eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Zaprojektowanie i wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych w ramach Przebudowy Opery na Zamku w Szczecinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-27

Szczecin: Zaprojektowanie i wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych w ramach Przebudowy Opery na Zamku w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 111293 - 2015; data zamieszczenia: 27.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Opera na Zamku , ul. Teofila Firlika 20, 71-637 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4348102, faks 91 4348133.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opera.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych w ramach Przebudowy Opery na Zamku w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Część I zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych branży architektonicznej, sanitarnej i elektrycznej w ramach Przebudowy Opery na Zamku w Szczecinie. 1) Część I zamówienia obejmuje: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych z podziałem na część dotyczącą prac realizowanych wewnątrz obiektu oraz część związaną z pracami prowadzonymi na dziedzińcu Zamku Książąt Pomorskich, z podziałem tych robót na branże: Branża architektoniczna: a) Wykonanie i montaż dodatkowych parapetów kamiennych we wnękach ścian zewnętrznych na kondygnacji III-go piętra skrzydła zachodniego oraz we wnękach ściennych na wszystkich kondygnacjach klatki schodowej Skrzydła Zachodniego, jak także we wnękach tarasów i balkonów dla pomieszczeń Z.0.06 i Z.0.07, Z.0.14, Z.1.04 i Z.2.05; b) Dostawa i montaż drzwi bezprzylgowych na parterze Skrzydła Zachodniego; c) Dostawa i montaż drzwi akustycznych z pomieszczenia P.4.18 do pomieszczenia P.4.20 oraz P.4.21; d) Renowacja schodów w pomieszczeniu nr P.4.14; e) Renowacja schodów stalowych w pomieszczeniu nr P.1.02; f) Położenie dodatkowej wełny akustycznej na suficie w pomieszczeniu nr P.1.06C; g) Wykonanie dodatkowego sufitu akustycznego w pomieszczeniu nr P.4.13; h) Renowacja istniejącej stolarki drzwiowej wraz z renowacją siedzisk oraz wykonanie parapetów w pomieszczeniu nr P.3.01; i) Wykonanie dodatkowych fartuchów z płytek w pomieszczeniach skrzydła zachodniego: Z 1.04, Z 1.08, Z 1.09, Z 1.18, Z 1.19, Z 1.23, Z 2.05, Z 2.07, Z 3.05; oraz skrzydła południowego: P 2.05, P 4.01, P.5. j) Montaż dodatkowych umywalek-zlewów w pomieszczeniach skrzydła zachodniego: Z 2.02, Z 3.05, Z 3.13; k) Renowacja balkonów zewnętrznych w pomieszczeniach Z.0.14, Z.1.04 i Z.2.05; l) Zmiana układu funkcjonalnego w obrębie pomieszczenia nr Z.3.13; m) Zmiana lokalizacji ścianki pomiędzy pomieszczeniami nr Z.1.08_Z.1.09; n) Korekta układu funkcjonalnego w pomieszczeniach nr Z.1.17_ Z.1.18 oraz Z.2.11_ Z.2.12; o) Zmiana układu funkcjonalnego, dodatkowe ścianki działowe i otwory drzwiowe w pomieszczeniach nr P.4.19, P.4.20, P.4.21, P.4.22, P.4.23; Branża teletechniczna i sanitarna a) Wymiana instalacji zimnej wody, ciepłej wody oraz cyrkulacji na rury bez łączeń w pomieszczeniu P.0.08; b) Roboty niskoprądowe w pomieszczeniu nr P.1.06B - montaż dodatkowych czujek pod sufitem; c) Roboty elektryczne w pomieszczeniach nr P.2.05; Z.3.10 - Z.3.11; d) Roboty elektryczne i niskoprądowe w pomieszczeniach nr Z.1.08 - Z.1.09; e) Roboty elektryczne i niskoprądowe pod pomieszczeniami nr Z.3.10 - Z.3.11; f) Roboty elektryczne w pomieszczeniach Z.1.17, Z.2.11, Z.0.15 - aneks kuchenny; g) Roboty elektryczne w pomieszczeniu Z.2.02 - wnęka socjalna; h) Zabezpieczenie pożarowe istniejących instalacji w pomieszczeniach nr Z.3.10 - Z.3.11; i) Przeniesienia gniazda 400V + wykonanie dodatkowego gniazda w pomieszczeniu nr Z.3.06; j) Przeniesienie gniazda LAN + wykonanie dodatkowego gniazda DATA w pomieszczeniu nr Z.3.08; k) Przeniesienie gniazd komputerowych w pomieszczeniu nr Z.0.15; l) Przeniesienie gniazd + LAN na wysokość 1,7 m w pomieszczeniu nr Z.0.17; m) Wykonanie przeróbki