pilotem) z materacem - 55 szt, szafka przyłóżkowa z pulpitem - 19 szt. b). Instalację i montaż w siedzibie DPS w Pleszewie dostarczonego wyposażenia. c). przeszkolenie personelu zamawiającego w zakresie obsługi wyposażenia. 3. Sprzęt medyczny będący przedmiotem zamówienia musi spełniać wymogi i normy bezpieczeństwa użytkownika oraz posiadać wszelkie wymagane atesty i certyfikaty medyczne na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, dopuszczające je do użytkowania na terenie naszego kraju w jednostkach prowadzących działalność medyczną. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 9 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Skrócenie terminu I etapu dostaw - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.