eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Numer sprawy 78/ZP/2014. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 207 000 EURO na dostawy produktów farmaceutycznych, substancji recepturowych i opakowań do receptury dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-23

Łódź: Numer sprawy 78/ZP/2014. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 207 000 EURO na dostawy produktów farmaceutycznych, substancji recepturowych i opakowań do receptury dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 111401 - 2014; data zamieszczenia: 23.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika , ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Numer sprawy 78/ZP/2014. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 207 000 EURO na dostawy produktów farmaceutycznych, substancji recepturowych i opakowań do receptury dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego są dostawy produktów farmaceutycznych, substancji recepturowych i opakowań do receptury wyszczególnionych asortymentowo i ilościowo w załączniku nr 2 do SIWZ, który jest jednocześnie formularzem cenowym. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 pakiety. Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane pakiety. Oferta dla swojej ważności w danym pakiecie musi być złożona na wszystkie pozycje. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na pozycje ramach pakietów. Zakup finansowany jest ze środków własnych Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: a)Oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 6 do SIWZ - jeżeli dotyczy b)Formularz oferty - Załącznik nr 2 do SIWZ. c)Oświadczenie zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy w zakresie wskazania części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - treść oświadczenia stanowi - Załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby wraz z pierwszą dostawą złożone zostały następujące dokumenty: a.zezwolenie na obrót produktami leczniczym (odpowiedni dokument - jeden z poniżej wymienionych): zezwolenie, koncesja lub licencja Głównego Inspektora Farmaceutycznego lub Ministra Zdrowia lub innej jednostki uprawnionej - w zakresie obrotu produktami leczniczymi - na prowadzenie hurtowni lub składu konsygnacyjnego oraz w zakresie wytwarzania produktów leczniczych - dla wytwórcy - ważne na dzień składania ofert (jeżeli dotyczy). b.charakterystyka oferowanego produktu leczniczego w języku polskim (jeśli oryginalna dokumentacja jest w innym języku niż język polski to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski) (jeżeli dotyczy). c. Zamawiający wymaga, aby wraz z pierwszą dostawą dostarczone były dokumenty spełniające wymogi dopuszczenia do obrotu i użytkowania zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. nr 107, poz. 679) (jeżeli dotyczy) tj.: Deklarację Zgodności Producenta - dla sprzętu medycznego dla medycznych wszystkich klas; Certyfikat jednostki notyfikowanej biorącej udział przy ocenie zgodności wyrobu medycznego (Certyfikaty CE) - dla klasy wyrobu I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III; dla wyrobów medycznych klasy IIa, IIb lub III - oświadczenie wytwórcy lub autoryzowanego przedstawiciela wystawionego po przeprowadzeniu odpowiedniej dla danego wyrobu procedury oceny zgodności i potwierdzającego, że wyrób spełnia odnoszące się do niego wymagania zasadnicze, lub wskazujące, które z wymagań zasadniczych nie zostały spełnione, z podaniem przyczyn; w przypadku wyrobów medycznych wprowadzonych do obrotu i używania do 17.09.2010r. włącznie wniosek o przeniesienie danych do bazy danych gromadzonych przez Prezesa Urzędu na informatycznych nośnikach danych zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy o wyrobach medycznych z dnia 17.09.2010r. (Dz. U. z 2010r. nr 107 poz. 679) w przypadku wytwórców i autoryzowanych przedstawicieli mających miejsce zamieszkania lub siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zgłoszenie wyrobu do Prezesa Urzędu (obowiązek złożenia kopii zgłoszenia do Prezesa Urzędu dotyczy wyłącznie wytwórców i autoryzowanych przedstawicieli, w przypadkach wskazanych w ustawie) lub, w przypadku dystrybutorów i importerów mających miejsce zamieszkania lub siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, którzy wprowadzili na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wyrób przeznaczony do używania na tym terytorium - powiadomienie o tym wprowadzeniu Prezesa Urzędu (obowiązek złożenia kopii zgłoszenia do prezesa Urzędu dotyczy wyłącznie dystrybutorów i importerów, w przypadkach wskazanych w ustawie).