oświetlenia w pomieszczeniu nr Z.3.13; n) Wykonanie zmian elektrycznych związanych ze zmianą ścianek w pomieszczeniach nr P.4.19, P.4.20, P.4.22; o) Wykonanie dodatkowych gniazd w pomieszczeniach P.4.14, P.4.15, P.4.17; p) Wykonanie dodatkowych gniazd siłowych w pomieszczeniach P.4.02, P.5.02, P.5.01 oraz przedsionku przed pomieszczeniem P.5.01; Branża sanitarna - zewnętrzne prace Wykonanie robót budowlanych obejmujących swoim zakresem remont przyłącza (wA80) zasilającego w wodę zbiornik p.poż. na głównym dziedzińcu Zamku Książąt Pomorskich na odcinkach W35-W1, W1-W3, W3-W5, poprzez: a) Dokonanie rozbiórki istniejącego zestawu wodomierzowego; b) Montaż nowego zestawu wodomierzowego; c) Wykonanie prac ziemnych związanych z rozbiórką kostki brukowej na trasie wodociągu; d) Wykonanie wykopów pod wodociąg na gł. około 1.5 m; e) Ułożenie rury od studni wodomierzowej (W35) do przyłącza hydrantu (W5); f) Włączenie remontowanej instalacji w studni i podłączenie do hydrantu; g) Zasypanie wykopów z odtworzeniem kostki brukowej; h) Dokonanie prób szczelności; Remont instalacji sanitarnych i przeciwpożarowych Urzędu Stanu Cywilnego obejmujący: a) Remont i odtworzenie istniejącej instalacji hydrantowej w zakresie urzędu stanu cywilnego i podłączenie jej do instalacji etapu I lub II, b) Dostosowanie szafy (istniejącego przyłącza) do wymogów straży pożarnej, c) Doprowadzenie do działania dzwonu alarmowego, d) Odtworzenie istniejącej instalacji hydratowej i połączenie jej z instalacją 2 etapu, e) Wykonanie przejść szczelnych pożarowych i uzupełnienie brakujących przejść, f) Podłączenie zaworu instalacji ppoż urzędu stanu cywilnego do systemu SAP Opery na Zamku, 2) Wszelkie opisy materiałowe użyte w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym Programie Funkcjonalno-Użytkowym - dalej PFU, przedmiarze robót i innych dokumentach dotyczących niniejszego postępowania, należy traktować jako określenie paramentów technicznych i jakościowych oraz czytać jako takie lub równoważne. Wykonawca ma prawo przyjęcia innych materiałów budowlanych od wymienionych z nazwy, jednak pod warunkiem, że materiały zamienne nie będą miały gorszych parametrów techniczno - wytrzymałościowych od wymienionych w PFU i przedmiarze robót materiałów oraz na etapie realizacji robót przedstawi dokładny ich opis techniczny z określeniem parametrów technicznych. 3) Wszystkie proponowane materiały muszą być oferowane w I (pierwszym) gatunku, a roboty wykonane w powszechnie przyjętym standardzie, o ile nie ma wymagań szczególnych. 4) Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały i wyroby muszą posiadać atesty, certyfikaty w zakresie wymaganym odrębnymi przepisami szczególnymi, w tym Prawa Budowlanego, tj. dokumenty zezwalające na wprowadzenie do obrotu i stosowanie w budownictwie i zostać zgłoszone Inżynierowi Kontraktu i Zamawiającemu minimum tydzień przed zamiarem wbudowania. Zatwierdzenie ze strony Zamawiającego i Inżyniera nie będzie trwało dłużej niż 7 dni roboczych. 5) Wykonawca powinien przewidzieć konieczność prowadzenia prac w systemie co najmniej dwuzmianowym w celu realizacji zamierzenia inwestycyjnego w terminie. Część II: Wykonanie sterowania oprawami RGB we foyer Opery na Zamku w Szczecinie. 1) Część II zamówienia obejmuje: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych obejmujących sterowanie oprawami C8 nad przestrzenią Foyer Opery na Zamku w Szczecinie. Sterowanie dotyczy części przy schodach głównych, jedna strona schodów - 7 opraw, druga strona schodów - 8 opraw. Wykonanie sterowania oprawami polega na: a) Włączaniu-wyłączaniu oświetlenia podstawowego za pomocą dedykowanych pilotów; b) Zmianie barw w ramach palety RGB; c) Zmianie natężenia oświetlenia; d) Włączaniu-wyłączaniu trybu migania; e) Włączaniu-wyłączaniu oświetlenia LED; f) Dostosowaniu istniejącej instalacji do potrzeb sterowania opraw; g) Wykonaniu niezbędnych robót pomocniczych i zabezpieczających dla potrzeb sterowania opraw; h) Wykonaniu dokumentacji powykonawczej wraz z Dokumentacją Techniczno Rozruchową. 