eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Zakup wyposażenia do nowowybudowanego obiektu oświatowego na osiedlu Zastalowskim - technologia i wyposażenie kuchni

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-28

Zielona Góra: Zakup wyposażenia do nowowybudowanego obiektu oświatowego na osiedlu Zastalowskim - technologia i wyposażenie kuchni
Numer ogłoszenia: 111309 - 2015; data zamieszczenia: 28.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 90559 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia do nowowybudowanego obiektu oświatowego na osiedlu Zastalowskim - technologia i wyposażenie kuchni.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Zakup wyposażenia do nowowybudowanego obiektu oświatowego na osiedlu Zastalowskim - technologia i wyposażenie kuchni. 2. Miejsce dostawy: działka o numerze ewidencyjnym 193/3 w obrębie ewidencyjnym 6 w Zielonej Górze (przy skrzyżowaniu ulic Trasa Północna i Franciszka Rzeźniczaka), wjazd od ul. Franciszka Rzeźniczaka w Zielonej Górze. 3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu na 2 zadania i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z wyborem Wykonawcy - na jedno lub wszystkie zadania. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących zadań: 4.1. Zadanie I - Technologia kuchni: 4.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tabeli - wykazie wyposażenia stanowiącej załącznik nr 6.I. do SIWZ. 4.1.2. Zamawiający wymaga zachowania jednolitej stylistyki dostarczonych mebli i wyposażenia w ramach niniejszego zamówienia. 4.1.3. Wszystkie elementy wyposażenia muszą być dopuszczone do kontaktu z żywnością, posiadać wymagane prawem atesty PZH, deklaracje zgodności, a urządzenia elektryczne certyfikat CE. 4.1.4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca uruchomi dostarczone sprzęty i dokona przeszkolenia użytkowników w zakresie sposobu użytkowania i konserwacji oraz dostarczy karty katalogowe produktów wraz z instrukcjami obsługi (w języku polskim). 4.1.5. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji oraz rękojmi na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. Uwaga: Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 27.2. SIWZ. 4.1.6. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklarację zgodności CE na dostarczone wyposażenie potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi w pkt 3.9. SIWZ. 4.2. Zadanie II - Wyposażenie kuchni: 4.2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tabeli - wykazie wyposażenia stanowiącej załącznik nr 6.II. do SIWZ. 4.2.2. Zamawiający wymaga zachowania jednolitej stylistyki wyposażenia dostarczonego w ramach niniejszego zamówienia. Elementy wykonane ze szkła hartowanego oraz sztućce (noże, widelce, łyżki i łyżeczki) muszą być dostosowane do mycia w zmywarkach. Elementy wyposażenia wykonane ze stali nierdzewnej muszą być odporne na korozję. Wszystkie elementy muszą być dopuszczone do kontaktu z żywnością, posiadać wymagane prawem atesty PZH, deklaracje zgodności, a urządzenia elektryczne certyfikat CE. 4.2.3. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli 12 miesięcznej gwarancji oraz rękojmi na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. Uwaga: Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 27.2. SIWZ. 4.2.4. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego wszelkie dokumenty związane z przedmiotem odbioru w szczególności atesty, certyfikaty i deklarację zgodności CE na dostarczone wyposażenie, potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi w pkt 3.9. SIWZ. 5. Zestawienie asortymentowo - ilościowe wraz ze szczegółowym opisem wyposażenia dotyczące poszczególnych zadań zawierają Tabele - wykazy wyposażenia stanowiące załączniki nr 6.I. - 6.II. do SIWZ. 6. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: a) zapewnienie na terenie obiektu w czasie realizacji przedmiotu zamówienia należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; b) zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; c) po zakończeniu prac uporządkowaniu terenu w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia; d) odpowiedzialność za wszelkie szkody i straty, które spowoduje w czasie trwania prac przy realizacji przedmiotu zamówienia od daty ich rozpoczęcia do daty odbioru ostatecznego; 7. Zamawiający informuje, iż mogące wystąpić w SIWZ wraz załącznikami wskazania nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów, w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech wizualnych, technicznych i jakościowych. Użyte w SIWZ wraz załącznikami nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe - Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (produktów) równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SIWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia. 8. Zawarte w niniejszej SIWZ wraz załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji urządzeń i sprzętu są danymi minimalnymi - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu. 9. Wszystkie meble, sprzęty oraz wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, w pełni sprawne technicznie, wolne od wad, nie regenerowane, nie powystawowe i gotowe do użycie bez żadnych dodatkowych inwestycji Zamawiającego oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Oferowany sprzęt i wyposażenie muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa wynikające z obowiązujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przepisów w tym zakresie. Materiały użyte do wykonania mebli muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać odpowiednie wymagane prawem polskim atesty, certyfikaty, zezwolenia świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 10. Wykonany przedmiot zamówienia ma być kompletny z punktu widzenia celu któremu ma służyć, ze szczególnym uwzględnieniem wymogów bezpieczeństwa. 11. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca wytworzy, dostarczy określony w niniejszej SIWZ sprzęt i wyposażenie oraz dokona jego montażu i rozmieszczenia. Transportu mebli, sprzętu i wyposażenia Wykonawca dokona na własny koszt i ryzyko. 12. Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej, która zawierać będzie łączną cenę prac projektowych, wytwórczych, transportowych, montażowych i innych świadczeń niezbędnych dla realizacji zadania (m.in. świadczenie usług gwarancyjnych, opłaty za utylizację odpadów oraz inne opłaty niezbędne dla realizacji zadania) a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty Wykonawcy. 13. Ustalone wynagrodzenie ryczałtowe jest ostateczne, niezależnie od rozmiaru prac i innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji - nie podlega przeliczeniom i obejmuje wszelkie narzuty i dodatki. Za ustalenie ilości prac i innych świadczeń oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca - nieoszacowanie lub brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego. 14. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.31.20.00 - Urządzenia do przygotowania żywności 42.21.41.00 - Piece kuchenne 39.71.11.30 - Chłodziarki 39.71.12.11 - Miksery kuchenne 39.71.12.10 - Rozdrabniacze żywności 39.71.31.00 - Zmywarki do naczyń 39.22.11.00 - Zastawa kuchenna 39.22.12.00 - Zastawa stołowa 39.22.11.80 - Naczynia do gotowania 39.22.30.00 - Łyżki, widelce 39.24.11.00 - Noże .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Technologia kuchni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SAS Sp. z o.o. Sp. k, ul. Chmielna 15, 65-261 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 359951,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 330223,00

  • Oferta z najniższą ceną: 281536,47 / Oferta z najwyższą ceną: 427220,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wyposażenie kuchni:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SAS Sp. z o.o. Sp. k, ul. Chmielna 15, 65-261 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51199,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41313,94

  • Oferta z najniższą ceną: 41313,94 / Oferta z najwyższą ceną: 54183,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.