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednia datą wymaganą dla tych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi ul. Pabianicka 62 93 - 513 Łódź Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi ul. Pabianicka 62 93 - 513 Łódź Kancelaria Szpitala.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet LP Nazwa Międzynarodowa Postać Farmacetyczna Opakowanie j.m Ilość Opakowań na 12 miesięcy 1 2 3 4 5 6 7 1 1 Acidum boricum substancja 1 * g op 10 000 2 Ammonium Chloratum substancja 1 g op 800 3 3% roztwór jodu w etanolu z dodatkiem jodku potasu substancja 800 g op 30 4 Acidum Salicylicum substancja 1g op 500 5 Acidum tannicum substancja 1 * g op 200 6 Aminophyllinum substancja 1 * g op 10 7 Ammonium sulfobituminicum, podłoże 1 * g op 4 800 8 Argentum nitricum substancja 1 * g op 900 9 Balsamum peruvianum podłoże 1 * g op 650 10 Benzocainum substancja 1 g op 70 11 Benzyna płyn 1 l op 170 12 Calcium carbonicum substancja 1 * g op 5 000 13 Calcium Lacticum substancja 1 g op 10 14 Chloramina T, substancja 1 g op 2 000 15 Chlorhexidinum Gluconicum 20% płyn 500 g op 20 16 Codeinum substancja 1 * g op 160 17 Collodium płyn 1 g op 5 000 18 Detreomycyna / Chloramphenicol/ substancja 1 * g op 25 19 Ephedrinum hydrochloricum, substancja 1 * g op 20 20 Ethacridinum Lactat substancja 1 g op 800 21 Ethanolum 96% (FPVI) płyn 1 kg op 150 22 Eucerin podłoże 1g g 80 000 23 Gentamicinum sulfas substancja 1 g op 30 24 Glicerynum 86% substancja 1 g op 30 000 25 Glucosum substancja 1 * g op 20 000 26 Hydrocortisonum substancja 1 g op 250 27 Kalium guajacolosulfonicum substancja 1 * g op 690 28 lanolinum anhydricum podłoże 1 * g op 10 000 29 Lidocainum h/chloridum substancja 1g op 1 500 30 Maść cholesterolowa, , maść 100 g op 30 31 Mentholum, substancja 1 g op 60 32 Morphinum hydrochloridum substancja 1 g op 30 33 Natrii chloridum substancja 1 * g op 1 000 34 Natrii tetraboras substancja 1 * g op 10 000 35 Natrium bicarbonicum substancja 1 * g op 3 000 36 Natrium bromatum substancja 1 * g op 6 000 37 Natrium benzoicum substancja 1 * g op 1 250 38 Neomycinum Sulfuricum substancja 1 * g op 500 39 Nystatinum substancja 1 * g op 30 40 Oleum cacao substancja 1 * g op 2 000 41 Oleum Camphoratum płyn 1g g 200 42 Oleum ricini substancja 1 g op 100 43 Papaverinum hydrochloricum substancja 1 * g op 200 44 Paraffinum liquidum substancja 1 g op 144 000 45 Paraffinum Solidum substancja 1 kg op 80 46 Perhydrol 30%, substancja 1 g op 150 000 47 Phenobarbitalum substancja 1 * g op 140 48 Phenobarbitalum natrium substancja 1 g op 150 49 Pilocarpini hydrochloridi, substancja 1 g op 6 50 Pyoctaninum coeruelum substancja 1 * g op 120 51 Pyralginum substancja 1 * g op 5 000 52 Saccharum lactis, substancja 1 * g op 200 53 Spirytus Salicylowy substancja 1 g op 48 000 54 Spirytus skażony hibitanem 0,5% roztwór płyn na skórę 1 fl. 1000 ml op 150 55 Sulfaguanidinum substancja 1 * g op 300 56 Talcum substancja 1 * g op 7 000 57 Tinctura Menthae piperitae, substancja 1 g op 3 000 58 Tinctura Valerianae, substancja 1 g op 8 000 59 Tussipect płyn 1 * g op 10 000 60 Urea pura substancja 100 g op 20 61 Vaselinum flavum podłoże 1 * g op 76 000 62 Vaselinum album podłoże 1 * g op 72 000 63 Zincum oxydatum substancja 1 * g op 2 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet LP Nazwa Międzynarodowa Postać Farmacetyczna Opakowanie j.m Ilość Opakowań na 12 miesięcy 1 2 3 4 5 6 7 4 1 Butelka z tworzywa 10 ml z nakretką niejałowa nie dotyczy szt but 700 2 Butelka z tworzywa 30 ml z nakretką niejałowa nie dotyczy szt but 500 3 Butelka z tworzywa 100 ml z nakretką niejałowa nie dotyczy szt but 630 4 Butelka z tworzywa 125 ml z nakretką niejałowa nie dotyczy szt but 600 5 Butelka z tworzywa 150 ml z nakretką niejałowa nie dotyczy szt but 600 6 Butelka z tworzywa 250 ml z nakretką niejałowa nie dotyczy szt but 900 7 Butelka z tworzywa 500 ml z nakretką niejałowa nie dotyczy szt szt 25 000 8 PUDEŁKO APTECZNE BIAŁE ZAKRYWANE 100ML nie dotyczy szt szt 540 9 PUDEŁKO APTECZNE BIAŁE ZAKRYWANE 150ML nie dotyczy szt. op 1 500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.