2) Dokumentacja projektowa dla części II: a) projekt wykonawczy Przebudowa Opery na Zamku w Szczecinie: Plan instalacji oświetleniowej - rzut 1 piętra, nr PW 5_2.2-15 z dnia lipiec 2010; b) projekt wykonawczy Przebudowa Opery na Zamku w Szczecinie: Plan instalacji oświetleniowej - rzut parteru, nr PW 5_2.2-13 z dnia lipiec 2010; c) projekt wykonawczy Przebudowa Opery na Zamku w Szczecinie: Plan instalacji oświetleniowej - rzut piwnicy, nr PW 5_2.2-12 z dnia lipiec 2010; d) projekt wykonawczy Przebudowa Opery na Zamku w Szczecinie: Plan instalacji siłowych i gniazd wtykowych - rzut 1 piętra, nr PW 5_2.2-05 z dnia lipiec 2010. 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - dla części II zamówienia 4) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - dla części II zamówienia. INFORMACJE OGÓLNE DLA CZĘŚCI: I i II 1) Wykonawca winien wykonać wszelkie prace zabezpieczające i pomocnicze, a w szczególności: a) transport niezbędnych materiałów, właściwe ich zabezpieczenie i składowanie; b) wykonanie w niezbędnym zakresie rusztowań oraz elementów umożliwiających dostęp do rejonu wykonywania przedmiotowych prac; c) wykonanie niezbędnych prac zabezpieczających, mających na celu niedopuszczenie do uszkodzeń już wykonanych robót w rejonie działań Wykonawcy; d) zaopatrzenie kadry we wszelkie niezbędne środki ochrony osobistej wraz ze szkoleniami i innymi elementami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia; 2) Wykonawca winien przygotować i uzgodnić z niezbędnymi organami oraz instytucjami wszelką niezbędną dokumentację projektową konieczną do realizacji robót oraz wykonać rysunki warsztatowe jeżeli okażą się konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Wykonawca winien przygotować dokumentację powykonawczą wraz z pełną informacją jakościową tj. charakterystyką użytych materiałów oraz z podaniem sposobu ich konserwacji i użytkowania; 4) W przypadku takiej konieczności, Wykonawca winien ustanowić nadzór konserwatorski; 5) Wykonawca jest zobowiązany do organizowania robót w sposób zapewniający zwykłą działalnością instytucji mieszczących się na Zamku Książąt Pomorskich, nie powodując kolizji oraz przerw w tej pracy; 6) Wykonawca winien liczyć się i wkalkulować w cenę ewentualny przestój związany z organizacją i funkcjonowaniem instytucji takich jak Zamek Książąt Pomorskich czy Urząd Marszałkowski, lecz nie dłużej niż 14 dni. 7) Wykonawca podczas realizacji robót winien współdziałać z wykonawcami innych etapów inwestycji pn. Przebudowa Opery na Zamku w Szczecinie. Koordynację realizacji poszczególnych etapów inwestycji prowadzi oraz ewentualne spory rozstrzyga Inżynier Kontraktu.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających wykonawcy robót budowlanych objętych częścią I i / lub II zamówienia podstawowego stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.21.00.00-2, 45.23.21.50-8, 71.22.10.00-0, 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dla wszystkich części zamówienia odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dla wszystkich części zamówienia odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dla wszystkich części zamówienia odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować nw. osobami zdolnymi do wykonywania niniejszego zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które spełniają następujące wymagania: (a) Dla części I zamówienia: Kierownik budowy: Uprawnienia: do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Doświadczenie: co najmniej dwuletnie doświadczenie w wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, polegające na kierowaniu robotami budowlami jako kierownik budowy lub kierownik robót budowlanych. Kierownik robót branży elektrycznej: Uprawnienia: do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń. Doświadczenie: co najmniej dwuletnie doświadczenie w wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, polegające