To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-24
Ogłoszenie nr 111404 - 2017 z dnia 2017-07-24 r.
Drawsko Pomorskie: Usługa udzielenia długoterminowego kredytu na pokrycie deficytu roku budżetowego 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 526756-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Drawski, krajowy numer identyfikacyjny
330920765, ul.
Plac Elizy Orzeszkowej
3,
78-500
Drawsko Pomorskie, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
943630780, faks
943630788, e-mail
a.gagalska@powiatdrawski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiatdrawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa udzielenia długoterminowego kredytu na pokrycie deficytu roku budżetowego 2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Inż.272.5.2017.AG
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest bankowa usługa udzielenia długoterminowego kredytu na pokrycie deficytu roku budżetowego 2017. 1) Wysokość kredytu - w walucie polskiej - w kwocie nieprzekraczającej 1 000 000,00 złotych (słownie: jeden milion złotych). 2) Okres spłaty kredytu - w latach 2021- 2034. 3) Podstawa zaciągnięcia kredytu - Uchwała Nr XXVI/191/2016 Rady Powiatu Drawskiego z dnia 21 grudnia 2016 roku w sprawie uchwalenia budżetu Powiatu Drawskiego na rok 2017 oraz Uchwała XXX.128.Z.2017 z dnia 14 marca 2017 roku Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie wydania opinii o możliwości spłaty kredytu zaciąganego przez Powiat Drawski. 4) Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową oraz oświadczeniem o poddaniu się egzekucji. 5) Całkowite uruchomienie kredytu nastąpi do trzech dni od dnia podpisania umowy. 6) Uruchamianie kredytu będzie następowało na rachunek Zamawiającego w transzach i kwotach określanych każdorazowo przez Zamawiającego, z tym że kredyt będzie dostępny w dniu podpisania umowy. 7) Proponowane warunki spłaty zadłużenia: 1 rata - 100 000,00 zł. płatna w terminie do 31 marca 2021 r. 2 rata - 100 000,00 zł. płatna w terminie do 31 marca 2022 r. 3 rata - 100 000,00 zł. płatna w terminie do 31 marca 2023 r. 4 rata - 100 000,00 zł. płatna w terminie do 31 marca 2024 r. 5 rata - 100 000,00 zł. płatna w terminie do 31 marca 2025 r. 6 rata - 100 000,00 zł. płatna w terminie do 31 marca 2026 r. 7 rata - 100 000,00 zł. płatna w terminie do 31 marca 2027 r. 8 rata - 100 000,00 zł. płatna w terminie do 31 marca 2028 r. 9 rata - 100 000,00 zł. płatna w terminie do 31 marca 2029 r. 10 rata - 50 000,00 zł. płatna w terminie do 31 marca 2033 r. 11 rata - 50 000,00 zł. płatna w terminie do 31 marca 2034 r. 8) Spłata rat odsetkowych będzie następować w okresach miesięcznych, do dnia 10 każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, natomiast za grudzień do dnia 31 grudnia danego roku na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Bank, przy czym: ? pierwszy okres obrachunkowy liczony jest od dnia wypłaty pierwszej transzy kredytu i kończy się ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego, ? ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym całkowitą spłatę kredytu. Dopuszcza się wstępne informowanie, przez Bank, w drodze faksu. 9) W przypadku, gdy termin płatności raty kredytu lub odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy kredytobiorca dokona wymaganej spłaty raty kredytu lub odsetek w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty. 10) Oprocentowanie kredytu w okresie kredytowania oparte będzie o zmienną stawkę bazową WIBOR dla depozytów 3-miesięcznych notowaną w ostatnim dniu roboczym miesiąca przed rozpoczęciem okresu kredytowania plus stała marża banku ustalona na podstawie złożonej oferty. 11) Odsetki będą naliczane tylko od kwoty faktycznego zadłużenia, Bank nie będzie pobierać opłat i prowizji bankowych od zaangażowania kredytu, tj. salda niewykorzystanej części kredytu. 12) Jednorazowa prowizja bankowa zostanie pobrana w dniu udzielenia kredytu. 13) Zamawiającemu przysługuje prawo do przedterminowej spłaty części lub całości kredytu w terminie przez niego wskazanym, po uprzednim pisemnym powiadomieniu Wykonawcy, które zostanie doręczone osobiście lub za pośrednictwem poczty elektronicznej bądź faksu. 14) Z tytułu przedterminowej spłaty części lub całości kredytu Bank nie będzie pobierał dodatkowych prowizji i opłat. 15) W przypadku dokonania przez Zamawiającego przedterminowej spłaty części kredytu, Strony ustalą nowy harmonogram spłaty kredytu w formie aneksu do umowy. 16) Bank nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w SIWZ. 17) Dla ustalenia oceny ekonomicznej oferty należy przyjąć stawkę WIBOR 3M z dnia 08.06.2017 r. oraz hipotetyczną datę 13.07.2017 r. uruchomienia kredytu dla wszystkich Wykonawców (daty przyjęte tylko dla potrzeb złożenia oferty). 18) Do celów obliczeń bankowych, przyjmuje się liczbę dni kalendarzowych przypadających w danym miesiącu. 19) Celem zbadania zdolności kredytowej Zamawiający udostępnia niezbędne dokumenty znajdujące się w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Drawskiego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT319500 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 267103,90 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z DRAWSKA POMORSKIEGO
- Rewitalizacja zdegradowanych terenów miejskich
- BUDOWA I UTRZYMANIE BUDYNKÓW PRZEDSZKOLA SPECJALNEGO Z PRZEZNACZENIEM NA ZAJĘCIA REWALIDACYJNE NA TERENIE POWIATU DRAWSKIEGO
więcej: przetargi w Drawsku Pomorskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.