na kierowaniu robotami budowlami jako kierownik budowy lub kierownik robót elektrycznych. Kierownik robót sanitarnych: Uprawnienia: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. Doświadczenie: co najmniej dwuletnie doświadczenie w wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, jako kierownik budowy lub kierownik robót sanitarnych. (b) Dla części II zamówienia: Kierownik robót branży elektrycznej: Uprawnienia: do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń. Doświadczenie: co najmniej dwuletnie doświadczenie w wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, polegające na kierowaniu robotami budowlami jako kierownik budowy lub kierownik robót elektrycznych. Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63 poz. 394). Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana, na podstawie dokumentów lub oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: (1) Dla części I zamówienia: - posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia minimum 200.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. - posiada dostęp do środków finansowych w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (2) Dla części II zamówienia: - posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia minimum 15.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana, na podstawie dokumentów lub oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. Wartości pieniężne wskazane w celu wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa wyżej, podane w walutach obcych, Zamawiający przeliczy wartość na walutę polską w oparciu o średni kurs walut NBP, dla danej waluty do PLN, z daty wszczęcia postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) oferta zgodnie ze wzorem przedstawionym w rozdziale II SIWZ, w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; b) odpowiednie pełnomocnictwa, Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany Umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności wywołującymi ten skutek, iż (i) Umowa nie może być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą Stronom bądź jednej ze Stron lub niemożność osiągnięcia celu Umowy albo też (ii) wykonanie Umowy będzie istotnie utrudnione dla jednej bądź obu jej Stron. Okoliczności powyższe odnosić się mogą w szczególności do: 1) wystąpienia zmian stanu prawnego, w tym w szczególności przepisów podatkowych i z zakresu ochrony środowiska, 2) działań i zaniechań organów władzy publicznej, w tym zmiany urzędowych interpretacji przepisów dot. realizacji i finansowania Przedmiotu Umowy, 3) działań i zaniechań instytucji polskich bądź Unii Europejskiej zaangażowanych w realizację, kontrolę lub finansowanie Projektu (w szczególności takich jak zmiana lub przyjęcie nowych wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków czy sprawozdawczości w zakresie realizacji Projektu), 4) gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, 5) powszechnej niedostępności surowców bądź materiałów, 6) konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac dodatkowych i zamiennych na realizację Przedmiotu Umowy, 7) nadzwyczajnie niesprzyjających warunków atmosferycznych i klimatycznych uniemożliwiających realizację Przedmiotu Umowy w stopniu większym niż można byłoby to racjonalnie przewidywać, 8) klęsk żywiołowych i ekologicznych oraz siły wyższej, 9) nieprzewidywalnymi warunkami gruntowymi (w tym w szczególności kolizjami z sieciami i obiektami podziemnymi nieujętymi na mapach zasadniczych z państwowego zasobu geodezyjno - kartograficznego, warunkami geologicznymi, których nie dało się przewidzieć pomimo dochowania należytej staranności), 10) odkrycia w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy znalezisk archeologicznych, obiektów zabytkowych lub innych podobnych podlegających przepisom o ochronie zabytków, 11) zaistnienia kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami; 12) potrzeby koordynacji prac między poszczególnymi etapami inwestycji pn. Przebudowa Opery na Zamku w Szczecinie. 2. Strony zgodnie postanawiają, iż zmiana Umowy w zakresie terminu realizacji Przedmiotu Umowy oraz ograniczenia zakresu rzeczowego Przedmiotu Umowy, będzie mogła w szczególności nastąpić w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności klęskami żywiołowymi, jak również uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 2) zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności występowanie: niewypałów i niewybuchów, wykopalisk archeologicznych nieprzewidywanych w SIWZ, odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, a w tym istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; 3) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie robót przez Zamawiającego; 4) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp., 5) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z ww. okoliczności termin wykonania Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 3. W sytuacjach określonych w ust. 1 i 2 Strony, mając na uwadze poszanowanie wzajemnych interesów, zasady równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodny zamiar wykonania Przedmiotu Umowy, określą w niezbędnym zakresie wpływ powyższych okoliczności na ich dotychczasowe prawa i obowiązki. Każda ze zmian wskazanych w ust. 1 i 2 może być powiązana ze zmianą Wynagrodzenia. W takim przypadku Wykonawca wykona wycenę robót budowlanych w formie kosztorysu sporządzonego metodą szczegółową, przy zastosowaniu następujących nośników cenotwórczych: 1) stawka roboczogodziny R - średnia dla województwa zachodniopomorskiego wg publikacji Sekocenbud aktualnego na dzień sporządzania kosztorysu, 2) koszty pośrednie Kp (R+S) - średnie wg publikacji Sekocenbud aktualnego na dzień sporządzania kosztorysu, 3) zysk kalkulacyjny Z (R+S+Kp) - średni wg publikacji Sekocenbud aktualnego na dzień sporządzania kosztorysu, 4) ceny jednostkowe sprzętu i materiałów (łącznie z kosztami zakupu) będą przyjmowane według średnich cen rynkowych zawartych w publikacji Sekocenbud aktualnego na dzień sporządzenia kosztorysu, a w przypadku ich braku ceny materiałów i sprzętu zostaną przyjęte na podstawie ogólnie dostępnych katalogów, w tym również cen dostawców na stronach internetowych, ofert handlowych, itp. 5) nakłady rzeczowe - w oparciu o Katalogi Nakładów Rzeczowych KNR. 4. Niezależnie od postanowień ust 1 - 3 Strony dopuszczają możliwość 1) zmian redakcyjnych Umowy oraz 2) zmian będących następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek ze Stron, 3) zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, jak również 4) zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie Przedmiotu Umowy bądź zwiększających użyteczność Przedmiotu Umowy. W takiej sytuacji, Strony wprowadzą do Umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też, kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania Przedmiotu Umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy. 5. Wszelkie zmiany wprowadzane do Umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 PZP oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://opera.szczecin.pl/pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opera na Zamku w Szczecinie, ul. Teofila Firlika 20, 71-637 Szczecin (sekretariat - V piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2015 godzina 09:00, miejsce: Opera na Zamku w Szczecinie, ul. Teofila Firlika 20, 71-637 Szczecin (sekretariat - V piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie będzie realizowane na podstawie umowy o dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 nr UDA-RPZP.06.02.01-32-002/11-00 z dnia 31.01.2012 r. poprzez dofinansowanie części wydatków kwalifikowanych poniesionych na realizację inwestycji..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych branży architektonicznej, sanitarnej i elektrycznej w ramach Przebudowy Opery na Zamku w Szczecinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych branży architektonicznej, sanitarnej i elektrycznej w ramach Przebudowy Opery na Zamku w Szczecinie. 1) Część I zamówienia obejmuje: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych z podziałem na część dotyczącą prac realizowanych wewnątrz obiektu oraz część związaną z pracami prowadzonymi na dziedzińcu Zamku Książąt Pomorskich, z podziałem tych robót na branże: Branża architektoniczna: a) Wykonanie i montaż dodatkowych parapetów kamiennych we wnękach ścian zewnętrznych na kondygnacji III-go piętra skrzydła zachodniego oraz we wnękach ściennych na wszystkich kondygnacjach klatki schodowej Skrzydła Zachodniego, jak także we wnękach tarasów i balkonów dla pomieszczeń Z.0.06 i Z.0.07, Z.0.14, Z.1.04 i Z.2.05; b) Dostawa i montaż drzwi bezprzylgowych na parterze Skrzydła Zachodniego; c) Dostawa i montaż drzwi akustycznych z pomieszczenia P.4.18 do pomieszczenia P.4.20 oraz P.4.21; d) Renowacja schodów w pomieszczeniu nr P.4.14; e) Renowacja schodów stalowych w pomieszczeniu nr P.1.02; f) Położenie dodatkowej wełny akustycznej na suficie w pomieszczeniu nr P.1.06C; g) Wykonanie dodatkowego sufitu akustycznego w pomieszczeniu nr P.4.13; h) Renowacja istniejącej stolarki drzwiowej wraz z renowacją siedzisk oraz wykonanie parapetów w pomieszczeniu nr P.3.01; i) Wykonanie dodatkowych fartuchów z płytek w pomieszczeniach skrzydła zachodniego: Z 1.04, Z 1.08, Z 1.09, Z 1.18, Z 1.19, Z 1.23, Z 2.05, Z 2.07, Z 3.05; oraz skrzydła południowego: P 2.05, P 4.01, P.5. j) Montaż dodatkowych umywalek-zlewów w pomieszczeniach skrzydła zachodniego: Z 2.02, Z 3.05, Z 3.13; k) Renowacja balkonów zewnętrznych w pomieszczeniach Z.0.14, Z.1.04 i Z.2.05; l) Zmiana układu funkcjonalnego w obrębie pomieszczenia nr Z.3.13; m) Zmiana lokalizacji ścianki pomiędzy pomieszczeniami nr Z.1.08_Z.1.09; n) Korekta układu funkcjonalnego w pomieszczeniach nr Z.1.17_ Z.1.18 oraz Z.2.11_ Z.2.12; o) Zmiana układu funkcjonalnego, dodatkowe ścianki działowe i otwory drzwiowe w pomieszczeniach nr P.4.19, P.4.20, P.4.21, P.4.22, P.4.23; Branża teletechniczna i sanitarna a) Wymiana instalacji zimnej wody, ciepłej wody oraz cyrkulacji na rury bez łączeń w pomieszczeniu P.0.08; b) Roboty niskoprądowe w pomieszczeniu nr P.1.06B - montaż dodatkowych czujek pod sufitem; c) Roboty elektryczne w pomieszczeniach nr P.2.05; Z.3.10 - Z.3.11; d) Roboty elektryczne i niskoprądowe w pomieszczeniach nr Z.1.08 - Z.1.09; e) Roboty elektryczne i niskoprądowe pod pomieszczeniami nr Z.3.10 - Z.3.11; f) Roboty elektryczne w pomieszczeniach Z.1.17, Z.2.11, Z.0.15 - aneks kuchenny; g) Roboty elektryczne w pomieszczeniu Z.2.02 - wnęka socjalna; h) Zabezpieczenie pożarowe istniejących instalacji w pomieszczeniach nr Z.3.10 - Z.3.11; i) Przeniesienia gniazda 400V + wykonanie dodatkowego gniazda w pomieszczeniu nr Z.3.06; j) Przeniesienie gniazda LAN + wykonanie dodatkowego gniazda DATA w pomieszczeniu nr Z.3.08; k) Przeniesienie gniazd komputerowych w pomieszczeniu nr Z.0.15; l) Przeniesienie gniazd + LAN na wysokość 1,7 m w pomieszczeniu nr Z.0.17; m) Wykonanie przeróbki oświetlenia w pomieszczeniu nr Z.3.13; n) Wykonanie zmian elektrycznych związanych ze zmianą ścianek w pomieszczeniach nr P.4.19, P.4.20, P.4.22; o) Wykonanie dodatkowych gniazd w pomieszczeniach P.4.14, P.4.15, P.4.17; p) Wykonanie dodatkowych gniazd siłowych w pomieszczeniach P.4.02, P.5.02, P.5.01 oraz przedsionku przed pomieszczeniem P.5.01; Branża sanitarna - zewnętrzne prace Wykonanie robót budowlanych obejmujących swoim zakresem remont przyłącza (wA80) zasilającego w wodę zbiornik ppoż. na głównym dziedzińcu Zamku Książąt Pomorskich na odcinkach W35-W1, W1-W3, W3-W5, poprzez: a) Dokonanie rozbiórki istniejącego zestawu wodomierzowego; b) Montaż nowego zestawu wodomierzowego; c) Wykonanie prac ziemnych związanych z rozbiórką kostki brukowej na trasie wodociągu; d) Wykonanie wykopów pod wodociąg na gł. około 1.5 m; e) Ułożenie rury od studni wodomierzowej (W35) do przyłącza hydrantu (W5); f) Włączenie remontowanej instalacji w studni i podłączenie do hydrantu; g) Zasypanie wykopów z odtworzeniem kostki brukowej; h) Dokonanie prób szczelności; Remont instalacji sanitarnych i przeciwpożarowych Urzędu Stanu Cywilnego obejmujący: a) Remont i odtworzenie istniejącej instalacji hydrantowej w zakresie urzędu stanu cywilnego i podłączenie jej do instalacji etapu I lub II, b) Dostosowanie szafy (istniejącego przyłącza) do wymogów straży pożarnej, c) Doprowadzenie do działania dzwonu alarmowego, d) Odtworzenie istniejącej instalacji hydratowej i połączenie jej z instalacją 2 etapu, e) Wykonanie przejść szczelnych pożarowych i uzupełnienie brakujących przejść, f) Podłączenie zaworu instalacji ppoż urzędu stanu cywilnego do systemu SAP Opery na Zamku, 2) Wszelkie opisy materiałowe użyte w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym Programie Funkcjonalno-Użytkowym - dalej PFU, przedmiarze robót i innych dokumentach dotyczących niniejszego postępowania, należy traktować jako określenie paramentów technicznych i jakościowych oraz czytać jako takie lub równoważne. Wykonawca ma prawo przyjęcia innych materiałów budowlanych od wymienionych z nazwy, jednak pod warunkiem, że materiały zamienne nie będą miały gorszych parametrów techniczno - wytrzymałościowych od wymienionych w PFU i przedmiarze robót materiałów oraz na etapie realizacji robót przedstawi dokładny ich opis techniczny z określeniem parametrów technicznych. 3) Wszystkie proponowane materiały muszą być oferowane w I (pierwszym) gatunku, a roboty wykonane w powszechnie przyjętym standardzie, o ile nie ma wymagań szczególnych. 4) Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały i wyroby muszą posiadać atesty, certyfikaty w zakresie wymaganym odrębnymi przepisami szczególnymi, w tym Prawa Budowlanego, tj. dokumenty zezwalające na wprowadzenie do obrotu i stosowanie w budownictwie i zostać zgłoszone Inżynierowi Kontraktu i Zamawiającemu minimum tydzień przed zamiarem wbudowania. Zatwierdzenie ze strony Zamawiającego i Inżyniera nie będzie trwało dłużej niż 7 dni roboczych. 5) Wykonawca powinien przewidzieć konieczność prowadzenia prac w systemie co najmniej dwuzmianowym w celu realizacji zamierzenia inwestycyjnego w terminie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 71.22.10.00-3, 45.30.00.00-0, 45.21.00.00-2, 45.23.21.50-8, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie sterowania oprawami RGB we foyer Opery na Zamku w Szczecinie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych obejmujących swoim zakresem sterowanie oprawami C8 nad przestrzenią Foyer Opery na Zamku w Szczecinie. Sterowanie dotyczy części przy schodach głównych, jedna strona schodów - 7 opraw, druga strona schodów - 8 opraw. Wykonanie sterowania oprawami polega na: a) Włączaniu (wyłączaniu) oświetlenia podstawowego za pomocą dedykowanych pilotów; b) Zmianie barw w ramach palety RGB; c) Zmianie natężenia oświetlenia; d) Włączaniu (wyłączaniu) trybu migania; e) Włączaniu (wyłączaniu) oświetlenia LED; f) Dostosowaniu istniejącej instalacji do potrzeb sterowania opraw; g) Wykonaniu niezbędnych robót pomocniczych i zabezpieczających dla potrzeb sterowania opraw; h) Wykonaniu dokumentacji powykonawczej wraz z Dokumentacją Techniczno Rozruchową. 2) Dokumentacja projektowa: a) projekt wykonawczy Przebudowa Opery na Zamku w Szczecinie: Plan instalacji oświetleniowej - rzut 1 piętra, nr PW 5_2.2-15 z dnia lipiec 2010; b) projekt wykonawczy Przebudowa Opery na Zamku w Szczecinie: Plan instalacji oświetleniowej - rzut parteru, nr PW 5_2.2-13 z dnia lipiec 2010; c) projekt wykonawczy Przebudowa Opery na Zamku w Szczecinie: Plan instalacji oświetleniowej - rzut piwnicy, nr PW 5_2.2-12 z dnia lipiec 2010; d) projekt wykonawczy Przebudowa Opery na Zamku w Szczecinie: Plan instalacji siłowych i gniazd wtykowych - rzut 1 piętra, nr PW 5_2.2-05 z dnia lipiec 2010..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Ternin gwarancji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.